Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
201-225 od 14399 rezultata
Broj oglasa
Prikaz
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Elias Easy Method for learning ENGLISH adapted to the need of Egyptian and oriental students ELIAS A.ELIAS CAIRO,1950. 245.STRANA, --------------------------- Елиас Еаси Метход за учење ЕНГЛЕСКИ прилагођен потребама египатских и оријенталних студената ------------------------- KNJIGA U perfektnom STANJU. 1k (sigurno) ,1t možda
Moni de Buli KRILATO ZLATO I DRUGE KNJIGE Biblioteka ŽIVA PROŠLOST КРИЛАТО ЗЛАТО МОНИ ДЕ БУЛИ НБ СРБИЈЕ Б е о г р а д 1 9 8 9 ЖИВА ПРОШЛОСТ ЦРНО НА БЕЛО 1924: ГРЧ МЛАДЕНСТВА КРИЛАТО ЗЛАТО ДВЕ АВАНТУРИСТИЧКЕ ПОЕМЕ: ИКСИОН ЛЕВИАТАН АНТЕНА СМРТИ ......................................................... Мони де Були, готово заборављен или боље рећи непознат српски песник, надреалиста, боравио у Паризу, у контакту са Бретоном, дадаиста... Поговор: МИЛИВОЈЕ НЕНИН Ћирилица ТВрде корице Шивен повез 76 + XIV страница ⭐️Knjiga u PERFEKTNOM stanju Stanje```10```✔️ 18,18
7artisans 60mm f/2.8 Macro Mark II poseduje unapređenu optiku i robusniju izradu u odnosu na prvu generaciju. Objektiv je dizajniran prevashodno za makro rad jer omogućava 1:1 uvećanje uz radnu distancu od 17.5cm. Fokusiranje se vrši ručno, na objektivu se nalaze skale za fokusnu distancu i dubinsku oštrinu.... Pročitajte ceo opis 7artisans 60mm f/2.8 Macro Mark II poseduje unapređenu optiku i robusniju izradu u odnosu na prvu generaciju. Objektiv je dizajniran prevashodno za makro rad jer omogućava 1:1 uvećanje uz radnu distancu od 17.5cm. Fokusiranje se vrši ručno, na objektivu se nalaze skale za fokusnu distancu i dubinsku oštrinu. Prsten za podešavanje otvora blende je bez klikova što je pogodno za video primenu. 9 listića blende obezbeđuju mekan i prijatan bokeh. Objektiv je namenjen za fotoaparate sa APS-C senzorom i Fuji X bajonetom.
Izuzetno svestran širokougaoni telefoto zum objektiv sa konstantnon blendom na celom rasponu od f/4. Zbog lagane izrade, napredne optike i širokog opsega zuma, Nikon Z 24-120mm f/4 S je vrhunski objektiv koji možete da nosite na putovanja a istovremeno njegov raspon je idealan za profesionalne primene pri... Pročitajte ceo opis Izuzetno svestran širokougaoni telefoto zum objektiv sa konstantnon blendom na celom rasponu od f/4. Zbog lagane izrade, napredne optike i širokog opsega zuma, Nikon Z 24-120mm f/4 S je vrhunski objektiv koji možete da nosite na putovanja a istovremeno njegov raspon je idealan za profesionalne primene pri fotografisanju raznih događaja kao što su venčanja, krštenja, razne proslave i slično. U kompletu se dobijaju zonerica i torbica za objektiv.
Lepo očuvano kao na slikama Andre Breton (franc. André Breton; Orn, 19. februar 1896 — Pariz, 28. februar 1966) je bio francuski pesnik i kritičar. Glavni je teoretičar nadrealizma, koji je istrajao na prvobitnoj liniji, raskrstivši s većinom svojih nekadašnjih prijatelja. Andre Breton AndreBreton.jpg Datum rođenja 19. februar 1896. Mesto rođenja Orn, Francuska Datum smrti 28. februar 1966. (70 god.) Mesto smrti Pariz, Francuska Škola Lycée Chaptal Najvažnija dela Nađa Tajna XVII Biografija Uredi Rođen je 1896. godine u mestu Tanšbraj, Orn u Normandiji. Studirao je medicinu i psihijatriju.[1] Za vreme Prvog svetskog rata, od 1916. radio je u vojnom neuropsihijatrijskom centru u Sen Dizjeu, gde se susreće sa psihičkim poremećajima i upoznaje sa psihijatrijskom praksom, a posebno, preko knjiga doktora Režisa i doktora Babinskog, i sa Frojdovom psihoanalizom i metodom “slobodnih asocijacija” koju pokušava da primeni na obolelim vojnicima. U vojnoj bolnici u Nantu upoznaje Žaka Vašea, mladića poremećenog uma, čiji anti-društveni stavovi i prezir prema etabliranoj umetničkoj tradiciji snažno utiču na Bretona. Breton izjavljuje u prvom manifestu nadrealizma “Vaše je nadrealista u meni”. Sa Sigmundom Frojdom se upoznaje u Beču 1921. Prvu zbirku pesama „Brdo smernosti“ objavio je 1919. godine. Iste godine zajedno sa Lujom Aragonom i Filipom Supoom osniva časopis Literatura (franc. Litterature). Kada se dadaistički pokret premešta u Pariz sa Tristanom Carom i Fransisom Pikabiom, Breton mu se pridružuje i časopis Literatura postaje njegovo glasilo. Međutim, vrlo brzo se odvaja od dadaizma i oko sebe okuplja nekoliko istomišljenika: Pola Elijara, Benžamena Perea, Luja Aragona, Filipa Supoa, Robera Desnosa. Sa njima organizuje seanse automatskog govora i budnih snova koje posmatra kao neku vrstu medijuma za istraživanje podsvesnog. U saradnji sa Supoom piše prvi automatski tekst Magnetska polja (Champs magnétiques) 1920, i objavljuje ga u časopisu Literatura. Ženi se sa Simon Kan 1921. godine. Sledeće godine oni se sele u ulicu Fonten, broj 42 u Parizu, u stan koji će udomiti Bretonovu kolekciju od 5300 predmeta: slika, crteža, skulptura, fotografija, knjiga, kataloga, časopisa, manuskripta i radova popularne umetnosti i umetnosti iz prekookeanije. Godine 1924. objavljuje Nadrealistički manifest kojim formalno otpočinje nadrealistički pokret. Piše niz automatskih tekstova i pesama kao primer metode automatskog pisanja. Krajem godine osniva časopis Nadrealistička revolucija (La revolution surrealiste). Bretonu se pridružuju: Filip Supo, Luj Aragon, Pol Elijar, Rene Krevel, Mišel Leris, Benžamen Pere, Antonin Arto, i Rober Desnos. Izlazi Bretonov najpoznatiji roman „Nađa“, 1928. godine. Ovaj roman je najpoznatiji i najbolji primer nadrealističkog romana. Bogato je ilustrovan nadrealističkim crtežima i fotografijama. Pridružuje se Fracuskoj komunističkoj partiji 1927. godine u želji da poveže psihoanalizu i marksizam. Tu težnju izražava u Drugom manifestu nadrealizma 1929. godine. Tekst „Spojeni sudovi“ (1932) pokušaj je spajanja istraživanja nesvesnog sa društvenim angažmanom. Međutim, Breton nije mogao da prihvati podređivanje poetskog stvaranja ideološkim ciljevina, i napušta partiju 1935. Godine i žestoko kritikuje socijalistički realizam. Svojim idejama ostaje veran i kada se nadrealistički pokret cepa i kada se deo nadrealista na čelu sa Aragonom priklanja partijskim zahtevima. Godine 1938. prihvata zaduženje od Francuske vlade i putuje u Meksiko. Na tamošnjem univerzitetu Breton učestvuje na konferenciji o nadrealizmu. U Meksiku upoznaje Trockog sa kojim piše Manifest za nezavisnu revolucionarnu umetnost (Manifesto for an Independent Revolutionary Art / Pour un art revolutionnair independent), koji potpisuju Breton i Diego Rivera. Na početku Drugog svetskog rata Breton je ponovo u medicinskoj službi. Nakon ocene Višijeve vlade da su njegovi spisi „veoma loši za nacionalnu revoluciju“ Breton beži u SAD. Na Univerzitetu Jejl 1942. godine organizuje izložbu nadrealista. Sa Marselom Dišanom nastavlja intenzivnu nadrealističku delatnost. Plod te delatnosti je i hermetički poetski roman „Tajna XVII“ (1947), neka vrsta sume njegovog životnog i stvaralačkog iskustva. Po završetku rata vraća se u Pariz, gde pokušava da obnovi nadrealistički pokret. Dela Uredi Brdo smernosti Nađa Luda ljubav Magična umetnost Izgubljeni koraci Tajna XVII Nadrealizam dadaizam manifesti avangarde avangarda. Francuska književnost
Odlično Retko Roman-esej Bore Ćosića Vražji nakot posveden je nedavno preminulom beogradskom prozaiku i filozofu Radomiru Konstantinoviću, autoru niza modernistički koncipiranih romana, velikoga višesveščanoga esejističkog djela Biće i jezik i, prije svega, nenadmašne Filosofije palanke. U nadahnutoj žanrovskoj miksturi Ćosić tematizira ne samo Konstantinovidev život i djelo već i sudbinu svih intelektualaca koji ne pristaju na podređivanje zovu tribalističkih ideologija, inzistirajući na duhovnoj i umjetničkoj slobodi. Ova je knjiga iznim no važna za upoznavanje senzibiliteta cijelog naraštaja intelektualaca koji su se formirali kao svojevrsna unutarnja opozicija u razdoblju socijalizma, ali nisu pristali na zov nacionalističkih ideologija nastalih na zgarištu komunističke ideologije. (Velimir Visković)