Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
51-75 od 10216 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
X-10 odlican, kvalitetan skafander za devojcice, troslojan, materijal poliester, boja crveno-narandzasta malo nosen, ocuvan, lepo i uredno deluje tragovi koriscenja - vidljivo bledje na kolenima naznacena vel 98, oko 3 god, po diemnzijama mislim da je za minimum 98cm visine duzina celog od ramena 90cm duzina od pojasa 58cm unutrasnja duzina nogavice 36cm struk sirina 27cm do 34cm kukovi sirina 40cm sirina od pazuha do pazuha 37cm duzina rukava od okovratnika - kapuljace 45cm slanje post expresom nakon evidentirane uplate
O apokaliptičnome tonu usvojenom u novije vrijeme u filozofiji / Jaques Derrida O jednom u novije vrijeme podignutom otmjenome tonu u filozofiji / Immanuel Kant Zagreb 2009. Mek povez, 87 strana. Knjiga je nekorišćena (nova). V4 Ovaj ogled Jacquesa Derride, jednog od najvećih filozofa druge polovice 20. stoljeća, rasprava je s Kantovim spisom sličnog naslova iz 1796. godine O jednom u novije vrijeme podignutom otmjenome tonu u filozofiji. Posrijedi je ton, najprije kod Kanta, potom kod Derride. Kant piše o stanovitom podignutom, uzvišenom ili povišenom, gospodskom tonu koji je filozofija u novije vrijeme, to jest krajem 18. stoljeća, prihvatila ili se njime poslužila kako bi govorila o `posljednjim stvarima` istine, o istini na `posljednjem sudu`. Filozofi su počeli govoriti kao znalci istina o posljednjim stvarima života, a ne kao skromni istraživači tih istina. Podižu glas, ton, prave se otmjeni, a otmjenost zapravo nemaju: zato su prevaranti. Ali i više od toga: kao inicijatori zanesenjačke vizije, entuzijastičkog ili egzaltiranog gledanja čine nešto što je smrt svakoj filozofiji. No, zapaža Derrida, filozofska neutralizacija tona i sama je jedan ton. Barem jedan ton. Derrida se u ovom sad već legendarnom spisu pita: što je neki ton – `manira`, `stil` – u filozofiji? Odazivajući se na svoj ogled o Nietzscheu, Derrida naglašava da je pitanje tona uvijek u svezi s načinima ispitivanja istine, istine u filozofiji. Filozofija bi se u svojoj istini morala izložiti tom tonu, kao `posljednjem sudu`, sudu svojega govora, glasa, pisma: ona je tekst te izloženosti.