Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
26-50 od 2274 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Laguna Beograd 2006g. 22str.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
3 D slikovnica, Dečje novine Gornji Milanovac i Mališ, Moskva, štampano u Moskvi, lošije spolja, i neke scene se lošije otvaraju, ali opšte stanje je dobro... 7 scena sa domaćim životinjama...
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Rusko izdanje, tvrde korice odlična
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Izdavač: Heinemann, London Autor: Rob Lee Ilustracije: County Studio Povez: mek Broj strana: 32 Vrlo dobro očuvana. When Norman Price falls down a disused mine shaft, Fireman Sam and Elvis race to his rescue,. But then the tunnel roof caves in, trapping them all inside. There`s to much rubble to move and they can`t see another way out - until Rosa, Bella`s cat, appears... (K-60)
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Rusko izdanje odlično kao novo
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Rusko izdanje 60ih,odlična
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Izdavac: Nasa djeca Zagreb Veliki format, tvrde korice i listovi
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Simeon Marinković ŠTA TO ŽELI KUČENCE NELI Kreativni centar, 2006. A4 format, 24 ilustrovane strane. Lepo očuvana. U ovoj zanimljivoj priči u stihovima idilu jednog seoskog dvorišta narušava vrlo važna rasprava. Kučence Neli opominje svoje srodnike da ne proganjaju mačke. U razgovoru s njima seća se svojih bezbrižnih igara s macom Milicom i ukazuje na lepotu sveta ispunjenog različitim bićima. Ovom pričom u stihovima Neli uči najmlađe toleranciji, poštovanju razlika, ljubavi i prijateljstvu.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Izdale Dečje novine sa Malisom iz SSSR Moskva, 1980ta godina, pop up iskakuća slikovnica
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Mladost Zagreb 1960g. Vesela druzba 11
Knjiga je u dobrom stanju. Svetovi,Novi sad,1992. 235 strana,17cm ,,Ролан Жерар Барт (франц. Roland Gérard Barthes; Шербур Октевил, 12. новембар 1915 – Париз 25. март 1980) био је француски теоретичар књижевности, филозоф, књижевни критичар и семиотичар. Његово поље интересовања било је широко. Извршио је снажан утицај на развој структурализма, семиотике, егзистенцијализма, марксизма, антропологије и постструктурализма. Барт је рођен 12. новембра 1915. у Шербуру у Нормандији као син Анријете и Луја Барта, поморског официра.[2] Отац му је погинуо 1916. на Северноме мору за време Првог светског рата. Са једанаест година заједно са мајком преселио се у Париз, но упркос пресељењу Барт је читав живот остао везан за свој родни крај. На париској Сорбони, коју похађа од 1935. до 1939, показује се амбициозним учеником. У том раздобљу боловао је од разноразних болести, укључујући и туберкулозу, због које је много времена провео у изолацији санаторијума.[3] Учестали здравствени проблеми негативно су утицали на његову академску каријеру и полагање испита. Због лошег здравља био је ослобођен војне службе. Од 1939. до 1948. радио је на добијању дипломе из граматике и филологије, издао је своје прве академске радове, суделовао је у медицинским студијима, али се и даље борио са лошим здравственим стањем. Године 1948. вратио се искључиво академскоме раду, те је добио неколико краткорочних послова на институтима у Француској, Румунији и Египту. Истовремено писао је за париски левичарски часопис Борба (Combat), а ти чланци су временом израсли у књигу Le degré zéro de l`écriture (1953). Наредних седам година провео је у Centre national de la recherche scientifique где је студирао лексикологију и социологију.[4] Такође, у томе периоду почео је да пише популарни серијал есеја за часопис Les Lettres Nouvelles у којима је побијао митове популарне културе (касније су есеји окупљени и објављени у збирци Митологије изданој 1957. године).[5] Познавајући у извесној мери енглески језик, Барт је предавао на Мидлбери колеџу 1957. године и спријатељио се са будућим енглеским преводиоцем великог дела његовог рада, Ричардом Хауардом, тог лета у Њујорку.[6] Ране шездесете провео је истраживајући семиотику и структурализам. Многи његови радови су критиковали постојеће традиционалне академске погледе књижевне критике. Његове идеје довеле су га у јавни сукоб са Ромоном Пикаром, који га је напао у тексту Нова критика због наводног недостатка поштовања према францускпј књижевној традицији. Барт му је одговарио у своме делу Критика и истина из 1966. где је оптужио стару грађанску критику за мањак бриге о нијансама и финоћи језика, те о селективној неукости у критици дијалектичких теорија (као што је на пример марксизам). До касних шездесетих Барт је стекао велики углед. Путује у САД и Јапан те одржава презентације. Своје најпознатије дело, есеј Смрт аутора, које служи као један од основних прелазних радова у истраживању логике структуралистичке мисли, објавио је 1967. године. Наставио је да доприноси заједно са Филипом Солером авангардном књижевном часопису Tel Quel, где се развијају сличне идеје Бартовим. Барт објављује књигу С/З 1970, у којој је анализирао Балзакову приповетку Саразин. Током седамдесетих наставио је градити књижевну критику, те развија појмове текстуалности и књижевничке неутралности. 1971. гостује као предавач на универзитету у Женеви. Године 1977. био је одабран за предавача на катедри за књижевну семиологију на Колежу де Франс у Паризу. Исте године његова мајка Анријета Барт, са којом је живео 60 година умире. Његово последње велико дело Мрачна комора је делом есеј о природи фотографије, а делом помирење са смрћу његове мајке. Дана 25. фебруара 1980. Барта је ударио аутомобил, након што је напустио забаву, коју је одржао Франсоа Митеран. Месец дана касније умиро је од последица повреде.``
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
odlično očuvana vellokutdeč
Knjiga je dobro očuvana. ,,U ovoj knjizi čovek nalazi na poslu „podzemnika`, bušača, kopača, podrivača. Čovek ga vidi, pod pretpostavkom da ima oči za takav dubinski rad, kako lagano, smišljeno, s blagom neumoljivošću kroči napred, da se ne bi suviše pojavljivala preka potreba koju sa sobom donosi svako dugo lišavanje svetlosti i vazduha; čovek bi njega samog pri njegovom mračnom poslu mogao nazvati srećnim. Ne čini li se da ga vodi neka vera, da ga obeštećuje nekakva uteha? Da možda hoće da ima sopstvenu dugu tamu, nešto svoje nerazumljivo, skriveno, zagonetno, jer zna šta će i on imati; sopstveno jutro, sopstveno izbavljenje, sopstvenu zoru?... Izvesno je da će se on vratiti: ne pitajte ga šta želi tamo dole, on će vam to već sam reći, raj prividni Trofonije i podzemnik, tek kada opet postane čovek. Čovek se temeljno oduči od ćutanja kad je tako dugo kao on bio krtica, usamljen..``
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Beograd 1995g.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Veselin Masleša 1970 god.,slikovnica iz stare Jugoslavije,jako lepo očuvana,kolekcionarski primerak. dečžel7 60g
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Prelepa slikovnica
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Naslov: Čardak ni na nebu ni na zemlji : po motivima srpske narodne bajke Autor teksta: Jelena Milak Autor ilustracija: Aleksa Gajić Izdavač: Beograd : Studio Slijepčević Pismo: ćirilica Br. strana: 44 ; ilustr. Format: 24 cm Povez: tvrdi Knjiga je u celosti (korice, listovi, povez) odlično očuvana: listovi su potpuno čisti i ravni, bez tragova pisanja i bez `magarećih ušiju` i odlično su povezani međusobno i sa koricama. Knjiga je štampana na kvalitetnom sjajnom papiru. Pogledajte i ostale knjige za decu koje trenutno imam u ponudi: https://www.kupindo.com/pretraga.php?Grupa=10&Pretraga=&CeleReci=0&UNaslovu=0&Prodavac=bebaimoca&Okrug=-1&Opstina=-1&CenaOd=&CenaDo=&submit=tra%C5%BEi
Knjiga je u upotrebljivom stanju,okrzana sa strane.Otpis biblioteke. Fridrih Niče (1844 – 1900) svoju filozofiju zasniva na odnosu prema antičkoj grčkoj kulturi. On smatra da je kultura bila u usponu do pojave Sokrata, a nakon toga da dolazi do dekadencije kulture. Po njemu, od tada nastupa moral stada, moral slabih ljudi koji propoveda odricanje od života i nadu u drugi svet. Niče tvrdi da čovek pripada zemlji i da joj treba biti veran. Njegovo učenje se sastojalo i u tome da svetom ne vlada zakon (logos) nego haos, i da je život borba. Osnova svega je volja za moći (Niče smatra da ono što čovjek hoće je višak moći), i ovakvu volju ima svaki čovek. Ovaj filozof u umetnosti vidi najpotpunije prihvatanje života, jer u umetnosti svet dobija svoj smisao, i zahvaljujući umetnosti možemo podneti egzistenciju.