Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Opseg cena (RSD)
2 000,00 - 2 499,00
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-2 od 2 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
1-2 od 2
1-2 od 2 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Publicistika
  • Cena

    2,000 din - 2,499 din

Dnevnik jedanaestog Srbina – istinita priča Kris Spirou, američki političar, istaknuti član Demokratske stranke SAD i savetnik delegacije SRJ u Dejtonu, vodio je dnevnik o toku mirovnih pregovora od aprila 1994. do potpisivanja Mirovnog sporazuma novembra 1995. Američki član srpske delegacije u Dejtonu u svojoj knjizi opisuje sve detalje od trenutka kada je upoznao Miloševića do momenta kada je u Dejtonu potpisan mir. Autor je jedan od ključnih svedoka zaustavljanja građanskog rata i uspostavljanja mira na Balkanu.

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Saznajte sve od tvorca lično! VREME JE DA SE RADI DRUGAČIJE Verujte svom timu. Budite radikalno iskreni. I nikad, apsolutno nikad ne pokušavajte da udovoljite šefu. Uz ove principe se video-klub preobrazio u jednu od najneobičnijih i najuspešnijih kompanija u istoriji. Vrednujući ličnost više od procesa, podstičući inovativnost u odnosu na marljivost i pružajući zaposlenima ambijent za sopstveno uzrastanje umesto da ih kontroliše, Rid Hejstigns je izgradio kulturu slobode i odgovornosti. Svoju kompaniju je tako načinio sposobnom da se prilagođava naglim promenama koje nameće savremeno doba. Pred nama su ispovest i životna filozofija, riznica anegdota i praktičnih primera. Komercijalni rekordi su sporedni, novac i uspeh su posledica nečeg dubljeg. A šta je to, otkrićemo u priči o kulturi na kojoj je izrasla kompanija koja ima milione korisnika i milijarde dolara, a nema čak ni običan pravilnik o godišnjim odmorima. NETFLIKSOVA FILOZOFIJA JE UVRNUTA Kada je Rid Hejstings 2000. godine u očaju pokušao da svom nedostižnom konkurentu proda gubitaški Netfliks, bio je glatko odbijen. Direktor Blokbastera, koji ga je lično odbio, upravljao je lancem od 9000 dvd klubova vrednom 6 milijardi dolara, a Netfliks je bio pred bankrotom sa 50 miliona dolara duga. Danas, Blokbaster odavno ne postoji, a Netfliks ima više od 200 miliona korisnika (nije prisutan u samo dve zemlje sveta) i vrednost veću od 160 milijardi dolara. Šta se dogodilo u međuvremenu? U tom trenutku, čak ni ja nisam shvatao jednu stvar: mi imamo nešto što Blokbaster nema – poslovnu filozofiju s vrlo malo pravila, koja vrednuje ljude više od procedura, a inovaciju više od efikasnosti. Naša filozofija, usredsređena na postizanje najboljih rezultata zapošljavanjem samo najboljih stručnjaka i rukovođenje zaposlenima putem organizacije a ne kontrole, omogućila nam je da stalno rastemo i menjamo se uporedo sa svetom i potrebama korisnika. Netfliks je drugačiji. Naša filozofija je ‒ Ne pravilima.

Prikaži sve...
2,499RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj