Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
151-175 od 53018 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
Tip: vertikalna pegla Snaga: 1300 W Ispust pare: do 20 g/min Spremno za upotrebu: za 15 sekundi Demontažni rezervoar za vodu Glava za paru: plastika Kontrolisanje pare na ručki Indikator lampica Pogodno za upotrebu na svim tkaninama Koristi se i za dezinfekciju tkanina Jednostavno odlaganje Dodatak: četka Dužina priključnog kabla 2,6 m Boja: plava/bela
Beograd 2003. Tvrd povez, zaštitni omot, bogato ilustrovano, veliki format (29 cm), 365 strana. Napomena: knjiga je nekorišćena (nova). T1 U ovom tekstu dolazi do prožimanja različitih interpretativnih matrica, ne odvajaju se, već prepliću činjenice umetnikove biografije sa ikonografskim, morfološkim i sadržajnim analizama umetničkog dela i vodi se računa o kulturološkom i sociološkom kontekstu umetnikovog formiranja i delovanja. Ovaj tekst može se shvatiti kao «korekcija» jednog pristupa koji prihvata mnoga zatečena mišljenja ali se ni sa jednim u celini ne usaglašava, nego želi da ih dopuni aparatom koji mogu da ponude «metodološki modeli socijalne istorije umetnosti». A to drugim rečima znači da se u ovom tekstu prevashodno razmatraju odnosi izmedu umetnika i društvene i kulturne sredine njegovog formiranja i delovanja, dakle, uticaji sredine na umetnika i povratni efekti umetnikovih poduhvata u promeni te iste sredine. (Iz recenzije dr Jerka Denegrija) Ova uzorna sveobuhvatna studija predstavlja novi doprinos tumačenju dela velikana srpskog slikarstva Petra Dobrovića. U drugom i drugačijem rakursu sagledavanja i razmatranja pokazuje suvereno vladanje pozitivnim dostignućima nove istorije umetnosti i primene inovativnih metodoloških zahvata. Reč je pre svega o metodu «intervencije», svojevrsne nadogradnje, ali i reakcije, na utemeljeni ili kanonizovani istoričarsko-umetnički pogled. «lntervencija», naročito u saglasju sa elementima nove sociologije umetnosti, otvara, na osnovu već postojećih ili recentnih saznanja i činjenica, nova pitanja, o poreklu i uslovima nastanka umetničkog dela i umetnikovog delanja, o mogućnostima drugačijeg pogleda na do sada već detaljno analizirani opus Dobrovićev. Ova metoda u tekstu Simone Čupić uspešno postavlja ta nova pitanja, ali jednako uspešno na njih i odgovara, donoseći nove ideje, zaključke i istine o ovom bogatom opusu. (Iz recenzije dr Lidije Merenik)
Kratki opis TEFAL Pegla Express Steam FV2838 EXPRESS STEAM sadrži keramičku grejnu ploču, za jednostavno peglanje. 2400W snage omogućava brzo zagrevanje, izuzetno snažan dodatni udar pare od 180g/min ispravlja čak i najupornije nabore. Detalji TEFAL Pegla Express Steam FV2838 PERFORMANSE PARE & SNAGE Vertikalni ispust pare Sprej Podešavanje pare & temperature Automatska para Steam output Standard (10 to 35 g/min) PERFORMANSE GREJNE PLOČE Lakoća klizanja po tkanini Radni vek grejne ploče / otpornost na ogrebotine Kontinuirana difuzija pare Vrh, sa strane i sredina Precizan vrh Udar pare koncentrisan na vrhu grejne ploče UDOBNOST PRI UPOTREBI Udobna ručka Protiv kapanja Ergonomičan taster za paru Stabilno postolje Otvor za dolivanje vode Veliki Your habits Quick and efficient ironing Water tank capacity Standard (150 ml to 1L) Sistem protiv kamenca Podešavanje protiv kamenca Automatsko isključivanje No Anti scale system Anti-Drip system Indikator nivoa vode
Kratki opis TEFAL Pegla na paru GV9812E0 Snaga2400 WPodloga Keramička Kpacitet rezeorvara za vodu270ml Udar pare160g/minut Fizičke karakteristike BojaBela/Ljubičasta Dužina kabla1.9m OstaloMasa: 1.3kg Detalji TEFAL Pegla na paru GV9812E0 Snaga2400 WPodloga Keramička Kpacitet rezeorvara za vodu270ml Udar pare160g/minut Fizičke karakteristike BojaBela/Ljubičasta Dužina kabla1.9m OstaloMasa: 1.3kg
Slika `U vinu je strast` radjena je uljem na platnu, dimenzije 60 x 50 cm, (blind ram). Slika je radjena kvalitetnim bojama na profesionalno prepariranom platnu tako da je postojanost boja zagarantovana. Slika je uživo živopisnija i upečatljivija. Slika se može lično preuzeti u Beogradu, a po dogovoru šaljem i kurirskom službom, troškove poštarine snosi kupac.
-
Za kuću i baštu chevron_right Kupatilo
VEZA GEB. STELUJUCA 14.5-35 90/110 388.350.29.1
Snaga 700 W Ostale karakteristike Snažan motor: 19000 obrtmin, Pogonski deo sa velikom snagom rotacije, Visoka posudica (0.7 l), Niska posudica (0.5 l) prigodan otvor za piće I drška, Niska posudica sa drskom (0.5 l) prigodan otvor za piće, Ravno sečivo (za mlevenje), Dvojno sečivo ( za ceđenje), Dva poklopca za čuvanje I produženu svežinu Boja Siva Vaše ime Komentar Ocena: Unesite kod sa slike Pošalji
Kratki opis TEFAL Pegla FV2837 Kontinuirani ispust pare 35 g/min Dodatni udar pare 165 g/min Keramička grejna ploča Vertikalna para Kapacitet rezervoara za vodu 270 ml Snaga 2400 W Detalji TEFAL Pegla FV2837 Dimenzija proizvoda Širina 14.50 cm Visina 18.00 cm Dubina 33.00 cm Težina 1.60 kg Dodatne informacije Vrsta Pegle Boja Plava Garancija 2 godine Jedinica kom Ambalaža Ukupna težina paketa 1.60 kg Opis proizvoda Tefal FV2837 pegla Kontinuirani ispust pare 35 g/min Dodatni udar pare 165 g/min Keramička grejna ploča Vertikalna para Automatsko podešavanje pare Funkcija protiv kapanja Podešavanje protiv kamenca Kapacitet rezervoara za vodu 270 ml Snaga 2400 W
Odlično stanje Bogato ilustrovano Балет је театарски облик игре који је почео да се развија у западној Европи током ренесансе (1300—1600). Балетска техника се састоји од стилизованих покрета и ставова који су развијени током векова у тачно одређен, иако донекле променљив, систем назван академски балет (франц. danse d’école). Сама реч балет означава и музичко дело у којем се користи играчка техника као главни начин изражавања радње. Оваква дела су често, али не и увек, праћена сценографијом и костимима. Сцена из балета „Дон Кихот” Балерине на слици Едгара Дега Балет Иако се сматра да је балет музичко-сценско дело које се користи само покретом, све чешће је да се уз оркестарску музику користи и солистичко или хорско певање (нпр. балет Грк Зорба познатог грчког композитора Микиса Теодоракиса). Врсте и форме балета Уреди Као и остали плесови, балет може бити групни наступ или соло извођење.[1] Постоје балети с радњом или без ње, те и музика програмска или апсолутна. Играчи каткад тумаче и апсолутну музику програмски. Садржај једног балета (нпр. Петрушка Стравинског) се може упоредити са опером. Радња се најрадије одвија тако да долази до смењивања солистичких партија, дуета (француски pas de deux) и групних наступа. Као епизода, балет се јавља и у опери, било без икакве везе с радњом (као у Травијати Ђузепеа Вердија) било да је уткан у збивање (на пример Баханал у Вагнеровом Танхојзеру). Балет као темељни плесни покрет Уреди Балет је једна од најстаријих плесних техника која је темељ свим осталим плесним стиловима. Балет карактеришу строге форме тела и отворени положај стопала, што значи да је цела нога заротирана из кука према споља за 90 ступњева. Балетна техника не познаје употребу силе и наглих покрета. Сви покрети морају бити контролисани и не смeју се изводити са згрченим мишићима, већ истегнутим у даљину. Елементи који се увежбавају су велики и мали чучњеви, истезање и дизање ногу, рад стопала, различити нагиби и ротације тела, различите врсте окрета (пируете) и скокова који се могу изводити из великога или малог чучња, с обе или једне ноге и сл. Балет није само за професионалце, већ је и изврсна активност за рекреативце. Разлика између рекреативног и професионалног бављења плесом је само у томе што рекреативци изводе мање компликоване елементе. Рекреативци такође не морају да имају степен отворености до пуних 90 степени, већ онолико колико то допуштају индивидуалне природне предиспозиције тела. Развој балета Уреди Балетне ципеле En pointe. Први почеци савременог балета јављаљу се у Италији у 15. веку одакле средином 16. века прелазе у Француску. Балет се усавршио у Француској, одакле се проширио и у друге земље. У почетку развоја, плесне сцене изводили су маскирани играчи, а касније се развио дворски балет као јединство игре, вокалне и инструменталне музике и говорног текста. Оснивањем балетских школа, од 1661. године почиње историја класичног професионалног балета у коме се инсистира на чистоти покрета и виртуозитету, изражајности, пантомими и лирској осећајности. То је заменило дотадашње строго конвенционалне геометријске покрете и немотивисан ток играчке радње. Романтични балет, инспирисан бајкама и легендама, интерпретиран је класичном балетском техником у коју све више улазе елементи темпераментних народних игара. До 1720-их година балет је почео да се приказује у операма широм Европе. Женски костими су постали лакши од тешких дворских костима, и ципеле са високим потпетицама су замењене нежним ципелицама које су дозвољавале слободније покрете. Подсукња, претеча хеланки, је постала саставни део костима како су сукње постајале све краће да би се показале ноге. У току времена сукње су се подизале колико су могле, да би на крају кулминирале у облику пачке. Увођење шпиц-патика у балет, које су давале потпору ногама и стопалима, дозволило је балеринама да се подигну на врхове прстију, што је помогло да се створи илузија одупирања гравитацији. Свако време ствара своју уметност. Тако се у наше доба уз класичан балет, који се и даље негује, развио модеран балет. Он тражи слободније и богатије покрете тела, који могу изразити мноштво мисли, осећања и тежњи данашњег човека и његовог живота. Почетком 20. века Сергеј Дјагиљев окупља младе кореографе и музичаре стварајући модеран балет који тежи јединству покрета и музике. Користећи естетске компоненте класичне балетске технике, древних и модерних народних и друштвених игара, савремени балетски израз има широк одјек: од играчког егзибиционизма преко усавршвања класичног академизма до револуционарних балета са идеолошком садржином. Звања балетских уметника Уреди Примабалерина асолута - највише звање за интерпретаторку класичног балета, додељено неколико пута у историји балетске уметности Бојана Жегарац и Константин Костјуков Примабалерина (жене) / првак балета (мушкарци) - најквалитетнији солисти трупе, који играју улоге првог фаха Солиста - балетски уметник (уметница) који изводи прве и друге улоге у представама или солистичке деонице (нумере) Ансамбл (мушки и женски) - балетски играчи који играју заједничке сцене, без појединачних деоница Термини у балету Уреди Кореографија - играчка уметност у целини коју изводи играч (балерина/балетан) или формација - група плесача. Дивертисман - концертни програм састављен од игара различитих по жанру и карактеру. Најпознатији и најизвођенији класични балети Уреди Сцена из балета „Лабудово језеро” „Лабудово језеро”, „Успавана лепотица”, „Ромео и Јулија”, „Дон Кихот”, „Пепељуга”, „Петрушка”, „Охридска легенда” и многи други. Балетски композитори Петар Иљич Чајковски Лабудово језеро Крцко Орашчић Успавана лепотица Адолф Адам Жизела Чезаре Пуњи Есмералда Лудвиг Минкус Дон Кихот Бајадера Лео Делиб Копелија Силвија Микис Теодоракис Грк Зорба Балет у Србији Стеван Христић Охридска легенда Зоран Мулић Вечити младожења Избирачица Референце Литература Balet Ples Igra Istorija teorija Knjige knjiga o baletu plesu igrama
Preciznost (veličina koraka): 45 Broj brzina: 2 Minimalna dužina dlake: 0,5 mm Maksimalna dužina kose: 3 cm Preciznost koraka: 1 mm Namena preciznog trimera: Za brade Materijal sečiva: Nerđajuči čelik Odvojivo sečivo: da Turbo mode: da Tip češlja: Podesivi Četkica za čišćenje: da Nastavci sa češljevima: Za brade, Glava Indikator punjenja baterije: da LED indikatori: da Izvor napajanja: AC/baterije Vreme rada: 120 min Mogućnost ponovnog punjenja: da Vrsta baterije: Ugrađene baterije Vreme punjenja: 1,5 č Tehnologija baterije: Litijum-jon (Li-Ion) Brzo punjenje: da Ulazni napon naizmenične struje: 100 - 240 V
Snaga 900W CSS-5413 Nutri pro mix 024/415-5300 Brzina obrtaja: 13000-16000 o/m (jedna brzina ) Funkcije: melje, secka, drobi, meša Uz aparat idu: 3 posude (jedna veća, dve manje) + poklopac sa drškom, dva pokopca za čuvanje svežine, sečivo za mlevenje, sečivo za ekstrakciju
Grill, snaga 1500W, nelepljive ploče 28x17cm otvaranje po 180 stepeni ploče podesive po visini sigurnosno zaključavanje poklopca indikator svetlo,neklizajuće nogice Grill, snaga 1500W, nelepljive ploče 28x17cm otvaranje po 180 stepeni ploče podesive po visini sigurnosno zaključavanje poklopca indikator svetlo,neklizajuće nogice Grill, snaga 1500W, nelepljive ploče 28x17cm otvaranje po 180 stepeni ploče podesive po visini sigurnosno zaključavanje poklopca indikator svetlo,neklizajuće nogice Vaše ime Komentar Ocena: Unesite kod sa slike Pošalji
-
Tehnika chevron_right Kućni aparati i bela tehnika
Oglas Prodajem ESCO šporet star 20-ak godina, dve ringle na struju i dve na plin, električna rerna, sve ispravno osim prekidača za plin. Cena 50 evra, nije fiksno.
Olivera Janković MARINA ABRAMOVIĆ Bel Art, 2012. Udžbenički četvrtasti format, 134 ilustrovane strane. Nova knjiga/katalog, ima posvetu na predlistu (ne umetnice već autorke). Prva objavljena monografija na ovim prostorima o radu Marine Abramović. Knjiga se fokusira na prve, rane radove umetnice, u periodu do 1975. godine, kada se seli u Amsterdam. Oni su nastali u kratkom periodu od 1972. godine i, bilo da su izvedeni u Beogradu ili na festivalima umetnosti i drugim umetničkim prostorima u inostranstvu, predstavljaju beogradski period Abramovićeve. Tokom ovog perioda ona deluje pri Galeriji Studentskog kulturnog centra (SKC) u Beogradu, koji upravo tada postaje kultno mesto avangardističkih zbivanja. Zajedno sa grupom beogradskih umetnika (Raša Todosijević, Neša Paripović, Zoran Popović, Slobodan Era Milivojević, Gergelj Urkom) mlada Marina Abramović je gradila duh i atmosferu „nove umetničke prakse“ i konceptualne umetnosti.