Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Opseg cena (RSD)
850,00 - 899,00
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 404 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
1-25 od 404
1-25 od 404 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Sportski rekviziti
  • Tag

    Filozofija
  • Cena

    850 din - 899 din

Odlično kao na slikama Izdavač: Mladost - Beograd, 1982. god. Broširan povez, 24 cm. 296 str. Duhovni čovek vidi svet drukčije od ostalog sveta: mnogi gledaju, samo on vidi! Oni gledaju pojave, on sagledava suštinu. Njegove oči gledaju crkvu, ali duh traži dogmu na kojoj ona počiva; on gleda građevinu, ali u njoj vidi okamenjen jedan san; on se vozi u avionu, ali u njemu vidi misao koja leti; pred njim je katanac, ali u njemu vidi simbol nepoverenja među ljudima; gleda sliku, ali pita za njenu umetničku poruku; dok gleda nekoga ko brani rodnu grudu, on je ubeđen da ovaj brani svoja uverenja; kad nekoga gone, on pomisli da ga progone zato što drukčije misli; za njega malo znače sukobi klasa, ako to nisu sudari različitih pogleda na svet; za njega kriza društva nije u raspadu ustanova, već u slomu duha i morala... Tags: Ribari ljudskih duša Metodologija Religija i društvo

Prikaži sve...
870RSD
forward
forward
Detaljnije

Odlično Kao na slikama Autor: Sreten Petrović Izdavač : ČASOPIS IDEJE PK SSO JUGOSLAVIJE Beograd Godina izdanja: 1975 Povez: meki - broširani sa proširenim koricama Pismo: latinica Dimenzije:24 x 14,2 cm Broj stran : 322 Dr Sreten Petrović (rođen 1940. godine u Svrljigu) je srpski filozof, kulturolog i naučnik, redovni profesor estetike Filološkog fakulteta u Beogradu. Sreten Petrović Datum rođenja 1940. Mesto rođenja Svrljig Kraljevina Jugoslavija Biografija Uredi Sreten Petrović rođen je 1940. godine u Svrljigu. Studirao je filozofiju na Filozofskom fakultetetu u Beogradu. Od 1969. godine radi na Filološkom fakultetu u Beogradu, gde 1982. godine dobija zvanje redovnog profesora. Predaje Kulturologiju, Uvod u estetiku i Kulturnu istoriju Srba. Doktorsku titulu dobio je 1971. godine za tezu o Šelingovoj estetici, mitologiji i filozofiji. Kao gostujući profesor predavao je i na Ljubljanskom univerzitetu (1975—1978), na Filozofskom fakultetetu u Nišu (1971—1981), na Filozofskom fakultetetu u Beogradu, kao i na Fakultetetu dramskih umetnosti u Beogradu, gde je od 1985. do 1988. predavao Estetiku. Član je AICA, glavni i odgovorni urednik časopisa Etno-kulturološki zbornik, član redakcije Rečnika pojmova iz likovne umetnosti pri SANU. Za svoj naučni rad dobio je priznanja: Veselin Masleša u Sarajevu 1989. godine, nagradu Saveza jugoslovenskih izdavača 1989. godine, Laza Kostić u Novom Sadu 1997. godine. Dosada najznačajnim njegovim delom smatra se Kulturologija, izdata u Beogradu 2000. godine. Predsednik je upravnog odbora Etno-kulturološke radionice osnovane 1994. u Svrljigu.[1] Ostala dela Uredi Iz oblasti estetike, filozofije, sociologije i psihologije umetnosti Uredi 1972. Estetika i ideologija. Uvod u metaestetiku. Beograd: Vuk Karadžić 1972. Negativna estetika. Šelingovo mesto u estetici nemačkog idealizma. Niš: Gradina 1972. Uvod u antičku retoriku. Niš: Gradina 1975. Estetika i sociologija. Beograd: Ideje 1975. Retorika. Teorijsko i istorijsko razmatranje. Niš: Gradina 1979. Savremena sociologija umetnosti. Beograd: Privredni pregled 1979. Marksistička estetika. Kritika estetičkog uma. Beograd: BIGZ 1983. Marksistička kritika estetike. Beograd: Prosveta 1986. Metafizika i psihologija slike. Beograd: Prosveta/Niš: Gradina 1989. Umetnost i simboličke forme. Sarajevo: Logos 1989. Boja i savremeno srpsko slikarstvo. Beograd/Niš: Udruženi izdavači 1994. Estetika. Beograd: Čip štampa 1995. Retorika. Teorija - Istorija - Praksa. Beograd: Savremena administracija 1997. Kič kao sudbina. Novi Sad: Matica srpska 2006. Dekonstrukcija estetike: Uvod u ontologiju stvaralačkog čina. Banja Luka: Književna zadruga Iz oblasti antropologije, kulturologije i mitologije Uredi 1991. Kultura i umetnost. Niš: Prosveta 1992. Mitologija, magija i običaji. Kulturna istorija Svrljiga, I. Niš: Prosveta 1993. Mitologija raskršća. Niš: Prosveta 1993. Uvod u kulturu Srba. Niš: Prosveta 1995. Mitologija - Kultura - Civilizacija. Beograd: Čip štampa / Lela 1997. Kultura i civilizacija. Beograd: Lela 1997. Mitologija Srba. Niš: Prosveta 1999. Sistem srpske mitologije. Niš: Prosveta 2004. Srpska mitologija u verovanju, običajima i ritualu. Beograd: Narodna knjiga 2006. Uspon Svrljiga između dva svetska rata 1919-1941. Svrljig: Etno-kulturološka radionica

Prikaži sve...
870RSD
forward
forward
Detaljnije

Ogledi o srpskoj filosofiji 1945-1958. Izdavac - Otacnik, Beograd Godina - 2017. Savremena srpska filozofija, Istorija srpske filozofije Knjiga u odlicnom stanju,bez podvlacenja ili ostecenja,bez ispisane posvete,mek povez,format 20 cm,352 str. (33)

Prikaži sve...
850RSD
forward
forward
Detaljnije

Historija islamske filozofije 1 i 2 Henry Corbin Izdavac: Veselin Maslesa, Sarajevo 1987. Tvrd povez, strana 362 Vrlo dobro stanje

Prikaži sve...
850RSD
forward
forward
Detaljnije

Izdavač: Veselin Masleša - Sarajevo, 1975. god. Tvrd povez, 20 cm. 258 str. ima potpis bivšeg vlasnika i podvlačenja na samo dve strane a ostalo je uredno i dobro očuvano De finibus bonorum et malorum (o krajnostima dobra i zla) filozofska je rasprava, koju je napisao slavni rimski orator Marko Tulije Ciceron. Predstavlja tri vodeća pogleda na takozvani `finis`, to jest krajnji cilj života: epikurski, stoički, i pogled Peripatetika. Svaki od ovih pogleda predstavlja se u liku jednog od Ciceronovih prijatelja, zastupnika jednog ili drugog gledišta, i nakon svakog izlaganja slijedi Ciceronova kritika ili `refutatio`. Na ovaj način slavni orator izbjegava, ovdje kao i mnogo gdje drugdje, priznati ili prihvatiti bilo koje gledište kao apsolutno istinito. Potraga za `krajnjim ciljem` - to jest za time što čovjek valja željeti od života ne kao sredstvo za drugi cilj, već kao najviši cilj - od izuzetnog je značaja u starih filozofa. Vjerovalo se da će izbor pravog krajnjeg cilja dati čovjeku, učeniku filozofije, smjer pokreta u kome idući može se sve više i više približiti apsolutnoj vrlini, to jest Bogu.

Prikaži sve...
888RSD
forward
forward
Detaljnije

Bolest kao metafora Suzan Sontag Biblioteka Pecat 1983 mek povez, strana 171 Dobro ocuvana, malo pozetela

Prikaži sve...
899RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjiga je nova nekorišćena, meki povez, 76 str. Istorija i objašnjenje strukturalizma, pravca u filozofiji

Prikaži sve...
850RSD
forward
forward
Detaljnije

Već od samog naslova ove knjige, Bertrand Rasel nam sugeriše da sreća ne dolazi sama od sebe, ni od prirode niti od ma kakvog neljudskog bića; ona potpuno i isključivo zavisi od ljudi, od svakog pojedinca i od celine ljudske zajednice; sreću ne treba čekati nego je osvajati, na ovom svetu i u ovom životu, i to ne sutra nego danas, ne negde tamo nego ovde, tu među ljudima. U ovoj knjizi će čitalac naći Raselovo shvatanje uzroka nesreće i sreće u životu savremenog čoveka, kao i bogatstvo ideja i saveta, pravu raskoš duha i lepotu stila. „Dobar život je onaj koji je inspirisan ljubavlju, a rukovođen znanjem.” Bertrand Rasel Format: 14,5x20,5 Broj strana: 195 Pismo: latinica Povez knjige: broš

Prikaži sve...
880RSD
forward
forward
Detaljnije

"Kako davati" je jedna od najznačajnijih knjiga antičke filozofije napisana od strane rimskog filozofa i državnika, Lucija Aneja Seneku. Ova knjiga se bavi pitanjem davanja i filantropije, te nam pruža uvid u Senekinu filozofiju o davanju, sreći i moralnosti. Seneka smatra da je davanje jedan od ključnih elemenata srećnog i ispunjenog života, te da se istinska sreća ne može postići bez nesebičnog davanja drugima. On nas uči da davanje ne bi trebalo biti motivisano samo sažaljenjem i samilosti prema drugima, već da bi trebalo biti izraz naše dublje moralne prirode i našeg odgovornog odnosa prema drugima. Ova knjiga nas takođe uči kako da dajemo na najbolji mogući način, u skladu sa našim vrednostima i moralnim principima. Seneka nas podstiče da razvijemo svest o potrebama drugih, ali i da pronađemo načine da naše davanje bude efikasno i korisno za društvo u celini. Ukoliko želite da pročitate ovu izuzetno inspirativnu i duboko filozofsku knjigu o davanju, moralnosti i sreći, poručite knjigu "Kako davati" od Seneka. Ova knjiga će vas inspirisati da razmislite o tome kako možete doprineti društvu i svetu oko sebe, i pomoći će vam da pronađete svoj put ka sreći i ispunjenju.

Prikaži sve...
880RSD
forward
forward
Detaljnije

Lepo očuvano kao na slikama Izdavac - Prosveta, Beograd Godina - 1980. Izbor i predgovor Zoran Djindjic Vilhelm Diltaj (nem. Wilhelm Dilthey; Bibrih, 19. novembar 1833 — Zajs am Šlern, 1. oktobar 1911) bio je nemački filozof, istoričar, sociolog i psiholog. Njegov glavni projekat se sastojao od uspostavljanja uslova za istorijsko saznanje[1] Vilhelm Diltaj Dilthey1-4.jpg Vilhelm Diltaj, nemački filozof Puno ime Vilhelm Diltaj Datum rođenja 10. novembar 1833. Mesto rođenja Bibrih Visbaden, Nemačka Datum smrti 1. oktobar 1911. (77 god.) Mesto smrti Zajs am Šlern Južni Tirol, Austrougarska Diltaj bi se na prvi pogled mogao smatrati empiristom, ali je preciznije smatrati ga nemačkim racionalistom, kao kontrast idealizmu koji je vladao u Nemačkoj u to vreme. Ono što Diltaj smatra empirijskim, razlikuje se od britanskog empirizma i pozitivizma u njegovim centralnim epistemološkim i ontološkim pretpostavkama, koje preuzima iz nemačke književne i filozofske tradicije. Predavao je u Bazelu, Kijevu i Briselu. Bio je priznat u filozofskom svetu još za života. Njegova glavna dela su: „Uvod u duhovne nauke“ i „Izgradnja povesnog sveta o duhovnim naukama“ Iz prakse različitih tumačenja teorija drugih autora kojim se te teorije ponovo „uvode u povest“ Diltaj je razvio svoju teoriju o uživljavanju. Biografija Уреди Diltaj je bio sin teologa reformističke crkve. Posle završetka škole gramatike u Visbadenu, počinje sa studijama teologije, prvo u Hajdelbergu, a kasnije u Berlinu. U Berlinu zamenjuje teologiju za filozofiju. Posle završenih ispita iz teologije i filozofije, predaje jedno vreme u gimnazijama u Berlinu, ali ubrzo se potpuno posvećuje akademskim istraživanjima. Tokom tih godina, njegova istraživanja ga vode u različitim pravcima. Iako se pre svega zanima za ranu hrišćansku istoriju, filozofiju istorije i književnost, takođe pokazuje živo interesovanje za muziku. Trudi se da apsorbuje sve što je dotada otkriveno u empirijskim naukama o čoveku: sociologiji i etnologiji, psihologiji i fiziologiji. U to vrijeme piše stotine revizija i eseja vezanih za te oblasti,takođe ih daje svojim studentima kako bi ih analizirali, dopunili i dali svoj doprinos. Godine 1864. doktorira u Berlinu. Diltajeva teorija uživljavanja Уреди Istorizam Уреди Istorizam je paradigma u proučavanju duhovnih nauka, dopušta varijacije unutar sebe, pa se različiti predstavnici ovog pravca često kritikuju među sobom. Kao pravac nastao je iz filozofije kultura, ali je podsticaj za razvijanje istorizma u okviru filozofije došao spolja. Istorizam se trudi da prepozna karakteristike pojedinačne epohe, shvatanjem tadašnjih okolnosti, bez obzira što mi pripadamo sadašnjem vremenu. Zalaže se za vođenje računa o osobenostima i uslovima koji se javljaju u vremenu o kome govorimo ili koje tumačimo. Prošlosti se obraćamo kako bismo bolje razumeli sadašnjost i budućnost. Istorizam je bio politički blizak snagama koje su reagovale na revoluciju iz 1789. godine, on je pokušaj ponovnog priključenja na tok istorije, nasuprot meteža nastalog krajem XVIII veka: Odbija se pretpostavka o napretku i stalnoj usavršivosti (suprotno tvrđenjima prosvetitelja). Uvodi se učenje o istorijskom pravu (nasuprot prosvetiteljskom prirodnom), kada se ukazala potreba za nacionalnim identitetom. Kroz samu praksu se pokazalo da stalni napredak nije moguć, npr. selidbom iz sela u grad nakon revolucije javila se nova vrsta socijalne bede. To istovremeno znači i da tehničko-tehnološki napredak ne mora ujedno da označava i kulturno-duhovni. Ključne reči istorizma su individualnost i razvoj; ne postoji univerzalna ljudska priroda, a da nema razvoja mi bismo uvek živeli u jednoj epohi. Problemi, iskušenja istorizma naleze se u njegovim osnovnim načelima. Kada bi čovek bio u potpunosti individualan, ne bi postojala kohezivna nit koja istoriju povezuje u celinu. Istorizam ukazuje na to da čovek pored čovečanstva i pored činjenice da je čovek ima i druge osobine koje ga povezuju ne sa svim ljudima, ali sa velikim grupama da (npr. država, narod). Postoji realna opasnost od prenaglašavanja individualizma, da se razlike među ljudima prenaglase i da se istorijski kontinuitet izgubi (npr. Nemačka u Drugom svetskom ratu). Iskušenje istorizma je kulturni relativizam. Neophodno je uočiti kontinuitet, transportovati se u epohu i razumeti je (kada bi granice epohe bile apsolutne, to ne bi bilo moguće). Diltaj je rekao: To šta čovek jeste to mu govori povest. Čovek reaguje na uprošćene teorije, van kulturnog konteksta mi ne možemo uvideti šta je suština čoveka. Pritom ljudska priroda nije konstantna, ona je samo relativno konstantna. Duhovne nauke Уреди Po Diltaju, zadatak duhovnih nauka je u razumevanju i tumačenju problemskih sklopova, da one iznutra razumeju stvari (ono što uvidiš ne moraš prihvatati i slagati se sa tim, ali ih treba razumeti). Duhovne nauke se isprva zasnivaju na metafizici, ali se od 18. veka one od nje otuđuju. Postojala je pretnja da se duhovne nauke u potpunosti podvrgnu principima pozitivnih nauka. Duhovne nauke, u koje spadaju i istorijske, su sve nauke delujućeg čoveka; u kojoj god sferi čovek da dela, imate posla sa duhovnom naukom (npr. pravo) Kod prirodnih nauka, objašnjavalačkih, stvari se posmatraju spolja, postoji distanciranost onoga ko posmatra i onoga šta se posmatra. Kod duhovnih nauka ne postoji ta distanca subjekta i objekta, prećutno se uživljava u situaciju, i ova ontološka bliskost omogućava razvoj i razumevanje. U njoj se traže motivacioni sklopovi, a ne kauzalni. U tome je klučna volja i pitanje “zašto?”, a ne “kako?”. Bez obzira na razlike između epoha čovek mora biti sposoban da se uživi. Diltaj je uočio da istorija nije uređena po naučnom principu. Diltaj je izneo kritiku istorijskog uma, to je nastojanje da se razume stvarnost istorije i da je njena suština u našoj interpretaciji. Mi se ne možemo odvojiti od svoje interpretacije. “Objektivna” stvarnost je čoveku data podsredstvom činjenica svesti. Doživljaj je ključni element, realnost nije čista već je propuštena kroz prizmu našeg doživljavanja, mi je ne možemo odvojiti od toga kako mislimo.Doživljaj je tehnički termin za akt teorijske svesti, ali postoji ograničen domet teorijskog rasvetljavanja duhovne svesti. Po Diltaju, saznajni teorijski subjekat je konkretni istorijski čovek. U istorijskoj nauci u nedostatku činjenica intuicija može pomoći u razumevanju događanja, i to je legitiman put koji mora biti kontrolisan racionalnim mišljenjem. Pojam života Уреди Empatija, htenje, osećanje, su po Diltaju, odlike živog čoveka. “Živ subjekt”, život u punoći svojih izražavanja, služi kao uporište razumevanja duhovnih nauka. Osnov mogućnosti razumevanja je ontičko preklapanje subjekta i objekta. Onaj ko razumeva povest i onaj ko je stvara u principu je isti. Ontička istost nas i onih nekad je u tome što je u osnovi to jedan te isti duh, jer postoji vrsta koja se zove čovek (sukob sa osnovnim principom istorizma - individualnost). Garant za mogućnost razumevanja je metafizički entitet života (ostvaruje kontinuitet). Život je to što je isto i kod nas danas i kod drugih, i samo je pitanje koliko i kako možemo da preplitanje u istoriji racionalno individualizujemo. Racionalno je samo delimično moguće, pa se zato javljaju greške u tumačenjima. Priroda života je takva da on ograničava mogućnost racionalnog tumačenja, te istoriju uvek treba iznova tumačiti. Po Diltaju ne postoji večna istina, nikada se ne može doći do kraja u razumevanju. (Ako svako vreme na svoj način tumači istoriju postavlja se pitanje zašto se bavimo naukom ako je njen rok trajanja unapred ograničen?) Filozofija je, po Diltaju, samopromišljanje, samoprepoznavanje života. Razumevanje Уреди Subjekat razumevanja društvenih nauka je duh. Duh u meni prepoznaje duh u drugom. Ono što drži celokupnu stvarnost je duh (Hegel i Diltaj). Duh koji promišlja stvarnost je isti onaj koji je stvara. Samo prihvatanje ove teorije zavisi od poverenja, jer se ona ne može dokazati. Proces razumevanja je psihički doživljaj naknadnog razumevanja (deskriptivna psihologija). Mi tada ponovo doživljavamo, oponašamo stvarnost, i potebno je što veće približavanje onog izvornog doživljaja čoveka koji je bio tamo. Potrebno je uživeti se što više. Ovde se uočava problem razlikovanja literalnog i istorijskog doživljavanja i pisanja, i pitanje uočavanja istine. Psihologija je sredstvo pronicanja u jedinstveni živi duh.

Prikaži sve...
870RSD
forward
forward
Detaljnije

Boje vijača u ponudi: crna zelena žuta roze Podesiva dužina sajle za preskakanje (slika 3) Dimenzije vijače: -12 cm - dužina ručkica -2 cm - širina ručkica -280 cm - dužina konopca Vijača je napravljena od kvalitetne plastike Preko 400 pozitivnih ocena na Kupindu Preko 1250 pozitivnih ocena na K p Pogledajte naš izbor proizvoda klikom na `SVI MOJI PREDMETI` desno. Šaljemo Bexom pouzećem Lično preuzimanje u Novom Sadu na Bulevaru Oslobođenja, od 9-17 časova Dostava za Novi Sad 180 din.

Prikaži sve...
850RSD
forward
forward
Detaljnije

Šifra artikla: JB   1067153 Intex pumpa  namenjenu za naduvavanje svih proizvoda (bazena, dušeka , mišića , šlaufa  Radni hod pumpe je u oba pravca tj. i kada ručicu pumpe gurate na dole i kad je povlačite na gore. 3 nastavka   ( 10mm, 18mm and 7mm ) Visina pumpe 29 cm

Prikaži sve...
890RSD
forward
forward
Detaljnije

Šifra artikla: JB  1151001 Rashladna torbica za flašu 1,5 L   belo – plave boje za putovanja Dimenzije:  12×30 cm Materijal: Poliester

Prikaži sve...
850RSD
forward
forward
Detaljnije

Šifra artikla: JB   1159349 Kasica u obliku katanca Materijal: Plastika Kasica ima poklopac. Dimenzije:  16 x 6 x 26 cm

Prikaži sve...
850RSD
forward
forward
Detaljnije

Uz starije estetičare i nekoliko mlađih, Sreten Petrović čini nedvosmisleno i čvrsto jezgro srpske filozofske estetike druge polovine 20. i prvih decenija 21. stoleća. Kao profesor estetike na Filološkom fakultetu u Beogradu, Sreten Petrović je do sada napisao petnaest knjiga iz oblasti estetike i filozofije umetnosti. Obimom svojih radova posvećenih estetici Sreten Petrović prevazilazi sve naše teoretičare iz te naučne oblasti. U najnovijoj knjizi, Estetika i doživljaj. Ljubitelju umetnosti i lepote, Sreten Petrović se okreće teorijskoj odbrani slobode ljubitelja umetnosti i njihovog prava da uživaju u „remek-delima“ velike umetnosti. Autor pokazuje „zbog čega ljudi vole umetnost, zašto im je potrebna i šta uopšte znači doživeti umetničko delo“. Polemički lajtmotiv je u pitanju: da li čisto estetski pristup umetnosti uzima u obzir i respektuje širi društveni interes građana za umetnost ...

Prikaži sve...
880RSD
forward
forward
Detaljnije

Šifra artikla: JB   1091786 Maska za ronjenje je za odrasle, za osobe  preko 15 godina . Duzina maske 16 cm

Prikaži sve...
890RSD
forward
forward
Detaljnije

Idealna sprava za vezbanje podlaktice I rucnog zgloba, sprava poseduje jaku oprugu tako da je efikasna u razvijanju tog dela ruke. Ergonomski oblik omogucava izvrsno prijanjanje. Jednostavo podesiv nivo otpora pomeranjem sredisteg sundjerstog granicnika Dimenzija: 25cm

Prikaži sve...
850RSD
forward
forward
Detaljnije

IRON dvoručni držač sa gumenim ručicama i fiksnom alkicom za kačenje. Služi za vežbanje sa elastičnim gumama. Može da se koristi i kao gazište Ako odjednom kupite više artikala za vežbanje sa elastičnim gumama naplaćujem transport kao za jedan artikal. Ovde možete pogledati sve moje ponude elastičnih guma za vežbanje i dodataka za elastične gume: http://www.kupindo.com/pretraga.php?Pretraga=elasti%C4%8Dne+gume&CeleReci=1&UNaslovu=0&Prodavac=sportboy&Grad=&CenaOd=&CenaDo=&submit=tra%C5%BEi Ključne reči: elastične gume , aerobik

Prikaži sve...
850RSD
forward
forward
Detaljnije

Školska knjiga Zagreb 1982.  Biblioteka Suvremena misao  Broširano; strana 402; 20x14cm  Očuvano; potpisano

Prikaži sve...
860RSD
forward
forward
Detaljnije

Tragom tona - Pavle Stefanovic Izdavac: Svjetlost, Sarajevo 1958, str. 251, tvrdi povez sa omotom, stanje: vrlo dobro

Prikaži sve...
850RSD
forward
forward
Detaljnije

OBJAŠNJENJE I RAZUMEVANJE - G. H. von WRIGHT Beograd 1975, str. 274, meki povez, stanje: vrlo dobro Izdavač: Nolit

Prikaži sve...
850RSD
forward
forward
Detaljnije

Biblija i drustvo - Andrija Gams Novi Sad 1979, str. 447, tvrdi povez,zaštitni omot, cirilica Izdavač: Matica srpska stanje vrlo dobro, određeni delovi teksta podvučeni.

Prikaži sve...
850RSD
forward
forward
Detaljnije

Hex bučice, šestougaona bučica visokog kvaliteta. One su napravljene od visokokvalitetne gume i imaju čelično jezgro iznutra. Držač je opremljen naborom i presvučen je hromom za dodatnu čvrstoću, dok gumene stranice povećavaju sigurnost tokom treniranja. Bučice su jednostavne za upotrebu i zauzimaju malo prostora. Idealne su za klubove i crossfit entuzijaste, ali i kućne vežbače. Hex bučicama možete vežbati apsolutno sve, potrebno je samo odabrati pravu težinu, osmisliti trening i krenuti. U našem asortimanu imate u 3 težine. Prodaju se na komad. Rok za dostavu je 1 radni dan. HEX BUČICE: 1x2.5kg – 890 din; 1x5kg – 1690 din; 1x7,5kg – 2490 din.

Prikaži sve...
890RSD
forward
forward
Detaljnije

Pol i Karakter Otto Weininger Beograd 1986g./576 str. Knjizevne Novine Oto Vajninger Mek povez,odlicno ocuvana. vr302

Prikaži sve...
890RSD
forward
forward
Detaljnije

1. Genadij Georgijevič Majorov. `Formiranje srednjovekovne filozofije : latinska patristika .` Horizonti. Beograd: Grafos, 1982. 434 str. ; 19 cm 2. Sergej Sergejevič Averincev. `Vizantijska filosofija / S. S. Averincev.` Privatna izdanja Dragomira Džambića. 3, Beograd: D. Džambić, 2008. 130 str. ; 20 cm.

Prikaži sve...
890RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj