Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Opseg cena (RSD)
850,00 - 1 999,00
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-6 od 6 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
1-6 od 6
1-6 od 6 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Programiranje
  • Cena

    850 din - 1,999 din

Pet linija koda: kako i kada refaktorisati U knjizi Pet linija koda učićete o refaktorisanju koje je fokusirano na konkretna pravila svođenja bilo kog metoda na pet linija ili manje! Knjiga ne sadrži žargon niti su vam potrebne posebne veštine za automatsko testiranje. Ona sadrži samo jednostavne smernice i obrasce ilustrovane detaljnim primerima koda. Obuhvaćene su sledeće teme: Znaci lošeg koda Bezbedno poboljšanje koda, čak i kada ga ne razumete Balansiranje optimizacije i uopštenosti koda Pravilne prakse kompajlera Metod izdvajanja, uvođenje Strategy obrasca i mnogih drugih obrazaca refaktorisanja Pisanje stabilnog koda koji omogućava promenu dodavanjem Pisanje koda koji ne zahteva komentare Praksa iz stvarnog sveta za sjajno refaktorisanje Poboljšanje postojećeg koda – refaktorisanje – jedan je od najčešćih zadataka sa kojima ćete se suočiti kao programer. U knjizi Pet linija koda naučićete jasna i delotvorna pravila refaktorisanja koja možete da primenite bez oslanjanja na intuitivno mišljenje, kao što je „miris koda“. Prateći stručnu perspektivu autora – da se refaktorisanje i mirisi koda mogu naučiti praćenjem konkretnog skupa principa – naučićete kada da refaktorišete kod, koje obrasce da primenite na koji problem i karakteristike koda koje ukazuju da je vreme za preradu. O tehnologiji Svaka baza kodova sadrži greške i neefikasnost koje je potrebno da pronađete i ispravite. Refaktorišite na pravi način da bi kod postao elegantan, lak za čitanje i održavanje. Uz ovu knjigu ćete naučiti jedinstven pristup refaktoriranju koji implementira bilo koji metod u pet linija, ili manje. Takođe ćete otkriti tajnu koju većina starijih programera zna: ponekad je brže razraditi kod i ispraviti ga kasnije! Kome je namenjena knjiga Za programere svih nivoa veštine. Za primere je korišćen lako čitljiv Typescript, u istom stilu kao Java i C#. O autoru Kristijan Klauzen radi kao tehnički agilni trener, podučava timove da refaktorišu kod. Sadržaj 1 Refaktorisanje, refaktorisanje 2 Pogled ispod haube refaktorisanja 1 DEO UČITE REFAKTORISANJEM RAČUNARSKE IGRE 3 Razbijanje duge funkcije 4 Učinite da kod tipa funkcioniše 5 Spajanje sličnog koda 6 Zaštita podataka 2 DEO PRENOS NAUČENOG U STVARNI SVET 7 Saradnja sa kompajlerom 8 Klonite se komentara 9 Brisanje koda 10 Ne plašite se dodavanja koda 11 Pratite strukturu u kodu 12 Izbegavanje optimizacije i uopštenosti 13 Neka loš kod izgleda loše 14 Završetak „Prizemno, fokusirano i tačno. Knjiga će vas izazvati bez zastrašivanja i bez vređanja vaše inteligencije.” Robert C. Martin „Divan i zabavan uvod za jedan od najzapostavljenijih aspekata programiranja — refaktorisanje.“ Charles Lam, EVN AG „Dala mi je nove uvide u to kako da moj kod bude čitljiv i ažuriran. Toplo je preporučujem.” John Norcott, Vebstaurantstore „Ove tehnike su jednostavne, ali moćne, a vežbe olakšavaju njihovo učenje. Mogu se koristiti na bilo kom jeziku koji znam!” Christian Hasselbalch Thoudahl, BEC Financial Technologies

Prikaži sve...
1,930RSD
forward
forward
Detaljnije

KNJIGA KOJU SVAKI PROGRAMER BI VALJALO DA IMA. Pragmatični programer: vaš put do stručnosti (2. izdanje - povodom 20. godišnjice 1. izdanja) Karakteristike Najbolji pristupi današnjice za transformisanje zahteva u radni, održiv kod koji oduševljava korisnike Knjiga je detaljno revidirana sa 10 novih odeljaka, detaljnim opisima i novim primerima – kreirana je za budućnost sa većom tehnološkom nezavisnošću. Spaja pragmatične savete o svemu, od ostvarivanja lične karijere, do efikasnije arhitekture. Novi pomoćni materijali online, uključujući priručnike za instruktore i setove za vežbe, učiniće ovu knjigu vrednijom u učionici. „Jedna od najznačajnijih knjiga u mom životu.“ — Obie Fernandez, autor knjige „The Rails Way“ „Pre 20 godina je prvo izdanje knjige „Pragmatični programer“ promenilo put moje karijere. Ovo novo izdanje bi moglo da učini isto vašoj karijeri.“ — Mike Cohn, autor knjiga „Succeeding with Agile“, „Agile Estimating and Planning“ i „User Stories Applied“ „. . . popunjena praktičnim savetima, i tehničkim i profesionalnim, koji će pomoći vama i vašim projektima u narednim godinama.“ — Andrea Goulet, CEO, Corgibytes, Founder, LegacyCode.Rocks „. . . grom udara dva puta, a ova knjiga je dokaz.“ — VM (Vicky) Brasseur, direktor Open Source Strategyja, Juniper Networks Pragmatični programer je jedna od onih retkih tehnoloških knjiga koju ćete čitati, i ponovo čitati i čitati tokom više godina. Bez obzira da li ste novi u ovoj oblasti ili ste iskusni praktikant, svakim čitanjem ćete spoznati nešto novo. Dave Thomas i Andy Hunt napisali su prvo izdanje ovu uticajne knjige 1999. godine da bi pomogli svojim klijentima da kreiraju bolji softver i otkriju uživanje u kodiranju. Ove lekcije su pomogle generacijama programera da ispitaju suštinu razvoja softvera, nezavisno od bilo kog određenog jezika, radnog okvira ili metodologije, a pragmatična filozofija je obuhvaćena u stotinama knjiga, screencastova i audio knjiga, kao i u hiljadama priča o karijeri i uspehu. Sada, 20 godina kasnije, ovo novo izdanje ponovo ispituje šta znači biti moderni programer. Teme se kreću u rasponu od lične odgovornosti i razvoja karijere do arhitekturnih tehnika za održavanje koda fleksibilnim i jednostavnim za prilagođavanje i ponovnu upotrebu. Pročitajte ovu knjigu i naučićete: da se borite protiv zastarelosti softvera da učite kontinualno da izbegavate zamke dvostrukog učenja da pišete fleksibilan, dinamički i prilagodljiv kod da iskoristite moć osnovnih alata da izbegavate slučajno programiranje da naučite stvarne zahteve da rešite osnovne probleme konkurentnog koda da se zaštitite od sigurnosnih ranjivosti da izgradite timove pragmatičnih programera da preuzmete odgovornost za vaš rad i karijeru da testirate kod efikasno, uključujući i testiranje zasnovano na svojstvu da implementirate Pragmatic Starter Kit da oduševite vaše korisnike Knjiga „Pragmatični programer“ je napisana kao serija samostalnih odeljaka i popunjena je klasičnim i svežim anegdotama, korisnim primerima i interesantnim analogijama, a ilustruje najbolje pristupe i osnovne zamke mnogih različitih aspekata razvoja softvera. Bez obzira da li ste novi u svetu kodiranja, ili ste iskusni programer ili ste menadžer odgovoran za softverske projekte, koristite ove lekcije svakodnevno i brzo ćete uočiti poboljšanja u ličnoj produktivnosti, tačnosti i zadovoljstvu poslom. Naučićete veštine i razviti navike i stavove koji predstavljaju osnovu za dugotrajni uspeh u karijeri. Postaćete pragmatični programer. Tabela sadržaja Poglavlje 1: Pragmatična filozofija Poglavlje 2: Pragmatični pristup Poglavlje 3: Osnovne alatke Poglavlje 4: Pragmatična paranoja Poglavlje 5: Prihvati ili prekini! Poglavlje 6: Konkurentnost Poglavlje 7: Dok kodirate Poglavlje 8: Pre projekta Poglavlje 9: Pragmatični projekti Rekli su o knjizi: “Jedna od najznačajnijih knjiga u mom životu.” —Obie Fernandez, Autor, The Rails Way “Pre dvadeset godina, prvo izdanje knjige Pragmatični programer promenilo je put moje karijere. Ovo novo izdanje bi moglo da učini isto vašoj karijeri.” —Mike Cohn, Autor knjiga Succeeding with Agile, Agile Estimating and Planning, i User Stories Applied “. . . popunjena praktičnim savetima, i tehničkih i profesionalnih, koji će pomoći vama i vašim projektima u narednim godinama.” —Andrea Goulet, CEO, Corgibytes, Founder, LegacyCode.Rocks “. . . grom udara dva puta, a ova knjiga je dokaz.” —VM (Vicky) Brasseur, Direktor Open Source Strategy-a, Juniper Networks

Prikaži sve...
1,840RSD
forward
forward
Detaljnije

Istražite postojeće strukture podataka i algoritme koji se nalaze u Python bibliotekama Implementirajte grafovske algoritme za detekciju prevare upotrebom analize mreže Koristite algoritme mašinskog učenja za grupisanje sličnih tvitova i obradite Twitter podatke u realnom vremenu Predvidite vremensku prognozu upotrebom algoritama nadgledanog učenja Upotrebite neuronske mreže za detekciju objekta Kreirajte mehanizam preporuke koji preporučuje relevantne filmove pretplatnicima Implementirajte bezbednost upotrebom simetrične i asimetrične enkripcije na Google Cloud Platformi (GCP) Algoritmi su uvek igrali važnu ulogu u nauci i praksi računarstva. Osim tradicionalnog računarstva, mogućnost upotrebe algoritama za rešavanje stvarnih problema je važna veština koju svaki programer mora da ima. Ova knjiga će vam pomoći, ne samo da razvijete veštine za selekciju i upotrebu algoritma za rešavanje stvarnih problema, nego i da razumete kako oni funkcionišu. Prvo ćemo predstaviti algoritme i otkriti različite tehnike projektovanja algoritama, pre nego što istražimo kako da implementirate različite tipove algoritama, kao što su pretraga i sortiranje, pomoću praktičnih primera. Dok budemo napredovali ka kompleksnijim skupovima algoritama, učićete o linearnom programiranju, rangiranju stranice i grafovima, a koristićete i algoritme mašinskog učenja i razumećete matematiku i logiku u njima. Dalje, studije slučajeva, kao što je predviđanje vremenske prognoze, grupisanje tvitova i mehanizmi za preporučivanje filmova će vam pokazati kako možete da primenite optimalno ove algoritme. Na kraju ćete dobro razumeti tehnike koje omogućavaju paralelnu obradu, dajući vam mogućnost da upotrebite ove algoritme za računski intenzivne zadatke. Do kraja ove knjige postaćete vešti u rešavanju stvarnih računskih problema upotrebom različitih algoritama. Naučite tehnike koje bi trebalo da znate da biste dizajnirali algoritme za rešavanje složenih problema Upoznajte se sa neuronskim mrežama i tehnikama dubokog učenja Istražite različite tipove algoritama i izaberite odgovarajuće strukture podataka za njihovu optimalnu implementaciju Tabela sadržaja Poglavlje 1 Pregled algoritama Poglavlje 2 Strukture podataka upotrebljene u algoritmima Poglavlje 3 Algoritmi za sortIranje i pretraživanje Poglavlje 4 Dizajniranje algoritama Poglavlje 5 Grafovski algoritmi Poglavlje 6 Algoritmi nenadgledanog mašinskog učenja Poglavlje 7 Algoritmi tradicionalnog nadgledanog učenja Poglavlje 8 Algoritmi neuronske mreže Poglavlje 9 Algoritmi za obradu prirodnog jezika Poglavlje 10 Mehanizmi za preporuke Poglavlje 11 Algoritmi podataka Poglavlje 12 Kriptografija Poglavlje 13 Algoritmi velikih razmera Poglavlje 14 Praktična razmatranja

Prikaži sve...
1,840RSD
forward
forward
Detaljnije

Ako nikada niste programirali, pravi je trenutak da to uradite. Ako ste već programirali, ova knjiga vas upoznaje sa svim novim u C# 2008. Reč autora Dragi čitaoče, Ova knjiga bi trebalo da vam pokaže kako da napišete dobar programski kod u programskom jeziku C# 2008, čak i ako nikada ranije niste programirali. Pisanje programskog koda je pravi izazov jer postoji veoma veliki broj opcija, naročito u programskom jeziku C# 2008. Dakle, ukoliko želite zaista da što bolje upotrebite programski jezik morate da znate kada i koje osobine treba da upotrebite, kao i da znate dobre i loše strane programskog jezika. Takvo znanje pravi razliku izmežu pisanja programskog koda i dobrog programskog koda. Imajući to na umu, napisao sam knjigu „C# 2008“ kako bih vas naučio da programski jezik C# 2008 koristite za rešavanje problema. Od prvih poglavlja, i od uvodnih koncepata o programskom jeziku C#, susretaćete se sa izazovima praktičnog programiranja i učićete kako da na njih odgovorite korišćenjem programskog jezika C#. Problemi će, dok budete čitali knjigu, postajati teži i interesantniji jer ću vam pokazati kako osobine programskog jezika C# možete da upotrebite kako biste postigli željene rezultate. Pošto pročitate knjigu „C# 2008“ i uradite vežbanja, postaćete kompetentan i siguran C# programer. Ipak, postoji još mnogo toga u .NET Framework API-ju što treba da naučite kako biste poboljšali vaše programiranje, ali ćete steći dobre osnove za buduću karijeru C# programera, i znaćete gde da pronađete informacije kako koje će vam pomoći da dovršite sopstvene C# projekte. Napomena: Oni koji su čitali knjige ovog autora, već mu veruju.

Prikaži sve...
1,760RSD
forward
forward
Detaljnije

Ovaj materijal za početak rada obezbeđuje sve alate koji će biti potrebni za samostalno pisanje programa u Visual C# 2005 Ekspresu. To će pomoći u brzom sticanju veština za početak korišćenja jezika C#, tako da se mogu praviti softverske aplikacije koje nemaju ograničenja. Šta se može naučiti iz ove knjige? osnove programiranja u windows® okruženju načini za korišćenje prednosti vizuelnih alata u okviru Visual C# 2005 Ekspresa načini za testiranje i debagovanje aplikacija da bi glatko funkcionisale tehnike za rad sa ADO.NET klasama saveti za inkorporiranje karakteristika SQL Server Ekspresa u aplikacijama razvijanje aplikacija pomoću Visual C# 2005 Ekspresa upotrebom windows formi sa web servisima i različitim korisnim kontrolama, uključujući obogaćeni tekst i web pretraživač Kome je namenjena ova knjiga? Ova knjiga namenjena je programerima početnicima koji žele na lak način da se udube u korišćenje uzbudljivih tehnika Visual C# 2005 Ekspresa i da započnu kreiranje sopstvenih prilagođenih aplikacija. Wroxovo izdanje Visual C# 2005 Ekspresa pruža softverske alate potrebne za početak rada. Takođe obezbeđuje uređene vežbe koje vode čitaoca kroz sve tehnike potrebne za počinjanje programiranja na pravi način. CD-ROM koji se dobija uz knjigu sadrži izdanje Visual C# 2005 Ekspresa. CD sadrži Izdanje Visual C# 2005 Ekspresa Sveži dodaci, izvorni kod i tehnička podrška Wroxa na stranici www.wrox.com Izvorni kod http://www.wrox.com/WileyCDA/WroxTitle/ productCd-0764589555,descCd-download_code.html Kratak sadržaj Deo I Uvod i koncepti 1 1. Poglavlje: Ozbiljno započinjanje rada sa Visual C# 2005 Ekspres izdanjem 3 2. Poglavlje: Programiranje 101: Kratko razmatranje 21 3. Poglavlje: Brz prelazak na kreiranje prvog C# Ekspres Windows projekta 29 4. Poglavlje: Upoznavanje .NET-a 51 5. Poglavlje: Upoznavanje C# tipova 67 6. Poglavlje: Debagovanje aplikacija u C# Ekspresu 81 7. Poglavlje: Selekcije, iteracije i “hvatanje” izuzetaka 97 Deo II Kreiranje aplikacija pomoću C# Ekspresa 123 8. Poglavlje: Rad sa formama i kontrolama 125 9. Poglavlje: Ubacivanje okvira za dijalog i obogaćenog teksta u aplikacije 149 III Deo Korišćenje podataka u aplikacijama 167 10. Poglavlje: Upoznavanje koncepata baza podataka 169 11. Poglavlje: Korišćenje karakteristika SQL Server Ekspresa u okviru C# Ekspresa 181 12. Poglavlje: Iskorišćavanje .NET kontrola podataka 195 13. Poglavlje: Rad sa ADO.NET-om 207 Deo IV: Završni potezi 219 14. Poglavlje: Sticanje većeg iskustva u radu sa kontrolama 221 15. Poglavlje: Korišćenje web usluga iz C# aplikacija 255 16. Poglavlje: Objavljivanje aplikacije i naredni koraci 277 Dodatak A: Odgovori na pitanja u vežbama 283 Dodatak B: Šta se nalazi na CD-u i na web stranici? Indeks 291

Prikaži sve...
1,150RSD
forward
forward
Detaljnije

DirectX9 - Programiranje grafike i igara ne gubi vreme baveći se elementima jezičke sintakse; umesto toga, fokusira se isključivo na kreiranje bogatih multimedijalnih aplikacija. Pretpostavlja se da vam je C# (ili Visual Basic®.NET) već poznat, kao i .NET Runtime. Autor ove knjige je projektovao i API, tako da se i ne može naći bolji izvor informacija na ovu temu. O autoru Tom Miller je projektni i razvojni vođa za API upravljanog DirectX-a. U Mikrosoftu je radio od 1997., gde je počeo sa timom za Visual Basic, pre nego što ga je ljubav prema igrama i programiranju igara odvukla u DirectX tim. U DirectX timu je od 1999., a radio je na popularizaciji DirectX API-ja (i programiranja igara uopšte). * Knjigu je napisao dizajner API-ja * Rad sa mrežama * Korišćenje HLS jezika za efekte visokog kvaliteta * Kosturna animacija karaktera * Objašnjene sve mogućnosti Managed DirectX-a * Kompletan sors kod je napisan i u C#-u i u Visual Basic .NET-u * Detaljan opis helper biblioteke D3DX * Obrađena i 2D i 3D grafika * Saveti i trikovi za poboljšanje performansi NA CD-ROM-u * DirectX9 SDK * Izvorni kod u C#-u i Visual Basic .NET-u CD-ROM sadrži: * Verziju 1.1 .NET Runtime * Predgovor napisao Bob Gaines, Microsoft ® Corporation, Lead Program Manager, DirectX SDK * S325969 Managed DirectX Kratak sadržaj Deo I Osnovni koncepti grafike 1 Predstavljanje Direct 3D-a 2 Izbor tačnog uređaja 3 Renderovanje korišćenjem jednostavnih tehnika 4 Još tehnika renderovanja 5 Renderovanje pomoću mreža 6 Korišćenje upravljanog DirectX-a za pisanje igre Deo II Srednji koncepti grafike 7 Korišćenje naprednih osobina 8 Razumevanje resursa 9 Korišćenje drugih tipova mreža 10 Korišćenje Helper klasa Deo III Napredni koncepti grafike 11 Predstavljanje programabilnog pajplajna pomoću High Level Shader Languagea 12 Korišćenje High Level Shader Languagea 13 Renderovanje kosturne animacije Deo IV Zvuk i ulaz 14 Otkrivanje zvučnih efekata 15 Kontrolisanje komandi korisnika Deo V 2D grafika 16 Korišćenje Direct 3D-a za 2D grafiku 17 Korišćenje DirectDrawa za 2D renderovanje Deo VI Dodavanje umrežavanja 18 Implementacija Peer-to-Peer umrežavanja korišćenjem DirectPlaya 19 Kreiranje Client/Server sesije 339 20 Razumevanje osobina naprednog umrežavanja 21 Dostizanje maksimalnih performansi Deo VII Dodaci A Korišćenje dijagnostičkih asemblija B Reprodukovanje muzike i video sadržaja Indeks

Prikaži sve...
880RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj