Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
51-75 od 81941 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
51-75 od 81941 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Rezervni delovi
  • Tag

    Automehanika
  • Tag

    Značke
  • Tag

    Stručna literatura
  • Tag

    Beletristika
  • Tag

    Ploče
  • Cena

    8,500 din - 2,599,999,999 din

2LP Azra *Filigranski pločnici ****************************** A1 Tko To Tamo Pjeva A2 `68 A3 Volim Te Kad Pričaš A4 Ne Prodajem Nasmiješenog Psa A5 Proljeće Je 13. U Decembru A6 Ako Znaš Bilo Što B1 Ljudi Samoće B2 Strah Od Smrti B3 Roll Over Jura B4 Naizgled Lijepa B5 Hladan Kao Led B6 I Nikom Nije Lepše Neg` Je Nam B7 Iran C1 Čudne Navike C2 Nije O.K. C3 Tanka Crna Linija C4 Pavel C5 Gomila Nesklada C6 Slučajan Susret C7 Kao Ti I Ja D1 Put Za Katmandu D2 Strankinja S Plavi Eyes D3 Život Običnog Tempa D4 Hladni Prsti D5 32-956 D6 Gorki Okus D7 Filigranski Pločnici *************************************************** **** VIDLJIVI TRAGOVI KORIŠĆENJA ************************************************ Poštarinu plaća kupac! Lično preuzimanje u Smederevu,ispred glavne pošte,osim subotom i nedeljom! ****************************************************************** ~~~~~~~~~~~~~ Registracija preko linka ispod http://www.limundo.com/ref/Goran100SD ************************************************************* Pogledajte sve moje aukcije na http://www.limundo.com/Clan/Goran100SD/SpisakAukcija kao i ponudu ostalih predmeta na http://www.kupindo.com/Clan/Goran100SD/SpisakPredmeta

Prikaži sve...
9,999RSD
forward
forward
Detaljnije

LP PLOCA 5 MINT OMOT 5- BEOGRAD DISK LPD 0014 Jazz,Bop,Gospel,Swing, Jazz-Funk,Latin Jazz A1.DOBRO JUTRO A2.SECANJE A3.GOLDEN GATE QUARTET A4.BOCEKOVA BALADA A5.J.S.BACH SALA A6.GOLDEN GATE QUARTET (LIV) B1.UVELO LISCE B2.IDEMO ODMAH B3.SEDAM DVADESETPET B4.INSERT 12.

Prikaži sve...
25,900RSD
forward
forward
Detaljnije

osam tomova novina srbskog borca za kolekcionare veoma bitan segment u kolekciji

Prikaži sve...
27,000RSD
forward
forward
Detaljnije

2LP PLOCE 5/5 MINT OMOT 5 GATEFOLD JUGOTON LSY 65029/30 Jazz,Fusion A1.Molnár Dixieland Band – Frame Train Blues A2.Jazz Fair 80 Group – Stella By Starlight A3.Boško Petrović / Damir Dičić Big Band – Finta Lap Blues B1.Albert Mangelsdorff – Solo B2.Den Za Den – Den Za Den B3.Erich Zann Septet – Erich Zann C1.Erich Kleinschuster Quintet – Randes-Vous C2.Bennie Wallace Trio – Prelude To A Kiss D1.Gianni Basso Quartet – Lady Bird D2.Gianni Basso Quartet – Easy Living

Prikaži sve...
8,600RSD
forward
forward
Detaljnije

KOMPLET LJUBAVNI KLASICI 1-8, IZUZETNO LUKSUZNO IZDANJE Korice luksuzne, reljefne strukture, izuzetne, poput starih izdanja koričenih kožnih kompleta knjiga. ODLIČAN PREDLOG ZA POKLON ILI ZA SOPSTVENU BIBLIOTEKU, NE PROPUSTITE LJUBAVNI ROMANI Isbn: 8606106817904 Autor: grupa autora Izdavač: VULKAN IZDAVAŠTVO Povez: Tvrd Ova edicija objedinjuje najlepše ljubavne priče, koje se prenose kroz vekove i ostaju uvek aktuelne – besmrtne i vanvremenske. Od prelepe i dirljivo nesrećne Ane Karenjine, preko autentičnih i neodoljivo živopisnih heroina iz romana kraljice romantizma Džejn Ostin, spektakularnih junaka remek-dela velikana viktorijanske književnosti Čarlsa Dikensa i Emili Bronte, pa sve do najlepših hronika dvadesetog veka, dela Grejama Grina, F. S. Ficdžeralda i Roberta Volera, koje na čudesan način pripovedaju o ljubavi u osvit jednog novog doba.

Prikaži sve...
11,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Destruction - Release from agony (Swamp green vinyl) , izdanje High Roller . Swamp green vinyl, limited to 250 copies !! Ploča, reklamni list, iner i omot nekorišćeni Poster je bio zalepljen na zidu pa ima nešto tragova korišćenja..

Prikaži sve...
8,987RSD
forward
forward
Detaljnije

LP PLOCA 5 MINT OMOT 5 PGP RTB 2122715 Rock,Hard Rock,Heavy Metal - ENIO VUCETA - VOKAL,GITARA - DAVOR SENCAR - GITARA - BOZIDAR TKALEC - BAS - CEDOMIR MACURA - BUBANJ A1.VJESTICA A2.UMRIJET CU ZA TEBE A3.SPREMAM TI RAT A4.ANDJEO B1.PILE MOJE B2.TI SI MI SUDJENA B3.PAKLENI STROJ B4.ODLAZI DUSO MOJA B5.ODA RADOSTI

Prikaži sve...
22,900RSD
forward
forward
Detaljnije

LP PLOCA 5 OMOT 5 DISKOTON LP 8061 Rock,Prog Rock - BORIS ARANDJELOVIC - VOKAL - RADOMIR MIHAJLOVIC TOCAK - GITARE - SLOBODAN STOJANOVIC-KEPA - BUBNJEVI - ZORAN MILANOVIC - BAS - LAZAR RISTOVSKI - KLAVIJATURE - BATA KOSTIC - GITARE - JOVA MALJOKOVIC - SAKSOFON - VLADIMIR FURDUJ - BUBNJEVI A1.TELEGRAM A2.IZ PROFILA A3.VRTIM SE U KRUG A4.VISE NEGO DRUG B1.PARTNER B2.UZBUDJENJE B3.TVOJE NARANDZE S JUGA B4.U ZAGRLJAJU ZENA

Prikaži sve...
10,900RSD
forward
forward
Detaljnije

LP PLOCA 5 MINT OMOT 5 PGP RTS LP 211874 KAMARAD Rock,Latin,Pop,Classical, Soundtrack,Folk,World & Country, Stage & Screen,Romani,Ballad A1.Scott Walker - Man From Reno A2.Iggy Pop - In The Death Car A3.Goran Bregović - Tango A4.Dušan Prelević - La Nuit Sacree Choir – Hor Radio Beograda* Conductor – Bojan Suđić A5.Goran Bregović - Mala A6.Brankica Vasić - Dreams Choir – Hor Radio Beograda* Conductor – Bojan Suđić B1.Scott Walker - Indecent Sacrifice B2.Iggy Pop - Get The Money B3.Zdravko Čolić - Cantonero Choir – Hor Radio Beograda* Conductor – Bojan Suđić B4.Iggy Pop - TV Screen B5.Vaska Jovanovska - Ederlezi

Prikaži sve...
14,400RSD
forward
forward
Detaljnije

LP PLOCA 5 MINT OMOT 5 JUGOTON LSY 10011 Rock,New Wave A1.KENOZOIK A2.POSLEDNJI DANI A3.MOJA SI A4.SENKE SU DRUGACIJE A5.NEMO A6.NEBESKA TEMA B1.RUSIJA B2.IGRALE SE DELIJE B3.JEDINA B4.ODBRANA B5.GDJE SI SAD CICA-MACO B6.GLAVNA PTICA(SKRATI SVOJ DUGACKI JEZIK) B7.HAJDE,SANJAJ ME SANJAJ

