Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
101-125 od 31001 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
101-125 od 31001 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Publicistika
  • Tag

    Filmovi

Original DVD. Očuvanost: 5-

Prikaži sve...
200RSD
forward
forward
Detaljnije

Original DVD. Očuvanost: 5-

Prikaži sve...
200RSD
forward
forward
Detaljnije

Original DVD. Očuvanost 5-

Prikaži sve...
200RSD
forward
forward
Detaljnije

Solidno očuvano

Prikaži sve...
100RSD
forward
forward
Detaljnije

Original DVD. Očuvanost: 5-

Prikaži sve...
400RSD
forward
forward
Detaljnije

Očuvano Original dvd Iz lične kolekcije

Prikaži sve...
300RSD
forward
forward
Detaljnije

Original DVD. Očuvanost: 5-

Prikaži sve...
200RSD
forward
forward
Detaljnije

Dobro ocuvan.

Prikaži sve...
99RSD
forward
forward
Detaljnije

Original DVD. Očuvanost: 4-

Prikaži sve...
200RSD
forward
forward
Detaljnije

DISK JE DOBRO OCUVAN.

Prikaži sve...
299RSD
forward
forward
Detaljnije

Original DVD. Očuvanost: 5-

Prikaži sve...
200RSD
forward
forward
Detaljnije

Broj strana: 380 Pismo: Latinica Izdavač: Most Art Jugoslavija

Prikaži sve...
675RSD
forward
forward
Detaljnije

ISBN: 978-86-84149-39-0 Broj strana: 381 Pismo: Latinica Povez: Mek Format: 21x21 cm Godina izdanja: 2011 Izdavač: Most Art Jugoslavija Knjigu čini više od 2.000 autorskih komentara, koje je Mrđen pisao na prvoj strani dodatka „Beograd” od 26. aprila 2004. do 31. decembra 2010. godine. Autor ilustracija za knjigu je „Blicov” strip autor Marko Somborac. U novinarstvu često ozloglašenom, naročito kad njime rukuju ideološke mašinerije, ima jedan soj pisaca koji prate otkucaje srca velikih gradova i ruralnih regija, država i naroda. Tu narodnu dušu otkriva i beogradski kolumnista Ivan Mrđen, zlatno pero Blica." (Raša Popov)

Prikaži sve...
396RSD
forward
forward
Detaljnije

Solidno očuvano

Prikaži sve...
50RSD
forward
forward
Detaljnije

ISBN: 978-86-7712-277-5 Broj strana: 320 Pismo: Ćirilica Format: 21 cm Godina izdanja: 2011 Izdavač: Knjiga komerc Veliki dečak naše knjižvenosti" - tako se ukratko može opisati osećanje koje budi zbirka. „Retki su oni koji su hodali ovim gradom, a da su ih svi voleli. Tu privilegiju je imao Momo Kapor. Zato, samo godinu dana posle njegove smrti, nije bilo teško skupiti 55 tekstova koje su napisali poznati književnici, reditelji, glumci i novinari, prijatelji ovog čuvenog Beograđanina.“ Među autorima tekstova su Matija Bećković, Arsen Dedić, Ljubivoje Ršumović, Jovan Ćirilov, Mirjana Bobić - Mojsilović, Marko Vidojković, Igor Mandić, Dragan Đilas... Zajedničku crtu svih tekstova čine pregršt ljubavi, malo nostalgije i puno lepote, koje je i Kapor unosio u svoja književna dela, scenarija za filmove, pozorišne i radio drame, prenosio na svoje slike i grafike.

Prikaži sve...
891RSD
forward
forward
Detaljnije

Broj strana: 431 Pismo: Latinica Povez: Mek Format: 21 cm Godina izdanja: 2008. Izdavač: Most Art Jugoslavija Pokušaj da se izborom tekstova objavljenih u lokalnim novinama „Hronika za Zemun“ pomogne u traženju odgovora na pitanje: Kako se dogodilo da Demokratska opozicija Srbije (DOS) koja je na izborima u septembru 2000. godine u Skupštini opštine Zemun osvojila 61 od 70 odborničkih mesta, na sledećim izborima 2004. godine dobije manje od polovine mandata i omogući povratak Srpske radikalne stranke na vlast...

Prikaži sve...
594RSD
forward
forward
Detaljnije

Jaffa Crvenka kaseta Jugoslavija

Prikaži sve...
699RSD
forward
forward
Detaljnije

DVD:Biblijske price 10 kom.na znakovnom emgleskom jeziku,novo

Prikaži sve...
530RSD
forward
forward
Detaljnije

Izdavač: Knjiga komerc

Prikaži sve...
540RSD
forward
forward
Detaljnije

Izdavač: Knjiga komerc

Prikaži sve...
270RSD
forward
forward
Detaljnije

Izdavač: Knjiga komerc

Prikaži sve...
360RSD
forward
forward
Detaljnije

Izdavač: Knjiga komerc

Prikaži sve...
450RSD
forward
forward
Detaljnije

Prema mnogima, SAD imaju najjači destabilizujući uticaj na svetske događaje i stoga predstavljaju najveću pretnju svetskom miru. Svetska sila broj 1 nije slučajno stekla ovu tužnu vodeću poziciju. Nijedna država nije bombardovala toliko drugih zemalja kao Sjedinjene Američke Države od 1945. Nijedna država nije srušila toliko vlada i bila upletena u toliko otvorenih i prikrivenih sukoba kao SAD od 1945. Nijedna država na svetu nema vojne baze u toliko drugih zemalja, ne izvozi toliko oružja i ne održava tako visok budžet za naoružanje kao SAD. Danijele Ganzer analizira čitav spektar američkih globalnih težnji, uvek sa fokusom na strategije spoljne politike, i impresivno opisuje kako SAD vode politiku svetske moći u kojoj je nasilje centralni element. Njegova kritika Sjedinjenih Američkih Država nije jednodimenzionalna, već se rukovodi osnovnim načelima humanizma, naučne distance i, pre svega, polazi od zabrane upotrebe sile u međunarodnoj politici prema Povelji Ujedinjenih nacija, koja je doneta 1945. „Neki od nečuvenih činova američke politike opisanih u ovoj knjizi, posebno oni iz novijeg doba, poznati su široj svetskoj javnosti, ali o mnogima se gotovo ništa ne zna. Ganzer ne samo da svojim analizama sklapa nedvosmislen istorijski mozaik sa jasno prepoznatljivim obrascima već može potkrepiti i svaku svoju izjavu. Na taj način čitaocu se predstavlja više nego uznemirujuća slika o konstituisanju politički odgovornih krugova u SAD, zemlji koja se odavno od demokratije pretvorila u oligarhiju u kojoj superbogati određuju politiku širom sveta.“ – Der Freitag

Prikaži sve...
1,199RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni naslov: The Motorcycle Diaries Radnja filma: Ernesto Če Gevara i njegov prijatelj Albert Granada kreću na putovanje i istraživanje sredine od Buenos Ajresa, preko Čilea, Perua, Kolumbije i Venecuele, ostavljajući za sobom svoje živote i karijere kao biohemičar i student završne godine medicine... dodaj u listu nazad Uloge: Gael Garcia Bernal, Rodrigo De la Serna, Mercedes Moran, Mia Maestro Režija: Walter Salles Trajanje: 115 min. Godina izdanja: 2004 god. Na kutiji su vidljivi tragovi korišćenja OČUVAN

Prikaži sve...
500RSD
forward
forward
Detaljnije

Nasilnog pijanog čoveka vezuju za zid u policijskoj stanici. Njegov prijatelj dolazi i vadi ga odatle. Dok njegov prijatelj telefonira, čovek nestaje sa prazne ulice grada usred noći. Čoveku se vraća svest i on shvata da je u nečemu što izgleda kao otrcana hotelska soba. Krevet, sto, televizor, malo kupatilo. Tu su i čelična vrata sa otvorom blizu poda za poslužavnik sa hranom. Povremeno se čuje neka melodija, soba se ispuni gasom, a kada čovek ponovo povrati svest, soba je očišćena, njegova odeća je promenjena, a on je ošišan. Ova rutina se nastavlja punih 15 godina. Nikada mu niko nije rekao ko ga je zarobio, niti zašto. On gleda televiziju dok to ne postane ceo njegov svet. Ispisuje jedan dnevnik za drugim. Udara u zid sve dok mu pesnice ne prokrvare, a onda očvrsnu. On vrišti. Sa televizije saznaje da su njegova krv i otisci prstiju nađeni na mestu ubistva njegove žene. Njihova ćerka je usvojena u Švedskoj. Saznaje da, ako bi pobegao, za njim bi bila raspisana poternica. „Oldboy“, korejskog režisera Parka Chanwooka, objektivno posmatra ovog čoveka, ne zahtevajući nikakvo sažaljenje, stojeći izvan situacije u kojoj se on nalazi. Kasnije, kada priča sa čovekom koji ga je zatvorio, čovek mu kaže: „Ja sam neka vrsta naučnika, a ono što proučavam si ti.“ Zbog svoje seksualnosti i nasilja, ovo je vrsta filma koji se više ne pravi lako u Sjedinjenim Državama; standardi puritanskih manjina, koji su nametnuti u emitovanju i predstavljaju pretnju čak i kablovskoj televiziji, čine da studiji ne žele da proizvode filmove koji će biti suočeni sa neizvesnom distribucijom. Međutim, sadržaj ne čini jedan film dobrim ili lošim – to je samo ono o čemu se u filmu radi. „Oldboy“ je moćan film ne zbog onoga što prikazuje, već zbog dubine ljudskog srca koje je potpuno ogoljeno. Kada ga prvi put sretnemo, čovek po imenu Oh Dae-su (Choi Min-Sik) je bednik, pijanica koja je propustila rođendan svoje male devojčice i sada napušteno sedi u policijskoj stanici, smešno noseći anđeoska krila koja je kupio ćerki kao poklon. On nije loš čovek, ali ga je alkohol učinio beskorisnim. Kada se 15 godina kasnije iznenada nađe na slobodi nakon svoje bizarne zatočenosti, on je drugačija osoba, fokusirana na osvetu i smešno reaguje na dobrotu. Ušetavši u restoran, on upoznaje mladu ženu koju zna sa TV-a, a koja je korejski „šef kuhinje godine“ („Chef of the Year“). Osetivši da je on propatio, ona ga vodi kući sa sobom, sluša njegovu priču, stara se o njemu, i uspeva da ga zavoli. U međuvremenu, on se daje u metodičnu potragu da pronađe tajnu svoje zatočenosti. Hranili su ga prženim punjenim nudlama iz dana u dan, dok mu se njihov ukus nije urezao u sećanje, pa on sada ide od restorana do restorana dok ne nađe onaj koji je pravio njegove obroke. To je ključ za nalaženje njegovih tamničara. To je, zapravo, i početak samog filma, trenutak u kojem ovo prestaje da biva misterija i postaje tragedija u klasičnom smislu. Nećemo otkriti nekoliko tajni koje leže pred Oh, osim što ćemo reći da one nisu otrcana sredstva zapleta, već predstavljaju preokret za preokretom u moru šrafova mentalne i fizičke patnje i poetske pravde. Možemo pomenuti i virtuoznu sekvencu u kojoj se Oh bori sa nekoliko svojih bivših tamničara, pri čemu je Ohov bes toliko veliki da jedva da je usporio nakon što su mu zarili nož u leđa. Ovo je čovek obuzet potrebom za osvetom, koji na kraju otkriva da ga je zarobio drugi čovek čija potreba nije bila ništa manja, ali je beskrajno više dijabolična. Nismo stručnjaci za korejsku kinematografiju, koja se u krugovima kritičara smatra najkreativnijom na svetu („Oldboy“ je osvojio nagradu žirija u Kanu 2004. godine). Možemo reći da, od svih korejskih filmova koje smo mi odgledali, samo jedan („The YMCA Baseball Club“) nije sadržao izuzetan sadomazohizam. „Oldboy“ u sebi sadrži bolne scene koje čine da nacistički zubar Laurencea Oliviera u „Marathon Man“ liči na iscelitelja. A tu je i scena tokom koje je oktopod definitivno povređen tokom snimanja filma. Ove scene nisu tu da bi izazvale šok, već su deo celine. Oh je zatvoren 15 godina bez prilike da ikada vidi drugo ljudsko biće. Za njega je nečije prisustvo pravi udar na sva njegova čula. Kada u restoranu kaže, „Želim da jedem nešto što je živo“, mi razumemo (a) da se živi morski plodovi zaista konzumiraju kao delikates u Aziji, i (b) da on želi da jede život, ne hranu, zbog toga što je bio zakopan u smrti 15 godina. Zašto bi Mido, mlada, lepa i talentovana žena, primila ovog bednog čoveka u svoj život? Možda zato što je on toliko očigledno bespomoćan. Možda zato što veruje u njegovu priču, a možda čak i u razlog zbog kojeg ne može da povrati svoje pravo ime i identitet. Možda zbog toga što se za 15 godina on transformisao u čoveka kojeg ona smatra snažnim i dobrim, iako je nekada bio slab i odvratan. Sa njegove tačke gledišta, ljubav je povezana sa spasenjem, prihvatanjem, opraštanjem i mogućnošću iskupljenja. Sve ovo se vidi tokom nekoliko scena otkrića koje slede, pružajući kontekst i dajući im dublje značenje. Da, kraj je neverovatan u svojoj kompleksnosti, ali nije nemoguć i nije nemotivisan. „Oldboy“ podstiče na emocionalne ekstreme, ali ne bez razloga. I mi smo navikli na „trilere“ koji postoje samo kao mašine za stvaranje diverzije da je šokantno naići na film u kojem akcija, bez obzira na to koliko je nasilna, predstavlja izjavu i ima svoju svrhu. Godina: 2003 Reziser: Chan-wook Park Scenario: Garon Tsuchiya, Nobuaki Minegishi Uloge: Min-sik Choi, Ji-tae Yu, Hye-jeong Kang Award: 38 nagrada i 18 nominacija Studio: Egg Films, Show East Zemlja: Južna Korea Trajanje: 110 minuta Na kutiji su vidljivi tragovi korišćenja PROVISION

Prikaži sve...
1,000RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj