Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Opseg cena (RSD)
5 000,00 - 5 499,00
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
51-75 od 11343 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
51-75 od 11343 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Rezervni delovi
  • Tag

    Automehanika
  • Tag

    Značke
  • Tag

    Računarske komponente
  • Tag

    Ostalo
  • Cena

    5,000 din - 5,499 din

Dobro

Prikaži sve...
5,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Vrlo dobro

Prikaži sve...
5,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Odlicna

Prikaži sve...
5,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Odlicna

Prikaži sve...
5,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Odlicna

Prikaži sve...
5,000RSD
forward
forward
Detaljnije

materijal: premium hrom-vanadijum čelik kovan, u potpunosti poboljšan i ojačan hromiran (EN12540) polirani vrhovi obuhvatni deo sa LIFE profilom izrađen prema standardu ISO 7738 (samo metričke dimenzije)

Prikaži sve...
5,470RSD
forward
forward
Detaljnije

Odlična

Prikaži sve...
5,000RSD
forward
forward
Detaljnije

OD PLATNA 1989ta godina JUGOSLAVIJA MADE IN YUGOSLAVIA Ne saljem u inostrantsvo,uplata pre slanja na racun u OTP.. SALJEM POSTEXPRESOM!

Prikaži sve...
5,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Tvrd povez u 7 knjiga knjige su odlično očuvane U1

Prikaži sve...
5,400RSD
forward
forward
Detaljnije

materijal: premium hrom-vanadijum čelik kovan, u potpunosti poboljšan i ojačan hromirani(EN12540) polirani vrhovi izrađen po standardima: ISO 10102 i DIN 3110 (samo za metričke dimenzije) ugao glave 150

Prikaži sve...
5,270RSD
forward
forward
Detaljnije

potpuno novo fiat ducato 2.8

Prikaži sve...
5,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Veliko raspeće na starom rustičnom drvenom krstu 50x30 cm Hrist 29 cm

Prikaži sve...
5,400RSD
forward
forward
Detaljnije

Specifikacija proizvoda Tip Izduvani Napajanje 230 V~ Snaga 16 W Maks. protok vazduha 60 m3/h Broj brzina 1 Nivo buke 29 dB Zaštita od pregrevanja Ne Tajmer Omogućava 5 min rada kada se svetlo isključi Senzor Uključuje ventilator kada je vlažnost vazduha iznad 70%, kada se spusti ispod 70% ventilator radi još 5 minuta Dimenzije 152x150x97 mm

Prikaži sve...
5,400RSD
forward
forward
Detaljnije

Stari ram davni godina retkost

Prikaži sve...
5,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
5,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Istorijski primerak politike ,BG,sreda 1934,br9489,posle ubistva kralja u MarseljuPredmet je sa vidljivim tragovima vremena,bez znacajnih ostecenja.Cak stoji i ime pretplatnika.Za dodatne informacije izvolite,pitajte.

Prikaži sve...
5,000RSD
forward
forward
Detaljnije

UNUTRASNJA JEDINICA ZA MIDEA KLIMU

Prikaži sve...
5,000RSD
forward
forward
Detaljnije

RETKO,RADI,KADA SE NAVIJE LOKOMOTIVA SAMA IDE ,PRIKLJUCUJE VAGON I VUCE GA,DUZINA 37 CM,NE ZNAM DA LI JE NA DRUGOJ KUCICI BIO KROV

Prikaži sve...
5,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Made in Yugoslavia Decje Hulahop Stanje,vidljivo na slikama,sve slikam neposredno pred postavljanje! Ne saljem u inostranstvo! Saljem nakon uplate na racun u OTP banci! SALJEM ISKLJUCIVO POSTEXPRESOM! NE SALJEM POUZECEM I PREPORUCENO POSTOM!

Prikaži sve...
5,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Pločice za prednje kočnice Brembo P 50 067 garnitura 4 kom. Kočioni sistem Lucas, sa pripremom za indikator istrošenosti. WVA 24306 Mercedes-Benz C-Class (W204) (-sport pack) C 180 CDI (CN) / C 180 CGI (CN) / C 180 Kompressor / C 200 / C 200 CDI / C 200 CGI / C 200 Kompressor / C 220 CDI / C 220 CDI 4-matic / C 230 / C 230 4-matic / C 250 CDI / C 250 CDI 4-matic / C 250 CGI / C 280 / C 280 4-matic / C 300 / C 300 4-matic 01/07>01/14, C-Class Coupe (C204) (-sport pack) C 180 / C 200 CGI / C 220 CDI / C 250 / C 250 CDI 06/11>, C-Class T-Model (S204) (-sport pack) C 180 (CN) / C 180 CGI (USA) / C 180 Kompressor / C 200 CGI / C 200 Kompressor / C 220 CDI / C 220 CDI 4-matic / C 230 / C 250 CDI / C 250 CDI 4-matic / C 250 CGI / C 280 / C 300 08/07>08/14, E-Class (W212) (-sport pack) E 200 / E 200 CDI/BlueTEC / E 200 NGT / E 220 BlueTEC / E 220 CDI / E 220 CDI/BlueTEC 01/09>, E-Class Convertible (A207) (-sport pack) E 200 / E 200 CGI / E 220 BlueTEC / E 220 CDI / E 220 CDI/BlueTEC/d / E 250 CGI 01/10>, E-Class Coupe (-sport pack) E 200 / E 200 CGI / E 220 BlueTEC / E 220 CDI / E 220 CDI/d / E 250 CGI 01/09>, E-Class T-Model (S212) (-sport pack) E 200 / E 200 CDI/BlueTEC / E 220 CDI / E 220 CDI/BlueTEC 08/09> Detaljnije Brembo kataloški broj: P 50 067 OEM brojevi: 0054200820 0054201220 0074201620 0074205520 0074205720 A0054200820 A0054201220 A0074201620 A0074205520 A0074205720 Proizvođač: Brembo S.P.A. Italija Zemlja porekla: Italija Uvoznik: Sanel d.o.o. Beograd Nisu nađene recenzije Ocenite ovaj proizvod Podelite vaše utiske sa ostalim kupcima Napišite recenziju Proizvođač: Zemlja porekla:

Prikaži sve...
5,100RSD
forward
forward
Detaljnije

Pločice za prednje kočnice Brembo P 50 069 garnitura 4 kom. Kočioni sistem Lucas, sa pripremom za indikator istrošenosti. WVA 24310, 24311, 24456 Mercedes-Benz C-Class (W204) C 250 CDI 4-matic (+sport pack) / C 280 (+sport pack) / C 280 4-matic (+sport pack) / C 300 (+sport pack) / C 300 4-matic / C 300 CDI 4-matic / C 320 CDI / C 320 CDI 4-matic / C 350 / C 350 4-matic / C 350 CDI / C 350 CDI 4-matic / C 350 CGI 01/07>01/14, C-Class Coupe (C204) C 180 (+sport pack, USA) / C 200 CGI (-sport pack, USA) / C 250 (Sport Edition, USA) / C 250 CDI (Sport Edition) / C 350 / C 350 4-matic 06/11>, C-Class T-Model (S204) C 250 CDI 4-matic (+sport pack) / C 280 (+sport pack) / C 300 (+sport pack) / C 320 CDI / C 320 CDI 4-matic / C 350 / C 350 CDI / C 350 CDI 4-matic / C 350 CGI 08/07>08/14, CLS (C218) CLS 220 BlueTEC / CLS 220 BlueTEC/d / CLS 250 BlueTEC/d 4-matic / CLS 250 CDI/BlueTEC/d / CLS 260 / CLS 300 CGI / CLS 350 (-sport pack) / CLS 350 BlueTEC (-sport pack) / CLS 350 BlueTEC/d (-sport pack) / CLS 350 BlueTEC 4-matic (-sport pack) / CLS 350 CDI (-sport pack) / CLS 350 CDI 4-matic (-sport pack) / CLS 350 d 4-matic (-sport pack) / CLS 400 (-sport pack) / CLS 400 4-matic (-sport pack) 01/11>, CLS Shooting Brake (X218) CLS 220 BlueTEC / CLS 220 BlueTEC/d / CLS 250 BlueTEC/d 4-matic / CLS 250 CDI/BlueTEC/d / CLS 350 (-sport pack) / CLS 350 BlueTEC/d (-sport pack) / CLS 350 BlueTEC 4-matic (-sport pack) / CLS 350 CDI (-sport pack) / CLS 350 CDI 4-matic (-sport pack) / CLS 350 d 4-matic (-sport pack) 10/12>, E-Class (W212) E 200 (+sport pack) / E 200 CDI/BlueTEC (+sport pack) / E 200 CGI (+sport pack) / E 200 NGT (+sport pack) / E 220 BlueTEC (+sport pack) / E 220 BlueTEC 4-matic (+sport pack) / E 220 CDI (+sport pack) / E 220 CDI/BlueTEC (+sport pack) / E 250 / E 250 CDI/BlueTEC / E 250 CDI/BlueTEC 4-matic / E 250 CGI / E 300 / E 300 4-matic / E 300 CDI / E 300 CDI/BlueTEC / E 300 Hybrid/BlueTEC Hybrid / E 350 / E 350 4-matic / E 350 BlueTEC / E 350 BlueTEC 4-matic / E 350 CDI / E 350 CDI 4-matic / E 350 CGI / E 400 (-sport pack, CDN, USA) / E 400 4-matic / E 400 Hybrid 01/09>, E-Class Convertible (A207) E 200 (+sport pack) / E 200 CGI (+sport pack) / E 220 BlueTEC (+sport pack) / E 220 CDI (+sport pack) / E 220 CDI/BlueTEC/d (+sport pack) / E 250 / E 250 CDI/BlueTEC/d / E 250 CGI / E 300 / E 320 / E 350 / E 350 BlueTEC / E 350 BlueTEC/d / E 350 CDI / E 350 CGI / E 400 / E 500 / E 550 01/10>, E-Class Coupe E 200 (+sport pack) / E 200 CGI (+sport pack) / E 220 BlueTEC (+sport pack) / E 220 CDI (+sport pack) / E 220 CDI/d (+sport pack) / E 250 / E 250 CDI/BlueTEC/d / E 250 CGI / E 300 / E 320 / E 350 / E 350 4-matic / E 350 BlueTEC / E 350 BlueTEC/d / E 350 CDI / E 350 CGI / E 400 / E 500 01/09>, E-Class T-Model (S212) E 200 (+sport pack) / E 200 CDI/BlueTEC (+sport pack) / E 200 CGI (+sport pack) / E 220 BlueTEC (-sport pack) / E 220 BlueTEC 4-matic / E 220 CDI (+sport pack) / E 220 CDI/BlueTEC (+sport pack) / E 250 / E 250 CDI/BlueTEC / E 250 CDI/BlueTEC 4-matic / E 250 CGI / E 300 / E 300 4-matic / E 300 CDI / E 300 CDI/BlueTEC / E 300 Hybrid/BlueTEC Hybrid / E 350 / E 350 4-matic / E 350 BlueTEC / E 350 BlueTEC 4-matic / E 350 CDI / E 350 CDI 4-matic / E 350 CGI 08/09>, SLC (R172) 180 (+sport pack) / 200 / 250 d / 300 01/16>, SLK (R172) 200 (+sport pack) / 250 (+sport pack) / 250 CDI/d (+sport pack) / 300 / 350 02/11> Detaljnije Brembo kataloški broj: P 50 069 OEM brojevi: 0054201020 0054201320 00542016200064202820 0074205820 0074207520 A0054201020 A0054201320 A0054201620 A0064202820 A0074205820 A0074207520 Proizvođač: Brembo S.P.A. Italija Zemlja porekla: Italija Uvoznik: Sanel d.o.o. Beograd Nisu nađene recenzije Ocenite ovaj proizvod Podelite vaše utiske sa ostalim kupcima Napišite recenziju Proizvođač: Zemlja porekla:

Prikaži sve...
5,200RSD
forward
forward
Detaljnije

Set zupčastog kaiša Bosch 1 987 948 701 sadrži: 1 x Zupčasti kaiš 1 987 949 034 (broj zubaca: 104 / dužina: 991mm / širina: 17mm) 1 x Zatezač 1 987 949 315 1 x Pumpa za vodu 1 987 949 704 Odgovara sledećim vozilima: Citroen AX (ZA-_) 10/10E/11/11 KAT/1.3 Sport 07/86>12/98, Berlingo / Berlingo Sanduk (MFHDZ, MFHFX, MAHDZ, MBHDZ, MBHFX) 1.1i 07/96>, BX (XB-_) 11 10/88>06/92, C15 / C15 Kombi (VD-_) 1.0/1.1 10/84>12/97, Saxo (S0, S1) 1.0X/1.1X SX 05/96>09/03, ZX (N2) 1.1 03/91>06/97 Peugeot 106 / 106 II / 106 Van (1A, 1C, 1, 1_) 1.0/1.0i/1.1/1.1i 09/91>, 205 II/Sanduk/Kabriolet (20A/C, 741B, 20D, 1.0/1.1/1.1CJ/1.3 Rallye 08/87>09/98, 206 Hatchback/SW (2A/C, 2E/K) 1.1/1.1i 08/98>, 306 / 306 Hatchback (7B, N3, N5 / 7A, 7C, N3, N5) 1.1 05/93>05/01, 309 II (3C, 3A) 1.1 09/89>12/93, Ranch Van/Sanduk (5F, 5) 1.1 06/96> Bosch kataloški broj: 1 987 948 701 Proizvođač: Robert Bosch GmbH Nemačka Zemlja porekla: EU Uvoznik: Robert Bosch d.o.o. Beograd Nisu nađene recenzije Ocenite ovaj proizvod Podelite vaše utiske sa ostalim kupcima Napišite recenziju Proizvođač: Zemlja porekla:

Prikaži sve...
5,130RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
5,299RSD
forward
forward
Detaljnije

kona i sekira - Džejms Bilington Istorija ruske kulture, jedno tumačenje Izdavač: Rad Biblioteka: `Rad` Prevod dela: The Icon and the Axe an Interpretive History of Russien Culture - James H. Billington Prevod: Branko Vučićević Godina: 1988 Broj strana: 718 Format: 24.5x15 Povez: tvrd sa omotom Očuvanost: odlično 5 ------- Druga polovina 19.veka u delu Džejmsa Bilingtona, Ikona i sekira: istorija ruske kulture, jedno tumačenje Zahvaljujući najpre političkim, društvenim i verskim vezama istorija Rusije često je predmet interesovanja Srba. Međutim, nedostatak istoriografske literature o Rusiji na srpskom jeziku više je nego primetan. Upravo zbog toga je prevod knjige američkog akademika, Džejmsa Bilingtona, privukao pažnju kako naučne, tako i šire javnosti. Bilingtonova knjiga obrađuje period istorije ruske kulture od formiranja Kijevske Rusije, tj. pokrštavanja kneza Vladimira 988.g. pa do Hruščovljeve ere (1953-1964). Prema rečima samog autora, za naslov dela su izabrane dve tvorevine od trajnog značaja za ruski narod – ikona i sekira – koje služe da nagoveste dva aspekta ruske kulture, vizionarski i ovozemaljski.[1] Pojam kultura u knjizi se koristi u svom najširem značenju, kao skup karakterističnih postignuća, verovanja i tradicija tokom razvoja ruskog života. Knjiga se sastoji iz šest poglavlja. U ovom radu će u osnovnim crtama biti predstavljene opšte karakteristike druge polovine 19.veka u Rusiji, viđene Bilingtonovim očima. Uvodni deo petog poglavlja govori o ,,potrazi za novim oblicima umetnosti i života sred društvenih poremećaja, industrijskog razvoja i urbanizacije tokom druge polovine 19.veka.“[2], te nosi naziv ,,Ka novim obalama“. Iako slika Rusije kao broda ima korene u ranoj hrišćanskoj simbolici, u drugoj pol.19.veka ona postaje odraz ruske političke svesti da Tihi okean i Crno more nude prostor za razvijanje trgovine. Talentovani slikar jermenskog porekla, Ivan Ajvazovski (1817-1900), možda je najviše učinio kako bi Rusiju doveo u vezu sa morem – pre svega svojim slikama među kojima se ističu ,,Bure“, ,,Deveti talas“ i ,,Uništenje turskog bojnog broda“. U okviru petog poglavlja obrađuje se rusko ,,Okretanje društvenoj misli“ koje je karakteristično za period od 40-ih do 80-ih godina 19.veka. Ova društvena misao bila je zapravo odgovor na događanja i reforme u Francuskoj između 1830. i 1848.g. U ovom periodu ruski intelektualci – aristokrate pokazuju ozbiljnije interesovanje za analizu društva. Autor smatra da je remek-delo ovog žanra delo Nikolaja Turgenjeva ,,Rusiji i Rusima“, objavljeno u Parizu 1847.g. Turgenjev se u delu divio naprednijim delovima Carstva (Poljskoj i Finskoj), dok je prema podjarmljenoj Rusiji pokazivao samo naklonost. Bilington posebno ističe činjenicu da ruska aristokratija nije upoznala muke seljaka na sopstvenim imanjima, već u knjigama.[3] Tek nakon što je baron Avgust fon Haksthauzen 1843.g. objavio trotomnu studiju o ruskom svakodnevnom životu običnog čoveka, ruska aristokratija je shvatila da je poboljšanje položaja seljaštva put ka opštem boljitku. U ovom kontekstu autor naglašava da je ,,Krimski rat vododelnica u ruskoj istoriji“[4], jer je poraz na domaćem tlu ostavio podsticaj za reforme. Međutim, nijedan potez nije tako direktno ukazivao na društvene promene kao izgradnja železničkih pruga. Prva pruga išla je linijom Sankt Peterburg – Carsko Selo iz 1835.g. God.1851. Moskva je šinama povezana sa Sankt Peterburgom, s tim da su francuski sen-simonovci finansirali veliki deo ovih aktivnosti. Drugi deo ovog poglavlja bavi se ,,Agonijom narodnjačke umetnosti“, tj. pokušajima običnog sveta da odbrani tradiciju, kako u svakodnevnom životu, tako i umetnosti, pri uticaju ,,modernizujućih sila Zapada.“ Dva stvaralačka genija najdublje su obeležila ovaj period: Modest Musorgski (1839-1881) i Fjodor M. Dostojevski (1821-1881). Musorgski je bio istinski čovek iz naroda, hvalio se nedostatkom muzičkog obrazovanja smatrajući da je umetnost sredstvo razgovora sa narodom. Za sobom je ostavio dve velike opere: Borisa Godunova i Hovanščinu. Kao što je već rečeno, uz Musorgskog stoji Dostojevski koji je i sahranjen nedaleko od kompozitora na groblju manastira Aleksandra Nevskog. Od svog prvog romana koji opisuje gradski život (,,Bedni ljudi’’), Dostojevski pokazuje otpor prema zataškavanju neprijatnih činjenica iz ruske svakodnevice, ali i prema romantičnim bekstvima u istoriju. Treći deo ovog poglavlja nosi naziv „Nove perspektive veka na izmaku“. Sa stanovišta kulture, vladavina Aleksandra Trećeg (1881-1894) bila je razdoblje duboke depresije u kome je narodnjačka umetnost nastavila da dominira.[5] Upravo je ovaj period dao dva dugo rađena remek-dela: Rjepinovu sliku ,,Zaporoški kozaci pišu pismo sultanu“ i Borodinovu operu ,,Knez Igor“. Rjepinova slika predstavlja spontani i zajednički prkos kolektiva zavojevaču, dok Borodinova opera obrađuje epsku stranu Igorovog boja sa Polovcima sjedinjujući komiku i stvarnost. Namučeni narod je utehu tražio i u lepoti baleta Petra I. Čajkovskog, ,,Labudovom jezeru“, ,,Krcku Oraščiću“, ,,Uspavanoj lepotici“, odnosno operama ,,Evgenije Onjegin“ i ,,Pikova dama“. Vodeći slikar ovog razdoblja, Isak Levitan se potpuno otuđio od ljudi i na njegovim slikama iz poslednjih 20 godina njegovog života takođe nema ni jedne ljudske figure. Možda najtužnije raspoloženje vlada u delima Levitanovog prijatelja, Antona P. Čehova. Autor ističe da čitalac nigde više nego u Čehovljevim dramama ne nalazi patetičnu komediju ljudske uzaludnosti. Čehovljeve velike drame poput ,,Galeba“, ,,Ujka Vanje“ i ,,Tri Sestre“ veličaju one koji pate, ali ne ulivaju nadu da će likovi pronaći sreću i spokoj na zemlji. Usred umora ovog perioda, u Rusiji su se istakle dve ličnosti: Konstantin Pobedonoscev i Lav Tolstoj. Koliko god bili suprotstavljeni, obojica su se suprotstavljali revolucionarima iz 60-ih godina i bili verni narodnjačkom dobu u kome su odgajani. Pobedonoscev je kao pravnik i svetovni šef crkvenog Sinoda postao tvorac i simbol Aleksandrovog programa reakcije, dok je Tolstoj preobrazivši se iz književnika u verskog propovednika postao simbol anarhističkog narodnjačkog protesta.[6] Kakav je odnos običan ruski čovek imao sa autorom ,,Ane Karenjine“ i ,,Rata i mira“, svedoči činenica da su mnogi Rusi izjavljivali da imaju dva cara – krunisanog cara u Sankt Peterburgu i nekrunisanog u Jasnoj Poljani. Autor na samom kraju poglavlja zaključuje da je kultura Rusije početkom 20.veka bila i egzotična i nenadmašna. ,,To je bila gozba delikatesa obojena crnom slutnjom.“[7] Knjiga ,,Ikona i sekira“ daje nov i upečatljiv pogled na rusku kulturu, a upravo zbog toga može biti zanimljiva kako stručnoj, tako i široj javnosti. Posebnu vrednost knjizi daje bogata bibliografija koja u mnogome može olakšati posao budućim istraživačima. Knjiga je pisana jasnim i čitljivim stilom, a sam autor je u predgovoru naveo da je pisao za širi krug čitalaca. Međutim, određeni delovi teksta često zahtevaju solidno poznavanje ruske istorije. Bez obzira na Bilingtonovo naglašavanje da ova studija odražava ,,objektivnu stvarnost Rusije“, on je na mnogim mestima u suprotnosti sa slikom koja je do sada bila zastupljena u nama dostupnoj literaturi. ----- Kristina Jorgić

Prikaži sve...
5,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Makrame - tapiserija za vece prostore unikatna izrada dace novu dimenziju prostoru u Vasem domu..... Dimenzije : 220 cm X 80 cm dobijate bas ovu sa slike saljem nakon uplate na Postnet ili racun kupac placa troskove dostave

Prikaži sve...
5,000RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj