Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
176-200 od 7541 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Polovna knjiga, zaštitni omot blago pohaban, ostalo izuzetno očuvano. Posveta na predlistu Izdavač: Spektar - Zagreb, 1985. god. Tvrd povez sa zaštitnim omotom, 32,5 cm. 230 str. Kunstdruk, ilustrovano Tekst na hrvatsko-srpskom, engleskom i francuskom jeziku Boris Dogan, slikar i dizajner, rođen je 1923. godine u Zagrebu, gdje upisuje i pohađa građansku školu, no zbog slabog materijalnog stanja roditelja bio je prisiljen prekinuti školovanje 1940. godine. Partizanskom pokretu priključuje se 1943. godine. Nakon rata nastavlja školovanje te 1945. godine završava gimnaziju, a naredne godine upisuje Akademiju likovnih umjetnosti u Zagrebu, koju završava 1950. godine. Po završetku akademije, do 1952. pohađa specijalku kod Ljube Babića, da bi potom postao suradnik u radionici K. Hegedušića, gdje se zadržao do 1960. Godine 1957. postaje članom slikarske grupe Mart. Na studijskim boravcima bio je u nekolicini europskih zemalja te u SAD-u. Bio je aktivan i u sferi politike te je od 1974. do 1978. bio na mjestu potpredsjednika Skupštine grada Zagreba, zaduženog za kulturu. U ranijoj slikarskoj fazi, 50-ih i 60-ih godina stvarao je poetične, nadrealne i simboličke krajolike, da bi se u kasnijem periodu djelovanja, 70-ih i 80-ih, formalno približio tašizmu i enformelu, radeći krajolike na granici apstrakcije, koji su odražavali iskonske procese stvaranja i razaranja. U domeni oblikovanja sklonost nadrealnom dolazi do izražaja naročito u radovima koji su nastajali za naručioce iz sfere umjetnosti i kulture, dok je pri oblikovanju ideološki jasnije određenih radova pokazao modernističke impulse (primjerice, korištenje fotomontaže još 50-ih godine). Sudjelovao je na brojnim izložbama te dobio nekolicinu nagrada, od čega dvije za ilustraciju: 1974. „Grigor Vitez“, za ilustraciju knjige Crna kraljica Čede Price te 1976. „Novo pokoljenje“, za knjigu Bajka o vratima Danijela Dragojevića. Godine 1980. organizirana mu je monografska izložba u Modernoj galeriji u Zagrebu. Boris Dogan preminuo je u Zagrebu 1992.
Autor: Pascal Bonafoux & David Rosenberg Izdavac: Assouline Publising, 2005. Hardcover, 379 pages Learn everything there is to know about the biggest museum in the world. The home of one of the most famous collections in the world and a witness to all of French history, was also the setting for the famous Da Vinci Code. The Louvre has a history of power and intrigue, murder, marriage and coronations. Its past also includes the great European architects and artists since the fourteenth century. Today the museum houses several centuries of masterpieces of painting, western sculpture and works from Antiquity Egyptian, Greek, Etruscan and Roman art, and Islamic art. Wonderfully illustrated with more than 400 photographs, and filled with short, comprehensible essays as well as games, questions and answers, the Louvre Game Book is an ideal way to sharpen your knowledge of art history. A dictionary of artists from Antiquity to the end of the eighteenth century, a glossary, museum maps, and practical information all come together in this original and handy guide.
Kemp: laž koja govori istinu Rende, Kontrabunt, 2003. 366 strana, četvrtasti format. Potpis prethodnog vlasnika. Očuvana. Nepodložan definiciji, nepokolebljiv, kemp je heroizam ljudi od kojih se ne traži da budu heroji. On će iznaći nove načine da reaguje, zajedno sa javnim ukusom i protiv njega, on će sebično i nesebično nastaviti da krešti, zabavljajući samoga sebe i posmatrača nekim ludim gestom, zaboravljajući na ono što se od njega zahteva. Kemp je uvek u budućnosti; zbog toga je on toliko očajnički potreban sadašnjosti.
Spoljašnjost kao na fotografijama, unutrašnjost u dobrom i urednom stanju! Richard Felix Raine Barker (7. svibnja 1917. - 11. srpnja 1997.) bio je engleski novinar, dramski kritičar i povjesničar. Poznat je po tome što je bio najmlađi dramski kritičar na Fleet Streetu. Biografija Barker je rođen u Londonu 7. svibnja 1917. [1] kao sin arhitekta Anthonyja Rainea Barkera i njegove supruge, fotografkinje Patricie Russell [2]. Školovao se u školi Felsted prije nego što je pohađao školu Choate u Connecticutu kao dio programa razmjene učenika.[3] Oženio se Antheom Francis Gotch 1950. godine.[4] Felix Barker umro je 11. srpnja 1997. [1] Karijera Barker je započeo svoju karijeru u kasnim tinejdžerskim godinama izvještavajući za Evening News. Dva dobro prihvaćena članka, jedan o školskom životu, a drugi o požaru u Crystal Palaceu 1936. [1], donijeli su mu tjednu kolumnu kao amaterski dramski kritičar novina u dobi od 19 godina, što ga čini najmlađim dramskim kritičarom koji je radio na Fleet Streetu. [4] Tijekom Drugog svjetskog rata služio je kao vojnik, a kasnije i narednik u Gordon Highlandersima gdje je pomagao u vođenju kazališne zabavne skupine Balmorals. Nakon rata ponovno se pridružio Večernjim novostima, postavši pisac priloga 1946., zamjenik dramskog kritičara kasnije te iste godine, a glavni kritičar 1958..[4] Godine 1960. Barker je proširio svoj rad na filmsku kritiku, što ga je učinilo jednim od rijetkih kritičara u to vrijeme koji su radili i na kazalištu i na filmu.[2] Postao je predsjednik The Critics` Circle 1974. Tijekom svoje karijere kritičara, Barker se također afirmirao kao pisac i povjesničar, objavljujući djela kao što su The Oliviers (1953), The House that Stoll Built (1957), London: 2000 godina grada i njegovih ljudi (1974., s Peterom Jacksonom), London kakav je mogao biti (1975., s Ralphom Hydeom), [4] i Povijest Londona u kartama (1990., s Peterom Jacksonom). Njegova posljednja knjiga bila je Edwardian London, objavljena 1995. [2] Posthumno je izdano izdanje Londonskog topografskog društva pod brojem 167, što predstavlja još jednu važnu suradnju s umjetnikom Peterom Jacksonom, pod naslovom The Pleasures of London (2008.), a uredile su ga Ann Saunders i Denise Silvester-Carr. U mirovini je živio u Benendenu u Kentu gdje je uredio zemljište kuće Wealden Hall iz 15. stoljeća koju je njegov otac Anthony Raine Barker temeljito obnovio iz 1930-ih. Imao je dvoje djece, Kenta Barkera (1953–) i Maxine Barker (1956–1992).
Roy Lichtenstein: Die Ironie des Banalen Izdavač: TASCHEN Autor: Janis Hendrickson Povez: tvrd sa omotom Broj strana: 96 Bogato ilustrovano. Format: 23,5 x 30,5 cm Odlično očuvana. Američki slikar, grafičar i vajar Roj Lihtenštajn se ubraja u najproduktivnije umetnike dvadesetog veka – za života je stvorio oko tri hiljade crteža od kojih većinu čine studije za slike, skulpture i otiske u sito štampi i keramici. Za razliku od većine svojih kolega, Roj Lihtenštajn relativno kasno počinje da se bavi slikarskim zanatom. U momentu kada raskida sa tradicijom apstraktnog slikarstva (1950-ih), već je navršio četrdesetu. Preskočivši više faza umetničkog eksperimentisanja tipičnih za razvoj slikarskog ukusa onog doba, Lihtenštajn se direktno upušta u apstraktni ekspresionizam. Na izložbi u Albertini, po svojoj raritetnosti i kao tipični primeri ove faze, izdvajaju se dva tuša na papiru iz 1958 – „Paja Patak” i „Miki Maus 1”. Za razliku od kasnijih stereotipnih likovnih prikaza strip-tema u fazi pop-arta, njegovi rani radovi se oslanjaju na crtačku radionicu Volta Diznija i presudni su za razumevanje razvoja slikarevog osobenog plakatnog stila. Većinu crteža iz tog perioda Lihtenštajn je, iz samo njemu poznatih razloga, uništio. Inspirisan figurativnim ženskim portretima Vilema de Kuninga, Lihtenštajn prebacuje strip-junake u „ozbiljan” likovni žanr. I N H A L T: Die Anfänge Bilder, die nicht berühmt waren... Rasterpunkte, genauer betrachtet Lichtensteins Kunstbetrachtungen Wie man der Abstraktion ein Schnippchen schlägt Freies Spiel der Bilder Roy Lichtenstein: Eine Chronologie (K-141)
Total Chaos: The Art and Aesthetics of Hip-Hop iz 2006. god. 382 str. Odlicno ocuvana knjiga. Sadržaj, 3 od 6 strana sa sadržajem, je na dodatnim slikama. Ako Vas nešto zanima, slobodno pošaljite poruku. Ovo je najjeftiniji primerak na sajtu na dan postavljanja! POGLEDAJTE I OSTALE predmete KOJE PRODAJEM POPUST NA VIŠE KUPLJENIH PREDMETA, PITAJTE! KLIKNITE NA LINK http://www.kupindo.com/Clan/zambezi/SpisakPredmeta ------------------------------ 06062019
Да ли сте некада размишљали, приликом посете Народном музеју, која се прича крије иза неке од слика наших уметника? Многи јесу. А како би одржали динамичан контакт са својом публиком, те приче су публиковане у књизи „Свака слика има причу” чији је аутор Петар Петровић, музејски саветник Народног музеја у Београду ✰Izdavač: Narodni muzej, 2021. ✰Povez: kartonski sa klapnama, 254 strane, tiraž 200 ✰Nepodvlačena, nema posvetu, na kvalitetnom sjajnom papiru, bogato ilustrovana, težina 800 grama *+
DISTRUKTURA JOINT VENTURE 2005-2015 SADRŽAJ: MIRJANA PEITLER - Ecosophy of the Third Landscape - diSTRUKTURA Art Works: Between Ecological Aesthetic and Aesthetical Ecology 1 - FACE TO FACE MIHA COLNER - Monumental Landscapes MILANKA TODIĆ - Post-modern nostalgia MIROSLAV KARIĆ - Reflections on the Landscape SANJA KOJIĆ MLADENOV - In Re-establishing Relations 2 - THIRD LANDSCAPE SAŠA JANJIĆ and KATARINA MITROVIĆ - DIGITAL VS ANALOG: Landscape Painting in Contemporary Culture JELENA KRIVOKAPIĆ - diSTRUKTURA: Becoming Part of a New Nature 3 - CITIES: PSYCHOGEOGRAPHIC EXPERIMENTS JELENA STOJANOVIĆ - Psychogeography, Psychogeographies -Savamala -Experiment in Psychogeography, Geneva -We are living in a beautiful wOURld - Graz 4 - WE ARE LIVING IN A BEAUTIFUL WOURLD CATHERINE HEMELRYK - This is History NIKOLA ŠUICA - The Statistics of Defiance (The Transition of Oblivion) ASTRID KURY - Generation Lost 5 - MITTELEUROPÄISCHE LANDSCHAFT ALEKSANDRA ESTELA BJELICA MLADENOVIĆ - Words of Landscape UNA POPOVIĆ - Relationship to Public Space and the Nature of Place in the Works of diSTRUKTURA PREDRAG TERZIĆ - In Preparation for a Pivotal Season Biography / Prevod - Borislava Šašić, Irena Brkić, Vanda Perović, Vesna Strika Izdavač - Proartorg, Beograd Godina - 2016 152 strana; 28 cm ISBN - 978-86-80146-03-4 Povez - Tvrd / DiStruktura je naziv umetničkog para: Milica Milićević i Milan Bosnić