Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
126-150 od 7322 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Olivera Janković MARINA ABRAMOVIĆ Bel Art, 2012. Udžbenički četvrtasti format, 134 ilustrovane strane. Nova knjiga/katalog, ima posvetu na predlistu (ne umetnice već autorke). Prva objavljena monografija na ovim prostorima o radu Marine Abramović. Knjiga se fokusira na prve, rane radove umetnice, u periodu do 1975. godine, kada se seli u Amsterdam. Oni su nastali u kratkom periodu od 1972. godine i, bilo da su izvedeni u Beogradu ili na festivalima umetnosti i drugim umetničkim prostorima u inostranstvu, predstavljaju beogradski period Abramovićeve. Tokom ovog perioda ona deluje pri Galeriji Studentskog kulturnog centra (SKC) u Beogradu, koji upravo tada postaje kultno mesto avangardističkih zbivanja. Zajedno sa grupom beogradskih umetnika (Raša Todosijević, Neša Paripović, Zoran Popović, Slobodan Era Milivojević, Gergelj Urkom) mlada Marina Abramović je gradila duh i atmosferu „nove umetničke prakse“ i konceptualne umetnosti.
Радите скулптуру у дрвету. Потребан Вам је орах због своје специфичности у боји и структури. Ево јединствене прилике. Орах 30+ година стар, здрав, без чворова, исечен до трупца, а који је остао са следећим димензијама: - висина 230 цм - пречник 55 цм Организација сечења и изношења је у Вашем домену, а након плаћања оглашене цене у целости. Ту су и грађ. колица, ако могу бити од користи приликом транспорта. Цена није фиксна.
U dve knjige Stilovi, namestaj i dekor od Srednjeg veka do danas Izdavac - Vuka Karadzic, Beograd Godina - 1972. Kolekcionarstvo, Antikni namestaj, Antikvarni predmeti Knjige u dobrom stanju,bez podvlacenja ili ostecenja,bez ispisane posvete,tvrd povez,sa omotnicama u solidnom stanju,ilustracije,format 30 cm,274 + 226 str. (13)
Naučite da crtate za samo nekoliko minuta! Uz više od šezdeset vežbi nauči kako da koristiš bojice,saznaj kakve se sve linije koriste u slikarstvu,upoznaj se sa osnovama geometrije i primeni svoja nova znanja da nacrtaš lepe i živopisne slike. Pomoću detaljnih uputstava i primera, naučićeš kako crtaš domaće divlje životinje, mladunce, insekte, strašne dinosaure, lepršave vile i moćne automobile! Format: 23 X 29 cm Broj strana: 288 Pismo: Latinica Povez: tvrd
ODLICNO OCUVANA KNJIGA - PAR SITNIH OGREBOTINA NA KORICI SA STRANE Kulturno blago Srbije u 1000 slika - grupa autora Autor : grupa autora Format : 250x300 mm br. str. : 424 povez : tvrd Pismo : ćirilica JEDNA SLIKA VREDI 1.000 REČI, A U 1.000 SLIKA STANE ČITAVA ISTORIJA SRBIJE! Svedočanstva o ostacima materijalne kulture na prostoru današnje Srbije, od prvih društava do modernog doba, prikazana su kroz više od 1.000 artefakata, iz pera 22 odabrana stručnjaka i preko 200 saradnika i konsultanata. Ova jedinstvena enciklopedija predstavlja bogatu riznicu figurina, oruđa, oružja, nakita, odeće, religijskih i umetničkih predmeta, koji svedoče o spletu različitih kultura i civilizacija koje su ostavile traga na ovom tlu, oblikujući svest, mentalitet, kulturu, običaje i tradiciju nas danas. Ako je pamćenje duša sveta, onda je duh ovog prostora, u svim svojim manifestacijama, oživljen i sačuvan na stranicama ove knjige.
Divno oslikan pejzaž, sa punim nanosom uljanih boja na profi lanenom platnu, koje je kaširano na čvrstoj podlozi, lesonitu, duimenzija 30x40 cm.Njen autor je akademska slaikarka Sandra Živković, koja je potpisala svoj rad. Slika je u divnom, de luxe drvenom ramu, čije su spoljne dimenzije 545x645 mm.
-
Tehnika chevron_right Računari i prateća oprema
Gigabit SFP Slots up to 2000 Mbps Full-wire Speed TEF1026F provides 24 10/100 Mbps auto-negotiation RJ45 ports, 2 gigabit SFP slots and offers a data rate in full duplex of as high as 2000 Mbps. Working with Tenda SFP modules TEG311SM, the switch supports a maximum transmission distance of as high as 20 km. In addition, a large capacity cache is equipped in the switch and all ports support wire-speed forwarding, ensuring fast transmission of large files, smooth playback of videos and stable connection for 7*24 hours. Excellent Lightning Protection With professional lightning protection circuit, all ports and power supply module feature 6 kV lightning protection, greatly protecting the switch from being damaged by thunder storm. Cascade with 3 Devices Can Support IP Surveillance Preject of 72 Cameras Three devices are cascaded through 25 and 26 Gigabit ports, which can support up to 72 channels of 500W camera access and ensure stable video transmission without jamming. If both devices are connected to NVR, the local watching of surveillance video can be realized. The equipment of surveillance room can also be connected to NVR, and the other edge device can be connected to router to connect external network. 3 Modes for Different Networks Standard mode, Port-based priority mode and Port-based VLAN mode make TEF1026F can deal with different networks, Special for Small & Medium-sized IP Surveillance and Wi-Fi Coverage Projects Mode 1 Standard Mode In that mode, all ports can communicate with each other, but the switch could not be managed through web UI. Mode 2 Port-based Priority Mode In that mode, ports 1 to 8 have higher priority than other ports, and all ports can communicate with each other. When the switch is connected to multiple IP cameras, you are recommended to use this mode for better smooth transmission, and connect the key IP cameras to the ports with higher priority, connect the two uplink ports (ports 25 and 26) to uplink devices (such as NVR or router). Mode 3 Port-based VLAN Mode In that mode, ports 1 to 24 can communicate with uplink ports (ports 25 and 26) but cannot communicate with each other. You can use this mode to isolate DHCP broadcast and eliminate broadcast storm. Network standards IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3x, IEEE 802.3ab, IEEE 802.3z LED indicators 1* Power,26* Link/Act,3*Mode Interfaces: 24*10/100+2*10/100/1000 Base-T Ethernet ports (Auto MDI/MDIX) 2*1000 Base-X SFP ports (Combo) Transmission media Recommended: CAT5/5e UTP or better Fan quantity N/A Dimensions(L*W*H) 440.0mmx178.0mmx44.0mm Material Metal Level of protection Lightning protection for uplink ports: 6KV Lightning protection for power: 6KV ESD: Air discharge: ±10kV Contact discharge: ±8kV Forwarding mode Store-and-forward Switch capacity 8.8Gbps Packet forwarding rate 3.87Mpps Buffer 4Mb MAC address table 16K Jombo frame N/A Power Input: 100-240V AC 50/60Hz Power consumption Max:<12W Mounting Desktop mounting: support Wall mounting: support Rack mounting : support Environment Operating temperature: 0°C - 45? Storage temperature: -40°C - 70°C Operating humidity: (10% - 90%) RH, non-condensing Storage humidity: (5% - 90%) RH, non-condensing Certificates CE, FCC, RoHS
LEP PORTRET DEČAKA U CRVENOJ MAJCI SA ZELENOM POZADINOM I SKRIVENIM DETALJIMA NA NJOJ PLATNO JE OŠTEĆENO NA NEKOLIKO MESTA POTPISANO SA DEDIĆ 1979 DEDITCH NA DRVENOM RAMU UTISNUTO IME RADNJE GDE JE KUPLJEN RAM I PLATNO U DIZELDORFU lukas keilrahmen dr fr. schoenfeld & co DIMENZIJE 90 x 60 CM KAO NA FOTOGRAFIJAMA
Slika za oči i dušu. Oslikana sa punim nanosom uljanih boja na profi lanenom platnu, koje je kaširano na čvrstu podlogu, lesonitu, 30x40 cm. Delo je akademske slikarke Sandre Živković, koja je potpisala svoj rad. Slika je nova, uramljena u lepom i modernom ramu, čije su spoljne dimenzije 42x52 cm.
Pejzaž koji upija poglede. Oslikano sa punim nanosom uljanih boja na profi lanenom platnu, koje je kaširano na ćvrstu podlogu, lesonitu, dimenzija 30x40 cm.Delo je akademske slikarke Sandre Živković, koja je potpisala svoj rad. Slika je nova, u lepom i modernom drvenom ramu, čije su spoljne dimenzije 42x52 cm.
Đorđe Đorđević Džoni: BLIZANCI, bakropis, 1983. Ispod otiska: Blizanci suva igla 11/12 Đorđe Đorđević - Džoni 1983. Uramljeno, pod staklom. Dimenzije rama: 22 x 17 cm Dimenzije otiska: 8 x 9 cm Težina: 330 g Ram je zagreban na par mesta, prebojeno je. Đorđe Đorđević, rođen je 1949. u Beogradu. Diplomirao je na Accademia di Belle Arti Brera u Milanu 1972. godine u klasi prof. Usellini-a i prof. Rossi-a. Njegovo obrazovanje i profesionalno iskustvo dopunjuju česta putovanja u Evropu i kontakti sa nekim umetnicima-kolegama (Hans Hartung, Emilio Vedova i mnogi drugi) Član je ULUS-a od 1981. godine, od kada ima status slobodnog umetnika. Izlagao je u značajnim galerijama u Srbiji i Beogradu, kao i u inostranstvu. Njegove slike su u vlasništvu privatnih kolekcionara u Srbiji, Hrvatskoj, Italiji, Francuskoj, Švajcarskoj, Japanu, kao i Narodnom muzeju u Beogradu, Muzeju primenjenih umetnost, Hotelu Hyatt Regency. Poslednjih deset godina živi u Beogradu, više fokusiran na eksperimente i istraživanja u okviru svoje umetničke poetike, manje na izložbe. Uprkos tome, otvoren je za saradnju i projekte sa galeristima, umetnicima, dizajnerima, i arhitektama koji se tiču realizacije izložbi, enterijera i postavki na otvorenom prostoru. “Đorđević evidentno da već niz godina, gotovo od samih njegovih slikarskih početaka eksperimentiše sa izgledom slike - a to znači i sa njegovim pikturalnim sadržajem i sa njenim predmetiim oblikom. Ali u toj specifičnoj, blagoj i nedestruktivnoj problematizaciji slikarskog postupka on nikada pnije prekoračio granicu koja deli njenu samu fizičku pojavnost od znatno promenjenog izgleda koji je nastao nakon samoubistva slikarstva u epohi enformela. Dakle, pošto nije bilo uništavanja predstave slike u ovom slučaju, odigralo se razlaganje pikturaliog prizora pre svega zbog primetne dvostukosti njenih slikarskih slojeva. Otuda prvi utisak koji se dobija kada se ove slike posmatraju pre svega zbog primene vizuelnih efekata. Jedan je nastaoiz mentaliih, intelektualnih resursa umetnika. Pojediostavljeno govoreći tu se radi o slikarskom geometrizmu. Drugi je proizašao iz emocionalnih, ekspresivnih slojeva stvaralačkog karaktera slikara. Ovo odstupanje od klasičnog pravila omogućeno je u Đorđevićevom slučaju jednom njegovom sasvim svesnom slikarskom akcijom koja je bazirana na primećenoj likovnoj kulturi tokom perioda studiranja i boravka u Italiji. Ona mu omogućava da bez obzira na rizičan postupak ukrštanja međusobno isključujućih principa geometrmzma i gestualnosti u istom slikovnom polju ipak pikturalni prizor održi u konzistentnom stanju u opravdanom kompozicionom poretku, u veštim balansima koji su ova naslikana uzburkana polja uravnotežila i dovela u potrebno vizuelno i logičko dejstvo. Jovan Despotović (118/8-kp/1237)