Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
51-75 od 53328 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Specijalizovani broj revije Vidici posvećen fenomenu Ken Parkera iz 1990. godine. Priredio Zoran Đukanović. Sadrži eseje o Ken Parkeru od strane vrsnih teoretičara stripa Fumetija, Bertieria, Grenstina, Fisorea, Nerbinija i Aleksandra Žikića. Takodje i spisak kompletne stripografije Ken Parkera do 1990. godine.
NIK RAJDER SPECIJAL BROJ 1 – GOLCONDA SADRŽI SLEDEĆE EPIZODE: 1 – ŠTA SE DOGODILO S MERI ROZ? + DODATAK: BEZIMENI ZLOČINI 2 – NOĆNI OSVETNIK + DODATAK: VELIKE PREVARE IZDAVAČ: GOLCONDA, BEOGRAD – FEBRUAR 2021. OBIM: 326 STRANA, CRNO BELO, FORMAT PRODUŽENI A4. KAO NA FOTOGRAFIJAMA. ZA SVA OSTALA PITANJA KORISTITE KUPINDO PORUKE. 037/2022
SENDMEN: IGRAM SE TEBE – BELI PUT 43 – PRVI PRIMERAK. Nil Gejmen Izdavač: Beli put ISBN: 978-86-86577-66-5 Broj strana: 191 Pismo: latinica Povez: meki Format: 170x260 Godina izdanja: 2009. Opis Gejman ispreda priču na više svetova, od urbanih stanovnika prljavog stambenog bloka do žitelja zemlje nalik Narniji, koje ugrožava neprijatelj poznat samo po imenu Kukavica. Gejmenovo spretno korišćenje svetskih mitova daje ovom serijalu raspon i utisak bezvremenosti, ali kao i obično likovi su ono što se ističe... ZA SVA DODATNA PITANJA KORISTITE KUPINDO PORUKE. 048/2022.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Muzika i film
NEOTPAKOVAN
MODESTY BLAISE –SEDMI ALBUM – STRIP CENTAR TINO Scenario: PETER O DONNELL , crtež: JIM HOLDAWAY ALBUM SADRŽI EPIZODE I TO: 13 – ZLA SUKI 14 – GALIJOTI 14A – POLJA SMRTI IZDAVAČ: STRIP CENTAR TINO. VELIKI FORMAT, CRNO BELO, 80 STRANA. U KOLEKCIONARSKOJ KLASI KVALITETA. ZA SVA OSTALA PITANJA KORISTITE KUPINDO PORUKE. 027/2022
DARVIN BROJ 1 – GOLCONDA SADRŽI SLEDEĆE EPIZODE: 1 – ISPREPLETANE SUDBINE, 2 – UMRETI I RAĐATI SE, 3 – ZOV KRVI, 4 – O ORLOVIMA, LABUDOVIMA I VRANAMA IZDAVAČ: GOLCONDA, BEOGRAD – NOVEMBAR 2020. OBIM: 264 STRANA, CRNO BELO SA PREGRADNIM NASLOVNIM STRANAMA U BOJI, FORMAT PRODUŽENI A4. U KOLEKCIONARSKOJ KLASI KVALITETA. ZA SVA OSTALA PITANJA KORISTITE KUPINDO PORUKE. 038/2022
Legendarni strip junak Dilan Dog Samo za ljubitelje stripova, sjajni dekor. . . U pitanju je FOTO PRINT, i ovo je dosta važno jer slika nije uradjena na papiru lošeg kvaliteta nego na pravoj fotografiji A4 formata, koja je zatim uramljena. Predhodno, slika se doterava u grafičkom softveru da bi se u zavrsnici dobio najbolji moguci kvalitet postera. U završnici, dobijate poster velikog kvaliteta na fotopapiru koji je trajnosti 50 godina, pa će nadziveti i ovaj ram koji je na njemu. Ram može da se drži okačen na zidu ili prosto da stoji na stolu. Dimenzije rama Širina okvira 24cm Visina okvura 33cm Po vašoj želji, izradjujem i ostale postere sa motivima iz stripova
!!! OBAVEŠTENJE !!! PAŽLJIVO PROČITAJTE OPIS AUKCIJE I MOJE USLOVE PRODAJE, jer naknadne reklamacije ne uvažavam! U ponudi je strip - Most na Tuskali, generalno odlicno ocuvan, mana upisan prvi vlasnik na prvoj unutrasnjoj strani (videti fotografiju). Zlatna Serija Komandant Mark 1070 Most na Tuskali Prava prilika za sve kolekcionare da po zaista extra ceni upotpune svoje kolekcije. Objektivno stanje stripa je prikazano na slikama. Za sve dodatne informacije, slobodno pitajte. Ostale moje aukcije i predmete možete pogledati http://www.limundo.com/Clan/PeleAFC/SpisakAukcija http://www.kupindo.com/Clan/PeleAFC/SpisakPredmeta Srećna kupovina :)
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Dodatne informacije Pisac LUKA CAKIĆ, PREDRAG ĐURIĆ Izdavač SISTEM COMICS – BEOGRAD Izdanje 2021 Povez TVRDI Strana 56 Stanje Odlično
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Muzika i film
Nasilnog pijanog čoveka vezuju za zid u policijskoj stanici. Njegov prijatelj dolazi i vadi ga odatle. Dok njegov prijatelj telefonira, čovek nestaje sa prazne ulice grada usred noći. Čoveku se vraća svest i on shvata da je u nečemu što izgleda kao otrcana hotelska soba. Krevet, sto, televizor, malo kupatilo. Tu su i čelična vrata sa otvorom blizu poda za poslužavnik sa hranom. Povremeno se čuje neka melodija, soba se ispuni gasom, a kada čovek ponovo povrati svest, soba je očišćena, njegova odeća je promenjena, a on je ošišan. Ova rutina se nastavlja punih 15 godina. Nikada mu niko nije rekao ko ga je zarobio, niti zašto. On gleda televiziju dok to ne postane ceo njegov svet. Ispisuje jedan dnevnik za drugim. Udara u zid sve dok mu pesnice ne prokrvare, a onda očvrsnu. On vrišti. Sa televizije saznaje da su njegova krv i otisci prstiju nađeni na mestu ubistva njegove žene. Njihova ćerka je usvojena u Švedskoj. Saznaje da, ako bi pobegao, za njim bi bila raspisana poternica. „Oldboy“, korejskog režisera Parka Chanwooka, objektivno posmatra ovog čoveka, ne zahtevajući nikakvo sažaljenje, stojeći izvan situacije u kojoj se on nalazi. Kasnije, kada priča sa čovekom koji ga je zatvorio, čovek mu kaže: „Ja sam neka vrsta naučnika, a ono što proučavam si ti.“ Zbog svoje seksualnosti i nasilja, ovo je vrsta filma koji se više ne pravi lako u Sjedinjenim Državama; standardi puritanskih manjina, koji su nametnuti u emitovanju i predstavljaju pretnju čak i kablovskoj televiziji, čine da studiji ne žele da proizvode filmove koji će biti suočeni sa neizvesnom distribucijom. Međutim, sadržaj ne čini jedan film dobrim ili lošim – to je samo ono o čemu se u filmu radi. „Oldboy“ je moćan film ne zbog onoga što prikazuje, već zbog dubine ljudskog srca koje je potpuno ogoljeno. Kada ga prvi put sretnemo, čovek po imenu Oh Dae-su (Choi Min-Sik) je bednik, pijanica koja je propustila rođendan svoje male devojčice i sada napušteno sedi u policijskoj stanici, smešno noseći anđeoska krila koja je kupio ćerki kao poklon. On nije loš čovek, ali ga je alkohol učinio beskorisnim. Kada se 15 godina kasnije iznenada nađe na slobodi nakon svoje bizarne zatočenosti, on je drugačija osoba, fokusirana na osvetu i smešno reaguje na dobrotu. Ušetavši u restoran, on upoznaje mladu ženu koju zna sa TV-a, a koja je korejski „šef kuhinje godine“ („Chef of the Year“). Osetivši da je on propatio, ona ga vodi kući sa sobom, sluša njegovu priču, stara se o njemu, i uspeva da ga zavoli. U međuvremenu, on se daje u metodičnu potragu da pronađe tajnu svoje zatočenosti. Hranili su ga prženim punjenim nudlama iz dana u dan, dok mu se njihov ukus nije urezao u sećanje, pa on sada ide od restorana do restorana dok ne nađe onaj koji je pravio njegove obroke. To je ključ za nalaženje njegovih tamničara. To je, zapravo, i početak samog filma, trenutak u kojem ovo prestaje da biva misterija i postaje tragedija u klasičnom smislu. Nećemo otkriti nekoliko tajni koje leže pred Oh, osim što ćemo reći da one nisu otrcana sredstva zapleta, već predstavljaju preokret za preokretom u moru šrafova mentalne i fizičke patnje i poetske pravde. Možemo pomenuti i virtuoznu sekvencu u kojoj se Oh bori sa nekoliko svojih bivših tamničara, pri čemu je Ohov bes toliko veliki da jedva da je usporio nakon što su mu zarili nož u leđa. Ovo je čovek obuzet potrebom za osvetom, koji na kraju otkriva da ga je zarobio drugi čovek čija potreba nije bila ništa manja, ali je beskrajno više dijabolična. Nismo stručnjaci za korejsku kinematografiju, koja se u krugovima kritičara smatra najkreativnijom na svetu („Oldboy“ je osvojio nagradu žirija u Kanu 2004. godine). Možemo reći da, od svih korejskih filmova koje smo mi odgledali, samo jedan („The YMCA Baseball Club“) nije sadržao izuzetan sadomazohizam. „Oldboy“ u sebi sadrži bolne scene koje čine da nacistički zubar Laurencea Oliviera u „Marathon Man“ liči na iscelitelja. A tu je i scena tokom koje je oktopod definitivno povređen tokom snimanja filma. Ove scene nisu tu da bi izazvale šok, već su deo celine. Oh je zatvoren 15 godina bez prilike da ikada vidi drugo ljudsko biće. Za njega je nečije prisustvo pravi udar na sva njegova čula. Kada u restoranu kaže, „Želim da jedem nešto što je živo“, mi razumemo (a) da se živi morski plodovi zaista konzumiraju kao delikates u Aziji, i (b) da on želi da jede život, ne hranu, zbog toga što je bio zakopan u smrti 15 godina. Zašto bi Mido, mlada, lepa i talentovana žena, primila ovog bednog čoveka u svoj život? Možda zato što je on toliko očigledno bespomoćan. Možda zato što veruje u njegovu priču, a možda čak i u razlog zbog kojeg ne može da povrati svoje pravo ime i identitet. Možda zbog toga što se za 15 godina on transformisao u čoveka kojeg ona smatra snažnim i dobrim, iako je nekada bio slab i odvratan. Sa njegove tačke gledišta, ljubav je povezana sa spasenjem, prihvatanjem, opraštanjem i mogućnošću iskupljenja. Sve ovo se vidi tokom nekoliko scena otkrića koje slede, pružajući kontekst i dajući im dublje značenje. Da, kraj je neverovatan u svojoj kompleksnosti, ali nije nemoguć i nije nemotivisan. „Oldboy“ podstiče na emocionalne ekstreme, ali ne bez razloga. I mi smo navikli na „trilere“ koji postoje samo kao mašine za stvaranje diverzije da je šokantno naići na film u kojem akcija, bez obzira na to koliko je nasilna, predstavlja izjavu i ima svoju svrhu. Godina: 2003 Reziser: Chan-wook Park Scenario: Garon Tsuchiya, Nobuaki Minegishi Uloge: Min-sik Choi, Ji-tae Yu, Hye-jeong Kang Award: 38 nagrada i 18 nominacija Studio: Egg Films, Show East Zemlja: Južna Korea Trajanje: 110 minuta Na kutiji su vidljivi tragovi korišćenja PROVISION