Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
151-175 od 47203 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
Upton Sinclair – Metropola Nolit, Beograd, 1929 209 str. meki povez, korice u lošijem stanju (v. slike), unutra dobro očuvano, potpis bivšeg vlasnika u vrhu najavnog lista, inače bez podvlačenja, pečata, pisanja, kompletno... PRVO IZDANJE NA SRPSKOM JEZIKU. Nacrt za korice po Erichu Mendelsohnu od Pavla Bihalya, knjiga sadrži fotografiju autora, 199 str, stanje odlično, 13x19 cm Pavle Bihali, Bihali Pál Oprema Pavle Bihaly, sjajna fotomontaža iz 30-ih godina. Bihaly je radio i fotomontaže u časopisu Nova Literatura a 1928. godine je bratom Otom Merinom Bihalyem osnovao časopis Nova literatura i izdavačku kuću Nolit. Izdavali su knjige Jacka Londona, Maksima Gorkog, Remarqua, Heinricha Manna, Sinclaira Lewisa, Johna Steinbecka, Isaka Babelja… naslove koje je ondašnja cenzura često uzimala za provokativno levičarske i često zabranjivala. Oprema Pavle Bihaly, nacrt za korice po Erichu Mendelsohnu. Izdanje Nolit 1929. godine. oštećenja.Ex Yugoslavia (1910-1945) avant – garde . Constructivism Book Cover. Photomontage Book Covers. Apton Bil Sinkler, autor romana sa socijalnim temama, političkih i socijalnih spisa. Dela: `Džungla`, `Metropola`, `Kralj ugalj`, `Džimi Higins`, `Kraj sveta`, `Između dva sveta`, `Aždajini zubi`, `Široka je kapija`, `Predsednikov agent`, `Svet koji treba osvojiti`, `Predsednička misija`. Preveo Bogdan Bilbija Pavle (Pal) Bihali (mađ. Bihali Pál; 1898 – 1941) je bio književnik, izdavač i prevodilac. Rođen je 8. avgusta 1889. godine u Zemunu. U svojim ranim dvadesetim godinama već je preuzeo očev privatni posao vezan za uređenje enterijera i moleraj. Iako se time bavio predano i širio je posao, Pavle se potajno zanimao za umetnost, naročito književnost i slikarstvo. Iz toga je proizašao 1928. godine časopis „Nova Literatura“, koji je bio pravo osveženje za siromašan kulturni život Beograda ali i regiona. Posle časopisa koji je gradio zajedno sa svojim bratom Otom, Pavle osniva danas već uveliko poznatu izdavačku kuću „Nolit“ i postiže veliki uspeh. Ne samo da je bio glavni i odgovorni urednik, već i grafički dizajner, prevodilac, pisac mnogobrojnih eseja, stvaralac legendarnih intervjua. Bio je član Komunističke partije Jugoslavije (KPJ) od 1920. Mladi tog vremena bili su fascinirani magazinima, knjigama, slikama i reportažama koje je Pavle donosio iz Evrope, a uz saradnju mnogih prijatelja iz sveta umetnosti. Ipak, to je sa sobom nosilo i breme vremena i netrpeljivost tadašnje vlasti koja nimalo nije bila naklonjena literalnim delima zapadnog sveta a naročito Austrije-Nemačke. Uz uticaj koji je imao na zapadu Pavle je napravio čvrsta prijateljstva i poslove sa nekim od najpoznatijih svetskih imena kao što su: DŽek London, Pablo Pikaso, Albert Ajnštajn, Bertolt Breht, Gustav Krklec, Teodor Drajzer, Maksim Gorki, Egon Ervin Kiš, Erih Marija Remark i mnogim drugima. Iako je bio jevrejsko-mađarskog porekla, Pavle je oženio rođenu Bečlijku i katolkinju Mariju Fingstl sa kojom 1938. godine dobio sina Ivana, koji je kršten pravoslavnoj crkvi. Posle okupacije Karljevine Jugoslavije i početka progona Jevreja, 1941. godine, sklonio se u Gornji Milanovac. Kao poznatog kulturnog radnika, ali i levičara i antifašistu, Gestapo ga je uhapsio 17. maja 1941. godine i odveo u Beograd. Streljan je 17. jula 1941. godine u Beogradu. ------------------------------ Oto Bihalji-Merin (Zemun, 3. januar 1904. – Beograd, 22. decembar 1993.), bio je jugoslavenski slikar, istoričar umetnosti, književnik i likovni kritičar iz Beograda. Oto Bihalji-Merin rođen je jevrejskoj porodici (otac mu je bio slikar), mladost je proveo u Zemunu, tada pograničnom austro-ugarskom gradu, na granici dveju država i kultura. Studije slikarstva započeo je u Beogradu 1924 i nastavio u Berlinu, tamo je počeo sarađivati kao likovni kritičar i novinar u časopisu Illustrierten Neuen Welt i Die Linkskurve (Levi zavoj) koji je okupljao leve intelektualce, saradnik tog časopisa bio je i György Lukács. Taj krug odveo ga je i do Nemačke komunističke partije čiji je postao član. U Beograd se vratio 1928. i postao pilot Ratne avijacije Kraljevine Jugoslavije. Tad je sa bratom Pavlom Bihaljijem osnovao časopis Nova literatura i izdavačku kuću Nolit. Izdavali su knjige Jacka Londona, Maksima Gorkog, Remarqua, Heinricha Manna, Sinclaira Lewisa, Johna Steinbecka, Isaka Babelja... naslove koje je ondašnja cenzura često uzimala za provokativno levičarske i često zabranjivala. Otpušten je zbog urođene srčane mane, nakon tog se vratio u Berlin. Nastavio je raditi kao novinar i publicist, ali je tad na svoje oči vidio rađanje nemačkog nacizma, i osetio potrebu da se odupre svim svojim snagama. Oto Bihalji se družio i sarađivao sa vodećim tadašnje Evrope Brechtom, Thomasom i Heinrichom Mannom, Malrauxom, Sartrom, Gorkim, Hemingwayom, Faulknerom, Picassom i mnogim drugima, a sve u cilju borbe protiv rastućeg fašizma u Italiji i nacional-socijalizma u Nemačkoj. Kad se stanje pogoršalo - 1933 napustio je Berlin i otišao u Pariz, tu je sa Arthur Koestlerom i Manèsom Sperberom osnovao Institut za borbu protiv fašizma. Istovremeno je i nadalje objavljivao u Nemačkoj ali pod raznim pseudonimima (najčešće kao Pierre Merin ili Peter Thoene) do 1936 živi na relaciji Francuska – Švajcarska. Bihalji je 1936. otišao u Španiju, gde se na strani republikanaca borio protiv snaga generala Franka. Nakon poraza republikanaca vratio u Kraljevinu Jugoslaviju i nakon kratkotrajnog aprilskog rata pao u zarobljeništvo kao oficir Kraljevske jugoslavenske vojske. Dobro poznavanje njemačkog i brojni pseudonimi pod kojima je objavljivao, spasili su mu život - jer ga niko nije povezao sa njegovim stvarnim imenom, za razliku od njega brat Pavle mu je streljan već prvih dana okupacije. Nakon Drugog svetskog rata, Bihalji se vratio u Beograd i sve do smrti 1993. živio u istom predratnom skromnom stanu u Nemanjinoj ulici, i pored velikih prihoda koje je imao od prodaje knjiga po svetu (najviše Nemačkoj). Oto Bihalji - Merin napisao je na desetine knjiga, uglavnom o umetnosti i to većinom na nemačkom. Za njega je Thomas Mann rekao da je jedan od najboljih stilista nemačkog jezika. Potaknut nacističkim progonom modernih umetnika, napisao je prvu istoriju moderne umetnosti u Nemačkoj, koju je 1938. godine objavio Penguin Books s predgovorom Herberta Reada. Neposedno nakon rata, kada je umetnost Jugoslavije bila pod uticajem socijalističkog realizma SSSR-a, stao je na stranu moderne, ali i naivne umetnosti. To što se tadašnja Jugoslavija relativno brzo odvojila od sovjetskog modela populističke, politički obojene umetnosti i slikarstva, dobrim je delom i njegova zasluga. Oto Bihalji ostao je intimno vezan i veran međuratnom nemačkom ekspresionizmu - izopačenoj umetnosti - kako su je zvali nacisti, za koji je slovio kao ekspert. Nakon rata radio je na promociji jugoslavenske kulturne baštine - stećci, naivna umetnost (Ivan Generalić, Bogosav Živković) ali i apstraktnih slikara Vangel Naumovski. Kao jedan od članova Međunarodne stručne komisije zadužene za veliku izložbu Fifty Years of Modern Art, bio je zaslužan za to što je jugoslavenska umetnost dobila značajnu promociju na Svetskoj izložbi u Brislu 1958. godine. Vrlo rano počeo je pisati kako teorija relativiteta, psihoanaliza, fotografija i nove tehničke mogućnosti gledanja mikro i makro sveta proširuju pojam realnosti, i na taj način menjaju zor umetnika ali i ulogu umetnosti. Pred kraj života počeo je pisati autobiografiju - Moj lepi život u paklu, ali je nije dovršio zbog smrti. tags: avangarda konstruktivizam nadrealizam zenit časopis međuratni dizajn avangardni kaveri omotači korice knjiga p. bihaly srpska avangarda... KC (L)
Ivan Sergejevič Turgenjev PESME U PROZI Beograd izdanje Sveslovenske Knjižarnice 1922 strana 102 Meki povez , sardžaj na slikama ,desni ćošak prednje korice popravljan sa unutrašnje strane ostalo dobro očuvano `Na svetu ne postoji ništa jače... ni nemoćnije od reči.` ` U dane sumnji, u dane mučnih razmišljanja o sudbini moje otadžbine - jedina si mi podrška i potpora ti, veliki, moćni, pravični i slobodni ruski jeziku! Kad tebe ne bi bilo, zar bih mogao da odolim očajanju, videvši sve što se dogadja u mojoj zemlji. Ali nemoguće je verovati da takav jezik nije dat velikom narodu!` U potrazi za smislom činimo, nažalost, mnogo besmislenog. Za trenutke koje volimo i kojih se rado sećamo, zahvalimo sebi i onima koji su tu zbog nas. Čuvajmo one koji imaju smisla za pažnju,smeh i ljubav. 23.03.2022
Dobro očuvano. Odoardo H.Giglioli (1873-1957) - Masaccio, L`Arte per tutti, L.U.C.E, Instituto italiano d`arti grafiche, Rim, Bergamo, 1931, tvrdi povez, 12x16cm, 110g. Điljoli o Mazačovom delu na 8 stranica sa bibliografijom + 18 crno belih fotografija Mazačovih slika (7,5x10cm).
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Blue Print prednji stabilizator ADG08513. Dužina: 169mm. KIA Sorento I 08/02> Kataloški broj: Blue Print ADG08513 OEM brojevi: 54810-3E000 Proizvođač: Ferdinand Bilstein Ltd. Velika Britanija Zemlja porekla: Velika Britanija Uvoznik: Ferdinand Bilstein South East d.o.o. Beograd Nisu nađene recenzije Ocenite ovaj proizvod Podelite vaše utiske sa ostalim kupcima Napišite recenziju Proizvođač: Zemlja porekla:
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Blue Print prednji desni stabilizator ADG08584. Dužina: 341mm. Hyundai ix55 09/08>, Santa Fe II 03/06>12/12, Santa Fe III 09/12> KIA Sorento II 11/09> Kataloški broj: Blue Print ADG08584 OEM brojevi: 54840-2B000, 54840-2B200 Proizvođač: Ferdinand Bilstein Ltd. Velika Britanija Zemlja porekla: Velika Britanija Uvoznik: Ferdinand Bilstein South East d.o.o. Beograd Nisu nađene recenzije Ocenite ovaj proizvod Podelite vaše utiske sa ostalim kupcima Napišite recenziju Proizvođač: Zemlja porekla:
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Monroe zadnji stabilizator L11609 BMW 5 (E39) 11/95>05/04 Kataloški broj: Monroe L11609 OEM brojevi: 33 55 1 092 292, 33 55 1 095 532 Proizvođač: Monroe - Tenneco Automotive Europe bvba Belgija Zemlja porekla: Belgija Uvoznik: Sanel d.o.o. Beograd Nisu nađene recenzije Ocenite ovaj proizvod Podelite vaše utiske sa ostalim kupcima Napišite recenziju Proizvođač: Zemlja porekla:
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Monroe gasni amortizer gepeka ML5212 Renault Megane II 11/02>12/09 Kataloški broj: Monroe ML5212 OEM brojevi: 8200051750 Proizvođač: Monroe - Tenneco Automotive Europe bvba Belgija Zemlja porekla: Belgija Uvoznik: Sanel d.o.o. Beograd Nisu nađene recenzije Ocenite ovaj proizvod Podelite vaše utiske sa ostalim kupcima Napišite recenziju Proizvođač: Zemlja porekla:
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Monroe gasni amortizer gepeka ML5079 Fiat Punto / Punto Van (176) 09/93>02/00 Kataloški broj: Monroe ML5079 OEM brojevi: 7734566 Proizvođač: Monroe - Tenneco Automotive Europe bvba Belgija Zemlja porekla: Belgija Uvoznik: Sanel d.o.o. Beograd Nisu nađene recenzije Ocenite ovaj proizvod Podelite vaše utiske sa ostalim kupcima Napišite recenziju Proizvođač: Zemlja porekla:
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Monroe gasni amortizer gepeka ML5332 Ford Mondeo I Clipper (BNP) 01/93>08/96, Ford Mondeo II Clipper (BNP) 08/96>09/00 Kataloški broj: Monroe ML5332 OEM brojevi: 93BBN406A10AC Proizvođač: Monroe - Tenneco Automotive Europe bvba Belgija Zemlja porekla: Belgija Uvoznik: Sanel d.o.o. Beograd Nisu nađene recenzije Ocenite ovaj proizvod Podelite vaše utiske sa ostalim kupcima Napišite recenziju Proizvođač: Zemlja porekla:
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Monroe gasni amortizer gepeka ML5069 Fiat Bravo I (182) 10/95>10/01 Kataloški broj: Monroe ML5069 OEM brojevi: 7774707 Proizvođač: Monroe - Tenneco Automotive Europe bvba Belgija Zemlja porekla: Belgija Uvoznik: Sanel d.o.o. Beograd Nisu nađene recenzije Ocenite ovaj proizvod Podelite vaše utiske sa ostalim kupcima Napišite recenziju Proizvođač: Zemlja porekla:
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Monroe gasni amortizer gepeka ML5020 Peugeot 205 I/II/Van 02/83>09/98 Kataloški broj: Monroe ML5020 OEM brojevi: 9256119680 Proizvođač: Monroe - Tenneco Automotive Europe bvba Belgija Zemlja porekla: Belgija Uvoznik: Sanel d.o.o. Beograd Nisu nađene recenzije Ocenite ovaj proizvod Podelite vaše utiske sa ostalim kupcima Napišite recenziju Proizvođač: Zemlja porekla:
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Monroe gasni amortizer gepeka ML5140 Seat Ibiza II (6K1) 03/93>02/02 Kataloški broj: Monroe ML5140 OEM brojevi: 6K6827550 W06K6827550 Proizvođač: Monroe - Tenneco Automotive Europe bvba Belgija Zemlja porekla: Belgija Uvoznik: Sanel d.o.o. Beograd Nisu nađene recenzije Ocenite ovaj proizvod Podelite vaše utiske sa ostalim kupcima Napišite recenziju Proizvođač: Zemlja porekla:
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Monroe gasni amortizer gepeka ML5377 Fiat Multipla (186) 04/99>06/10 Kataloški broj: Monroe ML5377 OEM brojevi: 46514867 Proizvođač: Monroe - Tenneco Automotive Europe bvba Belgija Zemlja porekla: Belgija Uvoznik: Sanel d.o.o. Beograd Nisu nađene recenzije Ocenite ovaj proizvod Podelite vaše utiske sa ostalim kupcima Napišite recenziju Proizvođač: Zemlja porekla:
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Contitech kanalni kaiš 6PK935 Fiat Punto / Punto Van (176) Ford Escort V/VI, Fiesta III Honda Accord V Aerodeck/Coupe, Shuttle Isuzu Gemini Toyota Camry / Camry Station Wagon (V1/V2) Više informacija Kataloški broj: Contitech 6PK935 OEM brojevi: 31110P0B505 31110P0BA01 31110P0BA02 31110P0BA12 46439824 6992533 7780420 8944411500 91XF6C301A2A 9936650940 9936680940 Proizvođač: Continental Nemačka Zemlja porekla: Nemačka Uvoznik: Sanel d.o.o. Beograd Nisu nađene recenzije Ocenite ovaj proizvod Podelite vaše utiske sa ostalim kupcima Napišite recenziju Proizvođač: Zemlja porekla:
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Monroe gasni amortizer gepeka ML5077 Opel Astra F Hatchback 09/91>01/98, Opel Astra F Classic Hatchback 01/98>08/02 Kataloški broj: Monroe ML5077 OEM brojevi: 132721 90341282 Proizvođač: Monroe - Tenneco Automotive Europe bvba Belgija Zemlja porekla: Belgija Uvoznik: Sanel d.o.o. Beograd Nisu nađene recenzije Ocenite ovaj proizvod Podelite vaše utiske sa ostalim kupcima Napišite recenziju Proizvođač: Zemlja porekla:
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Monroe gasni amortizer gepeka ML5168 Ford Focus Clipper (DNW) 02/99>11/04 Kataloški broj: Monroe ML5168 OEM brojevi:1071669 1079800 1093705 XS41N406A10AD XS41N406A10AE Proizvođač: Monroe - Tenneco Automotive Europe bvba Belgija Zemlja porekla: Belgija Uvoznik: Sanel d.o.o. Beograd Nisu nađene recenzije Ocenite ovaj proizvod Podelite vaše utiske sa ostalim kupcima Napišite recenziju Proizvođač: Zemlja porekla:
TARTIF: komedija u pet činova i u stihu Izdavač: Hachette, Paris Godina izdanja: 1918 Povez: tvrd Broj strana: 188 Format: 10,5 x 15,5 cm Spolja kao na slikama, veoma dobro očuvana. TABLE DES MATIÈRES - Avertissement - Vie de Molière - Notice sur le Tartuffe - Note bibliographique - Préface - Placets au roi - Analyse du Tartuffe LE TARTUFFE, comédie Acte I Acte II Acte III Acte IV Acte V (K-60)
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Monroe gasni amortizer gepeka ML5111 Audi A6 (4A2,C4) 06/94>10/97, 100 (4A2,C4) 12/90>07/94 Kataloški broj: Monroe ML5111 OEM brojevi: 4A5827552 Proizvođač: Monroe - Tenneco Automotive Europe bvba Belgija Zemlja porekla: Belgija Uvoznik: Sanel d.o.o. Beograd Nisu nađene recenzije Ocenite ovaj proizvod Podelite vaše utiske sa ostalim kupcima Napišite recenziju Proizvođač: Zemlja porekla: