Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
151-175 od 4313 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Sibila Petenji: BAKROPIS, 1996. Ispod otiska, olovkom: E.A. (autorski otisak) Bakropis akvatinta Sibila Petenji `96. Uramljeno, pod staklom. Dimenzije rama: 17,5 x 21 cm Dimenzije otiska: 6,5 x 8 cm Težina: 300 g Mr SIBILA PETENJI-ARBUTINA rođena je 1976. godine u Novom Sadu. 1999. godine diplomirala je na Akademiji umetosti u Novom Sadu, na odseku za likovnu umetnost, odsek grafika, kod prof. Milana Stanojeva. 2004. godine magistrirala je na istom odseku, kod mentora Milana Stanojeva. Član je ULUV-a od 2000. godine i Umetničkog društva “Likovni krug” u Novom Sadu. Od 2000. do 2005. godine radila je Akademiji umetnosti u Novom Sadu, kao asistent za predmete Crtanje sa tehnikom i Anatomski crtež. Od 2005. godine je rukovodilac studijskih programa Primenjenja fotografija – osnovne i postdiplomske studije za ilustraciju. Predavač je na predmetima Umetnički elementi, Primenjena fotografija, Studijska i dokumentarna fotografija, na osnovnim studijama, i predmetima Foto ilustracija i Ilustracija crtanog film na specijalističkim studijama. Imala je 20 samostalnih i više kolektivnih izložbi u Srbiji i inostranstvu i učestvovala na 22 međunarodne konferencije sa svojim multidisciplinarnim istraživanjima. Dobitnica je 3 nagrade iz oblasti crteža, grafike i fotografije, a njeni radovi objavljeni su u nekoliko monografija. Piše likovne kritike za samostalne i grupne izložbe. Mentor je na preko 20 studentskih izložbi i koordinator studentskih kreativnih projekata. Bavi se crtanjem, slikarstvom, grafikom, fotografijom, video i multimedijalnom umetnošću. (119/10-kp/1239)
Knjiga je dobro očuvana,Sa strane privrhu bila zacepljen korica-1cm.Zalepljeno PVC folijom Unutra u veoma dobrom stanju. ``Discover the history of art movements from classical Greek art to the Italian Renaissance, the Pre-Raphaelites, and the masters of Impressionism with a brand new edition of this classic bestseller. Truly comprehensive in scope, Art shows you masterpieces from over 700 artists, including Leonardo da Vinci, Picasso, and Van Gogh. An invaluable reference book for any art lover, it showcases the works; everything from Italian baroque painting and African art to contemporary art history. Discover key facts about the most prominent artistic movements, including their origins and influences, and follow a timeline of the most famous works. Be inspired by the detail of each subject matter and methods each artist used to create their masterpieces, and explore centuries, cultures, and countries on the ultimate artistic journey across time. Created in collaboration with Bridgeman, the biggest art library in the world, Art: The Definitive Visual Guide is a must-have for your bookshelf. `` ``From how to look at works by great masters to explaining key movements, styles, and techniques, this monumental book is the quintessential visual guide to more than 2,500 of the world`s most revered paintings and sculptures.DK``
Play Guitar Like the Guitar Greats (Learn to Play) Tapa blanda – 1 Enero 2005 de Charlotte Grieg (Author) BLUES-ROCK-POP-FOLK-JAZZ TVRD povez,veliki FORMAT,2006.god, ILUSTROVANA u boji,LUX pakovanje..... Knjiga je N O V A ------------------------------ (Guitar Book). Ever wanted to play like a famous guitarist? Now`s your chance! This entertaining and accessible guide to emulating the legends features: notation for more than 65 classic riffs from `Stairway to Heaven` to `Smells like Teen Spirit` * clear, step-by-step annotated photographs showing how to play each riff * full-color features on more than 30 artists, their guitars, and equipment * hints and tips from expert musicians. Color photos throughout the 256 pages of this book! Knjiga je N O V A ------------------------------ L1
TVR POVEZ 334 STRANA VELIKI FORMAT OBILUJE SA ILUSTRACIJAMA PRVA UVODNA STRANA CEPNUTA VIDI SE NA JEDNOJ OD SLIKA POGLEDAJTE SVE MOJE KNJIGE NA KUPINDU UVEK SU MOJE KNJIGE PO NAJPOVOLJNIJIM CENAMA MENJAM BILO KOJE KNJIGE IZ MOJIH OGLASA ZA STRIPOVE ILI STARE ALBUME SA SLICICAMA MOZE I SAMO SLICICE A MOZE I ZA OCUVANE GRAMOFONSKE PLOCE LP ROK, ,DJEZ, BLUZ,POP HEVI METAL I SLICNO
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Dodatne informacije Pisac LIDIJA MERENIK Izdavač GALERIJA MATICE SRPSKE – NOVI SAD Izdanje 2004 Povez TVRDI Strana 261 Stanje Odlično
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Dodatne informacije Pisac MIODRAG JOVANOVIĆ Izdavač GALERIJA MATICE SRPSKE – NOVI SAD Izdanje 2005 Povez TVRDI Strana 264 Stanje Vrlo Dobro
…Neki do sada slabo poznati majstori i još manje poznata njihova dela svakako će, preko ove izložbe, ući u antologiju srpskog slikarstva HVIII veka… Zahvaljujući Matičinoj Galeriji i njenim ljudima, dobili smo ovaj neočekivani poklon, tek otkrivene i očišćene slike iz crkava i kuća naših predaka iz dalekih kolonija Hungarije HVIII veka. Sada još bolje vidimo koju su svoju posebnu umetnost imali naši paori, sveštenici, vojnici, majstori i purgeri i kako su oni uživali u njenoj lepoti. Zastajući pred njom, čini nam se da se još bolje otvorio pogled u onaj drugi, skriveniji svet unutrašnjeg života junaka i junakinja iz „Seoba“ Miloša Crnjanskog, svet koji izmiče reči i jedino pokazuje u slici. Ove misli o srpskom zografskom slikarstvu HVIII stoleća, baš onom nastalom vremenu nespokoja i seoba, napisao je istoričar umetnosti, profesor Svetozar Radojčić povodom izložbe Ikone srpskih crkava u Mađarskoj priređene u Galeriji Matice srpske ipotom u Narodnom muzeju u Beogradu, a objavio u „Politici“ 26. januara sada već davne 1974. godine. Na ovu izložbu Profesor je došao iz svog srednjeg veka kojemje,svojim naučnim poniranjem ali i plemenitom dušom,sav pripadao. Živeo je, dakle, okružen srednjovekovnim monumentalnim slikarstvom, ikonopisom, minijaturama ali i književnošću o čemu je razmišljao, predavao, pisao. A o svomprofesoru njegovi su neposrednisledbenici na katedri za istoriju umetnosti napisali i ovu rečenicu: „Svetozar Radojčić je… umeo da sagleda glavne tokove srednjovekovne srpske umetnosti i da o tome piše zanimljivo, upečatljivo“. Takav „sav srednjovekovac“ stajao je tada pred slikama njemu stranim, prvi put viđenim, pa je i o njimapisao poneseno, toplo i uzbudljivo, prelepim stilom. Istorijsku potkuje dobro poznavao, mislim tu našupost-seobnu epohu,o njoj supisali njegovinešto stariji savremenici Jovan Radonić, DušanJ. Popović, Vasa Stajić, Radoslav Grujić i drugi. Ipak, Profesor se nije oslonio samo na znanje već na isvojaviđenja prošlosti, na pretke u Hungariji i njihovu posebnu umetnost ali pri tome je u tim zografskim slikama tražio i onaj drugi, kako je rekao, skriveniji svet unutrašnjeg života, junaka i junakinja iz „Seoba“ Miloša Crnjanskog, koji su bili savremenici ikonopisaca srpskih seoba. Sada,posle toliko decenija proteklihod one izložbe i Profesorovog članka, koji sam sačuvao jer je tako uverljivo ali i čudesno njegovo povezivanje ikonopisnih likova zografskih ispisateljskihlikova Crnjanskovih.-On je ta dva sveta na svoj način sagledao i približio. Moju pažnju u Profesorovom članku privlači i ona misao da će neka, tada odista nedovoljno poznata slikarska dela, ući u antologiju srpskog slikarstva HVIII stoleća. - Posle višegodišnjeg bavljenja slikarstvom ove uzbudljive epohe reših da ostvarim amanet - da od nekoliko stotina ikona, koje se sada nalazeu Galeriji Matice srpske, u Muzeju Eparhije budimskeu Sentandreji, u Vladičanskom dvoru u Temišvaru, Mitropolijskom dvoru u Zagrebu sastavim narečenu antologiju. Naslov knjige Ikonopisci srpskih seoba podseća na tu epohu odista omeđenu seobama: prvom Velikom seobom Srba (1690), drugom seobom patrijarha Arsenija IV (1739) i trećom seobomu Malu Rusiju-Ukrajinu (1751-1760). To nestalno doba (od 1690.do 1760), odista označava zlatni period slikara-ikonopisaca, pa time i period koji je omeđen ovom knjigom
Zanimljiva slika za ljubitelje moderne umetnosti. Radjena je tehnikom ulje na slikarskom platnu (blind ram), dimenzija 40 x 30 cm. Bočne strane su obojene tako da uramljivanje nije obavezno i slika je pripremljena za kačenje na zid. Slika je uzivo zivopisnija i lepsa. Slika se preuzima u Beogradu, po dogovoru šaljem kurirskom službom, troškove poštarine snosi kupac.