Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
151-175 od 82566 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
151-175 od 82566 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Rezervni delovi
  • Tag

    Oprema za mobilne telefone
  • Tag

    Umetnost
  • Tag

    Suknje
  • Cena

    5,500 din - 14,999 din

LOLAM STELLA SUKNJE Šifra artikla: BS02W-01-00-08 Mini Suknja U Crnom Satenu

Prikaži sve...
8,610RSD
forward
forward
Detaljnije

Odlično stanje Bogato ilustrovano Балет је театарски облик игре који је почео да се развија у западној Европи током ренесансе (1300—1600). Балетска техника се састоји од стилизованих покрета и ставова који су развијени током векова у тачно одређен, иако донекле променљив, систем назван академски балет (франц. danse d’école). Сама реч балет означава и музичко дело у којем се користи играчка техника као главни начин изражавања радње. Оваква дела су често, али не и увек, праћена сценографијом и костимима. Сцена из балета „Дон Кихот” Балерине на слици Едгара Дега Балет Иако се сматра да је балет музичко-сценско дело које се користи само покретом, све чешће је да се уз оркестарску музику користи и солистичко или хорско певање (нпр. балет Грк Зорба познатог грчког композитора Микиса Теодоракиса). Врсте и форме балета Уреди Као и остали плесови, балет може бити групни наступ или соло извођење.[1] Постоје балети с радњом или без ње, те и музика програмска или апсолутна. Играчи каткад тумаче и апсолутну музику програмски. Садржај једног балета (нпр. Петрушка Стравинског) се може упоредити са опером. Радња се најрадије одвија тако да долази до смењивања солистичких партија, дуета (француски pas de deux) и групних наступа. Као епизода, балет се јавља и у опери, било без икакве везе с радњом (као у Травијати Ђузепеа Вердија) било да је уткан у збивање (на пример Баханал у Вагнеровом Танхојзеру). Балет као темељни плесни покрет Уреди Балет је једна од најстаријих плесних техника која је темељ свим осталим плесним стиловима. Балет карактеришу строге форме тела и отворени положај стопала, што значи да је цела нога заротирана из кука према споља за 90 ступњева. Балетна техника не познаје употребу силе и наглих покрета. Сви покрети морају бити контролисани и не смeју се изводити са згрченим мишићима, већ истегнутим у даљину. Елементи који се увежбавају су велики и мали чучњеви, истезање и дизање ногу, рад стопала, различити нагиби и ротације тела, различите врсте окрета (пируете) и скокова који се могу изводити из великога или малог чучња, с обе или једне ноге и сл. Балет није само за професионалце, већ је и изврсна активност за рекреативце. Разлика између рекреативног и професионалног бављења плесом је само у томе што рекреативци изводе мање компликоване елементе. Рекреативци такође не морају да имају степен отворености до пуних 90 степени, већ онолико колико то допуштају индивидуалне природне предиспозиције тела. Развој балета Уреди Балетне ципеле En pointe. Први почеци савременог балета јављаљу се у Италији у 15. веку одакле средином 16. века прелазе у Француску. Балет се усавршио у Француској, одакле се проширио и у друге земље. У почетку развоја, плесне сцене изводили су маскирани играчи, а касније се развио дворски балет као јединство игре, вокалне и инструменталне музике и говорног текста. Оснивањем балетских школа, од 1661. године почиње историја класичног професионалног балета у коме се инсистира на чистоти покрета и виртуозитету, изражајности, пантомими и лирској осећајности. То је заменило дотадашње строго конвенционалне геометријске покрете и немотивисан ток играчке радње. Романтични балет, инспирисан бајкама и легендама, интерпретиран је класичном балетском техником у коју све више улазе елементи темпераментних народних игара. До 1720-их година балет је почео да се приказује у операма широм Европе. Женски костими су постали лакши од тешких дворских костима, и ципеле са високим потпетицама су замењене нежним ципелицама које су дозвољавале слободније покрете. Подсукња, претеча хеланки, је постала саставни део костима како су сукње постајале све краће да би се показале ноге. У току времена сукње су се подизале колико су могле, да би на крају кулминирале у облику пачке. Увођење шпиц-патика у балет, које су давале потпору ногама и стопалима, дозволило је балеринама да се подигну на врхове прстију, што је помогло да се створи илузија одупирања гравитацији. Свако време ствара своју уметност. Тако се у наше доба уз класичан балет, који се и даље негује, развио модеран балет. Он тражи слободније и богатије покрете тела, који могу изразити мноштво мисли, осећања и тежњи данашњег човека и његовог живота. Почетком 20. века Сергеј Дјагиљев окупља младе кореографе и музичаре стварајући модеран балет који тежи јединству покрета и музике. Користећи естетске компоненте класичне балетске технике, древних и модерних народних и друштвених игара, савремени балетски израз има широк одјек: од играчког егзибиционизма преко усавршвања класичног академизма до револуционарних балета са идеолошком садржином. Звања балетских уметника Уреди Примабалерина асолута - највише звање за интерпретаторку класичног балета, додељено неколико пута у историји балетске уметности Бојана Жегарац и Константин Костјуков Примабалерина (жене) / првак балета (мушкарци) - најквалитетнији солисти трупе, који играју улоге првог фаха Солиста - балетски уметник (уметница) који изводи прве и друге улоге у представама или солистичке деонице (нумере) Ансамбл (мушки и женски) - балетски играчи који играју заједничке сцене, без појединачних деоница Термини у балету Уреди Кореографија - играчка уметност у целини коју изводи играч (балерина/балетан) или формација - група плесача. Дивертисман - концертни програм састављен од игара различитих по жанру и карактеру. Најпознатији и најизвођенији класични балети Уреди Сцена из балета „Лабудово језеро” „Лабудово језеро”, „Успавана лепотица”, „Ромео и Јулија”, „Дон Кихот”, „Пепељуга”, „Петрушка”, „Охридска легенда” и многи други. Балетски композитори Петар Иљич Чајковски Лабудово језеро Крцко Орашчић Успавана лепотица Адолф Адам Жизела Чезаре Пуњи Есмералда Лудвиг Минкус Дон Кихот Бајадера Лео Делиб Копелија Силвија Микис Теодоракис Грк Зорба Балет у Србији Стеван Христић Охридска легенда Зоран Мулић Вечити младожења Избирачица Референце Литература Balet Ples Igra Istorija teorija Knjige knjiga o baletu plesu igrama

Prikaži sve...
6,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Poznato delo Dragana Malesevica Tapija Ana Bać serigrafija. Uramljena sa staklom, dimenzije 70x40, sirina rama 3 cm. Bez oštećenja, godina 1994.

Prikaži sve...
10,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Akvarel na papiru iz 1987 godine. Dimenzije 32x23cm.

Prikaži sve...
6,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Ulje na lesonitu. Dimenzije sa ramom 53x46cm. Lesonit ispupčen.

Prikaži sve...
6,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Obe slike su nečitko potpisane. Dimenzija 31x23cm sa ramom.

Prikaži sve...
6,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Ulje na platnu. Dimenzije sa ramom 63x53cm. Ram malo oštećen.

Prikaži sve...
6,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Jednom nosena Betty Barclay atraktivna suknja izrađena od tananog neelasticnog dominantno viskoznog materijala. Postavljena. Suknja ima savrsene detalje u formi teksture materijala koji formiraju strafte. Model A kroj, velicina 44. Mere: struk 45-46cm, pojas 12,5cm, duzina 79-80cm. Besprekorna za posebne prilike, mada moze i za svaki dan ( zavisi od licne estetike). Moze da se nosi na struku ili na bokovima, tako da odgovara okvirno za 2 broja.

Prikaži sve...
5,600RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
7,894RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjige su veoma dobro očuvana.Ima podvučenih delova(ne mnogo) običnom olovkom i usputnih komentara običnom olovkom. SKZ,1997 Knjiga I: IX-XIII vek,226 strana,19cm Knjiga II:XIV-XVI vek,257 strana,19cm

Prikaži sve...
7,000RSD
forward
forward
Detaljnije

PRODAJEM JE ZBOG TOGA STO SE MOJA ZENA PLASI KOLIKO JE REALISTICNA,DRVO,RUCNI RAD,DUZINA 72 CM,IMA VRLO TANAK PROREZ,KAO NA SLICI,NISTA STRASNO,LEPO OCUVANA

Prikaži sve...
6,999RSD
forward
forward
Detaljnije

tempera na kartonu 30x43cm, 2000.

Prikaži sve...
7,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Marko Čelebonović katalog 1966

Prikaži sve...
9,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Радите скулптуру у дрвету. Потребан Вам је орах због своје специфичности у боји и структури. Ево јединствене прилике. Орах 30+ година стар, здрав, без чворова, исечен до трупца, а који је остао са следећим димензијама: - висина 230 цм - пречник 55 цм Организација сечења и изношења је у Вашем домену, а након плаћања оглашене цене у целости. Ту су и грађ. колица, ако могу бити од користи приликом транспорта. Цена није фиксна.

Prikaži sve...
9,900RSD
forward
forward
Detaljnije

Ulje na platnu. Stanje prikazano na slikama,potpisana. Dimenzije 55x40 cm.

Prikaži sve...
6,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Ulje na platnu. Stanje prikazano na slikama,potpisana. Dimenzije sa ramom 66x46cm Bez rama 50x30cm

Prikaži sve...
14,500RSD
forward
forward
Detaljnije

u tiku slikanja oprana slika pa ima teagove od sušenja , u belom drvenom ramu , pozadi takodje sredjena sa tragom sušenja , inače je prelepa . dečak na konju pored reke . stakleni ram.

Prikaži sve...
11,000RSD
forward
forward
Detaljnije

U dve knjige Stilovi, namestaj i dekor od Srednjeg veka do danas Izdavac - Vuka Karadzic, Beograd Godina - 1972. Kolekcionarstvo, Antikni namestaj, Antikvarni predmeti Knjige u dobrom stanju,bez podvlacenja ili ostecenja,bez ispisane posvete,tvrd povez,sa omotnicama u solidnom stanju,ilustracije,format 30 cm,274 + 226 str. (13)

Prikaži sve...
8,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Naučite da crtate za samo nekoliko minuta! Uz više od šezdeset vežbi nauči kako da koristiš bojice,saznaj kakve se sve linije koriste u slikarstvu,upoznaj se sa osnovama geometrije i primeni svoja nova znanja da nacrtaš lepe i živopisne slike. Pomoću detaljnih uputstava i primera, naučićeš kako crtaš domaće divlje životinje, mladunce, insekte, strašne dinosaure, lepršave vile i moćne automobile! Format: 23 X 29 cm Broj strana: 288 Pismo: Latinica Povez: tvrd

Prikaži sve...
5,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Divno oslikan pejzaž, sa punim nanosom uljanih boja na profi lanenom platnu, koje je kaširano na čvrstoj podlozi, lesonitu, duimenzija 30x40 cm.Njen autor je akademska slaikarka Sandra Živković, koja je potpisala svoj rad. Slika je u divnom, de luxe drvenom ramu, čije su spoljne dimenzije 545x645 mm.

Prikaži sve...
7,000RSD
forward
forward
Detaljnije

LEP PORTRET DEČAKA U CRVENOJ MAJCI SA ZELENOM POZADINOM I SKRIVENIM DETALJIMA NA NJOJ PLATNO JE OŠTEĆENO NA NEKOLIKO MESTA POTPISANO SA DEDIĆ 1979 DEDITCH NA DRVENOM RAMU UTISNUTO IME RADNJE GDE JE KUPLJEN RAM I PLATNO U DIZELDORFU lukas keilrahmen dr fr. schoenfeld & co DIMENZIJE 90 x 60 CM KAO NA FOTOGRAFIJAMA

Prikaži sve...
7,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Par africkih skulptura muskarac i zena od kamena dimenzija po komadu 11x7x5cm vrlo dobro ocuvane.

Prikaži sve...
6,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Pejzaž koji upija poglede. Oslikano sa punim nanosom uljanih boja na profi lanenom platnu, koje je kaširano na ćvrstu podlogu, lesonitu, dimenzija 30x40 cm.Delo je akademske slikarke Sandre Živković, koja je potpisala svoj rad. Slika je nova, u lepom i modernom drvenom ramu, čije su spoljne dimenzije 42x52 cm.

Prikaži sve...
7,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Malo nosena Philosophy di Alberta Ferretti svilena suknja, original kao i sve moje stvari. Izrađena od lagane, neelasticne svile. Velicina IT 46, mere: struk 44,5-45cm, pojas 4,5cm, duzina 57,5cm. Na nekoliko mesta ima rasenjenje, cena je prilagođena mani. Boja je savrsena narandzasta, manje intenzivna nego na fotografijama. Model bolje stoji na bokovima, imajte u vidu materijal. Hemijski ociscena.

Prikaži sve...
11,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Đorđe Đorđević Džoni: BLIZANCI, bakropis, 1983. Ispod otiska: Blizanci suva igla 11/12 Đorđe Đorđević - Džoni 1983. Uramljeno, pod staklom. Dimenzije rama: 22 x 17 cm Dimenzije otiska: 8 x 9 cm Težina: 330 g Ram je zagreban na par mesta, prebojeno je. Đorđe Đorđević, rođen je 1949. u Beogradu. Diplomirao je na Accademia di Belle Arti Brera u Milanu 1972. godine u klasi prof. Usellini-a i prof. Rossi-a. Njegovo obrazovanje i profesionalno iskustvo dopunjuju česta putovanja u Evropu i kontakti sa nekim umetnicima-kolegama (Hans Hartung, Emilio Vedova i mnogi drugi) Član je ULUS-a od 1981. godine, od kada ima status slobodnog umetnika. Izlagao je u značajnim galerijama u Srbiji i Beogradu, kao i u inostranstvu. Njegove slike su u vlasništvu privatnih kolekcionara u Srbiji, Hrvatskoj, Italiji, Francuskoj, Švajcarskoj, Japanu, kao i Narodnom muzeju u Beogradu, Muzeju primenjenih umetnost, Hotelu Hyatt Regency. Poslednjih deset godina živi u Beogradu, više fokusiran na eksperimente i istraživanja u okviru svoje umetničke poetike, manje na izložbe. Uprkos tome, otvoren je za saradnju i projekte sa galeristima, umetnicima, dizajnerima, i arhitektama koji se tiču realizacije izložbi, enterijera i postavki na otvorenom prostoru. “Đorđević evidentno da već niz godina, gotovo od samih njegovih slikarskih početaka eksperimentiše sa izgledom slike - a to znači i sa njegovim pikturalnim sadržajem i sa njenim predmetiim oblikom. Ali u toj specifičnoj, blagoj i nedestruktivnoj problematizaciji slikarskog postupka on nikada pnije prekoračio granicu koja deli njenu samu fizičku pojavnost od znatno promenjenog izgleda koji je nastao nakon samoubistva slikarstva u epohi enformela. Dakle, pošto nije bilo uništavanja predstave slike u ovom slučaju, odigralo se razlaganje pikturaliog prizora pre svega zbog primetne dvostukosti njenih slikarskih slojeva. Otuda prvi utisak koji se dobija kada se ove slike posmatraju pre svega zbog primene vizuelnih efekata. Jedan je nastaoiz mentaliih, intelektualnih resursa umetnika. Pojediostavljeno govoreći tu se radi o slikarskom geometrizmu. Drugi je proizašao iz emocionalnih, ekspresivnih slojeva stvaralačkog karaktera slikara. Ovo odstupanje od klasičnog pravila omogućeno je u Đorđevićevom slučaju jednom njegovom sasvim svesnom slikarskom akcijom koja je bazirana na primećenoj likovnoj kulturi tokom perioda studiranja i boravka u Italiji. Ona mu omogućava da bez obzira na rizičan postupak ukrštanja međusobno isključujućih principa geometrmzma i gestualnosti u istom slikovnom polju ipak pikturalni prizor održi u konzistentnom stanju u opravdanom kompozicionom poretku, u veštim balansima koji su ova naslikana uzburkana polja uravnotežila i dovela u potrebno vizuelno i logičko dejstvo. Jovan Despotović (118/8-kp/1237)

Prikaži sve...
6,600RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj