Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
26-50 od 353212 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
- Silikonske seks igračke za muškarce (veštačka vagina, usta ,analni) - Svaki oblik pruza drugaciji osecaj jer je unutrasnjost drugacija - Meki realistični muški masturbator sa dubokim grlom - Veoma mekana i prijatna tekstura - Veličina: 11 x 5 cm (rasteze se sto ga cini prilagodljivim za svaku velicinu penisa) - Privatnost zagarantovana Karakteristike: Kao na slici, postoje 3 tipa za vaš ukus Odgovara svakoj veličini penisa. Donosi vam sreću koju vaše ruke ne mogu ponuditi. Proizvod je napravljen od mekog silikona, čini dodir i osećaj prijatnijim. Specifikacija: Stavka: Kup za masturbaciju za muškarce Materijal: meki silikon Boja: Meso Veličina: kao na slikama Uputstvo: Izvadite masturbator iz pakovanja. Očistite ga pre upotrebe. Koristite nekoliko maziva. Izvadite unutrašnji silikon i operite ga nakon upotrebe. Koristite peškir ili mašinu za sušenje da osušite masturbator. Stavite ga na suvo mesto kako biste izbegli sunčevu svetlost. Rubovi radovi ,neravnine i sl. u unutrasnjosti su drugaciji za svaki model. Silikon nije samo unutar njega, celokupna stvarcica je silikonska. Silikon je mekan tako da vam daje pravi i realistican osecaj, kao da ubacujete bas tamo gde treba. Uradjen tako da imate osecaj kao da vas dodiruje prava stvar. Preporucuje se upotreba sa lubrikantom , vazelinom i sl. Moze se koristiti i voda , pljuvacka. Preporuka je Vazelin. Ako koristite lubrikant, jako je bitno da uzmete onaj koji nece ostetiti silikon. Jednostavno za odrzavanje, nakon upotrebe se samo opere.
Uzdignuta ivica grejne ploče sprečava da testo ne kaplje na radnu površinu, što znači da pripremate palačinke bez zbrke i nereda.Uz aparat dobijate i spatulu za ravnomerno oblikovanje testa. Pritiskom na dugme ploča se zagreva i kada se testo razlije, spatulom proveravate da li je palačinka pečena odozdo i da li je spremna za okretanje.
Detalji predmeta Stanje Polovno Rezolucija (u Mpix) 5 Uz uređaj ide Memorijska kartica, Punjač, Proizvođač Sony Optički zum od 120 Mane i oštećenja Nema Pojavljuje se greska C31:23 ostalo je sve okej prima kasetu izvadi ima Memorijsku kartu , baterija vrlo dobra
Detalji predmeta Stanje Neispravno Proizvođač Pentax Uz uređaj ide Nista Mane i oštećenja Ima - Neispravan aparat, koristi 4xAAA baterije ali nesto ne funkcionise kako treba - Ide kao neispravan bez prava na reklamaciju Saljem nakon uplate novca na racun. Pouzecem ne saljem. Odgovaram na sva pitanja. Slike su predmeta koji se prodaje.
Električna četkica za zube sa četiri glave četkice. Odlično čisti koristeći zvučne talase, koji vibriraju četkicu 22.000 puta u minutu. Meka je, pa je smanjena mogućnost povrede desni. Pomaže pri pranju nedostupnih mesta i pruža maksimalnu higijenu usta i zuba.
ГРАДАЦ 14 / 15 1977 Издаје ДОМ КУЛТУРЕ ЧАЧАК ТРГ УСТАНКА 1 Главни и одговорни уредник ТОМИСЛАВ ЂУРЂИЋ ОВАЈ БРОЈ ГРАДЦА посвећен је стваралаштву некадашњих и садашњих ученика и професора Гимназије `Филип Филиповић`, у Чачку !!! У партизанским и пролетерским јединицама или на одговорним функцијама током НОР-а налазило се 720 њених ученика. У току рата погинуло их је 378, а 2О бораца који су седели у клупама Чачанске гимназије, проглашено је за народне хероје ... ! ............................................................ БРОЈ 14 - 15, ЈАНУАР - АПРИЛ 1977. ГОДИНЕ ИЛУСТРАЦИЈЕ БРОШ ЋИРИЛИЦА 152 СТРАНЕ НА ПОЛЕЂИНИ ЗАДЊИХ КОРИЦА МАЛА МРЉА ДОБРО ОЧУВАНО, ОЧИГЛЕДНО НИЈЕ НИ ОТВАРАНО НИ ЧИТАНО, само што је од времена и стајања добило патину !!! КОЛЕКЦИОНАРСКИ ПРИМЕРАК !!!!!!!!!! Р е т к о *************
Sat plus casopis, 3 komada u ocuvanom stanju, cena je po komadu. 1. Broj 482, 4. oktobar 2020. godine, dobro ocuvan 2. Broj 500, jubilarni, 3 .septembar 2020. godina, malo izguzvan al dobro ocuvan 3. Broj 506, 25. februar 2021. godine, ima mesto gde je malo iscepan i izguzvan Za sve o stanju videti na slikama.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Interesantna šoljica za kafu braon boje sa pozlatom iz 60-ih ili 70-ih godina. Dobijena iz serviza za uspomenu ali nikad nije korišćena. Idealna za kolekcionare. Stanje kao na slikama a za bolji pregled pogledajte uvećane slike, a po želji mogu se poslati i dodatne slike na mail. Ako imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica u vezi predmeta, cene, slanja pitajte preko Limundo - Kupindo poruka pre kupovine kako biste se što bolje obavestili. Predmet se prodaje u vidjenom stanju kao na slikama Pravi kolekcionarski primerak
Red VALENTINO original haljina, prelepa je, knit, gornji deo kao džemper, a dole takodje tkanje. Presijava se, blago svetlucav materijal. Rukavi 3/4. Divna je.. par puta nošena, kao nova. Piše xs, ali je pre za s velicinu. Boja nesto izmedju roze i kajsija boje.
Veoma lepa,moderna haljina H&M. Divan kroj,model,zanimljive manžete,struk na gumicu,lepi dugmići, boja takodje........ Piše veličina 34 evropska ali pogledajte dimenzije: Ramena 37 cm struk maximum 37 x2 Dužina rukava 60 cm Dužina haljine 90 cm NE PROPUSTITE ! Pogledajte i moju ponudu na duskas kupindo!
Serija proizvoda Expert predstavlja program alternativnog obnavljanja kože. Inovativni proizvodi rešiće problem bez plastične hirurgije i salonskih procedura! Formule preparata koje možete koristiti u kućnim uslovima razvijene su na osnovu metoda estetske medicine. Proizvodi iz Expert serije rešiće problem brzo, efikasno, sigurno i pouzdano bez komplikacija, bez neželjenih efekata i radikalnih metoda. Hemijski piling sa AHA kiselinama (30 ml) Hemijski piling sa AHA kiselinama predstavlja prvi korak programa `Sjaj i obnavljanje kože` (alternativa salonskim procedurama mikrodermoabrazije i hemijskog pilinga). ● Uklanja mrtve ćelije epidermisa sa površine kože. ● Izjednačuje reljef kože, uklanja nepravilnosti i hrapavost. ● Osvežava boju lica. ● Znatno poboljšava izgled kože. ● Pogodan za sve tipove kože, osim za jako osetljivu i oštećenu kožu. ● Rezultat:blistav i ujednačen ten, glatka koža bez bora. ● Mikrodermoabrazija i enzimski piling (40 ml) predstavljaju drugi korak programa `Sjaj i obnavljanje kože` (alternativa salonskim procedurama mikrodermoabrazije i hemijskog pilinga). ● Proizvod predstavlja alternativu mikrokristalnoj dermoabraziji (mehanički piling). ● Ujednačuje površinu kože. ● Uklanja mrtve ćelije. ● Poboljšava boju lica. ● Dubinski čisti pore. ● Uklanja perutanje kože nakon hemijskog pilinga. ● Za sve tipove kože, osim za jako osetljivu ili oštećenu. ● Rezultat: zaglađuje sitne bore, nestaju tragovi akni, kao i široke pore. ●Krem SOS-terapija i obnavljanje SPF 8 (40 ml) predstavlja treći korak programa `Sjaj i obnavljanje kože` (alternativa salonskim procedurama mikrodermoabrazije i hemijskog pilinga). ● Obnavlja kožu nakon procedura mikrodermoabrazije i pilinga. ● Umiruje kožu, uklanja osećaj neudobnosti. ● Smanjuje osetljivost kože. ● Štiti od štetnog dejstva UV zračenja. ● Oporavlja oštećene delove epidermisa. Rezultati istraživanja* - Opušta mišiće koji su odgovorni za pojavu mimičkih bora, 2 sata nakon nanošenja krema: 100%. - Osetljivost na faktore spoljašnje sredine (termički, mehanički i hemijski uticaji) smanjuje se nakon 2 sata za 21%. - Sinteza endorfina poboljšava se za 130%. * Rezultate istraživanja dostavila je laboratorija Sederma (Francuska).
-
Tehnika chevron_right Audio, TV i foto
Ispravno Samsung panel
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
ZEH SCHERZER, Bavaria - Dezertni tanjir (1949-1991) Dimenzije Prečnik: 20 cm Visina: 2 cm Težina: 220 g Sitni tragovi pribora na dnu. Žig na dnu: Zeh Scherzer (u krugu, ispod krune) BAVARIA GERMANY Kompanija „Scherzer & Co.“ koristila je žig između 1949. i 1991. godine. Kompaniju „Zeh, Scherzer & Co.“ osnovo je u nemačkom gradu Rehau (Rehau) 1880. godine Johann Nicol Adam Zeh (Johan Nikol Adam Ce), a partneri su bili Johann Michael Scherzer junior (Johan Mihael Šercer), Georg Adam Winterling (Georg Adam Vinterling), Johann Nicol Jacob junior (Johan Nikol Jakob), Johann Andreas Karl Wolfel (Johan Andreas Karl Volfel) i Johann Paulus Hertel (Johan Paulus Hertel). Fabrikaje odmah je počela da proizvodi širok spektar predmeta, uključujući servise za kafu i čaj, kućno posuđe i dekorativni porcelan. Proizvode fabrike zapazila je i kompanija „Geo. Borgfeldt & Co.” i od januara 1907. do maja 1908. fabrika je proizvela niz stavki isključivo za ovu kompaniju iz New Yorka. Pošto je imala uspeha u proizvodnji dekorativnog porcelana, kompanija je otvorila i svoje umetničko odeljenje 1908. godine, a između mnogih drugih kao savetnik je zaposlen i čuveni dizajner profesor Fritz Klee (Fric Kle). Proizvodi fabrike bili su spektakularni za to vreme, a i danas su vredan dodatak svakoj kolekciji art deco predmeta. Na osnovu ovog uspeha, i drastičnog povećanja prodaje nakon otvaranja umetničkog odeljenja, kompanija je postala akcionarsko društvo 1910. godine: „Porzellanfabrik Zeh, Scherzer & Co. A.G.“ Posle osnivanja akcionarskog društva, posao je počeo da se sve više širi, naročito na nemačkom tržištu. Dizajnersko i umetničko odeljenje počeli su da rade zajedno, razmenjujući ideje i uspešno integrišući umetničke elemente u predmete za svakodnevnu upotrebu. Neki kolekcionari smatraju da je ovo najuspešniji period u istoriji kompanije, u kojem su proizvedeni neki od najlepših predmeta. 1920-ih i 1930-tih godina vlasnici fabrike stalno su se menjali, ali je proizvodnja konstantno rasla i kompanija je stekla visoku reputaciju jednaku reputaciji čuvenih nemačkih proizvođača kao što su „Hutschenreuther“ i „Rosenthal“. Ali, baš kao i drugi proizvođači porcelana u Nemačkoj, kompanija je imala sve više teškoća da se nosi sa jeftinim uvozom. Tokom ovog perioda čak je i promenila ime i zaštitni znak u „Scherzer & Co.“ ili, jednostavno, u „Scherzer 1880“, što je bilo lakše za izgovor u drugim zemljama. Ali, od sredine 80-tih godina, prodaja je polako opadala. Do 1991. godine kompanija je još uvek bila u privatnom vlasništvu, a onda je većina akcija preuzeta od strane investicionog društva „Allerthal A.G.“ „Allerthal A.G.“ nije imao želju da restruktuira čitav posao i spreči pad proizvodnje. Jedini cilj, kao i u svakom akcionarskom društvu, bio je da spreči gubitak novca akcionara, a eksperti društva su imali različite prognoze za nemačko tržište porcelana, i nijedna nije bila pozitivna. Oni su obavestili akcionare o planovima za spasavanje novca i sazvali ih na sastanak. Proizvodnja je odmah smanjena i zvanično je, posle 112 godina, obustavljena 1992. godine. Prodaje se bez držača za tanjir. (116/19-36/116)