Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 2637 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
-
Za kuću i baštu chevron_right Dekoracija
Fondan figurica sirena.
-
Za kuću i baštu chevron_right Dekoracija
Držač za ključeve sa motivom Jazavičara. Idealan za vaš dom uz mogućnost brendiranja vašeg logoa, naziva firme ili bilo kod drugog željenog motiva i teksta. Uz držač dobijate dvostrano lepljivu traku ili šrafove sa tiplama. Na Vama je da odlučite kako će držač biti pričvršćen na zid. U svakom slučaju, brzo i lako postavljanje. Boja: crna Visina: 19.5cm Širina: 27.5cm Kod svih držača ključeva postoji mogućnost brendiranja, ispisa teksta po Vašoj želji, kao i odabira boje graviranog teksta. Dimenzije su takodje, uz dogovor sa Vama, podložne izmenama.
-
Za kuću i baštu chevron_right Dekoracija
NOVO U KUTIJI sa dodacima koje vidite unutra imate metar da procenite dimenzije
-
Za kuću i baštu chevron_right Dekoracija
pre kupovine procitajte uslove prodaje da ne bi doslo do nesporazuma Brisel Belgija Peeing Boy Statue Brussels Manneken Pis figura visina oko 12,2 cm dimenzije postolja 3,3 x 3,1 cm stanje kao na slikama, slikan iz vise uglova, kolekcionarski primerak - ostale suvenire, magnete i kolekcionarske predmete mozete videti u mojoj ponudi na Kupindu Tags: brisel suvenir iz brisela belgija iz belgije belgijski ukras belgium suveniri briselski suvenir Peeing Boy Statue in Brussels Manneken Pis Little Pissing Man maneken pis Figura mali pišač iz Brisela
-
Za kuću i baštu chevron_right Dekoracija
DIM STAKLENA VAZNA Staklena vazna Zemlja porekla: Srbija Tehnički podaci: Staklo: Providno bojeno dim staklo Boja: braonkasta boja Dimenzije: Visina: 20 cm, Ø otvora:9,5 cm, Ø podnožja: 15 cm Status: antikvitet (preko 50 godina) Detaljno stanje: Odlično, kao i kada je bilo novo. Opis: Oblik vazne je forma trbušaste staklene posude za cveće...Vazna je od providnog stakla braonkaste boje.
-
Za kuću i baštu chevron_right Dekoracija
Pre kupovine procitajte uslove prodaje da ne bi doslo do nesporazuma. Paris lopta za bejzbol standardnih dimenzija, SUVENIR stanje kao na slikama, kolekcionarski primerak - ostale suvenire, magnete i kolekcionarske predmete mozete videti u mojoj ponudi na Kupindu tags: paris baseball ball souvenir bejzbol loptica suvenir iz pariza suvenir francuska francuski suvenir ukras france triumfalna kapija ukras pariz paris arc de triomphe pariski ukras Bejzbolska loptica ajfelova kula ajfelov toranj
-
Za kuću i baštu chevron_right Dekoracija
Prelepe sovice - crvena i plava Crvena rezervisana,plava dostupna! Moguca je i izrada u boji koja vam se svidja. U zavisnosti od vrste perja. :-) <3 Ocekujemo vas.<3
-
Za kuću i baštu chevron_right Dekoracija
Moderan svecnjak lucno izvijenog oblika visine 30cm. Svecnjak je izradjen od nekog tezeg nerdjajuceg metala. NA njemu postoje neki sitni tragovi koji su ponegde jedva primetni ali nista sto bi narusavalo njegov elegantan izgled.
-
Za kuću i baštu chevron_right Dekoracija
Pre kupovine procitajte uslove prodaje da ne bi doslo do nesporazuma. London, kasika retro suvenir LONDON BANNER MOTIF CITY ENGLAND CAPITAL SILVER PLATED SOUVENIR TEA CADDY SPOON duzina 7,8 cm precnik kasike na kom je aplikacija sata 4,5 cm stanje kao na slikama, slikane obe strane, kolekcionarski primerak - ostale suvenire i kolekcionarske predmete mozete videti u mojoj ponudi na Kupindu tags: London suvenir iz Londona londonski kasikica engleska suvenir iz engleske england souvenir kasicica LONDON BANNER MOTIF CITY ENGLAND CAPITAL SILVER PLATED SOUVENIR TEA CADDY SPOON
-
Za kuću i baštu chevron_right Dekoracija
Pre kupovine procitajte uslove prodaje da ne bi doslo do nesporazuma. Paris trijumfalna kapija suvenir od plastike visina 7 cm dimenzije postolja 6,5 x 4 cm oguljen donji ugao sa strane gde nije natpis i primetna mala tackica svetlo braon boje stanje kao na slikama, slikane obe strane, kolekcionarski primerak - ostale suvenire, magnete i kolekcionarske predmete mozete videti u mojoj ponudi na Kupindu tags: suvenir iz pariza suvenir francuska francuski suvenir ukras france triumfalna kapija ukras magnet pariz paris arc de triomphe pariski ukras
-
Za kuću i baštu chevron_right Dekoracija
U PONUDI PREKO 1000 RAZLIČITIH MOTIVA A SVAKI MOTIV U 18 BOJA MOŽETE IH POGLEDATI KLIKOM NA MOJ DUĆAN ILI PREKO OVOG LINKA http://www.kupindo.com/Clan/Vladislavijus/SpisakPredmeta GARANCIJA NA KVALITET IZRADE I BEZBEDNOST ISPORUKE Dve decenije iskustva u proizvodnji. Dugotrajne i postojane. DIMENZIJA- 130x30cm. *************************************************************** Boju izaberite iz palete boja. Izaberite stranu na koju će nalepnica biti okrenuta. OVO NIJE KINESKA NALEPNICA!!! Ne cepa se,ne odlepljuju se same. Ova nalepnica je napravljena kod nas od vrhunske mat pvc folije - Lako se lepi. Lepe se na sve ravne površine ZID, DRVO, STAKLO, METAL, KERAMIKU, PLASTIKU, STAKLO. - Zbog vrhunskog materijala od koga je napravljena dozvoljava da se preko nje kreči,nakon krečenja dok je boja još relativno vlažna nelepnicu je potrebno prebrisati. Otporne su na vodu i deterdžente tako da ih možete prati i brisati,na UV zračenja,tako da vremenom ne blede,otporne su na temperature od +80 do -40. - Uz pomoć transfer folije (koja se nalazi preko nalepnice) na podlogu se lepe iscela ili iz nekoliko delova. Transfer folija olakšava proces lepljenja,nanosi se tako što nekim ravnim predmetom(lenjirom, katicom. . . ) nekoliko puta prođete preko nalepnice, transfer foliju odlepite a nalepnica ostane zalepljena na podlozi. Postupak lepljenja pogledajte na postavljenoj slici ili na Youtubu. Površine na kojima će se primeniti moraju biti očišćene od prašine i masnoće. SVEŽE BOJENE ILI LAKIRANE POVRŠINE SE MORAJU SUŠITI BAREM DVE NEDELJE. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- OCENE SA LIMUNDA I KUPINDA MOŽETE VIDETI PREKO OVOG LINKA http://www.kupindo.com/Clan/Vladislavijus
REVIJA ZA ISTORIJU I TEORIJU STRIPA BR. 7 MART 1978. Tematski broj: AMERIČKI AVANTURISTIČKI STRIP TRIDESETIH GODINA SADRŽAJ: Žika Bogdanović: SLIKOVNA SIMFONIJA ILI POVRATAK STRIPU 4–13 Delmer Lindzl: DEJVID LEVIN ILI „UNUTRAŠNJE BIĆE” 15–22 Eduar Fransoa: TIM TAJLOR ILI DOK JE SVET BIO MLAD 23–24 Lajmen Jang: „TIM TAJLOR” 25–47 Gilbert Seldes: LJUBAVNI SNOVI ILI JEDNA MAČKICA NE KAO DRUGE 48–54 Pjer Kupri: PRINC VALIJANT ILI NA RUBU ARTUROVOG MITA 55–58 Herold Foster: „PRINC VALIJANT“ 59–77 Bogdan Tirnanić: JEDAN STRIP U SVESKAMA ILI SUPERMENOVI DVOJNICI 78–87 Tibor Varadi: STRIPOVNA NARACIJA ILI PONOVNO ČITANJE „VIRUSA” 88–92 Karlo dela Korte: MANDRAK ILI VITEZ PRAVDE SA CILINDROM 93–95 Li Fok – Fil Dejvis: „MANDRAK MAĐIONIČAR“ 96–121 Milton Kanif: Mali Teri ili zaljubljen u pustolovinu 122–130 Moris Horn: DIVLJA DŽUNGLA ILI NE MOŽETE OBMANUTI SVOJE SNOVE 132–149 Bern Hogart: ČOVEK KAO TAKAV ILI KAKO SAM ZAMISLIO „TARZANA” 136–137 Pjer Karpl: DIVLJE ZVERI, DIVLJI LJUDI, ILI DŽENTLMEN IZ DŽUNGLE 150–153 Pjer Karpl: DUH KOJI HODA ILI MASKIRANI PRAVEDNIK 154–156 Li Fok – Fil Dejvis: „FANTOM“ 157–201 Pjero Zanoto: DEČAK OD DRVETA ILI STO PEDESETOGODIŠNJAK PINOKIO 202–206 Sedmi broj PEGAZA, koji se pred čitaocima i ljubiteljima stripa pojavljuje, posle dužeg zastoja, u novom obliku i sa obogaćenom sadržinom, tematski je broj i u celini je posvećen najznačajnijim autorima i ostvarenjima u američkom stripu tokom tridesetih godina. U ovaj izbor, međutim, usled izuzetnog obilja materijala, nije moglo ući ostvarenja Vilijema Rita i Klarensa Greja, „Brik Bradford”. Redakcija PEGAZA, iz tog razloga, namerava da u najskorije vreme izda i osmi broj časopisa, koji će činiti sastavni deo prethodnog broja, i u kome će, prvi put u nas, biti objavljena jedna celovita epizoda „Brika Bradforda” (sto šezdeset nedeljnih tabli), koja je izlazila u periodu od 1938. do 1941. godine. Deo ove epizode bio je objavljen u predratnom „Politikinom zabavniku” pod naslovom „Kapetan Grin.” Redakcija PEGAZA, u skladu s naporom da oplemeni i produbi analitičku vrednost materijala koji časopis objavljuje, planira i niz drugih tematskih brojeva. Jedan od sledećih, tako, biće posvećen savremenom evropskom stripu – čime se duboko uvažava činjenica da, tokom poslednje dve i po decenija, stari kontinent postaje jedno od središta zbivanja u savremenom stripu. TIM TAJLOR „Tim Tajlor” (Tim Tyler`s Luck) jedno je od ostvarenja sa najdužim kontinuitetom u istoriji stripa. Nastao je, gotovo istovremeno, u dve verzije: dnevnoj i nedeljnoj, u najranijim tridesetim godinama, 1930, odnosno 1931. godine. Čitavo vreme crtao ga je Lajmen Jang, obe verzije paralelno, kada je, 1948, rad na nedeljnim tablama ustupio drugim crtačima, a za sebe, do 1952, zadržao dnevnu verziju. Od 1952. u dnevnoj verziji sa Lajmenom je počeo sarađivati Bob Jang, dok su nedeljne table prešle u nadležnost Toma Mejsija. Kod nas se „Tim Tajler` počeo pojavljivati već u ranim danima nastanka „Mike Miša”, pri čemu su dnevna i nedeljna verzija izlazile bez nekog naročitog reda. Između „Mike Miša” i suparničkog lista „Truba” u jednom je trenutku izbio spor, vezan za pravo za objavljivanje „Tima Tajlora`; spor je razrešen u korist „Mike Miša”, koji je otad, u predratnim godinama, imao apsolutno pravo na objavljivanje ovog tada vrlo popularnog stripa. U posleratnom periodu, zahvaljujući možda i tome što je ovaj strip dosta izgubio na svojoj privlačnosti, „Tim Tajlor” se pojavljivao rede, sa samo ponekom epizodom. Bez obzira na činjenicu da se, sa izmenjenim svetom, i sam izmenio (ili, možda, upravo usled toga), „Tim Tajlor` ostao je zabeležen u istoriji stripa kao simbol, i izraz, tridesetih godina, i, istovremeno, kao jedan od prototipova avanturističkog žanra koji je cvetao upravo u ovoj epohi. Epizoda koju objavljuje „Pegaz” u ovom svom broju predstavlja dnevnu verziju, koja je prvi put izlazila od 6. aprila do 20. juna 1936. godine. PRINC VALIJANT Jedno od najveličanstvenijih ostvarenja uopšte u istoriji stripa, „Princ Valijant” (Prince Valiant) Herolda Postera ima veoma dugu tradiciju izlaženja i u našem podneblju. Obrađena znalački i nadahnuta, saga o apokrifnom vitezu Okruglog stola vezivala je za sebe naklonost nekoliko naraštaja jugoslovenskih čitalaca. Kao i većina ostvarenja koja su nastala pod okriljem King Fičersovog sindikata, i „Princ Valijant” je izlazio u predratnom „Mika Mišu”. Tu je stekao i slavu i popularnost, koju više nikad nije izgubio, te je i u posleratnim izdanjima, kroz brojne specijalizovane listove, u potpunosti zadržao. Poslednjih godina ovaj strip najčešće objavljuje novosadska „Stripoteka”, koja je, takođe, prvi put publikovala pojedine, potpuno nepoznate epizode „Princa Valijanta”. Imajući u vidu značaj ovog ostvarenja u istoriji stripa, kao i reprezentativnost „Princa Valijanta” za novi stvaralački medij, novosadska izdavačka kuća „Forum”, u saradnji sa Izdavačkim zavodom „Jugoslavija” iz Beograda, priprema objavljivanje integralne verzije ovog stripa, remek-dela Herolda Fostera, u petnaest tomova. U ovih petnaest tomova, sukcesivno bi bio objavljen celokupni opus Herolda Fostera, uključujući i stotinak nedeljnih tabli „Srednjevekovnog zamka”, koji predstavlja nadopunu „Princa Valijanta`. Prvi tomovi ove serije trebalo bi da se pojave već tokom sledeće jeseni. Epizoda koju „Pegaz` pruža na uvid čitaocima u ovom broju prvi put je u originalu bila objavljivana od 9. maja do 5. septembra 1954. MAN DRA K MAĐIONIČAR Predratnim čitaocima „Mike Miša` Mandrak (Mandrake the Magicien) je bio jedan od najomiljenijih likova – baš kao i čitaocima širom sveta u to doba. Li Fok ga je kreirao gotovo dve godine pre Fantoma – „Mandrak` se, kao dnevni strip, pojavio 11. juna 1934., a kao nedeljni 3.-februara 1935. godine – i, kao i prethodni, uspeo da ga kroz sva iskušenja provede sve do ovih godina. Zamišljen najpre kao lik koji će posedovati čudotvorna svojstva, Mandrak je bio vrlo brzo sveden na proporcije veštog i šarmantnog iluzioniste – čoveka koji svoje hipnotičke sposobnosti koristi kao snažno i efikasno oružje. Kao i Fantom, i Mandrak je posvećeni borac protiv kriminalaca i otpadnika od durštva, mada, za razliku od Fantoma, u toj misiji nije vezan nikakvom polumističkom zakletvom. „Mandrak` je u predratnom periodu bio jedan od glavnih stripova na kojima se zasnivao prestiž „Mike Miša”, dok se, poslednjih godina, pojavljuje gotovo isključivo u „Politikinom zabavniku” i „Stripoteci`. Njegov tvorac, Li Fok, ostao je sve do danas pisac scenarija, dok su se crtači smenjivali – prvi je bio Fil Dejvis, sa kojim je od 1942. godine sarađivala Marta Dejvis, a poslednji u nizu je Fred Frederiksen. Epizodu koju „Pegaz` objavljuje u ovom broju – epizoda je poznata pod naslovom „Gospodar Dementora` – crtao je Fil Dejvis, a prvi put je, kao nedeljna verzija, objavljivana od 14. marta do 29. avgusta 1937. godine. FANTOM „Fantom` (Phantom) predstavlja prvog velikog maskiranog junaka u istoriji stripa, i, bar kad je jugoslovenska čitalačka publika u pitanju, dosad neprevaziđenog. Nastao je iz mašte Lija Foka, koji je pisac njegovih brojnih avantura ostao sve do naših dana – uprkos relativno čestim izmenama crtača koji su uobličavali Fokova scenarija. Crtač koji ga je prvi, 17. februara 1936. godine, uobličio, i koji mu je dao nezaboravni vizuelni izraz, bio je Rej Mur. Docnije ga je, sa mnogo manje uspeha, zamenio Tomas Mek Koj, koga je, opet, znatno uspešnije, nasledio Saj Beri. Rej Mur se u međuvremenu još nekoliko puta vraćao svom omiljenom liku, kako u dnevnim verzijama tako i u nedeljnim (nedeljna verzija startovala je 28. maja 1939. godine). Ponovo je „Mika Miš” bio list koji je, u godinama pred rat, držao sva prava na objavljivanje „Fantoma”, publikujući nekoliko među najboljim tadašnjim dnevnim i nedeljnim epizodama. U posleratnom razdoblju „Fantoma` je objavljivalo više listova, dok konačno, tokom poslednjih godina, nije počeo da gostuje isključivo na stranicama „Stripoteke” i „Politikinog zabavnika`. Crtač epizoda koje se danas u nas objavljuju uglavnom je Saj Beri, koji, po pravilu, verno sledi koncepcijski izmenjen lik čije pustolovine i dalje potpisuje Li Fok. Kao i većina drugih avanturističkih stripova rođenih tokom tridesetih godina, koji su uspeli da prežive sve mene vremena i ukusa, i „Fantom” se morao prilagoditi. Zadržavajući osnovnu pretpostavku na kojoj je kao lik sazdan – posvećeni borac protiv kriminala i nepravde uopšte – Fantom je danas lišen nekadašnje mističnosti koja ga je u potpunosti okruživala. Prihvatajući nova obeležja, i novi duh vremena, Fantom je danas lik mnogo bliži stvarnosti. Epizoda koju „Pegaz” objavljuje u ovom broju nastala je 1938. godine, i, kao i većina predratnih epizoda „Fantoma`, bila je prvi put objavljena u „Mika Mišu`. Žika Bogdanović je rođen 1932. u Beogradu. Publicista je, istoričar umetnosti, filolog i novinar. Tokom svoje višedecenijske karijere bavio se filmom (kao kritičar Borbe, dobitnik je nagrade za filmsku kritiku Beograd film 1962., takođe je bio direktor Jugoslovenske kinoteke), televizijom (kritičar NIN-a), politikom (reporter TANJUG-a), džezom (urednik i voditelj serijala „Svet džeza“ na Radio Beogradu), uredništvom (urednik kulture NIN-a, direktor izdavačkog zavoda Jugoslavija, glavni urednik mesečnika Liberal, osnivač i glavni urednik zadužbine „Ateneum“, osnivač i urednik mnogih književnih edicija kao što su „Kentaur“, „Plava ptica“, „Zenit“, „Polaris“…) i naravno stripom. Pokretač je jednog od najznačajnijih evropskih časopisa o teoriji i istoriji stripa Pegaz iz 1974. godine. Za svoj rad na polju strip teorije je nagrađen 1983. Nagradom „Andrija Maurović“, ali i 1992. nagradom „Maksim“ za životno delo na području teorije i istorije stripa. Autor je velikog broja stručnih knjiga, kao i romana, pripovetki, zbirki poezije, putopisa, eseja, monografija i studija iz pomenutih oblasti. Od gotovo dvadeset naslova iz različitih oblasti treba naglasiti one iz oblasti teorije stripa kao što su: Čudesni svet Đorđa Lobačeva iz 1975. godine, Aleks Rejmond ili poslednji put kada smo bili mladi iz 1975. godine, Umetnost i jezik stripa iz 1993. godine, Čardak ni na nebu ni na zemlji: nastanak i život beogradskog stripa 1934–1941. iz 2007. godine. Bio je član međunarodnog žirija Prix de la Presse za nagradu za najbolje publicističko delo godine u Evropi. Bavio se prevođenjem, a na tom polju je zapažen sa prevodima: Dž. R. R. Tolkina, Isaka Asimova, Karla Gustava Junga, Stanislava Lema, Artura Klarka i mnogih drugih. MG84 (L)
-
Za kuću i baštu chevron_right Dekoracija
Prelep beli hvatac snova sa mesecom i zvezdama Izradjen je po narudzbi, moguca je izrada novog sto slicinijeg tom sa slike. :-) Ocekujemo vas! <3
-
Za kuću i baštu chevron_right Dekoracija
Mesing, 13x9 cm, 200g.
-
Za kuću i baštu chevron_right Dekoracija
Slika od fondana Hulk dimenzija 23x16cm.
-
Za kuću i baštu chevron_right Dekoracija
Slika od fondana Spajdermen veličine 19x13cm. Uz to dobijate i zvezdice za dodatno ukrašavanje torte.
-
Za kuću i baštu chevron_right Dekoracija
Prelepe sove - hvataci snova Moguca je izrada po narudzbi! Ocekujemo vas. <3 :D :-)
Izdavač: IC Revija, Osijek Godina izdanja: 1979/80 Povez: Broširan Broj strana: 78 Stanje: Veoma dobro Veljko Krulčić: BORDO, “ŠKOLA HODANJA”, ĐANIŠ, “MASLAČAK” I ZLATKO GRGIĆ Devedesetgodišnji Borivoj Dovniković glavna je strip-zvijezda novog 43. broja stručnog časopisa “Kvadrat” kojeg već puna tri desetljeća s iznimnim entuzijazmom uređuje (i izdaje) Vjekoslav Đaniš iz Bizovca. Bordo je dobio naslovnicu i udarni intervju u “Kvadratu”. Jedno od pitanja u intervjuu – kojeg je vodio Đaniš – odnosilo se osječku dječju reviju (zapravo časopis) “Maslačak”, koji je bio jedinstven u tadašnjim jugoslavenskim okvirima po tome što je svaki broj uređivala druga osoba – iz reda “značajnih” ličnosti u umjetnosti. S obzirom da svaki podatak, svaka informacija iz povijesti stripa mora biti vjerodostojna i provjerena kažimo: a) Borivoj Dovniković je bio urednik (i autor naslovnice) “Maslačka” br. 4 u njegovom petom godištu (izašao je početkom 1980., što se može zaključiti po činjenici da su pojedini tekstovi datirani sa siječnjem te godine) b) strip “Škola hodanja” nije premijerno objavljen u tom broju, nego u jednom od prijašnjih brojeva “Maslačka” c) kao urednik “Maslačka” Bordo je objavio strip svog kolege i prijatelja Zlatka Grgića “Otac i sin” d) Bordo je u tom broju objavio svoj autobiografski zapis “Kako smo bili mladi” e) kao autore ilustracija za pojedine pjesme i priče Bordo je angažirao među ostalima Zdenka Gašparovića, Radivoja Gvozdanovića, Nives Kavurić – Kurtović, Joška Marušića, Vladimira Polića, Ivana Puljka, Milana Blažekovića, Krešimira Zimonića, Duška Petričića, Srđana Matića i druge Za strip ŠKOLA HODANJA jednom prilikom sam napisao kako predstavlja “hrabru grafičku inovaciju u njegovu opusu, dvije sličice/crteža na jednu tablu/stranicu”, odnosno kako je to “pregledan i stilski čisti strip, u kojem je na prvi pogled sve jednostavno, ali zapravo maksimalno svrhovito”. Zaključio sam kako ŠKOLA HODANJA nije samo svojevrstan Bordin “odgovor”, nego i neposredna autorska i umjetnička demonstracija mogućnosti da autor klasične provenijencije uradi strip modernog (“novokvadratovskog”, tj. “trećegeneracijskog”) senzibiliteta. Usput rečeno, o vrijednosti i važnosti “Maslačka” ništa zornije ne svjedoči nego impresivna lista njegovih urednika. Prije Borde, neki od njih su i: Gustav Krklec, Fabijan Šovagović, Dušan Vukotić, Arsen Dedić, Anđelka Martić, Veljko Bulajić, Branko Čopić, Mladen Bjažić, Tibor Sekelj, Ruža Pospiš – Baldani, Dobriša Cesarić, Zlatko Bourek, Ljubivoje Ršumović, Goran Babić.