Prikaži sve...
23,800RSD
forward
forward
Detaljnije

LPPLOCA 5 (Near Mint) OMOT 5 DISKOTON LP 8147 JAZZ - DUSKO GOYKOVICH - TRUMPET & FLUEGELHORN - ERICK KLEINSCHUSTER - TROMBONE - MILOS KRSIICH - PIANO - KRESO REMETA - BASS - ALVIN L. QUEEN - DRUMS A1.AUTUMN LEAVES A2.IN THE SING OF LIBRA A3.FANCY NANCY DO YOUR DANCY B1.SLAVIC MOOD B2.THREE I NEVER BE ANOTHER YOU B3.SNAP-SHOT

Prikaži sve...
103,900RSD
forward
forward
Detaljnije

SINGL PLOCA 5 PROMO PLOCA OMOT GENERIC PGP RTB none Rock,Alternartive-Rock A.PAR GODINA ZA NAS B.IZNAD GRADA

Prikaži sve...
9,600RSD
forward
forward
Detaljnije

PLOČA JE U ODLIČNOM, SAVRŠENOM STANJU, KAO NOVA!!! VINIL: 5 NM OMOT: 5 A1 Miss You A2 When The Whip Comes Down A3 Just My Imagination (Running Away With Me) A4 Some Girls A5 Lies B1 Far Away Eyes B2 Respectable B3 Before They Make Me Run B4 Beast Of Burden B5 Shattered

Prikaži sve...
8,990RSD
forward
forward
Detaljnije

LP PLOCA 5 OMOT 5(5-) PGP RTS 203572 Folk,World & Country,Folk A1.COKOLADA A2.PROMENICU SVE A3.ZBOG TEBE BI BILA OSTALA BEZ KRILA A4.POLJUBAC ZIVOTA A5.NEK`IDE S NJOM B1.POSALJI MI JASTUK NA KOM`SANJAS B2.STOPOZELIS DACU TI SVE B3.STA TRAZIS TI U SRCU MOM B4.ISTINA

Prikaži sve...
9,800RSD
forward
forward
Detaljnije

Боб Бонд: СВЕ О ЈЕДРЕЊУ Издавач: МЛАДОСТ, Загреб, 1982.год. Тврди повез, заштитни омот, 352 стране, кунстдрук, илустровано, латиница. Одлично очувано. Потпуни, илустровани, практични водич за једриличарске вештине и технике, више од 1250 илустрација РЕЂЕ У ПОНУДИ Садржај: - Основе једрења - Напредно једрење - Крстарење - Навигација - Метеорологија - Одржавање и сигурност

Prikaži sve...
14,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Stanje: Ploče 4/4+ , Omot: 4/4+ -------------------------- Opsirnije: ----------------------- Азра је била новоталасни музички састав из Загреба, који је основао Бранимир Џони Штулић 1977. године. Име Јануара 1977. године за шанком Театра ТД у Загребу, локални анархисти су испијали лозу и причали о политици, славећи јер је Ђоко анархист (коме је посвећена песма Јаблан) добио кћерку, којој је требало дати име. Тада је Џони изрецитовао стихове чувене Хајнеове песме Азра, која се у преводу Сафвет-бег Башагића пева као севдалинка: Казуј робе, откуда си, из племена којега си? Ја се зовем Ел Мухамед, из племена старих Азра, што за љубав живот губе и умиру када љубе. Тако су исто вече добили име Азра и Ђокова ћерка и Џонијев нови бенд.[1] Чланови бенда У првом саставу Азре, из јануара 1977. били су: Бранимир Штулић – вокал и гитара Јосип Јуричић – гитара Бранко Матун – бас Паоло Сфеци – бубањ Али, ова постава није дуго потрајала јер су се чланови бенда често мењали, односно Штулић их је мењао. Касније је, једно време, вокал у Азри био Јура Стублић, а Џони је само свирао гитару, јер је хтео да одустане од певања. У почетку су вежбали у једној бараци близу Филозофског факултета. У то време излазиле су омладинске новине Полет, које су пратиле алтернативна рок догађања, и која су помогла пробоју Азре у настанку новог вала. Први албум су издали у следећој постави: Бранимир Штулић (глас, гитара) Мишо Хрњак (бас-гитара, глас) Борис Лајнер (бубњеви, глас) Борис Лајнер (2016) Касније се постава мења још неколико пута, да би крајем 1980-их састав чинили: Бранимир Штулић (глас, гитара) Јурица Пађен (гитара од 1987) Стивен Кип (бас-гитара од 1987) Борис Лајнер (бубњеви, глас) Распуштање бенда На врхунцу славе, 1984. године, Џони је распустио Азру (први али не и једини пут) и отишао у свет, односно у Холандију. У овом периоду је упознао Јосефину Фрудмајер, његову садашњу жену. Џони је у Холандији неколико година радио троструки албум на енглеском језику „It Ain` Like In The Movies At All“ који је релативно слабо прошао. Године 1987. Штулић се вратио у земљу, заједно са новим басистом Стевеном Кипом, за којег каже да га је нашао на улици: `Нашао сам га на улици, једноставно сам га нашао. То увијек иде тако, видио сам га како свируцка и покушао. Свирао је цијелу 1987. и 1988. годину, са њиме сам направио Између крајности и Задовољштину`. У наредне три године направио је још четири албума, пре коначног распуштања бенда. Бубњар Борис Лајнер на питање о распаду Азре кратко одговара: „Ах, било је то болно.“[1] Дискографија Синглови „Балкан` / „А шта да радим“ (Suzy, 1979) „Џони, буди добар` / „Тешко вријеме“ (Југотон, 1982) - уживо „Немир и страст` / „Довиђења на влашком друму“ (Југотон, 1983) „Клинчек стоји под облоком` / `Flash` (Југотон, 1984) `Mon ami`/ „Дубоко у теби“ (Југотон, 1984) EP „Лијепе жене пролазе кроз град` / „Позив на плес` / „Сузи Ф.` (Југотон, 1980) „Е па што` / „Слобода` / „Глуперде лутају далеко“ (Југотон, 1982) Албуми `Азра` (Југотон, 1980) `Сунчана страна улице` (Југотон, 1981) - двоструки `Равно до дна` (Југотон, 1982) - троструки уживо `Филигрански плочници` (Југотон, 1982) - двоструки `Сингл плоче 1979. - 1982.` (Југотон, 1982) - компилација `Кад фазани лете` (Југотон, 1983) `Криво срастање` (Југотон, 1984) `It Ain`t Like in the Movies at All` (Дискотон, 1986) - троструки `Као и јучер: синглови 1983. - 1986.` (Југотон 1987) - компилација `Између крајности` (Југотон, 1987) `Задовољштина` (Југотон, 1988) - четвороструки уживо `Blasé` (Hi-Fi centar, 1997) - двоструки CD ----------------------------- Predmet prodaje je dupli LP Azra (3) ‎– Sunčana Strana Ulice Label: Jugoton ‎– LSY-69029/30, Jugoton ‎– lsy-69o29/3o Format: 2 × Vinyl, LP, Album, Repress Country: Yugoslavia Released: 1981 Genre: Rock Style: New Wave Tracklist A1 041 1:29 A2 Užas Je Moja Furka Saxophone – Miroslav Sedak - Benčić 3:14 A3 Fa-Fa-Fa 1:51 A4 Kipo Trombone – Nikola Santro 1:34 A5 Ne Reci Mi Dvaput 2:42 A6 Provedimo Vikend Zajedno Lead Vocals – Boris Leiner 2:05 B1 Kurvini Sinovi 3:29 B2 Bankrot Mama 1:36 B3 Pametni I Knjiški Ljudi 3:21 B4 Kad Miki Kaže Da Se Boji 3:04 B5 Pit... I To Je Amerika Accordion – Mladen Juričić Lyrics By – Mile Rupčić 3:05 B6 Daleko Od Istine 2:17 C1 Poljska U Mome Srcu 3:30 C2 Suzi F. (Kada Vidim Beč) Lead Vocals – Boris Leiner 1:53 C3 Između Nas Saxophone – Miroslav Sedak - Benčić Trombone, Trumpet – Franjo Vlahović 2:36 C4 Nemoj Po Glavi D.P. 1:24 C5 Gospodar Samoće 1:35 C6 Poljubi Me... 3:30 D1 Karta Za Sreću 2:57 D2 Uvijek Ista Priča Lead Vocals – Mišo Hrnjak 3:20 D3 Sunčana Strana Ulice 2:00 D4 Grad Bez Ljubavi 1:20 D5 Nedjelja Popodne Saxophone – Miroslav Sedak - Benčić 2:38 D6 Odlazak U Noć 4:16

Prikaži sve...
15,000RSD
forward
forward
Detaljnije

kao na slikama retko u ponudi 1958. samjuel semjuel beket moloj maloun umire ... Samjuel Beket (engl. Samuel Beckett; Dablin, 13. april 1906 — Pariz, 22. decembar 1989), bio je irski književnik, dramaturg i romanopisac.[6][7] Biografija[uredi | uredi izvor] Samjuel Beket je rođen u Dablinu, na Veliki petak, 13. aprila 1906, od oca Vilijama Franka Beketa i majke Marije Džons Rou, medicinske sestre, kad su oboje imali 35 godina. Oni su se uzeli 1901. godine. Beket je imao jednog starijeg brata, Frank Edvard Beket (1902–1954). Od svoje pete godine, Beket je pohađao lokalnu školu u Dablinu, gde je počeo da uči muziku, a zatim je premešten u Ersfort Haus školu u centru grada u blizini Harkort ulice. Beketovi su bili članovi aglikanske Irske crkve. Porodična dom, Kuldrinaj u dablinskom predgrađu Foksrok, bila je velika kuća sa baštom i teniskim terenom, koju je 1903. godine izgradio Samjuelov otac, Vilijam. Kuća i bašta, zajedno sa okružujućim seoskim predelom je mesto gde je često šetao sa svojim ocem. Oko 1919. ili 1920. otišao je u Kraljevsku školu Portora u Eniskilenu, koju je pohađao i Oskar Vajld. Otišao je 1923. godine i pohađao Triniti Koledž u Dablinu, gde je proučavao modernu književnost. Prirodni sportista, u kriketu je briljirao kao levoruki udarač i kuglaš srednje brzine leve ruke. Kasnije je igrao za Dablinski univerzitet i odigrao dve prvoklasne utakmice protiv Northemptonšira.[8] Kao rezultat, postao je jedini nobelovac za književnost koji je igrao prvoklasni kriket.[9] Prvi zapisi[uredi | uredi izvor] Beket je studirao francuski, italijanski i engleski na Triniti Koledžu u Dablinu od 1923. do 1927. godine. Izabran je za naučnika modernih jezika 1926. Beket je diplomirao i, nakon kratkog predavanja na koledžu Kembel u Belfastu, zauzeo je mesto predavača engleskog u školi u Parizu od novembra 1928. do 1930.[10] Dok je bio tamo, sa poznatim irskim autorom Džejmsom Džojsom, upoznao ga je Tomas MekGrejvi, pesnik i bliski Beketov pouzdanik koji je takođe tamo radio. Ovaj sastanak je duboko uticao na mladića. Beket je pomagao Džojsu na razne načine, od kojih je jedno bilo istraživanje knjige koja je postala Finnegans Wake.[11] Samjuel Beket, 1920-ih. Godine 1930. Beket se vratio na Triniti Koledž kao predavač. U novembru 1930. predstavio je rad na francuskom jeziku Društvu savremenih jezika Trojstva o tuluškom pesniku Žan du Šasu, osnivaču pokreta pod nazivom le Concentrisme. Bila je to književna parodija, jer je Beket u stvari izumeo pesnika i njegov pokret koji su tvrdili da su „u suprotnosti sa svim onim što je kod Dekarta jasno“. Beket je kasnije insistirao da nije nameravao da zavarava svoju publiku.[12] Kada je Beket dao otkaz u Trinitiju krajem 1931, njegova kratka akademska karijera bila je na kraju. Obeležio ga je pesmom Gnome, koja je inspirisana njegovim čitanjem Wilhelm Meister`s Apprenticeship od Johana Volfganga Getea i objavljena u časopisu The Dublin Magazine 1934:[13] `Provedite godine učenja traćenjem Hrabrost za godine lutanja Kroz svet koji se uljudno okreće Iz ludosti učenja.` Od 1938. godine živi u Parizu, a nakon rata počinje i da piše na francuskom. Zaokupljen problemom ljudske egzistencije i otuđenosti modernog života, Beket u svim svojim delima daje krajnje pesimističku viziju sveta i prikazuje život kao igru viših sila u kojoj je čovek sveden na fiziološko i duhovno vegetiranje, na besmisleno „trajanje“ ispunjeno patnjama i uzaludnim iščekivanjem spasa.[14] Da bi prikazao apsurdnost takva života i čovekovu bespomoćnost, Beket napušta tradicionalnu romanesknu fabulu i uobičajeni dramski zaplet i zamenjuje ih nizom scena koje se ponavljaju sa malim varijantama, a likove svodi na groteskne i stravične marionete (nemi, slepi, gluvi, itd.), koje se pomiču po nekom besmislenom ritmu unutar svog ograničenog životnog kruga (ulica, raskršće, soba) ili su čak i u tom kretanju onemogućene (smeštene u kante za smeće ili zatrpane u pesku). Izraz je prilagođen tim apsurdnim situacijama i sugeriše ih besmislenim ponavljanjem više-manje istih dijaloga ili dugim unutrašnjim monolozima, u kojima je jezik oslobođen uobičajene gramatičke strukture. Drugi svetski rat[uredi | uredi izvor] Samjuel Beket, 1970. godine. Posle nacističke okupacije Francuske 1940. godine, Beket se pridružio francuskom Otporu, u kojem je radio kao kurir.[15] U nekoliko navrata tokom sledeće dve godine Gestapo ga je skoro uhvatio. U avgustu 1942, njegova jedinica je izdana i on i Suzan pobegli su pešice na jug u bezbednost malog sela Rusilon, u departmanu Vokliz. Tamo je nastavio da pomaže Otporu čuvajući naoružanje u dvorištu svog doma. Tokom dve godine koliko je Beket boravio u Rusilonu, indirektno je pomagao gerilama da sabotiraju nemačku vojsku u planinama Vokliza, iako je retko govorio o svom ratnom radu u kasnijem životu. Francuska vlada ga je odlikovala sa dve medalje, za napore u borbi protiv nemačke okupacije; do kraja svog života, međutim, Beket bi svoj rad u Francuskom otporu nazivao „izviđačkim stvarima“.[16][17] Dok se skrivao u Rusilonu, Beket je nastavio rad na romanu Watt. Roman je započeo 1941. godine, a dovršio ga 1945. godine, ali je objavljen tek 1953. godine; međutim, izvod se pojavio u izaslaniku dablinske književne štampe. Posle rata, vratio se u Francusku 1946. godine gde je radio kao upravnik prodavnica[18] u irskoj bolnici Crvenog krsta sa sedištem u Sent-Lu. Posleratni period[uredi | uredi izvor] 1945. Beket se vratio u Dablin na kratko vreme. Tokom boravka imao je otkriće u majčinoj sobi: ukazao mu se čitav njegov budući smer u književnosti. Beket je osećao da će zauvek ostati u senci Džojsa, siguran da ga nikada neće pobediti u svojoj igri. Njegovo otkrivenje podstaklo ga je da promeni pravac i prizna i sopstvenu glupost i interes za neznanje i nemoć:[19] „ Shvatio sam da je Džojs otišao koliko god je mogao u pravcu da sazna više, [kontrolišući] svoj materijal. Uvek je tome dodavao; samo treba da pogledate njegove dokaze da biste to videli. Shvatio sam da je moj način bio osiromašen, nedostatak znanja i oduzimanje, oduzimanje, a ne dodavanje. ” Samjuel Beket, 1977. godine. Beket je najpoznatiji po predstavi En attendant Godot (Čekajući Godoa; 1953). Kao i većina njegovih dela posle 1947. godine, i drama je prvi put napisana na francuskom jeziku. Beket je na predstavi radio između oktobra 1948. i januara 1949.[20] Njegova partnerka, Suzan Devo-Dumesnil, bila je sastavni deo njegovog uspeha. Devo-Dumesnil je postala njegov agent i slala je rukopis višestrukim producentima dok nisu upoznali Rodžera Blina, uskoro režisera predstave.[21] Najznačajniji je kao pisac pozorišnih komada i jedan od glavnih predstavnika „teatra apsurda“. Napisao je i nekoliko romana, ali svetski uspeh postigao je sa dramama. U to vreme, pedesetih godina, Beket je postao jedan od nekoliko odraslih koji su ponekad vozili lokalnu decu u školu; jedno takvo dete bio je Andre Rusimof, koji će kasnije postati poznati profesionalni rvač pod imenom Andre Džin.[22] Imali su iznenađujuću količinu zajedničkog jezika i povezali su se s ljubavlju prema kriketu, a Rusimof se kasnije prisetio da su njih dvoje retko razgovarali o bilo čemu drugom.[23] Beket je i sam preveo sva svoja dela na engleski jezik, sa izuzetkom Molloy-ja, za koji je sarađivao sa Patrikom Bovlesom. Uspeh Čekajući Godoa otvorio mu je karijeru u pozorištu. Beket je napisao uspešne celovečernje drame, uključujući Fin de partie (1957), Krapp`s Last Tape (1958, napisano na engleskom), Happy Days (1961, takođe napisano na engleskom) i Play (1963). 1961. Beket je dobio Međunarodnu nagradu izdavača Formentor kao priznanje za svoj rad koji je te godine podelio sa Horheom Luisom Borhesom. Od kraja 1950-ih do svoje smrti, Beket je imao vezu sa Barbarom Brej, udovicom koja je radila kao urednica scenarija za BBC. Novlson je o njima napisao: `Bila je mala i privlačna, ali, pre svega, izuzetno inteligentna i načitana. Čini se da su se oboje odmah privukli. Njihov susret bio je izuzetno važan za njih oboje, jer je predstavljao početak veze koja je trebalo da traje paralelno sa onom sa Suzan, do kraja svog života.“[24] Barbara Brej umrla je u Edinburgu, 25. februara 2010. U oktobru 1969. godine, dok je bio na odmoru u Tunisu sa Suzan, Beket je čuo da je dobio Nobelovu nagradu za književnost. Predviđajući da će njen intenzivno privatni suprug od tog trenutka biti opterećen slavom, Suzan je nagradu nazvala „katastrofom“.[25] Iako Beket nije posvećivao puno vremena intervjuima, ponekad je sretao umetnike, naučnike i poštovaoce koji su ga tražili u anonimnom predvorju hotela PLM Sent Žak u Parizu u blizini njegove kuće u Monparnas.[16] Iako je Beket bio izuzetno privatni čovek, pregled drugog toma njegovih pisama Roja Fostera od 15. decembra 2011. u izdanju The New Republic otkriva da je Beket ne samo neočekivano ljubazan već često spreman da govori o svom radu i procesu koji stoji iza njega.[26] Beket je bio nagrađen Nobelovom nagradom za književnost 1969 „za njegovo pisanje, koje - u novim oblicima za roman i dramu - u siromaštvu savremenog čoveka stiče svoje uzdizanje”.[27] Književni rad[uredi | uredi izvor] Slika iz predstave Čekajući Godoa, najpoznatijeg Beketovog dela. Beketova pisačka karijera može se grubo podeliti u tri perioda: njegova rana dela, sve do kraja Drugog svetskog rata 1945. godine; njegov srednji period, protežući se od 1945. do ranih 1960-ih, tokom kojeg je napisao ono što su verovatno njegova najpoznatija dela; i njegov kasni period, od ranih 1960-ih do Beketove smrti 1989. godine, tokom kojeg su njegova dela tendirala da postaju kraća, a stil minimalistički. Rani rad[uredi | uredi izvor] Generalno se smatra da su Beketovi najraniji radovi pod velikim uticajem dela njegovog prijatelja Džejmsa Džojsa. Oni su eruditi i čini se da prikazuju autorovo učenje samo zbog sebe, što rezultira sa nekoliko nejasnih odlomaka. Uvodne fraze zbirke kratkih priča More Pricks than Kicks (1934) daju reprezentativan uzorak ovog stila:[28] „ Bilo je jutro i Belakva je zapeo u prvoj kantici na mesecu. Bio je toliko zamućen da nije mogao da se kreće ni unazad ni napred. Blažena Beatriče je bila tamo, Dante takođe, i objasnila mu je mesta na mesecu. Prvo mu je pokazala gde je on kriv, a onda je iznela svoje objašnjenje. Imala ga je od Boga, zato se mogao pouzdati u to da je tačan u svakom slučaju. ” Odlomak upućuje na Danteovu Komediju, koja može zbuniti čitaoce koji nisu upoznati sa tim delom. Takođe predviđa aspekte Beketovog kasnijeg dela: fizičku neaktivnost lika Belakva; uronjenje lika u sopstvenu glavu i misli; pomalo nečasna komedija završne rečenice. Slični elementi prisutni su u prvom Beketovom objavljenom romanu, Murphy (1938), koji takođe istražuje teme ludila i šaha (što bi oba bila ponavljajući elementi u Beketovim kasnijim delima). Uvodna rečenica romana nagoveštava pomalo pesimistične prizvuke i crni humor koji animiraju mnoga Beketova dela: „Sunce je sijalo, nemajući alternativu, ni na čemu novom“.[29] Watt, napisan dok se Beket skrivao u Rusilonu tokom Drugog svetskog rata, sličan je po temama, ali manje bujan u svom stilu. Istražuje ljudsko kretanje kao da je matematička permutacija, nagoveštavajući preciznim pokretom Beketovu kasniju preokupaciju - i u njegovim romanima i u dramskim delima. Beketov esej Proust iz 1930. bio je pod snažnim uticajem Šopenhaurovog pesimizma i pohvalnih opisa svetog podviga. U to vreme Beket počinje kreativno pisati na francuskom jeziku. Krajem 1930-ih napisao je niz kratkih pesama na tom jeziku i njihova oskudnost - za razliku od gustine njegovih engleskih pesama otprilike istog perioda, sakupljenih u Echo`s Bones and Other Precipitates (1935) - izgleda da pokazuje da je Beket, iako posredstvom drugog jezika, bio je u procesu pojednostavljenja svog stila, promena takođe evidentna u delu Watt. Srednji period[uredi | uredi izvor] Posle Drugog svetskog rata, Beket se definitivno okrenuo francuskom jeziku kao primarnom za pisanje. Upravo bi to, zajedno sa „otkrovenjem“ koje je doživeo u majčinoj sobi u Dablinu - u kojem je shvatio da njegova umetnost mora biti subjektivna i u potpunosti povučena iz njegovog unutrašnjeg sveta, rezultiralo bi delima po kojima se Beket danas najviše pamti. ... Ko će možda ispričati priču starca? Odmeriti odsustvo u vagi? Granični kamen želite sa rasponom? Zbir procene svetskih nevolja? Ništavilo rečima priložiti? Iz Beketovog dela Watt (1953) Tokom 15 godina nakon rata, Beket je izradio četiri glavne celovečernje dramske predstave: Čekajući Godoa (napisano 1948–1949;), Fin de partie (1955–1957; Endgame), Krapp`s Last Tape (1958), i Happy Days (1961). Ove predstave - za koje se često, s pravom ili ne, smatraju da su bile instrumentalne u takozvanom „Pozorištu apsurda“ - mračno se bave temama sličnim temama približno savremenih egzistencijalističkih mislilaca. Izraz „Pozorište apsurda“ smislio je Martin Eslin u istoimenoj knjizi; Beket i Godo bili su glavni elementi knjige. Eslin je tvrdio da su ove predstave ispunjenje koncepta `apsurda` Albera Kamija;[30] ovo je jedan od razloga zbog kojeg je Beket često lažno etiketiran kao egzistencijalista (ovo se zasniva na pretpostavci da je Kami bio egzistencijalista, iako je u stvari udaljen od egzistencijalističkog pokreta i osnovao je sopstvenu filozofiju). Iako su mnoge teme slične, Beket je imao malo afiniteta prema egzistencijalizmu u celini.[31] Široko govoreći, predstave se bave temom očaja i voljom za preživljavanjem uprkos tom očajanju, pred nerazumevajućim i nerazumljivim svetom. Reči Nel - jednog od dva lika u Endgame koji su zarobljeni u ašbinima, iz kojih povremeno proviruju da bi govorili - mogu najbolje sumirati teme predstava iz Beketovog srednjeg perioda: „Ništa nije smešnije od nesreće, kažem ti... Da, da, to je najkomičnija stvar na svetu. I mi se smejemo, smejemo se, s voljom, u početku. Ali to je uvek ista stvar. Da, to je kao smešna priča koju imamo, čujemo prečesto, i dalje nam je smešna, ali više se ne smejemo.`[32] Kasniji rad[uredi | uredi izvor] Tokom 1960-ih i tokom 1970-ih, Beketova dela pokazivala su sve veću tendenciju - koja se već videla u većini njegovih dela 1950-ih - ka kompaktnosti. To je dovelo do toga da se njegov rad ponekad opisuje kao minimalistički. Krajnji primer ovoga, među njegovim dramskim delima, je Breath iz 1969. godine koji traje samo 35 sekundi i nema likove (mada je verovatno trebalo da pruži ironičan komentar na Oh! Calcutta!, pozorišnu reviju za koju je služio kao uvodni deo).[33] U njegovom pozorištu iz kasnog perioda, Beketovi likovi - kojih je već bilo malo u ranijim predstavama - svedeni su na bitne elemente. Ironično naslovljena Play (1962), na primer, sastoji se od tri lika uronjena do vrata u velike pogrebne urne. Televizijska drama Eh Joe (1963), koja je napisana za glumca Džeka MekGovrana, animirana je kamerom koja se neprekidno zatvara uskim fokusom na lice naslovnog junaka. Predstava Not I (1972) sastoji se gotovo isključivo od Beketovih reči, „pokretna usta sa ostatkom pozornice u mraku“.[34] U bolnici i staračkom domu u kojima je proveo poslednje dane, Beket je napisao svoje poslednje delo, pesmu What is the Word iz 1988. Pesma se suočava sa nemogućnošću pronalaženja reči da se izrazi, što je tema koja odražava Beketovo ranije delo, mada je verovatno pojačana bolešću koju je doživeo kasno u životu. Karakteristike Beketove poetike[uredi | uredi izvor] Junaci su starci i skitnice, klovnovske pojave i ljudske kreature, zatečene u metafizičkom, izobličenom prostoru. Čovek je u njegovim delima bez korena, bez cilja, identiteta i sadašnjosti. Prazan je i opustošen i svodi se samo na jednolične, usporene i apsurdne pokrete, lišene smisla. Njegovi likovi nemaju psihološki i socijalni identitet Čovek je beznačajan i sam po sebi tragičan jer je izgubio istorijsko pamćenje U dramama nema prave radnje ni logičkog sleda jer je sve pokidano u čoveku i među ljudima; umesto fabule, dominira unutrašnja napetost i potištenost (melanholija) U govoru njegovih junaka mnogo je nepovezanosti, ćutanja i ponavljanja istih reči i rečeničnih konstrukcija, a to je posledica sužene i krajnje osiromašene svesti u osiromašenoj stvarnosti Jezik je bez jasnog i konkretnog značenja i njime se sve dovodi u sumnju jer je sve deformisano i bez prave svrhe i pravog smisla – sve je nalik na jedno veliko NIŠTA, pa je zato sve apsurd „Ne hteti reći, ne znati šta hoćemo da kažemo, ne reći šta mislimo da kažemo, a ipak stalno govoriti.“ Nagrade[uredi | uredi izvor] Ratni krst 1939–1945. Medalja Rezistencije 1969. Nobelova nagrada za književnost[7] 1959 honorary doctorate from Trinity College, Dublin 1961 International Publishers` Formentor Prize (podeljeno sa Horhe Luis Borhesom). 1968 Foreign Honorary Member of the American Academy of Arts and Sciences Saoi of Aosdana (Irska) Dela[uredi | uredi izvor] Prevedena na srpski jezik[uredi | uredi izvor] Marfi (1938), izvorno Murphy Moloj (1938), izvorno Molloy Maloun umire (1952), izvorno Malone meurt Čekajući Godoa (1952), izvorno En attendant Godot Svi koji padaju (1956), izvorno All That Fall. Kraj igre (1957), izvorno Fin de partie, Endgame Krapova poslednja traka (1959), izvorno Krapp`s Last Tape Divni dani (1960), izvorno Happy Days Pozorište[uredi | uredi izvor] Human Wishes (c. 1936; objavljeno1984) Eleutheria (written 1947 na francuskom; objavljeno in French 1995, and English 1996) En attendant Godot (objavljeno1952, performed 1953) (Waiting for Godot, pub. 1954, perf. 1955) Acte sans Paroles I (1956); Act Without Words I (1957) Acte sans Paroles II (1956); Act Without Words II (1957) Fin de partie (objavljeno 1957); Endgame (objavljeno 1957) Krapp`s Last Tape (objavljeno 1958) Fragment de théâtre I (late 1950s); Rough for Theatre I Fragment de théâtre II (late 1950s); Rough for Theatre II Happy Days (prvi put izvedeno 1961) Play Come and Go (prvi put izvedeno na nemačkom, zatim na engleskom 1966) Breath (prvi put izvedeno1969) Not I (prvi put izvedeno 1972) That Time (prvi put izvedeno 1976) Footfalls (prvi put izvedeno 1976) Neither (1977) A Piece of Monologue (prvi put izvedeno 1979) Rockaby (prvi put izvedeno 1981) Ohio Impromptu (prvi put izvedeno 1981) Catastrophe (Catastrophe et autres dramatiques, prvi put izvedeno1982) What Where (prvi put izvedeno 1983) Radio[uredi | uredi izvor] All That Fall (broadcast 1957) From an Abandoned Work (broadcast 1957) Embers (broadcast 1959) Rough for Radio I (objavljeno 1976) (na francuskom1961. kao Esquisse radiophonique) Rough for Radio II (objavljeno 1976) (na francuskom 1961. kao Pochade radiophonique) Words and Music (broadcast 1962) Cascando (broadcast:1963 francuska verzija; 1964. engleski prevod) Televizija[uredi | uredi izvor] Eh Joe with Jack MacGowran (broadcast 1966) Beginning To End with Jack MacGowran (1965) Ghost Trio (broadcast 1977) ... but the clouds ... (broadcast 1977) Quad I + II (broadcast 1981) Nacht und Träume (broadcast 1983); Night and Dreams, objavljeno 1984 Beckett Directs Beckett (1988/92) Filmovi[uredi | uredi izvor] Film (1965) Proza[uredi | uredi izvor] Trilogija[uredi | uredi izvor] Molloy (1951); engleska verzija (1955) Malone meurt (1951); Malone Dies (1956) L`innommable (1953); The Unnamable (1958) Romani[uredi | uredi izvor] Dream of Fair to Middling Women (napisano 1932; objavljeno 1992) Murphy (1938); 1947. francuska verzija Watt (1953); 1968, francuska verzija Comment c`est (1961); How It Is (1964) Mercier and Camier (napisano 1946, objavljeno 1970); engleska verzija (1974) Kratka proza[uredi | uredi izvor] More Pricks Than Kicks (1934) `Echo`s Bones` (napisano 1933, objavljeno 2014) `L`Expulsé`, written 1946, in Nouvelles et Textes pour rien (1955); `The Expelled` Stories and Texts for Nothing (1967) `Le Calmant`, written 1946, in Nouvelles et Textes pour rien (1955); `The Calmative`, Stories and Texts for Nothing (1967) `La Fin`, written 1946, objavljeno u Les Temps Modernes u 1946 kao `Suite`; `L`Image` (1959) a fragment from Comment c`est[95] `Premier Amour` (1970, written 1946); translated by Beckett as `First Love`, 1973 Le Dépeupleur (1970); The Lost Ones (1971) Pour finir encore et autres foirades (1976); For to End Yet Again and Other Fizzles (1976) Company (1980) Mal vu mal dit (1981); Ill Seen Ill Said (1982) Worstward Ho (1983) `Stirrings Still` (1988) `As the Story was Told` (1990) The Complete Short Prose: 1929–1989, ed S. E. Gontarski. New York: Grove Press, 1995 Ne-fikcija[uredi | uredi izvor] `Dante...Bruno. Vico..Joyce` (1929) Proust (1931) Three Dialogues (with Georges Duthuit and Jacques Putnam) (1949) Disjecta: Miscellaneous Writings and a Dramatic Fragm

Prikaži sve...
8,790RSD
forward
forward
Detaljnije

Veliki rečnik stranih reči i izraza na 1.600 strana, najsveobuhvatniji je rečnik u kojem se nalaze sve dosad zabeležene novije pozajmljenice i novi pojmovi koji su proteklih decenija ušli u naš jezik iz raznih oblasti (medicina, tehnologija, film, muzika, računari, novi mediji). Autori su akademik Ivan Klajn i dr Milan Šipka, vrsni stručnjaci za jezik, koji se godinama intenzivno bave problemima savremenog srpskog jezika, a objavili su već na stotine naučnih i stručnih radova i stekli bogato iskustvo u organizaciji naučnoistraživačkog rada u lingvistici. Od 1936.godine do danas kod nas je u upotrebi čuveni Leksikon stranih reči i izraza Milana Vujaklije. Ovaj Leksikon je uvodio u svet stranih reči brojne generacije, a inoviran je u nekoliko navrata sa manjim brojem reči i uz svo uvažavanje velikog leksikografskog i lingvističkog doprinosa Vujaklijinog Leksikona. Nesporno je da su se u našem jeziku odomaćile brojne nove, strane reči kojih u ovom Leksikonu nema. Veliki rečnik stranih reči i izraza Klajna i Šipke sadrži kompletnu leksikografsku obradu svih unesenih reči i izraza (po azbučnom redu): a) akcentovanje (standardni naglasci i dužine, uz napomenu o uobičajenom izgovoru u svakodnevnom govoru naših ljudi); b) označavanje gramatičkih svojstava (vrsta reči, gr.rod, broj i sl); c) objašnjenje etimologije - blize (oznaka jezika iz koga je ta reč neposredno preuzeta) i dalje (izvorno poreklo); d) objašnjenje značenja, sa naznakom sfere upotrebe. Šesto dopunjeno izdanje Povez knjige tvrd Broj strana 1646 Format knjige 24 cm

Prikaži sve...
8,800RSD
forward
forward
Detaljnije

Enciklopedija slikarstva i grafike pruža sveobuhvatan pregled ovih disciplina, dajući podatke o umetnicima različitih zemalja i epoha - od pećinskog slikarstva do pop arta, performansa i kompjuterske umetnosti. Težište predstavljenog materijala je na evropskoj umetnosti, mada je zastupljeno i stvaralaštvo drugih kulturnih sredina, posebno umetnost iz perioda visokorazvijenih antičkih kultura na prostoru Sredozemnog mora. Enciklopedija obuhvata više od 2.500 odrednica - biografija umetnika i stručnih članaka. Objašnjene su stilske epohe, stručni termini iz oblasti likovne umetnosti, umetničke tehnike i materijali, udruženja umetnika i slikarske škole. Neke od tema, na primer, rimsko slikarstvo, barok, impresionizam, dadaizam i istaknuti umetnici Mikelanđelo, Rembrant, Rubens, Pikaso u drugi, predstavljene su opširnijim preglednim člancima sa reprodukcijama njihovih dela - date su u zasebnim odrednicama na marginama. Mnogobrojne strelice upućuju i povezuju pojedine odrednice, podstičući čitaoca da proširi svoja saznanja. Više od sedam stotina kvalitetnih reprodukcija u boji na svojevrstan način dopunjuju tekstualni deo. Među velikanima umetnosti slikarstva i grafike zastupljenih u ovom impresivnom izdanju, sadržani su podaci i o našim istaknutim umetnicima, kao što su Radojica Živanović Noe, slikar, kritičar, pripadnik nadrelističkog pokreta, Lazar Vujaklija, Beta i Rista Vukanović, Ivan Tabaković, Sava Šumanović. Povez knjige : tvrd Strana : 640 Format : 31 cm Pismo : latinica

Prikaži sve...
10,000RSD
forward
forward
Detaljnije

OLOCA 5 OMOT 5 INER 5- PRVO IZDANJE Death (2) ‎– Scream Bloody Gore Label: Under One Flag ‎– FLAG 12 Format: Vinyl, LP, Album, Repress Country: UK Released: 1987 Genre: Rock Style: Death Metal Tracklist A1 Infernal Death 2:48 A2 Zombie Ritual 4:32 A3 Denial Of Life 3:32 A4 Sacrificial 3:40 A5 Mutilation 3:26 B1 Regurgitated Guts 3:41 B2 Baptized In Blood 4:25 B3 Torn To Pieces 3:32 B4 Evil Dead 2:59 B5 Scream Bloody Gore 4:29 Companies, etc. Phonographic Copyright (p) – Combat Licensed From – Combat Published By – Take Out Music Recorded At – Music Grinder Studios Credits Design [Album], Cover, Illustration – Edward J. Repka Drums – Chris Reifert Executive-Producer – Steve Sinclair (2) Producer – Randy Burns Rhythm Guitar – John Hand Vocals, Guitar, Bass – Chuck Schuldiner Written-By – Death (2) Notes Issued with a printed innersleeve. Recorded at The Music Grinder, L. A., CA. Made in England [on center label] Manufactured in U.K. [on rear cover] Barcode and Other Identifiers Barcode: 5016583201210 Matrix / Runout (Side A, hand-etched): FLAG 12 A1 Matrix / Runout (Side B, hand-etched): FLAG 12 B1 IRON MAIDEN METALLICA MEGADETH SLAYER ANTHRAX OVERKIL MOTORHEAD HELLOWEEN SODOM JUDAS PRIEST BLACK SABBATH

Prikaži sve...
12,000RSD
forward
forward
Detaljnije

format: LP gatefold, 2. pressing artist: POP MAŠINA (Serbia, Yugoslavia) album: Na izvoru svetlosti release date: 1975 label, Cat. No: RTV Ljubljana, LP 1077 style: prog/hard rock Ploča: VG+ (4+), omot: VG (4). Veoma dobar primerak. 2. pressing (od dva). Matriks im je isti, ali ih raspoznajemo po malim detaljima na etiketama. Ovde su oznake strana ploće (`STRANA 1` i `STRANA 2`) sa desne strane etikete, a na levoj strani je kataloški broj (`LP 1077`). Na 1. pressingu je to obrnuto, oznake strana su na levoj strani etikete, a kataloška oznaka sa desne. Kultni beogradski bend koji nikad nije doživeo status koji je po kvalitetu zasluživao, ali je bio deo odrastanja mnogih nas rođenih 60-i-neke. Na ploči su pored članova benda (Zoran Božinović, Robert Nemeček, Mihajlo Petrović) svirali i Ljuba Ninković (S VREMENA NA VREME, TUNEL) i Slobodan Marković (DELTA PROJECT). Pored studijskih numera, tu je i jedna live - snimljena 2. januara 1974, na jednom od mnogobrojnih koncerata u Hali sportova na Novom BVeogradu, pa je tako i moja generacija, koja je bila premlada da bi ih slušala uživo, mogla da stekne uvid u njihovu scensku izražajnost (naravno, slušali smo i njihov live album `Put ka suncu`, kao i 2LP `Pop parada` gde je takođe zabeležen njihov živi nastup). POP MAŠINA na ovom albumu, koji je predstavljao njihov kreativni vrhunac, prezentuje sve tada najaktuelnije svetske rock trendove stvarajući specifičan i prepoznatljiv stil koji im je doneo status jednog od najznačajnijih istočno-evropskih bendova sa početka 70-ih. Spoj acid, prog, blues i hard rock zvuka, uz scenske performanse jedinstvene na našim terenima za ono vreme (npr. lomljenje gitare na bini i sl.) - je najsofisticiraniji sloj SFRJ rokera dovodio do ekstaze. No, takvih je uvek i svugde najmanje, pa se dešavalo da ih većina ostalih nije razumela, pa su njihovi tiraži daleko, daleko manji od mnogih drugih znatno netalentovanijih grupa onog doba. Takva karma kasnije donosi jedan kvalitet - njihove ploče su veoma retke i kolekcionarski veoma tražene, dok su ploče onih koji su ih `pobeđivali` po tiražima danas mnogo manje kolekcionarski (a i muzički) zanimljive. A1 Vreme Za Nas A2 Negde Daleko A3 Rekvijem Za Prijatelja B1 Sećanja B2 Na Izvoru B3 Zemlja Svetlosti B4 Kraj II ===================================================================== U prodajnom delu svoje kolekcije imam sledeće ploče POP MAŠINE i ROK MAŠINE: I - POP MAŠINA - kompletna vinilna LP diskografija: 1) LP POP MAŠINA - `Kiselina` (1973, PGP RTB) https://www.kupindo.com/Ploce/74811085_LP-POP-MASINA-Kiselina-1973-original-VG-VG https://www.kupindo.com/Ploce/62519517_LP-POP-MASINA-Kiselina-1973-originalno-izdanje-VG- https://www.kupindo.com/Ploce/62519613_LP-POP-MASINA-Kiselina-1973-originalno-izdanje-G- 1a) LP POP MAŠINA - `Kiselina` (2005, Atlantide) 1b) LP POP MAŠINA - `Kiselina` (2022, Croatia Records) 2) LP POP MAŠINA - `Na izvoru svetlosti` (1975, RTV Ljubljana) https://www.kupindo.com/Ploce/70591549_LP-POP-MASINA-Na-izvoru-svetlosti-75-ODLICNA https://www.kupindo.com/Ploce/60723353_LP-POP-MASINA-Na-izvoru-svetlosti-75-1-pres-VG-VG- https://www.kupindo.com/Ploce/74811089_LP-POP-MASINA-Na-izvoru-svetlosti-1975-ODLICNA https://www.kupindo.com/Ploce/70591573_LP-POP-MASINA-Na-izvoru-svetlosti-1975-2-press-VG- https://www.kupindo.com/Ploce/70591569_LP-POP-MASINA-Na-izvoru-svetlosti-1975-2-press-VG- 2a) LP POP MAŠINA - `Na izvoru svetlosti` (2008, Atlantide) 3) LP POP MAŠINA - `Put ka suncu` (1976, RTV Ljubljana) https://www.limundo.com/kupovina/Muzika-i-filmovi/Muzika/Gramofonske-ploce/LP-POP-MASINA-Put-ka-suncu-1976-extra-retko-ODLICNA/129953665 _____________________________________________________________________ II - POP MAŠINA - kompletna vinilna singl (SP) diskografija: 1) SP POP MAŠINA - `Put ka suncu / Sjaj u očima` (1972, PGP RTB) 2) SP POP MAŠINA - `Promenićemo svet / Svemirska priča` (1973, PGP RTB) https://www.kupindo.com/Ploce/72346553_SP-POP-MASINA-Promenicemo-svet-1973-VG https://www.kupindo.com/Ploce/65246073_SP-POP-MASINA-Promenicemo-svet-1973- 3) SP POP MAŠINA - `Zemlja svetlosti / Dugo lutanje kroz noć` (1974, PGP RTB) https://www.kupindo.com/Ploce/60865125_SP-POP-MASINA-Zemlja-svetlosti-1974- 4) SP POP MAŠINA - `Sećanja / Rekvijem za prijatelja` (1975, RTV Ljubljana) https://www.kupindo.com/Ploce/60866821_SP-POP-MASINA-Secanja-1975-odlicno-stanje https://www.kupindo.com/Ploce/74810905_SP-POP-MASINA-Secanja-Rekvijem-za-prijatelja-1975- 5) SP POP MAŠINA - Moja pesma / Uspomena (1977, PGP RTB) https://www.kupindo.com/Ploce/60866897_SP-POP-MASINA-Moja-pesma-Uspomena-1977-VG- https://www.kupindo.com/Ploce/74810921_SP-POP-MASINA-Moja-pesma-Uspomena-1977-G- _____________________________________________________________________ III - POP MAŠINA - kompletna vinilna kompilacijska diskografija: 1) LP V/A - `Pop start` (1975, PGP RTB) pesme: a) POP MAŠINA - Put ka suncu b) POP MAŠINA - Sjaj u očima https://www.kupindo.com/Ploce/70591645_LP-V-A-Pop-start-75-Pop-masina-Smak-YU-VG-VG- https://www.kupindo.com/Ploce/70591665_LP-V-A-Pop-start-75-Pop-masina-Smak-YU-grupa-G- https://www.kupindo.com/Ploce/73999689_LP-V-A-Pop-start-75-SMAK-INDEXI-JUTRO-G-G 2) 2LP V/A - `Pop parada` (1977, PGP RTB) pesme: a) POP MAŠINA - Moja pesma b) POP MAŠINA - Sećanje https://www.kupindo.com/Ploce/62661805_2LP-V-A-Pop-Parada-1-1977-1-pressing-VG https://www.kupindo.com/Ploce/74264349_2LP-V-A-Pop-Parada-1-1977-1-press-TIME-DEMONI https://www.kupindo.com/Ploce/60776697_2LP-V-A-Pop-Parada-1-1977-2-pressing-MINT - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - IV - ROK MAŠINA - kompletna hronološka vinilna (SP, LP, MLP) diskografija: 1) SP ROK MAŠINA - `Vatra` (1981, PGP RTB) https://www.kupindo.com/Ploce/63669937_SP-ROK-MASINA-Vatra-1981-NM-odlican-primerak https://www.kupindo.com/Ploce/74810825_SP-ROK-MASINA-Vatra-Bilo-mi-je-bolje-1981-NM-VG 2) LP ROK MAŠINA - `Rok mašina` (1981, Jugodisk) https://www.kupindo.com/Ploce/62520405_LP-ROK-MASINA-Rok-masina-1981-MINT https://www.kupindo.com/Ploce/74811169_LP-ROK-MASINA-Rok-masina-1981-VG-NM-M-odlicna https://www.kupindo.com/Ploce/62520365_LP-ROK-MASINA-Rok-masina-1981-VG-vrlo-dobra https://www.kupindo.com/Ploce/74811165_LP-ROK-MASINA-Rok-masina-1981-VG-vrlo-dobra https://www.kupindo.com/Ploce/65246061_LP-ROK-MASINA-Rok-masina-1981-Jugodisk 3) MLP ROK MAŠINA - `Izrod na granici` (1983, Jugodisk) https://www.kupindo.com/Ploce/62519817_MLP-ROK-MASINA-Izrod-na-granici-1983-NIKAD-SLUSANA https://www.kupindo.com/Ploce/62519973_MLP-ROK-MASINA-Izrod-na-granici-1983-odlicna

Prikaži sve...
9,999RSD
forward
forward
Detaljnije

FIXNA CENA Label: PGP RTB – LPV 5238, PGP RTB – LP 5238 Format: Vinyl, LP, Album Style: Folk Rock, Acoustic, Psychedelic Rock A1 Svitanje A2 Jutro Jednog Fauna A3 Ljubav A4 Cvet Starog Samuraja A5 Tragovi U Pesku B1 I Sad... B2 Na Drini Ćuprija B3 I Na Kraju Zvuk Recorded At – Studio 10 Radio Beograd Printed By – Jež, Beograd Acoustic Guitar, Electric Guitar, Vocals, Arranged By, Producer – Aleksandar Milovanović Acoustic Guitar, Harmonica, Vocals, Producer – Dragan Popović Bass Guitar – Dragislav Vokić*, Robert Nemeček Drums – Mihailo Popović*, Nikola Jager, Raša Đelmaš Flute – Branimir Malkoč Lyrics By – Marina Tucaković Music By – A. Milovanović* (tracks: A2 to A5, B3), D. Popović* (tracks: A1, B1, B2) Organ, Electric Piano – Slobodan Marković Percussion, Vocals, Design, Producer – Grujica Milovanović Producer, Engineer – Slobodan Petrović* Sitar – Ljubomir Ristić* Violin – Ljubica Perović, Vera Mirković Vinil 3+,4- (vizuelna ocena).SITNE POVRŠINSKE LINIJE,CRTICE.ZVUK VRLO DOBAR.TRAG SKINUTE NALEPNICE NA ETIKETI VINILA (VIDI NA SLICI) Omot 3+,4-,PROBIJENA IVICA ,NA RIKNI DUŽINE 20 cm.TRAGOVI SKINUTE NALEPNICE SA OBE STRANE.INAČE SASVIM SOLIDNO IZGLEDA

Prikaži sve...
10,000RSD
forward
forward
Detaljnije

PLOČA JE U ODLIČNOM STANJU, VINIL KAO DA JE UPRAVO ODŠTAMPAN!! VINIL: 5 NM OMOT: 5 A1 Ole, Ole A2 Oj Lijepa Gorska Vilo Što Mi Bači Senf U Krilo A3 Jesi Krštena Bre Ženo A4 Sreќen Ti Roden Den Nevesto Moja A5 Prvo Skoči Ondak Kaži Hop B1 Mića Iz Kafića B2 Lipa Mare Voli Đoku B3 Karakondžule B4 Zanoktice Grickam A Nokti Preskačem B5 U Beograd Stiže Glas

Prikaži sve...
39,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Ko je doneo prvi saksofon u Beograd? Čime se bavila Maga Magazinović? Da li se bajader jede? Ima li i danas besrebrenika? Čijem panteonu pripada bog Veles i šta je panteon uopšte? Ko je komponovao „Svilen konac“? Šta je to „crni talas“? Koji naš glumac je igrao i u „Kozari“ i u „Skupljačima perja“ i u „Lepa sela lepo gore“? Ako ne znate odgovore na sva ova pitanja, konsultujte SOVU jer to je porodični jednotomni leksikon kakav je nedostajao svakoj kućnoj biblioteci! Tom pun podataka koji se ne mogu lako naći, a pogotovo ne na jednom mestu – za njim će često posezati svi članovi porodice, bilo da zadovolje znatiželju, provere svoje znanje, podsete se onog što su zaboravili, lakše urade domaći zadatak, razreše neku dilemu pri izradi stručnog rada... VELIKI PORODIČNI LEKSIKON SOVA je nezaobilazno štivo, jedinstveno po značaju i vrednosti. Odrednice u VELIKOM PORODIČNOM LEKSIKONU SOVA napisane su jednostavnim stilom i vrlo su jasne i kratke, tako da ih može razumeti svako, pa i školsko dete, a korisne su svima koji traže preciznu i proverenu informaciju. U SOVI ćete naći: • 60.000 odrednica raspoređenih po azbučnom redu (oko 10.000 zanimljivih odrednica iz etnologije, religije, muzike, plesa, nauke, istorije, sporta sa ovih prostora) • 57 oblasti (prirodne i društvene nauke, kultura i sport) • znanje više od 60 vrhunskih stručnjaka (na čelu s glavnim urednikom Vasilijem Krestićem – Petar Krestić, Milo Lompar, Vesna Lompar, Jovan Ćirilov, Ljiljana Miočinović-Popović, Biljana Krstić, Petar Janjatović, Časlav Ocić, Marko Babac, Aleksandar Milajić...) • više od 1.200 strana suvog znanja • više od 3.700 fotografija • više od 200 karata • korisne grafikone i tabele • Dimenzije: 21 x 39 cm • Luksuzna i izdržljiva oprema: eko koža i zlatotisk (za listanje i čitanje generacijama)

Prikaži sve...
12,290RSD
forward
forward
Detaljnije

Ova knjiga je potrebna svima koji pišu, a koji pri pisanju nailaze na nedoumice koje neće moći rešiti samo uz pomoć Pravopisa, a ovako će uz svaku reč i izraz lako naći kako ih treba pisati, s oznakama koje će ih uputiti na objašnjenja zašto je tako pravilno, tj. na odgovarajuće pravopisno (ili gramatičko) pravilo, što se daje u kratkom pregledu na kraju (u posebnom poglavlju). Iako glavni naslov Pravopisnog rečnika sugeriše da se radi isključivo o pravopisnom rečniku, ova je knjiga više od toga: ona je, u isto vreme i gramatički i akcentanski rečnik, ali i jezički savetnik. Ona, dakle, ima višestruku namenu, pa će korisnicima biti i od višestruke pomoći pri pisanju, a uz to i prilika da prošire svoje znanje o srpskom standardnom jeziku uopšte, posebno o njegovoj upotrebi u pismenoj i usmenoj komunikaciji. Poslednji put je 1960. godine u okviru Pravopisa srpskohrvatskog jezika, u izdanju Matice srpske i Matice hrvatske, publikovan pravopisni rečnik. Posle punih 50 godina imamo nov projekat sličnog zahvata ali ipak drugačiji, ovo je prvi pravopisni rečnik srpskog jezika. Broj strana 1420 Format knjige 17x24 Tip poveza Tvrdi povez

Prikaži sve...
8,800RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj