Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
301-325 od 39504 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
301-325 od 39504 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Pribor za mašine i alat
  • Tag

    Umetnost

Detalji predmeta Stanje Kolekcionarski primerak Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Tehnika: ulje na platnu. Naziv: Emir Kusturica Dimenzije sa ramom: 63x76cm Slika je bila na izložbama u inostranstvu. Bratislav Leonid Mušicki je profesionalni slikar od svoje 17. godine. Izlagao je na 30 samostalnih i 25 grupnih izložbi u raznim zemljama. Svoja platna, na kojima su portreti značajnih ljudi iz oblasti filma, muzike, sporta i nauke, je izlagao na prestižnim izložbama po svetu. Njegove slike nalaze se u privatnim kolekcijama u Srbiji, Grčkoj, Španiji, Austriji, Italiji, Kipru, Sjedinjenim Američkim Državama, Nemačkoj, Holandiji... Radi isključivo ulja na platnu, mada se oprobao u oslikavnju ikona i fresaka, kao i živopisanju crkava u tehnici al fresko. Osnivač i promoter novog slikarskog pravca NANO-ART. Samo lično preuzimanje.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Kolekcionarski primerak Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Ulje na platnu, prikaz pejzaza u planini. Potpisano sa WF, 1981. godina. Dimenzija sa ramom 102x86cm.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Kolekcionarski primerak Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Ulje na platnu, prikaz pejzaza sa zamkom. 1983. godina, potpisano sa WF. Dimenzije sa ramom 111x92cm.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Kolekcionarski primerak Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Tehnika ulja na lesonitu. Prikaz planinskog pejzaza. 1983. godina, potpisano sa S. Schulze. Dimenzije sa ramom 87x65cm.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Kolekcionarski primerak Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Ulje na platnu Zavejana suma, prelepo umetnicko delo. Slika je uramljena u jako lep ram, dimenzije slike sa ramom 49 x 39. Privatna kolekcija.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Kolekcionarski primerak Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Ulje na platnu Carobna kucica, prelepo umetnicko delo. Slika je uramljena u jako lep ram, dimenzije slike sa ramom 49 x 29. Privatna kolekcija.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Kolekcionarski primerak Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Ulje na platnu Cinija sa vocem, prelepo umetnicko delo. Slika je uramljena u jako lep ram, dimenzije slike sa ramom 52 x 42. Privatna kolekcija.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Kolekcionarski primerak Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Ulje na lesonitu U bojama leta, prelepo umetnicko delo. Slika je uramljena u jako lep ram, dimenzije slike sa ramom 60 x 50. Privatna kolekcija.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Kolekcionarski primerak Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Ulje na platnu Devojcica i sesiric, prelepo umetnicko delo. Slika je uramljena u jako lep ram, dimenzije slike sa ramom 40 x 30. Privatna kolekcija.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Kolekcionarski primerak Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Ulje na platnu Setnja ispod fenjera, prelepo umetnicko delo. Slika je uramljena u jako lep ram, dimenzije slike sa ramom 50 x 40. Privatna kolekcija.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Kolekcionarski primerak Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Ulje na platnu Zimski suton i reka, prelepo umetnicko delo. Slika je uramljena u jako lep ram, dimenzije slike sa ramom 50 x 40. Privatna kolekcija.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Nekorišćeno Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Ulje na platnu dimenzije: 55x34cm. neuramljena, Kupujete direktno od autora. Najbolje bi bilo licno preuzimanje ,

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Detalji predmeta Stanje Nekorišćeno Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Ulje na platnu dimenzije: 40x40cm. neuramljena, Kupujete direktno od autora. Najbolje bi bilo licno preuzimanje ,

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Polovna knjiga, izuzetno očuvana. Posveta na predlistu. Izdavač: Narodna galerija - Prag, 1981. god. Tvrd povez sa zaštitnim omotom, 21X21 cm. 100 str. Kunstdruk, ilustrovano Marija Medvecka je više od 45 godina slikala ljude i pejzaž Orave, ruralnog regiona u severnoj Slovačkoj. Počela je 1940. godine, neposredno nakon početka Drugog svetskog rata i slikala je do 1986. godine. Nije preterano reći da je ovih godina bilo više promena nego poslednjih milenijuma ljudske istorije zajedno, od pronalaska atomske bombe do razvoja međunarodnih svemirskih programa, do prvih koraka ka svetskoj društvenoj mreži. Ali Orava se, kroz oči Medvečke, nikada nije promenila. Na sjajnom Vebumenia.sk, sajtu koji dokumentuje slovačke umetnike i galerije, možete da se krećete kroz više od 500 slika i crteža Medvecke, i vredi to učiniti da biste cenili težinu njenog dela. Njena paleta se nikada ne udaljava od rumeno smeđih, mutnih zelenih i kremastih boja. Njen kist je težak i ekspresionistički, njena platna mala. Ali ponavljanje koje definiše Medveckino delo nalazi se u njenoj temi: Oravskom pejzažu i ljudima. Oravska polja i brda su gotovo bez drveća i retko zelena. To su razneseni pejzaži, očišćeni od svega osim vremešnog, izdržljivog seljaka. Nebo je spljošteno i tamno, a pruge crvene zemlje cepaju svet Medvecke, osećajući se zlokobno i strano, kao da su ovi tihi prizori smešteni na Mars.

Prikaži sve...
800RSD
forward
forward
Detaljnije

Polovna knjiga, izuzetno očuvana. Autor: Josip Lešić, Izdavač: Sterijino pozorje - Novi Sad, Dnevnik - Novi Sad, 1986. god. Tvrd povez sa zaštitnim omotom, 24 cm. 470 str. Ilustrovano Ova knjiga je pisana s odličnim poznavanjem teatrološke literature i pozorišne kritike, od najstarije relevantne za područje tadašnje države pa sve do knjiga štampanih u vreme izdavanja. Bogata je podacima, kritičkim ocenama, zapažanjima i sudovima.

Prikaži sve...
600RSD
forward
forward
Detaljnije

Mark Šagal: Slikarstvo kao poezija Izdavač: Bebedikt Taschen Verlag Autori: Ingo F. Walther, Rainer Metzger Povez: tvrd Broj strana: 96 Ilustrovano. Format: 24 x 31 cm Predlist zacepljen i malo nagužvan (slika). Mestimično fleke (prsti, tempera) uglavnom na marginama strana, lepo očuvana. I N H A L T Das Frühwerk in Rußland 1887-1910 Die Pariser Jahre 1910-1914 Krieg und Revolution in Rußland 1914-1923 Frankreich und Amerika 1923-1948 Das Spätwerk 1948-1985 Marc Chagall 1887-1985: Leben und Werk (K-111)

Prikaži sve...
1,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Filigranski Pločnici Džćoni B Štulić Knjiga pesama Beograd 1982g./103 str. Azra Music Manji format,mek povez,sa omotom,malo talasasta,unutra čista. vr361

Prikaži sve...
800RSD
forward
forward
Detaljnije

Stanje kao na slikama.. Tvrd povez. Pečat na predlistu. Očuvana. Izdanje 2001 godine,451 strana 1

Prikaži sve...
699RSD
forward
forward
Detaljnije

ok

Prikaži sve...
350RSD
forward
forward
Detaljnije

posveta autora

Prikaži sve...
1,250RSD
forward
forward
Detaljnije

Stanje kao na slikama.. Tvrd povez. Pečat na predlistu. Očuvana. Izdanje 1999 godine,430 strana 1

Prikaži sve...
699RSD
forward
forward
Detaljnije

`U knjizi se govori o odnosima savremene umetnost, estetike, filozofije, teorije umetnosti i kulture. Pojmom savremene umetnosti se ukazuje na umetničke pojave posle moderne i postmoderne. Reč je o umetničkim praksama koje su razvijane posle pada Berlinskog zida. Globalna tranzicija ukazuje na svet u kome ne postoji stabilan društveni, kulturalni ili umetnički poredak, već, pre svega, mnogostrukost nestabilnih, otvorenih, nomadskih, kriznih i fleksibilnih događaja koji se mogu prepoznati kao trenutne međurelacije umetnosti i društva. U 16 poglavlja se prezentuju i inetrpretiraju bitni problemi savremene postmedijske umetnosti: pojam savremene umetnosti, kritika autonomije umetnosti, kritika autentičnosti stvaranja umetničkog dela, karakter ljudskog rada u umetnosti, odnosi umetnosti i moći. Naročito su tumačena sećanja na holokaust, građanski rat u Libanu, komunizam. Prezentovane su prakse savremenih umetničkih produkcija u domenu instalacija, performansa, predavačkog ili teorijskog performansa, plesa, novih medija, filma, fotografije, videa. Interpretirane su pojave umetničkog aktivizma, prezentovanja fenomenologije nasilja i terorizma u savremenom svetu, te funkcije samoorganizovanja i samoobrazovanja u savremenoj umetnosti.` SADRŽAJ: PRISTUP, PLATFORME/PROTOKOLI I PROCEDURE Deo I: FORMATI UMETNOSTI I POLITIKE Savremena umetnost Kritika autonomije umetnosti Kritika autentičnosti umetničkog dela Razlike između bios politikos i vita activa Zastupanje moći dela Deo II: FORMATIRANJE TEORIJE I FILOZOFIJE O pouzdanosti i nepouzdanosti filozofskih produkcija Pravo na teoriju Deo III: MODALITETI FORMATA Rodni identiteti Revolucije etc. Deo IV: TAKTIKE SEĆANJA/NOSTALGIJE/TRAUME Trauma holokausta Arhiva građanskog rata Sećanje/nostalgija/konstruisanje komunizma Deo V: FORMATI PRAKSI Film kroz teoriju Diskursi i ples: uvod u analizu otpora filozofije i teorije plesa Lecture performance Deo VI: TAKTIKE SAMOORGANIZOVANJA Aktivizam i artivizam Terorizam kroz savremenu umetnost Samoorganizovanje i samoobrazovanje u umetnosti Deo VII: KRITIČKO/AUTOKRITIČKO Sjuzan Bi i Mira Šor: Autokritika subjektivizacije Marina Napruškina: Arheologija političkog prostora / Jedna beloruska rekonstrukcija Deo VIII: GRANIČNI PROSTOR SAVREMENOSTI Mladen Stilinović: Belezi performativa NSK-Irvin: Konstrukcije ozbiljnog vremena Deo IX: POLITIKE SKRIVENOG UZROKA Peter Fišli i David Vajs: „Način na koji se stvari odvijaju` Tomo Savić Gecan: Dejstvo i intenzitet Dragomir Ugren: Estetska demokratija Deo X: POLITIKE DRUŠTVENOG TELA Zlatko Kopljar: Birokratizacija rituala Janez Janša, Janez Janša, Janez Janša: Subjekti nestabilnog nominalizma Deo XI: ULAZAK U EVROPU Vlado Martek: Sećanje na budućnost Evrope Balint Sombati: Genealogija evropskih trauma Deo XII: POLITIKE SVAKODNEVICE Nika Radić: Nepregledni uslovi komunikacije Tadej Pogačar: Deteritorijalizacija globalne svakodnevice DEO XIII: PERMANENTNI ANTAGONIZMI ABS: Interventno posredovanje Živko Grozdanić: Apsolutna adrenalinska politika DEO XIV: BIOPOLITIČKI HORIZONT OČEKIVANJA Polona Tratnik: Višak oblika života Zoran Todorović: Simptomski afekti Deo XV: GRANIČNI KUSTOSKI PROTOKOLI Gorančo Gjorgjievski: Priključenje-Prisvajanje-Saučesništvo Kit Hemonds: Kritična blizina umetnika i kustosa Deo XVI: IZMENJENE RUTINE Džun Jang: Istovremeno uvek, sada i svudarealna fikcija Slavs and Tatars: Posle postkolonijalnog subjekta Izabrana literatura Indeks Sjuzan Bi Mira Šor Marina Napruškina Mladen Stilinović Peter Fišli David Vajs Tomo Savić Gecan Dragomir Ugren Zlatko Kopljar Janez Janša Vlado Martek Balint Sombati Nika Radić Tadej Pogačar Živko Grozdanić Polona Tratnik Zoran Todorović Gorančo Gjorgievski Kit Hemonds Džun Jang Peter Fischli Dejvid Weiss Suzana Susan Hammonds Szombathy June Young ...

Prikaži sve...
2,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Muze Otvarajući ovu zbirku eseja pitanjem „Zašto postoji više umjetnosti, a ne samo jedna?“, autor se usmjerava na mnoštvenost kao izvor umjetnosti tj. na napetost između mnoštva ljudskih osjetila i smisla/značenja u općem smislu. Umjetnost nije idealiziran ili apstraktan prikaz istine svijeta, nego ona prije svega ima snagu svjedočenja svijeta, otvaranja svijeta u njegovoj jedinstvenoj mnoštvenosti ili mnogostrukom jedinstvu. Pritom Nancy obnavlja Hegelovu postavku o umjetnosti kao o nečemu što je prevladano u općem dijalektičkom razvoju Duha (umjetnost kao „pristajanje na vlastitu smrt“). Krećući se od Hegela do Tome Akvinca, Nancy ističe da od umjetnosti ostaje „vestiž“ (trag, otisak stopala, ostatak, prežitak), da u njoj nikada nije riječ o prezentiranju neke ideje, nego o njezinu nestajanju, prolaženju, u najboljem slučaju o prezentiranju traga njezine trajne odsutnosti. Povez: Broš God.izdanja: 2014. Izdavač: Meandar media Zemlja porekla: Hrvatska

Prikaži sve...
1,850RSD
forward
forward
Detaljnije

VELIKI SVETSKI MUZEJI ODLICNO,,NOVO A-4

Prikaži sve...
333RSD
forward
forward
Detaljnije

VELIKI SVETSKI MUZEJI ODLICNO,,NOVO A-4

Prikaži sve...
333RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj