Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
201-225 od 1308624 rezultata
Broj oglasa
Prikaz
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Sigurna i bezbedna kupovina. Poručivanje svim danima 00-24h. Garancija na ispravnost predmeta i povraćaj novca do 15 dana od dana kupovine.Poruči lako!!! Brzo i lako poručivanje. Pronadjite predmet koji želite na našem sajtu, slikajte ekran i posaljite nam sliku na viber.Ili poručite direktno preko sajta dodavanjem predmeta u korpuIli na pošaljite sms sa Vašim podacima (ime, prezime,adresa za isporuku) i navedite predmet koji želite da poručite Mogućnost dodatnog slikanja predmeta na zahtev, i slanja slika na viber. LED sijalice C6 sa ventilatorom H7 Najnovija generacija C6G6 sijalica. Jednostavne su za ugranju, kao obicne halogene. Kuciste je od aluminijuma. Hladi se uz pomoc ventilatora. Karakteristike: -Jacina 372V- 8000 lumena -Boja svetlosti 6500k (cisto bela) -60000 radnih sati -Napajanje 12V -Ugao osvetljenja 360 stepeni -Tip hladjenja ALUMINIJUMSKI HLADNJAK I VENTILATOR. Cene: H1 - 1500din, H4 - 1900din, H7 - 1500din LED sijalice C6 sa ventilatorom H7
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
NOV set za reparaciju zadnjih klesta Opel Vectra C .Set za reparaciju zadnjih klesta Opel Vectra C 2002 - 2008 .Set za reparaciju zadnjih klesta Opel Vectra C sa vodjicama .Set za rrparaciju zadnjih klesta Opel Vectra C proizvodjaca AUTOFREN .Set za reparaciju zadnjih klesta Opel Vectra C proizvodjaci :MAXGEAR 750 dinFRENKIT 950 dinAIC 1050 dinATE 1000 din bez vodjicaOE770104910154072
Peter Weiss Die Ermittlung Oratorium in 11 Gesängen Peter Veiss Istraga Oratorijum u 11 pevanja Istraga. Oratorijum u 11 pesama[1] je drama dramskog pisca Petera Vajsa iz 1965. godine, koja govori o prvom frankfurtskom suđenju u Aušvicu od 1963. do 1965. koristeći sredstva dokumentarnog pozorišta. Premijerno je prikazan 19. oktobra 1965. kao deo premijere Prstena u petnaest zapadnonemačkih i istočnonemačkih pozorišta i Kraljevske Šekspirove kompanije u Londonu. Sam Vajs je učestvovao u suđenju u Aušvicu kao gledalac i razvio je svoju dramu iz protokola Bernda Naumana. Rad reprodukuje suđenja u Aušvicu vođena političarima i zvaničnicima ovih koncentracionih logora tokom nacističkog režima, kojima je kao svedok prisustvovao Peter Vajs. Godine 1965. premijerno je izveo delo koje će označiti njegov prodor u takozvani teatar-dokument: „Istraga“, definitivan zagovor protiv nacizma. Na osnovu istinitih istorijskih dokumenata, Vajs se savesno dokumentovala tako što je svakodnevno prisustvovala javnim sednicama procesa u Frankfurtu protiv počinilaca zločina nacističkog logora za istrebljenje Aušvic. Dokumentarac ni na koji način ne umanjuje moćnu dramatiku dela. Prvobitni rad, kompletan i bez pauza, trajao bi otprilike osam i po sati. Namera autora u stvaranju drame takve dužine bila je upravo da iznervira javnost. Prema Piteru Vajsu, poenta istrage nije i nije bila u tome da se zabavlja, već da dosađuje ljudima do te mere da mesecima ne žele da se vrate u pozorište, već da se realnost prikaže ovako grubo i grubo. nedidaktički način na koji je publika htela da ode usred predstave. To je tema koja mora da bude neprijatna za čitav ljudski rod. RORORO 1969. odlično očuvana exlibris
Млади Петар, студент византијске уметности на Московском универзитету, добија, кроз загонетну реченицу на предавању, поруку да купи две књиге по свом избору у одређено време у Универзитетској књижари. Када отвори пакет, у њега је укључена и трећа књига. Управо ова трећа књига шаље Питера у низ авантура које воде до откривања мистериозног извора енергије који води судбине планете Земље. Његова потрага је такође блиско повезана са збуњујућим нестанком његовог оца. Још једном су Хојлови успели да комбинују угодан део приповедања са научним спекулацијама од трајног интереса. PENGUIN BOOKS 1979. 155 str. dobro očuvana exlibris
-
Tehnika chevron_right Kućni aparati i bela tehnika
Bosch Classixx 6, wor 16152by/01, opruge, federi noseći od kade. Veš mašina je rashodovana zbog polomljenog nosača kazana. 3K - 0969 - 1S-KZK3
-
Tehnika chevron_right Kućni aparati i bela tehnika
Bosch Classixx 6, wor 16152by/01, vodena pumpa za izbacivanje vode, bučno vrti kad se priključi na napon , ali će verovatno da radi i kad se montira, a sa vodom ne mogu da je ispitam. Veš mašina je rashodovana zbog polomljenog nosača kazana. 3K - 0968 - 1S-KWM9
-
Tehnika chevron_right Kućni aparati i bela tehnika
MEK 2002, lot delova tri ova grejača za radijator. Imaju otpornost, pa su valjda ispravni. 3K - 0932 - KH-MO-P001
-
Tehnika chevron_right Kućni aparati i bela tehnika
Elektronika za ves masinu Gorenje SENSOCARE
Comte Sforza PACHITCH et l`union des Yougoslaves Grof SFORCA PAŠIĆ i savez jugoslovena „Прича о Пашићу је прича о Србији у његово време; а историја те Србије садржи кључ за поприличан број грешака и глупости великих сила. […] Друга половина ове књиге посвећена је теми која је још увек актуелна политика: остварењу идеје о заједници свих Југословена, идеје која је раније била само књижевна и морална. Књига је настала по повратку са семестра проведеног на северноамеричким универзитетима где се аутор – бивши дипломата и министар спољних послова – сусрео са групама Југословена. odlično očuvana DEUTS.3
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Bez oštećenja
Max Imdahl: IZBOR TEKSTOVA, Muzej savremene umetnosti Beograd 1986, str. 104. Eseji o savremenoj umetnosti i teoriji. Max Imdahl (* 6. September 1925 in Aachen; † 11. Oktober 1988 in Bochum) war ein deutscher Kunsthistoriker, der sich besonders der veranschaulichenden Interpretation der Kunst der Moderne und der Reflexion der Methoden kunsthistorischer Forschung widmete. Očuvanost 4.
I izdanje Beograd KOSMOS 1988 retko u ponudi Tajne albanske mafije su istiniti zapis o vremenu zla, koje traje do danas. Knjiga se pojavila 1988. godine i bila je šok za jugoslovensku javnost, uljuljkanu komunističkim bajkama o bratstvu i jedinstvu. Njome sam lupio šamar komunističkoj eliti, dokazavši da postoji zavera čiji je cilj secesija Kosova i Metohije. CIA, MI-6, turska tajna služba, albanski Sigurimi i turski Sivi vukovi dali su bazu za stvaranje albanske mafije, koja je kao kancer prodrla među Albance na Kosovu i Metohiji. Zavera se proširila na sve srbofobe u Jugoslaviji – tajne službe Hrvatske i Slovenije uključile su se u šverc droge i tako finansirale emigrantske političke grupacije. Hilmija Hasanagić, bivši komunistički rukovodilac, pomogao mi je da krenem u opasnu potragu za Muratom Bajrakom, „kumom“ Sivih vukova: svaki kontakt sa „izvorom“ mogao je da bude zamka i – moj kraj! Tragajući za njim, dospeo sam do Dauta Kadriovskog i Sadika Tezdogana, organizatora krijumčarenja heroina. Obaveštajac Gojko Medenica, bivši pomoćnik Aleksandra Rankovića, povezao me je s ljudima koji su mi dali dragocene podatke – tako sam sastavio listu tajnih agenata Sigurimija i krijumčara širom sveta. Zli jezici su širili trač da te informacije potiču od mog kolege s fakulteta Jovice Stanišića, šefa tajne službe Srbije, pa sam dobio epitet „tajni agent“ RDB-a. Urbanu legendu nemoguće je uništiti. Rešio sam da je iskoristim i postao sam pisac špijunskih romana. Mit da sam operativac Službe otvarao mi je vrata u inostranstvu, pa sam imao kontakte sa templarima u Americi, masonima u Nemačkoj, sufistima u Iranu, bivšim pripadnicima KGB-a u Azerbejdžanu… Tajne albanske mafije su temelj moje karijere. Razlika između špijuna i novinara je što jednom istraživanje završi u fioci, a drugom postane knjiga koju držite u ruci! Vaš Dejan Lučić GAR.11
Svojim romanom Kira Ester, poznata turska autorka Solmaz Kamuran vraća nas na kraj 15. i početak 16. veka, u Evropu uzburkanu prirodnim katastrofama i krvavim ratovima i pobunama. Kroz epske priče od kojih je roman sastavljen, autorka otkriva uglavnom nepoznatu istoriju Sefardskih Jevreja, naroda koji je mirno živeo u Španiji, sve do pred kraj 15. veka, kada počinju progoni. Gonjeni inkvizicijom, ubijani od strane drumskih razbojnika i nestajali u zemljotresima i požarima, svoj kobni put, pripadnici ovog naroda uglavnom završavaju u Turskoj. Kira Ester, žena čije ime roman nosi, potomak je moćne jevrejske porodice De Toledo, iz istoimenog španskog grada. Neobično ime ona nosi sa razlogom – bila je žena posebne prirode i izuzetne lepote. Deo imena ustvari je nadimak – Kira – grčka reč koja znači ``trešnja``, i simbol je izuzetne lepote, posebno usana, crvenih kao trešnja. Ime Ester dobila je po svojoj baki, koja je zajedno sa drugim članovima porodice nastradala na putu od Toleda do Istanbula. Preživljava jedino Rejčel de Toledo, Kirina majka koja naizgled u miru provodi život. Ima svoje tajne, koje će tragikom odrediti Esterin život, pa će tako ćerka platiti cenu ``mira`` svoje majke, koja je uspela da sakrije vanbračnog sina iz rane mladosti. Za Rejčel, cena je strašna Esterina mržnja, koju će zauvek nositi prema majci, od trenutka kada spreči da se životni putevi njene dece ukrste u grehu, koji je samo njoj jasan. Čitajući delo, pratimo neobičan život Kire Ester, prelepe i ambiciozne žene, koja ne pokazuje emocije, osim kada je posao i novac u pitanju, ali u čijoj duši vri od snage i osećanja. Tako upoznajemo Istambul 16. veka-sinonim za raj na Zemlji, za život dostojan samo sultana, ``Alahovog sina``, kome je sva ovozemaljska vlast pripadala, i nad vojskom i narodom, a posebno nad životima hiljada ljudi koji su radili za njega. Sledeći junakinju, čije su najbolje prijateljice bile dve najmoćnije sultanije u istoriji Otomanske imperije, odškrinuće se pred nama vrata saraja, harema, svega što je činilo sjajni carski dvor, koji će za nju biti sudbonosan. odlično očuvana kao nova TOR.9
Uzbudljivi i bogat život do sada pređiveo vajar Momčilo Krković. Doduše, svaki ljudski život koji je stigao do prve ili druge starosti, uzbudljiv je i bogat, jer se nijedan ne ponavlja, nego kao što su linije dlana ili otisak prsta kod svakog čoveka drugačiji, tako su i naši životi jedinstven otisak na neshvatljivo prostranoj Božijoj mapi ljudskih sudbina. Da li je život umetnika ipak strastveniji i raskošniji od života čoveka koji se posvetio nekom drugom zanimanju? Možda, verovatno je, mi u takvu mogućnost verujemo, naročito kada nam je umetnik drag, kada volimo njega ili njegova dela, nekad oboje. Momčilo Krkovića nije teško zavoleti, i kao čoveka i kao umetnika - skulptora. Još kada nam se on iskreno i obilno predstavi, opet i kao čovek i kao umetnik, onda ne izgleda teško (bar u prvi mah) i pisati o Momčilu Krkoviću... odlično očuvana knjiga kao nova posveta na predlistu ZiM.20/16