Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveŔtenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete VaŔu mail adresu.
76-100 od 1071298 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene saÄuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i saÄuvate trenutno stanje
Istorija noÅ”nje od poÄetka do danas Nezaobilazna osnova za sve kostimografe i scenografe i sve Äitaoce zainteresovane za modu.Ova istorija noÅ”nje predstavlja razvoj evropske mode od njenih poÄetaka u kamenom dobu do danas... tvrdokoriÄena 19/12 odliÄno oÄuvana exlibris NOVLI.1
DvestogodiÅ”nji Äovek Isak Asimov Endrju je bio jedan od prvih kucĢnih robota na Zemlji - uglaÄeno dizajniran i funkcionalan. Ali kada je Endru poÄeo da razvija posebne talente koji su prevazilazili granice njegovih dodeljenih pozitronskih puteva, napustio je svoje kucĢne obaveze u korist viÅ”e intelektualnih aktivnosti. Kako je vreme prolazilo, Endru je sticao znanje, osecĢanja i ambicije daleko iznad svega Å”to je ikada iskusio bilo koji drugi mehaniÄki Äovek. I naÅ”ao se da je krenuo u karijeru koja cĢe mu doneti slavu, bogatstvo - i opasnost. Jer robot koji želi da bude Äovek takoÄe mora biti spreman da umre... U Bicentennial Man, Isaac Asimov se vracĢa svojoj prvoj i najtrajnijoj ljubavi ā robotici. Rezultat je briljantna knjiga prvoklasne zabave i ideja koje se vrte u glavi koje potvrÄuju Asimovljev vrhunski status Velikog majstora nauÄne fantastike. Sadržaj `Feminine Intuition` (1969) `Waterclap` (1970) `That Thou Art Mindful of Him` (1974) `Stranger in Paradise` (1974) `The Life and Times of Multivac` (1975) `The Winnowing` (1976) `The Bicentennial Man` (1976) `Marching In` (1976) `Old-Fashioned` (1976) `The Tercentenary Incident` (1976) `Birth of a Notion` (1976) PANTHER BOOK 1976. 253 str. odliÄno oÄuvana exlibris
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
ŠŠ¾ŃŠ° ŠæŃŠ²Š° ŠŠ¾Š½ŃŠµŃŃŠ¾ŃŠø ŃŠøŃŠ°ŃŠ° ŃŠµ ŠŗŠ¾Š»ŠµŠŗŃŠøŃŠ° ŠŗŠ¾ŃŃ ŃŠµ Š¾ŃŠ¼ŠøŃŠ»ŠøŠ¾ ŃŠøŠ¼ Š¾Š±ŃŃŠµŠ½ Š·Š° ŠŠ¾Š½ŃŠµŃŃŠ¾ŃŠø ŠæŠµŠ“Š°Š³Š¾Š³ŠøŃŃ Šø ŃŠæŠµŃŠøŃŠ°Š»ŠøŠ·Š¾Š²Š°Š½ Š·Š° ŃŃŠµŃŠµ ŃŠøŃŠ°ŃŠ°. ŠŠ²Šµ ŠŗŃŠ°ŃŠŗŠµ ŠæŃŠøŃŠµ ŃŃ ŃŠ°Š²ŃŃŠµŠ½Š¾ ŠæŃŠøŠ»Š°Š³Š¾ŃŠµŠ½Šµ ŃŠ°Š·Š»ŠøŃŠøŃŠøŠ¼ ŃŠ°Š·Š°Š¼Š° ŃŃŠ²Š°ŃŠ°ŃŠ° ŃŠøŃŠ°ŃŠ° Šø ŠæŃŠ°ŃŠµ Š²ŃŠ»Š¾ ŃŠøŠ³Š¾ŃŠ¾Š·Š°Š½ Š½Š°ŠæŃŠµŠ“Š°Šŗ. Š§ŠøŃŠ°ŃŠµ ŠŗŃŠ°ŃŠŗŠøŃ Šø Š²ŃŠ»Š¾ ŃŠµŠ“Š½Š¾ŃŃŠ°Š²Š½ŠøŃ ŃŠµŃŠø. Š§ŠøŃŠ°ŃŠµ Š³ŃŃŠæŠ° ŃŃŠ³Š»Š°ŃŠ½ŠøŠŗŠ°. Š§ŠøŃŠ°ŃŠµ Š“ŠøŠ³ŃŠ°ŃŠ° (Š·Š²ŃŃŠø Š“Š²Š° ŃŠ»Š¾Š²Š°). Š§ŠøŃŠ°ŃŠµ ŃŃŠ³Š»Š°ŃŠ½ŠøŃŠŗŠøŃ Š³ŃŃŠæŠ°, Š“ŠøŠ³ŃŠ°ŃŠ° Šø Š½Š¾Š²ŠøŃ ŃŠµŃŠø. Š§ŠøŃŠ°ŃŠµ ŃŠ°Š·Š»ŠøŃŠøŃŠøŃ ŃŠæŠøŃŠ° ŠøŃŃŠ¾Š³ Š·Š²ŃŠŗŠ°. Š£ ŃŠ²Š°ŠŗŠ¾Ń ŠŗŃŠøŠ·Šø ŃŠµŃŠµ ŠæŃŠ¾Š½Š°ŃŠø Š¾Š·Š½Š°ŠŗŠµ ŃŠµŃŠø Šø ŃŠ»ŠøŠŗŠµ ŠŗŠ¾ŃŠµ ŃŠµ ŃŠ°Š¼Šø ŠøŃŠæŃŠ°Š²ŃŠ°ŃŃ, Š° ŠŗŠ¾ŃŠµ ŃŠµ Š²Š°Š¼ Š¾Š¼Š¾Š³ŃŃŠøŃŠø Š“Š° ŃŠ²Š¾ŃŠµ Š“ŠµŃŠµ ŃŠæŠ¾Š·Š½Š°ŃŠµ ŃŠ° ŃŠµŃŠ½ŠøŠŗŠ¾Š¼ ŃŠµŠŗŃŃŠ¾Š²Š° Šø ŠæŠ¾Š¼Š¾Š³Š½ŠµŃŠµ Š¼Ń Š“Š° Š³Š° Š·Š°ŠæŠ°Š¼ŃŠø. nova
Å kola života - Bruno Å imleÅ”a "Å kola života" je knjiga koja vas poziva na akciju i inspiriÅ”e vas da ne pristajete na život koji vas ne ispunjava. Autor, Bruno Å imleÅ”a, poznati pisac bestselera i struÄnjak za liÄni razvoj, deli svoja iskustva i proverene alate koji su efikasni u praksi. Kroz knjigu, Äitaoci Äe otkriti kako da izgrade mudar i zdrav odnos prema sebi, zaÅ”to je važno razlikovati bol od patnje, i kako se negiranje sopstvenih potreba može odraziti na celokupno zdravlje. Å imleÅ”a ne pojednostavljuje stvarnost niti nudi revolucionarna reÅ”enja u tri jednostavna koraka. Umesto toga, on istiÄe važnost alata srca i uma u Å”koli života i naglaÅ”ava znaÄaj donoÅ”enja odluka i preuzimanja odgovornosti za sopstveni život. Kroz knjigu, Äitaoci Äe se suoÄiti sa pitanjima kao Å”to su razlika izmeÄu prosuÄivanja i osuÄivanja, znaÄaj zdravlja uma i tela, i kako slaviti uspehe bez neskromnosti. "Å kola života" je poziv na promene i osnaživanje, podstiÄuÄi Äitaoce da preispitaju svoje stavove o sebi, drugima i svetu oko sebe. Kroz iskrene savete i praktiÄne alate, ova knjiga pruža inspiraciju za stvaranje života koji zaslužujete. "Å kola života" je izraÄena u mekom povezu, ima 204 strana, autor knjige je Bruno Å imleÅ”a. Težina je 0.3 kg. Å kola života cena Cena knjige "Å kola života" je 1100,00 dinara. Cena sa popustom je 935.00 din. Lako naruÄivanje putem naÅ”eg sajta i brza dostava
ŠŠøŠŗŠ¾Š»Š° Š¢ŠµŃŠ»Š°: ŃŃŠø ŃŠµŠ½Š¾Š¼ŠµŠ½Š° Š³ŠµŠ½ŠøŃ ŠŠ½Š°ŃŠ¾Š»ŠøŠ¹ ŠŠ°ŠŗŃŠøŠ¼Š¾Š² ŠŠ¾Š“ ŠøŠ·Š“Š°Š½ŠøŃ: 2016 ŠÆŠ·ŃŠŗ: Š ŃŃŃŠŗŠøŠ¹ Š¢Š²ŠµŃŠ“ŃŠ¹ ŠæŠµŃŠµŠæŠ»ŠµŃ, 304 ŃŃŃ. Š¤Š¾ŃŠ¼Š°Ń: 84x108/32 ŠŠ°Š½ŃŃ: ŠŠøŠ¾Š³ŃŠ°ŃŠøŠø Šø Š¼ŠµŠ¼ŃŠ°ŃŃ Š”ŠµŃŠøŃ: ŠŠµŠ²ŠµŃŠ¾ŃŃŠ½Š°Ń Š½Š°ŃŠŗŠ° ŠŠ·Š“Š°ŃŠµŠ»ŃŃŃŠ²Š¾: ŠŠ»Š³Š¾ŃŠøŃŠ¼ Š ŠæŠ¾ŃŠ»ŠµŠ“Š½ŠøŠµ Š³Š¾Š“Ń ŃŠ²Š¾ŠµŠ¹ Š¶ŠøŠ·Š½Šø ŠŠøŠŗŠ¾Š»Š° Š¢ŠµŃŠ»Š° ŠæŠµŃŠ°Š»ŃŠ½Š¾ Šø ŠæŃŠ¾Š·Š¾ŃŠ»ŠøŠ²Š¾ Š³Š¾Š²Š¾ŃŠøŠ»: Ā«Š”ŠŗŠ¾Š»ŃŠŗŠ¾ Š»ŃŠ“ŠµŠ¹ Š½Š°Š·ŃŠ²Š°Š»Šø Š¼ŠµŠ½Ń ŃŠ°Š½ŃŠ°Š·ŠµŃŠ¾Š¼ā¦ ŠŠ°Ń ŃŠ°ŃŃŃŠ“ŠøŃ Š²ŃŠµŠ¼Ń!Ā» Š 1880-Ń Š³Š¾Š“Š°Ń ŠæŠ¾Š·Š°ŠæŃŠ¾ŃŠ»Š¾Š³Š¾ Š²ŠµŠŗŠ° ŠµŠ³Š¾ ŠøŠ“ŠµŃ ŠæŠµŃŠµŠ¼ŠµŠ½Š½Š¾Š³Š¾ ŃŠ¾ŠŗŠ° ŃŠæŠµŃŠøŠ°Š»ŠøŃŃŃ Š½Š°Š·Š²Š°Š»Šø Š±ŃŠµŠ“Š¾Š¼, Š° Š½ŃŠ½Šµ Š²ŠµŃŃ Š¼ŠøŃ ŠæŠ¾Š»ŃŠ·ŃŠµŃŃŃ ŃŃŃŃŠ¾Š¹ŃŃŠ²Š°Š¼Šø, ŃŠ°Š±Š¾ŃŠ°ŃŃŠøŠ¼Šø Š±Š»Š°Š³Š¾Š“Š°ŃŃ ŃŃŠ¾Š¼Ń Š¾ŃŠŗŃŃŃŠøŃ. ŠŠ½Š¾Š³ŠøŠµ ŠµŠ³Š¾ Š³ŠµŠ½ŠøŠ°Š»ŃŠ½ŃŠµ ŠæŃŠ¾ŠµŠŗŃŃ Š¾ŠæŠµŃŠµŠ“ŠøŠ»Šø Š²ŃŠµŠ¼Ń Š½Š°ŃŃŠ¾Š»ŃŠŗŠ¾, ŃŃŠ¾ Šø ŃŠæŃŃŃŃ ŃŃŠ¾Š»ŠµŃŠøŠµ Š½Šµ ŃŠ¼Š¾Š³Š»Šø Š±ŃŃŃ Š²Š¾ŃŠæŃŠ¾ŠøŠ·Š²ŠµŠ“ŠµŠ½Ń Š±ŠµŠ· ŃŠµŃŃŠµŠ¶ŠµŠ¹ Šø Š·Š°ŠæŠøŃŠµŠ¹, ŠŗŠ¾ŃŠ¾ŃŃŠµ ŃŃŠµŠ½ŃŠ¹ ŃŠ¾Š·Š½Š°ŃŠµŠ»ŃŠ½Š¾ ŃŠ½ŠøŃŃŠ¾Š¶ŠøŠ», Š¾ŃŠŗŠ°Š·Š°Š²ŃŠøŃŃ Š¾Ń ŠøŠ“ŠµŠø ŃŠ²ŠµŃŃ Š¼Š¾ŃŠ½Š¾Š³Š¾ Š¾ŃŃŠ¶ŠøŃ ŠŗŠ°Šŗ ŃŠ“ŠµŃŠ¶ŠøŠ²Š°ŃŃŠµŠ³Š¾ ŃŠ°ŠŗŃŠ¾ŃŠ° Š² ŃŠ°Š·Š²ŃŠ·ŃŠ²Š°Š½ŠøŠø Š¼ŠøŃŠ¾Š²Š¾Š¹ Š±Š¾Š¹Š½Šø. ŠŠ¾Ń Š¾Š¶Šµ, ŃŃŠøŃŠ°ŠµŃ Š°Š²ŃŠ¾Ń ŠŗŠ½ŠøŠ³Šø, ŃŃŠ¾ Š¾Ń ŠøŠ“ŠµŠø Š±ŠµŃŠæŃŠ¾Š²Š¾Š“Š½Š¾Š¹ ŠæŠµŃŠµŠ“Š°ŃŠø ŃŠ½ŠµŃŠ³ŠøŠø ŠøŠ·Š¾Š±ŃŠµŃŠ°ŃŠµŠ»Ń Š·Š°ŃŃŠ°Š²ŠøŠ»Šø Š¾ŃŠŗŠ°Š·Š°ŃŃŃŃ Š½ŠµŠ¾Š¶ŠøŠ“Š°Š½Š½ŃŠµ Š¼Š°ŃŃŃŠ°Š±Ń Š¢ŃŠ½Š³ŃŃŃŠŗŠ¾Š¹ ŠŗŠ°ŃŠ°ŃŃŃŠ¾ŃŃā¦ Ā«ŠŠ»ŠµŠŗŃŃŠøŃŠµŃŃŠ²Š¾ Š“Š»Ń Š²ŃŠµŠ³Š¾ Šø Š²ŃŠµŃ Ā», Ā«ŃŠµŠ»ŠµŠ°Š²ŃŠ¾Š¼Š°ŃŠøŠŗŠ°Ā», Ā«Š°ŃŠ¼Š¾ŃŃŠµŃŠ½Š¾Šµ ŃŠ»ŠµŠŗŃŃŠøŃŠµŃŃŠ²Š¾Ā» ā Š² ŃŃŃŠ½Š¾ŃŃŃ ŠøŠ¼ŠµŠ½Š½Š¾ ŃŃŠøŃ ŃŠµŠ½Š¾Š¼ŠµŠ½Š¾Š² Š·Š°Š³Š»ŃŠ½ŃŠ» Ā«ŃŠ¾Š·Š“Š°ŃŠµŠ»Ń ŃŃŃ ŃŠ»ŠµŠŗŃŃŠøŃŠøŠŗŠ°ŃŠøŠø ŠæŠ»Š°Š½ŠµŃŃĀ», ŠæŃŠ°ŃŠ¾Š“ŠøŃŠµŠ»Ń Ā«ŃŠ°ŃŃ ŃŠ¾Š±Š¾ŃŠ¾Š²Ā», Š° Š³Š»Š°Š²Š½Š¾Šµ ā Š£ŃŠµŠ½ŃŠ¹, Š¾ŠæŠµŃŠµŠ“ŠøŠ²ŃŠøŠ¹ Š²ŃŠµŠ¼Ń Šø Š½Š°ŃŠµŠ“ŃŠøŠ¹ Š² ŃŠµŠ±Šµ Š¼ŃŠ¶ŠµŃŃŠ²Š¾ Š¾ŃŠŗŠ°Š·Š°ŃŃŃŃ Š¾Ń Š¾ŃŠŗŃŃŃŠøŠ¹, Šŗ ŠŗŠ¾ŃŠ¾ŃŃŠ¼ ŃŠµŠ»Š¾Š²ŠµŃŠµŃŃŠ²Š¾, ŠæŠ¾Š³ŃŃŠ·ŃŠµŠµ Š² Š²Š¾Š¹Š½Š°Ń , Š½Šµ Š³Š¾ŃŠ¾Š²Š¾. Nikola Tesla: tri fenomena genija Anatolij Maksimov knjiga na ruskom u vrlo dobrom stanju
KovaÄeviÄa Devedeset godina od roÄenja i pet godina od smrti, povodi su za izložbu i katalog o Bori TodoroviÄu. SuÅ”tinski, prilika je to za joÅ” jedno podseÄanje na glumca, koji je, ne nasedajuÄi maniru, izazivao naÅ” osmeh. RoÄen je u Beogradu 1929. u porodici prosvetnih radnika. ZahvaljujuÄi starijoj sestri, veÄ poznatoj glumici Miri Stupici, upisao je 1949, kao druga generacija PozoriÅ”nu akademiju u klasi profesora Joze LaurenÄiÄa, od koga je usvojio sugestiju: āNa sceni ne pokazuj viÅ”e nego Å”to je prirodnoā. Prvi angažman dobio je u Beogradskom dramskom pozoriÅ”tu (1953. do 1957.). Uloge u tom pozoriÅ”tu bile su āepizodne sitniceā. U Hrvatskom narodnom kazaliÅ”tu u Zagrebu (1957. do 1961.) igrao je mnogo, u razliÄitim ulogama, najÄeÅ”Äe savremeni repertoar ā sve Å”to je potrebno mladom glumcu na poÄetku. Od jeseni 1961. Älan je legendarne postave Ateljea 212 ā pozoriÅ”ta njegovog života, gde je 1961. odigrao ulogu Mortimera u predstavi Arsenik i stare Äipke. Bio je to prvi uspeh i prekretnica u karijeri. TreÄi pozoriÅ”ni poÄetak napokon je oznaÄio kontinuiranu karijeru u nizu kultnih predstava Ateljea 212 i Zvezdara teatra. DoÄi Äe do pozicije dobrog karakternog glumca- prototip koji nije izmislio Bora ā ali ga je doveo do vrhunca i nesluÄeno raskoÅ”ne lepeze likova. Bora TodoroviÄ je preÅ”ao put od poÄetniÄke nesigurnosi do prvaka fino iznijansirane karakterne komike. NajÄeÅ”Äe mu je uspevalo igrati, a ne glumiti. Nije prokockao nijednu Å”ansu u komediji. Sam je priznavao: ātaj polusvet niko ne igra bolje od meneā. UmetniÄka saradnja izmeÄu Bore TodoroviÄa i ānjegovih pisacaā, Aleksandra PopoviÄa i DuÅ”ana ŠovaÄeviÄa, āzlatni je presekā njegove karijere. PozoriÅ”te Atelje 212, mesto je njihovog prvog susreta, otkrivanja i trajnog umetniÄkog povezivanja. S razlogom je bio miljenik Aleksandra PopoviÄa. Bili su na istoj talasnoj dužini, ista generacija i poznavali su život sa iste strane ā opipljiv, stvaran, autentiÄan. Vezivao ih je talenat i meÄusobna privrženost. SliÄnost u naravima, vaspitanju, socijalnoj pripadnosti, životnom dobu, smislu za humor. Igrao je Bora u gotovo svim PopoviÄevim komadima ā u pozoriÅ”tu i na televiziji. VeÄ na poÄetku karijere, u kljuÄnim dramskim tekstovima Aleksandra PopoviÄa: možda najtipiÄnijem delu, ŠrmeÄi kas i najuspeÅ”nijem Razvojni put Bore Å najdera. ŠrmeÄi kas prvi je komad Aleksandra PopoviÄa u kome je Bora igrao Todora II (Atelje 212, 1966.). Od te uloge postao je Acin glumac. Bio je to iskorak i igra za koju je dobio odliÄne kritike. U predstavi Razvojni put Bore Å najdera igra Vitomira ŠambaskoviÄa ātipiÄnu barabuā radniÄkog samoupravljanja, suptilnim karikiranjem naÅ”eg mentaliteta. I joÅ” jednom je pokazao da je zaista izvanredni tumaÄ PopoviÄeve humorne kaskade (Atelje 212, 1967.). U Ateljeu 212 igrao je joÅ”, Odadžiju, u predstavi Šape dole (1968). Likovi iz ovog komada su i suviÅ”e asocirali na ondaÅ”nju politiÄku elitu, te je predstava imala samo tri izvoÄenja. Tri uloge, tri trijumfa. Posle trinaest godina sreÅ”Äe se ponovo pisac i glumac, na sceni Zvezdara teatra u predstavama MreÅ”Äenje Å”arana (1984) i Pazarni dan (1985). Bora TodoroviÄ je najbolje igrao PopoviÄeve junake, svedene na razmere ÄoveÄuljka skuÄenog uvida u sopstvenu situaciju i malog razumevanja sopstvene druÅ”tvenosti. Od diplomske drame DuÅ”ana ŠovaÄeviÄa Maratonci trÄe poÄasni krug, u pozoriÅ”tu Atelje 212, 1973. i uloge Lakija TopalaoviÄa, za koju je Bora TodoroviÄ dobio Sterijinu nagradu, poÄinje saradnja koja Äe trajati do kraja Borinog života. Šrajem iste godine i u istom pozoriÅ”tu, Bora je dobio ulogu ākukavnog pesnikaā, JelenÄeta VilotiÄa u Radovanu III DuÅ”ana ŠovaÄeviÄa. Bio je to jedinstven uspeh za godinu dana ā i za mladog pisca i za glumca. Postao je blizak sa ŠovaÄeviÄem, bez obzira na razliku u godinama; āprivatno ja ga oseÄam kao brata, iako smo generacijski razliÄitiā. Dvostruko je važan dramski tekst Maratonci trÄe poÄasni krug, za glumÄki identitet Bore TodoroviÄa. Pored uloge pozoriÅ”nog Lakija TopaloviÄa, u filmskoj verziji bio je popularni Äenka. Dve uloge, koje je mnogo voleo. āAleksandar PopoviÄ i DuÅ”an ŠovaÄeviÄ su veoma srodni, a likovi koje oni opisuju i njihovi karakteri su veoma živi ā to su karakteri danaÅ”njice. DuÅ”ko je sjajan pisac naÅ”eg srpskog mentaliteta i normalno je da volim njegove komade. A Aleksandar je vrstan pisac i poznavalac ovog tla i svega Å”to se deÅ”ava na ovom prostoru. Ti likovi su veoma komunikativni, publika ih prepoznaje i nekako mi je sve to leglo. U pitanju su dva velika pisca kojima je teÅ”ko odoleti. Oni su dosta srodni i zauzimaju važno mesto u srpskoj literaturiā. Rekao je Bora TodoroviÄ sumirajuÄi rad sa dvojicom pisaca. Borine uloge u delima Aleksandra PopoviÄa i DuÅ”ana ŠovaÄeviÄa, Äine veliki deo njegovog ukupnog glumaÄkog opusa: ostvario je 19 uloga kod Aleksandra PopoviÄa (na radiju, televiziji, pozoriÅ”tu), i 13 uloga kod DuÅ”ana ŠovaÄeviÄa (u pozoriÅ”tu, filmu, televiziji). Nagrade su bile samo potvrda umetniÄkog prepoznavanja. DruÅ”tveno marginalizovani antijunaci ā autentiÄni, živi, samo naÅ”i, sve ih je registrovalo opservatorko oko Bore TodoroviÄa. SaÄuvani i zapamÄeni, pojaviÄe se u spontanoj, ležernoj, prirodnoj, Å”armantnoj, samo na prvi pogled lakoj izvedbi. Pisci su naÅ”li pravog glumca da svojom āneuhvatljivom igromā udahne scenski život njihovim likovima. Iako je reÄ o dva pisca razliÄite vrednosno-ideoloÅ”ke orjentacije, povezuju ih likovi nacionalnog mentaliteta, kao zajedniÄko krajnje odrediÅ”te. Možda su politiÄki sistemi svojom manjkavoÅ”Äu indukovali karaktere o kojima su pisali Aleksandar PopoviÄ i DuÅ”an ŠovaÄeviÄ, a Äiji je Bora TodoroviÄ bio nepogreÅ”ivi tumaÄ; i to meÄusobno vekovno varanje stvorilo je Todora II, Vitomira ŠambaskoviÄa, Odadžiju, Šum Svetu MilosavljeviÄa, Gazda Bogoljuba, Lakija TopaloviÄa, JelenÄeta VilotiÄa, Glumca Belog, Luku Labana, Äenkuā¦ odliÄno oÄuvana kao nova
Problemi ishrane oduvek su bili predmet kompleksnih multidisciplinarnih izuÄavanja. Sve viÅ”e su u centru pažnje nauÄnih i struÄnih radnika i institucija razliÄitih profila, jer hrana u opÅ”toj potroÅ”nji postaje sve znaÄajnija. Hrana i ishrana imaju fantastiÄnu sposobnost da upravljaju biohemijskim procesima na Äelijskom nivou. Sa ishranom poÄinje i zavrÅ”ava se sve ono Å”to je vezano za zdravlje. Hrana ima moÄ da podstiÄe um i podiže raspoloženje, da u ljudski mozak ubrizga energiju od koje se brže misli i bolje radi. Smiruje napetost uspeÅ”nije od sedativa koje prepisuje lekar. Hrana je moÄni ,,lekā za spreÄavanje bolesti i podsticanje mentalne i fiziÄke energije. Razne vrste namirnica sadrže poznate i nepoznate supstance koje su od vitalne važnosti za zdravlje i kvalitet življenja. Ali, nauka o ishrani, zdravstveno ispravne namirnice i savremena industrijska prehrambena tehnologija ne mogu biti zdravstveno i ekonomski uspeÅ”ni ako se konvencionalna tehnologija pripremanja hrane u kolektivnim objektima ishrane i porodiÄnim kuhinjama ne podigne na visok nivo struÄnosti i organizovanosti. Jer, svi uspesi i neuspesi poljoprivredne proizvodnje, industrijske i zanatske prerade hrane, realnost planiranja i programiranja hrane i ishrane finalizuju se i realizuju u objektima kolektivne ishrane i porodiÄnim kuhinjama... odliÄno oÄuvana SK.2
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Toni Robins, Martin Wehrle, James Womack. Knjige su oÄuvane. Za sve dodatne informacije pozovite telefonom, nisam u moguÄnosti da redovno odgovaram na sms poruke. Hvala na razumevanju.
Kontroverzni nastavak bestselera Sveta krv, sveti gral , Å”okantni novi dokazi o Hristu i uticaju tajnog druÅ”tva koje deluje u njegovo ime. Priznati cilj Sionskih priorata o ponovnom vaspostavljanju loze Merovinga, koji su tvrdili da su pravolinijski naslednici loze Davidove kroz nagolmilane dokaze dovelo je autore do spektakulrane hipoteze da je Isus - bio zakoniti kralj Izraela, da je bio oženjen i zaÄeo decu, da su ta deca produžila njegovu lozu dok se, nekih tri i po stoleÄa docnije, ova nije stopila sa francuskom merovinÅ”kom dinastijom. Saznajte koje to dokaze iznose autori o postojanju svete loze i kakve to konotacije ime u danaÅ”njem modernom svetu. Kontroverzni nastavak bestselera Sveta krv, sveti gral , Å”okantni novi dokazi o Hristu i uticaju tajnog druÅ”tva koje deluje u njegovo ime. odliÄno oÄuvana SK.3