Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 13551 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
Knjiga je nova. ,,Tragom mnoštva evropskih putnika namernika, koji su stizali sa raznih strana i različitim povodima, Đorđe S. Kostić nas svojom knjigom – kulinarskim bedekerom i azbučnikom srpskog „blagoutrobija“, vodi kroz Srbiju devetnaestog veka. U zemlji koja je postepeno dobijala svoje prepoznatljive obrise na karti Evrope, kao ulazna kapija na putu ka nepoznatom, haotičnom ali izazovnom „Orijentu“, stranci su srdačno dočekivani i ugošćavani za kneževskom i kraljevskom trpezom, u prvim beogradskim modernim hotelima, palanačkim kafanama, manastirskim konačištima, putničkim svratištima, seoskim krčmama i kolibama ili uz ognjište pod vedrim nebom. Ostavljajući svoje utiske o jelima i piću, običajima za stolom, slavama i teferičima, načinu pripremanja hrane, gajenju voća, povrtarskim kulturama, vinovoj lozi, otkrivali su savremenicima jedan do tada malo ili nikako poznat deo, za njih, ako ne „prave Evrope“, onda makar „evropske Turske“, kasnije „Balkana“, „Jugoistoka“. Zapažajući posebnosti „srpskog jelovnika“, uočavali su uticaje, različite lokalne kuhinje, njegove dobre i – povremeno za njih – njegove teško svarljive osobine, oslobađali se predrasuda o domaćinima i zemlji. Kroz „prizmu jelovnika“ prelamali su se i procesi „deorijentalizacije“, i „evropeizacije“ promene socijalnih, privrednih i kulturoloških obrazaca mladog srpskog modernog društva. Pažljivo iščitavajući ova svedočanstva, Đorđe S. Kostić, iskusan i akribičan istraživač, otkriva podjednako zanimljiv i važan, do sada zanemaren, deo naše društvene istorije, potvrđujući tačnost zapažanja, jednog od „njegovih“ putnika, francuskog ekonomiste Emila de Lavelea, koji je osamdesetih godina devetnaestog veka zapisao, kako „Uvek treba znati šta u kojoj zemlji ljudi jedu; od seljaka u kolibi do princa... jer to omogućava da se shvati nacionalno bogatstvo i sazna više o lokalnim resursima.“``
-
Sport i rekreacija chevron_right Sportska oprema
Podloge za sve namene od reciklirane gume. Kupuju se iz više razloga: kao podloge za ispod sprava koje ne oštećuje pod i istovremeno amortizuje buku, štite pod od udara i amortizuje udare i zvuk prilikom spuštanja i odlaganja tegova, veća površina služi i kao pod u mini teretanama i fitness centrima. Debljine koje nudimo su 4mm i 10mm u zavisnosti od potreba kupca. Cene podloga od reciklirane gume u zavisnosti od dimenzija i debljina: - Podloga (crna 4mm) 50x120cm ................... 790din. /kom. - Podloga (crna 4mm) 75x120cm .................. 1.170din. /kom. - Podloga (crna 4mm) 100x120cm ................ 1.550din. /kom. - Podloga (crna 4mm) 200x120cm ................ 2.900din. /kom. - Podloga (crna tačkava 4mm) 50x120cm ....... 900din. /kom. - Podloga (crna tačkava 4mm) 75x120cm ..... 1.300din. /kom. - Podloga (crna tačkava 4mm) 100x120cm ... 1.750din. /kom. - Podloga (crna tačkava 4mm) 200x120cm ... 3.500din. /kom. - Podloga (crna 10mm) 1m x1.2m .................. 3.900din. /kom. - Podloga (crna 10mm) 2m x1.2m .................. 7.700din. /kom. - Podloga (crna 10mm) 3m x1.2m ................ 11.700din. /kom. - Podloga (crna 10mm) 5m x1.2m .................19.500din. /kom. - Podloga (crna 10mm) 10m x1.2m ............... 39.000din. /kom. (dostava za pojedinačne podloge je 300din.) U slučaju da želite dimenzije po želji ili veće količine pošaljite nam upit. Raspoloživa boja je najčešće crna, ili crna sa tačkama u beloj, krem, crvenoj i svetlo zelenoj boji. U principu podloge mogu da se proizvedu i u drugim debljinama i bojama (osim crne), ali je cena veća i duže se čeka na izradu.
-
Za kuću i baštu chevron_right Dekoracija
Drvena pletena korpica puna školjki. Neotvoreno Stanje kao na slikama a za bolji pregled pogledajte uvećane slike. Ako imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica u vezi predmeta pitajte pre kupovine kako biste se što bolje obavestili.
Preveo Milivoj Andjus Izdavac - Mladost, Zagreb, Jugoslovenska revija, Beograd Godina - 1980. Knjiga u vrlo dobrom stanju,bez podvlacenja ili ostecenja,sa posvetom na prvoj strani,tvrd povez,sa omotnicom u solidnom stanju,ilustracije,format 27 cm,127 str. (00)
-
Za kuću i baštu chevron_right Dekoracija
ram za slike staklo debelo radjeno
ALLAN & BARBARA PEASE Warum Manner immer SEX wollen ALLAN BARBARA PEASE Die Bestsellerautoren Allan und Barbara Pease zeigen: Nirgendwo ist der Unterschied zwischen den Geschlechtern so groß wie beim Sex und in der Liebe. Wie Sie trotzdem miteinander glücklich werden, zeigt Ihnen dieses Buch. Auf Basis neuester wissenschaftlicher Erkenntnisse erklären die Autoren: - woran genau man erkennt, dass man zueinander passt - warum Frauen oft lieber Schokolade mögen als Sex - warum Sex gut für die Gesundheit ist und vieles andere mehr. Mit zahlreichen Tipps, unterhaltsamen Fallbeispielen und dem großen Pease&Pease-Partner-Test Најпродаванијих аутора Аллан и Барбара Пеасе схов: Нигде је разлика међу половима је толико велика као у сексу и љубави. Као што сте задовољни ионако међусобно, показује ову књигу. На основу најновијих научних података, аутори објашњавају: - шта тачно мислиш схватите да одговара заједно - зашто жене често воле чоколаду љубав од секса - зашто је секс добар за здравље и још много тога. Са бројним саветима, забавних студија случаја и великог Пеасе & Пеасе партнер теста Gebundene Ausgabe: 336 Seiten Verlag: Ullstein Hardcover (4. November 2009) Sprache: Deutsch ISBN-10: 3550086849 ISBN-13: 978-3550086847 Originaltitel: Why Men Want Sex and Women Need Love ALAN I BARBARA PIZ Knjiga je na NEMAČKOM jeziku 44
ФОТОТИПСКО ИЗДАЊЕ КЊИГЕ ИЗ 1942. ГОДИНЕ, 320 СТРАНА, А5 ФОРМАТ, МЕКИ ПОВЕЗ! Интересантан угао гледања на стварање Југославије (са доста доку документаристички вредних и истинитих епизода), до њених каснијих дана, описа свих Карађопрђевића и других значајних актера југословенске драме и њеног коначног пада и утрнућа у мочвари окупационих зона и новооснованих, геноцидних држава...
-
Sport i rekreacija chevron_right Sportska oprema
Vario K&R Stoperica . Stoperica je ispravna i solidno ocuvana .
Mala Azija i priče o bolu Miroslav Toholj (autor) Izdavač: IGAM Knjiga sa potpisom,posvetom AUTORA,Miroslava Toholja Pošast rata i ratne rane, oduhovljenost i gordost bola, sliku sveta i vremena u kojem „pesnici ratuju dok generali sriču poeme i dok se svakojak skot gnezdi i preoblači”, Toholj književno briljantno predočava, manifestujući kroz ovih deset priča zavidan raspon pripovedačke empatije, uz vidnu uzdržanost modernog proznog govora, umetnički veoma efektnu. Nesumnjivo najboljem kod nas do danas napisanom proznom knjigom o ovoj temi njen pisac zaveštava nam delo od trajne vrednosti i šireg nacionalnog značaja. U deset priča svoje nove zbirke, Mala Azija i priče o bolu, Miroslav Toholj inspiriše se ratnim temama: to su crtice s fronta u Bosni, anegdote o srpskom dobrovoljcu u Čečeniji, melanholična sećanja na idilične prizore iz predratnog Sarajeva suprotstavljena nagoveštajima ratnih stradanja, priče o izbeglicama, razorenim porodicama i uništenim životima. Kao i u Toholjevoj prethodnoj knjizi, Kuća Pavlovića, i u ovim `pričama o bolu` dominiraju osećanja rezignacije, usamljenosti, beznađa i svest o prolaznosti i ništavnosti ljudskog života. Detaljne informacije o knjizi: Autor: Miroslav Toholj Žanr Istorija, mitologija Izdavač: Igam ISBN: 86-83927-05-9 Br. strana: 145 Povez: broširan Jezik: Srpski Pismo: Ćirilica Format: 20cm Knjiga u PERFEKTNOM stanju Stanje```10```⭐️ ----------------------- 11
-
Sport i rekreacija chevron_right Sportska oprema
STara ski kapa
Knjiga je dobro očuvana. ,,Studija Zvezde supermarket kulture, s podnaslovom Medijske zvezde u potrošačkom društvu, analizira aktuelni sistem vrednosti građana Srbije, njihov odnos prema slavi i prema medijskim zvezdama. Centralno pitanje ove knjige jeste uticaj tabloidizacije medija na stvaranje vrednosti, kao i na odnos publike prema slavi i slavnima, s posebnim osvrtom na taj fenomen u specifičnim društvenim i kulturnim okolnostima današnje Srbije. Potreba da se postane slavan i živi životom zvezda naročito je svojstvena mladima i predstavlja primarni efekat hedonističke vrednosne orijentacije. Autorka ukazuje na neslavnu činjenicu da medijske zvezde predstavljaju ključne eksponente vrednosnih obrazaca u periodu tranzicije. Stoga je njeno interesovanje usmereno prevashodno na istraživanje da li i kako zvezde utiču na svakodnevni život publike.``