Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Opseg cena (RSD)
4 000,00 - 4 999,00
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 251 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
1-25 od 251
1-25 od 251 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Stari uređaji
  • Tag

    Filozofija
  • Cena

    4,000 din - 4,999 din

dva stara maca za treniranje ,nema ostrice za ukras i sredjivanje

Prikaži sve...
4,200RSD
forward
forward
Detaljnije

Starija računska mašina OLIVETTI LOGOS 902, ispravna.

Prikaži sve...
4,200RSD
forward
forward
Detaljnije

kao na slikama retko New Theories of Revolution: A commentary on the views of Frantz Fanon, Regis Debray and herbert Marcuse Woddis, Jack Published by Lawrence and Wishart, 1972 1. edition nove teorije revolucije marksizam filozofija xx veka markuze herbert Revolucija (lat. revolutio, „preokret”), u opštem slučaju, radikalna je promena drušvenih odnosa. U političkom označava korenitu promenu društvenog uređenja. Reč revolucija znači preobrat. U nekim revolucijama učestvuje veliki broj ljudi, ili čak većina neke socijalne grupacije ili naroda, dok u neke revolucije vodi samo mala grupa revolucionara. Aristotel je opisao dve vrste političkih revolucija: (i) Potpuna promena iz jednog sistema u drugi i (ii) izmena trenutnog sistema[1] Revolucije su se pojavljivale kroz istoriju i bile su različitih načina, trajanja i ideologija. Rezultati uključuju velike promene u kulturi, privredi i društveno-političkim ustanovama. Akademske rasprave o tome šta čini, a šta ne čini revoluciju se vrte oko nekoliko pitanja. Rana proučavanja revolucija ponajprije su analizirala događaje u evropskoj istoriji s gledišta psihologije, ali novija proučavanja uključuju svetske događaje kojima se bavi i nekoliko društvenih nauka uključujući sociologiju i politikologiju. Nekoliko generacija akademske misli o revolucijama je stvorilo puno suprotstavljenih teorija i u mnogočemu doprinelo u trenutnom razumevanju ove složene pojave. Većinu istorijskih revolucija prati revolucionarni teror. Vrste[uredi | uredi izvor] Vatova parna mašina u Madridu. Razvoj parne mašine pokrenuo je industrijsku revoluciju u Ujedinjenom Kraljevstvu te u celom svetu. Parna mašina je bila napravljena za pumpanje vode iz rudnika uglja omogućujući spuštanje rudara ispod nivoa vode. Postoji puno različitih tipologija revolucija u društvenim naukama i literaturi. Na primer, klasični naučnik Aleksis de Tokvil razlučivao je[2] : 1) političke revolucije 2) iznenadne i nasilne revolucije koji ne traže samo utemeljenje novog političkog sistema već transformaciju celog društva i 3) polagane ali brišuće transformacije celog društva koja se događa nekoliko generacija (pri. religija). Jedna od nekoliko različitih marksističkih tipologija deli revolucije u predkapitalističke, ranoburžoaske, buržoaske, buržoasko-demokratske, rane proleterske i socijalističke revolucije.[3] Čarls Tili, moderni istraživač revolucija, radi razliku[4] između puča, smanjenja moći, građanskog rata, pobune i „veličanstvene revolucije“ (revolucije koje su preobrazile ekonomske i društvene strukture kao takođe i političke institucije, kao što je Francuska revolucija iz 1789. godine, Ruska revolucija iz 1917. godine ili Iranska revolucija u Iranu).[5] Ostale vrste revolucija, stvorene za ostale tipologije, uključuju društvene revolucije; proletersku ili komunističku revoluciju (nadahnute Marksističkim idejama kojima je cilj zamena kapitalizam komunizmom); neuspele revolucije (revolucije koje nisu uspele da osiguraju moć nakon privremenih pobeda ili prevelikih uključivanja); te nasilne kontra nenasilnih revolucija(Baršunasta revolucija). Izraz revolucija se takođe koristio kako bi se obiležile velike promene nevezane uz politiku. Takve revolucije su obično prepoznate kao one koje su preobrazile društvo, kulturu, filozofiju i tehnoglogiju puno više nego političke sisteme; često su poznate kao društvene revolucije[6]. Neke mogu biti globalne, dok se neke mogu ograničiti samo na pojedinu zemlju. Jedan od klasičnih primera upotrebe izraza svetska revolucija u tom kontekstu je industrijska revolucija (uoči da takve revolucije takođe pristaju Tokvilovoj definiciji „polaganih revolucija“.[7] Socijalne i političke revolucije[uredi | uredi izvor] Sloboda predvodi narod, slika Ežena Delakroa u čast Julske revolucije 1830, koja je postala opšte prihvaćena kao simbolika francuskih narodnih ustanaka protiv monarhije Političke revolucije često prati nasilje, i velike promene u strukturama moći koje često rezultuju novim institucionalizovanim nasiljem, kao što je bio slučaj sa ruskim i francuskim revolucijama (koje su pratile „čistke“ i „Teror`). Politička revolucija je nasilna zamena jednog skupa vladalaca drugim (kao što se dogodilo u Francuskoj i Rusiji), dok je socijalna revolucija fundamentalna promena u socijalnoj strukturi društva, kao što su bile Protestantska reformacija ili Renesansa. Međutim, ovo razgraničenje je retko jasno, jer većina političkih revolucija teži da iznese i socijalne revolucije, i imaju osnovne filozofske ili socijalne motive koji ih predvode. Najpoznatije revolucije sa ovakvim motivima u modernom svetu su bile liberalne revolucije i komunističke revolucije, kao i povremene nacionalističke revolucije. Za razliku od revolucija, pučevi često ne teže promenama izuzev promene trenutnog vođe. Neki politički filozofi smatraju revolucije sredstvima za postizanje svojih ciljeva. Većina anarhista se zalaže za socijalnu revoluciju kao sredstvo slamanja struktura vlasti, i zamenjivanja ih ne-hijerarhijskim institucijama. Socijalne i socijalno-političke revolucije često spadaju u najradikalnije socijalne pokrete. One utiču na sve društvene komponente, uvode novi socijalni poredak i(li) teže da unište sve ili skoro sve starije strukture. Među marksističkim komunistima postoji podela na one koji su podržavali Sovjetski Savez i ostale takozvane komunističke države, i na one koji su kritički nastrojeni prema ovim državama (neki ih čak odbacujući kao ne-komunističke), na primer trockisti i ortodoksni marksisti. Lenjin, vođa oktobarske revolucije, drži govor. Socijalne i političke revolucije često bivaju „institucionalizovane“ kada ideje, slogani, i ličnosti koje učestvuju u revolucijama nastave da igraju važnu ulogu u društvu, dugo nakon što je revolucija okončana. Komunističke države su često institucionalizovale svoje revolucije kako bi dale legitimitet svojim vladama. Neke ne-komunističke države, kao što su SAD, Francuska ili Meksiko su takođe institucionalizovale revolucije, i nastavljaju da slave sećanje na svoje revolucionarne prošlosti kroz praznike, pesme, i na druge načine. Revolucijama se pristupalo i iz antropološke perspektive. Oslanjajući se na zapise Viktora Tarnera o ritualima i performansima, Bjern Tomasen je tvrdio da se revolucije mogu shvatiti kao „liminalni“ trenuci: moderne političke revolucije veoma podsećaju na rituale i stoga se mogu proučavati u okviru procesnog pristupa.[8] To bi podrazumevalo ne samo fokusiranje na političko ponašanje „odozdo“, već i prepoznavanje trenutaka u kojima se „visoko i nisko“ relativizuju, čine irelevantnim ili podmetnutim, i pri tome se mikro i makro nivoi spajaju u kritičnim vezama. Kulturne, intelektualne i filozofske revolucije[uredi | uredi izvor] Renesansa Protestantska revolucija Naučna revolucija Seksualna revolucija Tiha revolucija Nenasilna revolucija Kulturna revolucija Stounvolska revolucija Tehnološke revolucije[uredi | uredi izvor] Tehnološke revolucije obično dovode do transformacija u društvu, kulturi i filozofiji. Poljoprivredna revolucija Digitalna revolucija Neolitska revolucija Revolucija cena Industrijska revolucija Druga industrijska revolucija

Prikaži sve...
4,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Veoma dobro očuvan. U kožnoj futroli sa kaišem. Philips EL 3302. Portable cassette tape recorder. They began to produce in 1966, and this unit was made in April 1969. It is also known that the model Norelco Carry-Corder `150` similar to the model Philips EL 3300 was presented to the United States in 1964. These, and other similar tape recorders are a development of the very first serial model cassette (Compact Cassette) the tape recorder in the world. It was the Philips EL 3300, introduced in 1963, together with the advent of compact cassettes. The shape and overall layout of the tape proved so successful that in the future, such devices were produced for many years in various countries in large numbers. This design certainly changed somewhat, but they were similar in appearance to the very first Philips EL 3300. In the Soviet Union in 1969 also produced a similar tape titled `Desna` (Десна), and in 1972 - `Sputnik 401` (Спутник 401) and `Legenda 401` (Легенда 401). Philips EL 3302A/15G, which you see in the photographs was made in Austria and got me in excellent condition. To improve its capacity requires only the replacement of rubber belts, and cleaning of the battery compartment contacts. Original rubber belts developed from old into something resembling a pitch, and it all had to scrape away for a long time. The design of the recorder is very simple but provides all the minimum necessary functions. Mode control is performed by one lever, which can move in four directions. Explain in detail how it works, I think there is no need, as such recorders used to be in every home. Dimensions 200 x 114 x 60 mm. Weight without batteries 1 kg. Power 7,5 v, five batteries C. Speed Tape 4.7 cm/sec. Belt width 3.81 mm. The kinematics use two rubber belts. Circuit collected at nine transistors, two of which are used in the stabilizer motor speed. There are, - a microphone and line inputs, line output, output to an external speaker, separate volume and level of recording, the recording level indicator, and power supply. Also provided for connecting the power adapter.

Prikaži sve...
4,999RSD
forward
forward
Detaljnije

ETIKA - Baruh de Spinoza Izdavač: KULTURA Beograd Godina izdanja: 1970. Povez: tvrd povez sa zaštitnim omotom Broj strana: 477 Pismo: latinica Stanje: vrlo dobro

Prikaži sve...
4,300RSD
forward
forward
Detaljnije

Stare kugle - lampe 4 komada Odlicno ocuvane i ispravne sa keramickim grlima Precnik 15cm

Prikaži sve...
4,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjiga je dobro očuvana,spoljni omot malo zacepljen sa strane pri vrhu. Izvorii tokovi,Zagreb,1976.286 strana. ,,Ja sam Moju stvar na Ništa postavio Prvi odjeljak ČOVJEK I Jedan ljudski život II Ljudi starog i novog vremena 1. Stari 2. Novi 2.1. Duh 2.2. Opsjednuti Utvor Daska 2.3. Hijerarhija 3. Slobodni 3.1. Politički liberalizam 3.2. Socijalni liberalizam 3.3. Humani liberalizam Napomena Drugi odjeljak JA I Vlastitost II Vlastitelj 1. Moja moć 2. Moj obraćaj 3. Moj sebeužitak III Jedini Ja sam Moju stvar na Ništa postavio Što sve neće biti Moja stvar! Prije svega dobra stvar, pa stvar boga, stvar čovječanstva, istinitosti, slobodnosti, humanosti, pravednosti; dalje stvar Mojega naroda, Mojega vladara, Moje otadžbine; na koncu čak stvar duha i tisuću inih stvari. Samo Moja stvar ne treba nikad biti Moja stvar. »Fuj egoist koji samo na se misli!« Nego, pogledajmo kako to s njihovom stvari čine oni za čiju stvar Mi imamo raditi, žrtvovati se i oduševljavati. Vi znate o bogu puno temeljitoga naviještavati i tisućljećima ste »istraživali dubine božanstva« i u dušu mu zreli, te Nam dabome možete kazati kako bog sam tjera »stvar boga« kojoj smo Mi zvani služiti. A Vi to i ne tajite, to tjeranje Gospodinovo. Pa sad što je njegova stvar? Je li on, kao što se od Nas očekuje, neku tuđu stvar, je li stvar istinitosti, stvar ljubavi učinio svojom? Vas ovo neshvaćanje razjaruje i Vi Nas poučavate da je božja stvar svakako stvar istinitosti i ljubavi, no da se ova stvar ne može nazvati njemu tuđom, jer da bog sâm jest istinitost i ljubav; Vas razjaruje uzeće da bi bog Nama bijednim crvima mogao naličiti time što bi tuđu stvar promicao kao vlastitu. »Bog bi se imao zauzeti za stvar istinitosti kad sam ne bi bio istina?« On brine samo za njegovu stvar, no jer on jest Sve u Svemu, stoga i jest sve njegova stvar! Mi pak, Mi nismo Sve u Svemu, i naša je stvar posve malena i prezrena; zato Mi moramo nekoj »višoj stvari služiti«. – Sad je jasno, bog brine samo za Svoje, bavi se samo sobom, misli samo na sebe i ima samo sebe u vidu; jao svemu što njemu nije milo. On ne služi ničem Višemu i zadovoljava samo sebe. Njegova stvar je jedna – čisto egoistična stvar. Kako stoji s čovječanstvom čiju stvar imamo Mi učiniti svojom? Je li njegova stvar možda nekog inog i služi li čovječanstvo nekoj višoj stvari? Ne, čovječanstvo gleda samo sebe, čovječanstvo hoće samo čovječanstvo promicati, čovječanstvo je sebi samom svoja stvar. Da bi se razvilo, pušta ono narode i individue da se izmuče u njegovoj službi a kad su ovi učinili što čovječanstvo treba, tad ih ono iz zahvalnosti baca na smetište povijesti. Nije li stvar čovječanstva jedna – čisto egoistična stvar? Ja ne trebam baš na svakome, tko bi Nam mogao nametnuti njegovu stvar, pokazati, da mu je stalo samo do njega, ne do Nas, samo do njegove dobrobiti, ne do Naše. Pogledajte Si samo one preostale. Žude li istinitost, slobodnost, humanost, pravednost za nečim inim do da se Vi entuzijazmirate i njima služite? Svima je stalo naročito do toga, ako im se najrevnosnije klanja. Promatrajte jednom narod kojeg štite odani patrioti. Patrioti padaju u krvavoj borbi ili u borbi s glađu i nevoljom; zar narod mari za to? Narod postaje gnojem njihovih lešina »cvjetajući narod«! Individue su za »veliku stvar naroda« umrle, a narod im šalje nekoliko riječi hvale i – time profitira. Ja to nazivam unosnim egoizmom. Ta pogledajte onog sultana koji za »njegove« s toliko puno ljubavi skrbi. Nije li on čista nevlastokorisnost sama i ne žrtvuje li se on neprestano za one njegove? Dakako, za »njegove«. Pokušaj jednom i ne pokaži se kao Njegov nego kao Tvoj: Ti ćeš za to, što si uzmakao njegovom egoizmu, dospjeti u tamnicu. Sultan je svoju stvar na Ništa kao na se postavio: on je sebi Sve u Svem, sebi je jedini i ne trpi nikoga tko se usudio ne biti jedan od »Njegovih«. Ta zar nećete Vi na ovim sjajnim primjerima učiti da egoist najbolje prolazi? Ja se s Moje strane time poučujem i hoću, umjesto da dalje služim onom velikom egoisti, radije sâm biti egoist. Bog i čovječanstvo su postavili njihovu stvar na Ništa kao na Sebe. Tad nek i Ja postavim moju stvar jednako na Mene, Ja koji sam kao i bog ono Ništa od sveg inoga, Ja koji sam moje Sve, Ja koji sam Jedini. Ako bog, čovječanstvo, kako Vi uvjeravate, ima dovoljno sadržine u sebi da Sebi budu Sve u Svem; tad Ja njušim da će on Meni još daleko manje manjkati i da se Ja neću morati tužiti na moju »praznost«. Ja [ni]sam Ništa u smislu praznosti nego stvaralačko Ništa, ono Ništa iz kojeg Ja sâm kao stvoritelj Sve otvaram. Dalje od mene sa svakom stvari koja nije posve Moja stvar! Vi mnite da bi Moja stvar morala biti barem »dobra stvar«. Što dobro, što zlo? Ta Ja sam sâm Moja stvar, a Ja sam niti dobar niti zao. Oboje za Mene nema nikakvog smisla. Ono Božansko je božja stvar, ono Ljudsko stvar »čovjeka«. Moja stvar nije niti ono Božansko niti ono Ljudsko, nije ono Istinito, Dobro, Pravno, Slobodno, itd. nego samo ono Moje i ona nije opća nego jest – jedina, kao što Ja jedini jesam. Meni ništa ne nadilazi Mene!``

Prikaži sve...
4,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Odlican primerak. Omot na jednom mestu malo zacepljen, nista strasno.

Prikaži sve...
4,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Ispravan, iz 30-tih godina.

Prikaži sve...
4,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Prodajem komplet dijapozitiva za osnovnu školu `Jeste li načuli... II deo ` - Dijapozitivi za poznavanje prirode i društva za III razred osnovne škole. 200/200 dijapozitiva, 10-tak komada propalo, ali na broju Materijal sadrži program iz poznavanje prirode i društva za III razred osnovnih škola u vreme SFRJ Predmet u veoma korektnom stanju Plaćanje lično ili uplata na tekući račun/postnetom + troškovi dostave Ne šaljem pouzećem, niti u inostranstvo Za sva pitanja stojim na raspolaganju

Prikaži sve...
4,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Prodajem komplet dijapozitiva za osnovnu školu `Jeste li čuli... I deo ` - Dijapozitivi za poznavanje prirode i društva za I razred osnovne škole. 195/200 dijapozitiva, nedostaje 5 komada - 2,3,113,136,164 Materijal sadrži program iz poznavanje prirode i društva za I razred osnovnih škola u vreme SFRJ Predmet u veoma korektnom stanju Plaćanje lično ili uplata na tekući račun/postnetom + troškovi dostave Ne šaljem pouzećem, niti u inostranstvo Za sva pitanja stojim na raspolaganju

Prikaži sve...
4,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Prodajem komplet dijapozitiva za osnovnu školu `Prva znanja` - Dijapozitivi za matematiku za I razred osnovne škole. 199/200 dijapozitiva, nedostaje 1 komad - broj 21 Materijal sadrži program iz matematike za I razred osnovnih škola u vreme SFRJ Predmet u veoma korektnom stanju Plaćanje lično ili uplata na tekući račun/postnetom + troškovi dostave Ne šaljem pouzećem, niti u inostranstvo Za sva pitanja stojim na raspolaganju

Prikaži sve...
4,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Prodajem komplet dijapozitiva za osnovnu školu `Zvončići kiše II deo` - Dijapozitivi za maternji jezik za II razred osnovne škole. 200/200 dijapozitiva Materijal sadrži program iz maternjeg jezika za II razred osnovnih škola u vreme SFRJ Predmet u veoma korektnom stanju Plaćanje lično ili uplata na tekući račun/postnetom + troškovi dostave Ne šaljem pouzećem, niti u inostranstvo Za sva pitanja stojim na raspolaganju

Prikaži sve...
4,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Prodajem komplet dijapozitiva za osnovnu školu `Jeste li načuli... I deo ` - Dijapozitivi za poznavanje prirode i društva za III razred osnovne škole. 200/200 dijapozitiva Materijal sadrži program iz poznavanje prirode i društva za III razred osnovnih škola u vreme SFRJ Predmet u veoma korektnom stanju Plaćanje lično ili uplata na tekući račun/postnetom + troškovi dostave Ne šaljem pouzećem, niti u inostranstvo Za sva pitanja stojim na raspolaganju

Prikaži sve...
4,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Prodajem komplet dijapozitiva za osnovnu školu `Stanovanje i odevanje II deo ` - Dijapozitivi za domaćinstvo za V razred osnovne škole. 198/200 dijapozitiva, nedostaju 2 komada - broj 203 i 204 Materijal sadrži program iz domaćinstva za V razred osnovnih škola u vreme SFRJ Predmet u veoma korektnom stanju Plaćanje lično ili uplata na tekući račun/postnetom + troškovi dostave Ne šaljem pouzećem, niti u inostranstvo Za sva pitanja stojim na raspolaganju

Prikaži sve...
4,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Prodajem komplet dijapozitiva za osnovnu školu `Sa brojem u prostoru ` - Dijapozitivi za matematiku za V razred osnovne škole. 194/200 dijapozitiva, nedostaje 6 komada:1,5,9,13,17,53 Materijal sadrži program iz matematike za V razred osnovnih škola u vreme SFRJ Predmet u veoma korektnom stanju Plaćanje lično ili uplata na tekući račun/postnetom + troškovi dostave Ne šaljem pouzećem, niti u inostranstvo Za sva pitanja stojim na raspolaganju

Prikaži sve...
4,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Vrlo lep stari pečat kao na slikama, ne vidim nikakvu oznaku proizvođača, perfektno funkcioniše, nisam ga čistio...visina 18cm, veličina za formu 43x23mm...

Prikaži sve...
4,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Olympia International sa dužim valjkom Potpuno ispravna i servisirana U super stanju

Prikaži sve...
4,200RSD
forward
forward
Detaljnije

Stari alkoholmetar za vino - WeinWage Wagner Germany, u original drvenoj kutiji-futroli sa koje je nažalost nekad davno većim delom skinuta nalepnica sa tekstom, na samom alkoholmetru je skala od 0-20 i natpis `Wagner 1875`, za svoje godine dobro očuvano, stanje kao na slikama ... Lično preuzimanje : KOD MENE KUĆI u BG na Senjaku ! Slanje : Post Express-om o trošku kupca ! ***** Pogledajte i ostalu moju prodaju na Kupindu, možda nađete nešto interesantno : http://www.kupindo.com/Clan/nin2/SpisakPredmeta

Prikaži sve...
4,410RSD
forward
forward
Detaljnije

MASINA ZA SIVENJE 5000 STARA PREKO 130 GODINA ISPRAVNA !

Prikaži sve...
4,000RSD
forward
forward
Detaljnije

mmm

Prikaži sve...
4,300RSD
forward
forward
Detaljnije

Šarena etno marama –šal Zemlja porekla: Kraljevina Jugoslavija Vreme izrade: oko 1920. godine Boja: Osnova: crna, Motiv: narandžansto, crveno, maslina, braon Materijal: Pamuk Dimenzije: 100 cm x 100 cm + 12 cm froncle Status: Vintadž komad etno starine Detaljno stanje: Antikvitet - stogodišnjak. Ima malih oštećenja što se može videti i na slikama. Opis: Osnova je crna necana struktura koja je popunjavana svilenim koncem, tkzv. kum svilom u raznim bojama. Etno šara, motiv cvetova uz ivicu četvrtastog stolnjaka, marame … a u sredini su unakrsni kvadrati u narandžastoj i crvenoj boji. Ovaj komad može da se koristi kao etno marama –šal, na ramenima uz odgovarajuću odeću.

Prikaži sve...
4,500RSD
forward
forward
Detaljnije

➡️ http://www.kupindo.com/Clan/Chuma/SpisakPredmeta Stari brijač sa svojom original kutijom. Sigi Gold 28 Wilhem Boss JR Solinge Germany Za trenutno stanje pogledajte slike.

Prikaži sve...
4,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Na jednoj je napukao filter (vidi slike). Ostalo ocuvano i ispravno. Grlo e14.

Prikaži sve...
4,080RSD
forward
forward
Detaljnije

Odlicno ocuvan poljski telefon ruske proizvodnje. materijal: bakelit Proizvedeno: SSSR tezina: 2.5kg oznaka: TA-57 kolekcionarski primerak.

Prikaži sve...
4,000RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj