Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
101-125 od 5853 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
101-125 od 5853 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Tehnika
  • Tag

    Lirska poezija
  • Tag

    Antikviteti
  • Tag

    Antikvarne knjige
  • Cena

    20,000 din - 19,999,999 din

Slika iz ranog perioda naseg proslavljenog slikara Dusana Jovanovica . Za svaku umetnicku kolekciju. Slike nastale u periodu 1964/65. prilikom puta u Pariz.

Prikaži sve...
170,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Platno za projektor automatsko 240x180cm PSA 120 4:3 SBox 985 je mat belo platno za projektor, sa tihim motorom za lakše odmotavanje i zamotavanje platna putem daljinskog ili prekidača na kablu. Platno za projektor automatsko 240x180cm PSA 120 4:3 SBox 985 je dimenzija 240x180cm, dijagonale 120 inča i razmere 4:3. Ugao gledanja kod platna je 160 stepeni. Platno za projektor automatsko 240x180cm PSA 120 4:3 SBox 985 se može montirati na zid ili plafon.

Prikaži sve...
33,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Platno za projektor automatsko 200x150cm PSA 100 4:3 SBox 984 je automatsko projektorsko platno dimenzija 200x150cm, dijagonale 100 inča i razmere platna 4:3. Crni ram je širine od 3 do 5cm. Montaža platna je plafonska ili zidna. Platno ima tihi motor koji omogućava odmotavanje i zamotavanje platna putem daljinskog upravljača ili prekidača na kablu. Platno za projektor automatsko 200x150cm PSA 100 4:3 SBox 984 ima osmougaono kućište dužine 220cm. Boja platna je mat bela.

Prikaži sve...
30,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Zidni nosač za projektor PM 300 SBox 593 je nosač za projektor nosivosti do 15kg, sa montažom na zid. Zidni nosač za projektor PM 300 SBox 593 je kvalitetne izrade, čvrste aluminijumsko-čelične konstrukcije, koja je zaštićena praškastim premazom. Nosač je podesive dužine, u rasponu od 1000 do 2975mm. Zidni nosač za projektor PM 300 SBox 593 ima mogućnost horizontalnog pomeranja do 360 stepeni, sa vertikalnim pomeranjem 30 stepeni.

Prikaži sve...
20,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Platno za projektor automatsko 213x213cm PSA 96 1:1 SBox 869 je platno dimenzija 172x172cm, dijagonale 96 inča i razmere platna 1:1. Platno za projektor automatsko 172x172cm PSA 96 1:1 SBox 869 se automatski odmotava i zamotava putem daljinskog upravljača ili direktnije, putem tastera na prekidaču kabla. Platno ima tih motor. Platno za projektor automatsko 172x172cm PSA 96 1:1 SBox 869 je mat bele boje, sa crnim okvirom širine 4cm. Kućište platna je osmougaono, a može se montirati na zid ili plafon.

Prikaži sve...
27,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Zidni nosač za TV Full Motion PLB-61486 SBox 405 je nosač podesivog horizontalnog i vertikalnog nagiba, koji se može koristiti za postavljanje LCD, Led i Plazma televizora na zid. Zidni nosač za TV Full Motion PLB-61486 SBox 405 se preporučuje za televizore dijagonale između 43 i 90 inča, težine do 60kg. Zidni nosač za TV Full Motion PLB-61486 SBox 405 je kvalitetne izrade, od čelika, sa detaljima od plastike. Materijal je presvučen zaštitnim praškastim premazom crne boje. Nosač je izrađen sa praktičnim držačem kablova. Zidni nosač za TV Full Motion PLB-61486 SBox 405 je dimenzija 428x840x425mm.

Prikaži sve...
20,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Platno za projektor manualno 200x150cm PSM 120 4:3 SBox 987 je platno za projektor, dimenzija 240x180cm, dijagonale 100 inča i debljine 0,4mm. Može se okačiti na zid ili plafon. Razmera platna je 4:3, sa uglom gledanja od 160 stepeni, pa predstavlja odličan izbor za sve tipove prezentacija, predavanja i sličnog. Boja platna je mate bela, sa crnim ramom širine od 3 do 5cm, zavisno od strane platna. Platno za projektor manualno 200x150cm PSM 120 4:3 SBox 987 je napravljen sa ručkom koja omogućava ručno odvijanje i zavijanje platna.

Prikaži sve...
22,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Platno za projektor automatsko 200x200cm PSA 112 1:1 SBox 870 je platno za projektor, sa tihim motorom koji omogućava lako odmotavanje i zamotavanje platna. Kontrola odmotavanja/zamotavanja platna se vrši putem daljinskog upravljača ili tastera prekidača na kablu. Platno za projektor automatsko 200x200cm PSA 112 1:1 SBox 870 je dimenzija 200x200cm, bele mat boje, sa crnim okvirom širine oko 4cm po strani. Razmera platna je 1:1. Platno za projektor automatsko 200x200cm PSA 112 1:1 SBox 870 se može montirati na zid ili na plafon.

Prikaži sve...
29,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Plafonski nosač za projektor PM 200 XL SBox 592 je plafonski nosač za projektor maksimalne nosivosti do 15kg. Pogodan je za projektore sa razmakom otvora za montažu projektora od maksimalno 336mm. Plafonski nosač za projektor PM 200 XL SBox 592 je čvrste konstrukcije, sa podešavanjem visine od 1100 do 1970mm. Nosač omogućava horizontalno pomeranje od 360 stepeni i vertikalno pomeranje od 30 stepeni.

Prikaži sve...
21,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Stoni nosač za 4 monitora LCD 352/6 SBox 434 je nosač za 6 monitora veličine ekrana 13 do 24 inča, nosivosti 10kg po delu. Stoni nosač za 4 monitora LCD 352/6 SBox 434 se montira na površinu stola, a ima dve mogućnost montaže: na ivicu stola pomoću stege ili kroz uvodnik na stolu. Stoni nosač za 4 monitora LCD 352/6 SBox 434 je kvalitetne izrade i izdržljiv. Napravljen je od čelika, koji je zaštićen praškastim premazom crne boje. Kako bi se olakšala organizacija i urednost prostora, napravljen je sa vođicama za kablove. Nosači su tako dizajnirani da omogućavaju okretanje ekrana, uključujući i lako prebacivanje iz horizontalnog u vertikalni položaj (Landscape u Portrait).

Prikaži sve...
36,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Pneumatska stona radna ploča DS-802 SBox 428 je stalak podesive visine, nosivosti do 10kg. Može se koristiti za uređenje radnog mesta, za držanje tastature i monitora ili kao stalak za laptop. Podešavanje visine stočića je ručno, a polica ima 12 nivoa podešavanja visine. Pneumatska stona radna ploča DS-802 SBox 428 je izrađena sa konstrukcijom od čelika i aluminijuma i kvalitetnom pločom od MDF-a visoke otpornosti na udare. Stočić je crne boje. Pneumatska stona radna ploča DS-802 SBox 428 je predviđena za postavljanje na sto, a izrađena je sa neklizajućim silikonskim jastučićima koji ujedno štite radnu površinu od ogrebotina.

Prikaži sve...
30,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Zidni nosač za TV Full Motion PLB-3769 SBox 442 je nosač za televizore premijum serije, pogodan kako za klasične LCD, LED i Plazma televizore, tako i za zakrivljene televizore. Zidni nosač za TV Full Motion PLB-3769 SBox 442 se preporučuje za televizore veličine ekrana između 60 i 100 inča. Nosivost nosača iznosi do 80kg. Zidni nosač za TV Full Motion PLB-3769 SBox 442 je izrađen od čelika, sa delovima od aluminijuma i plastike. Ima ugrađen držač kablova. Nosač ima mogućnost podešavanja vertikalnog nagiba od -15 do +5 stepeni, kao i mogućnost horizontalnog podešavanja u rasponu od -45 do +45 stepeni.

Prikaži sve...
27,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Nosač za Video Wall monitor LVW02-46F SBox 502 je specijalno dizajnirani nosač za video Wall monitore, maksimalne težine do 45kg. Nosač je kompatibilan sa VESA standardima 200x200 do 600x400, što je ujedno i standard koji ima većina ekrana veličine između 37 i 70 inča za koje se ovaj nosač preporučuje. Podesiva ručka nosača omogućava podešavanje udaljenosti ekrana u rasponu od 60mm do 202mm od zida. Dizajn nosača za Video Wall monitor LVW02-46F SBox 502 je prilagođen protiv krađe (nije uključen katanac), za veću sigurnost montiranog ekrana. Nosač za Video Wall monitor LVW02-46F SBox 502 je idealan izbor za kafiće, banke, hotele, tržne centre i druge objekte.

Prikaži sve...
21,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Plakat umetnicke grupe Orfelin , izlozba je odrzana na Bolu na Braču 1980. godine. Umetničko delo litigrafija 60/50 cm akademska slikarka i grafičar 40/1 potpisano, uramljeno. Samo lično oreuzimanje zbog vrednosti dela. Naziv slike ` Kapije u prolazu` Bol naBraču, galerija Loža. Autor Milica Petrović 1980. Galerija Lože, Bol na Braču

Prikaži sve...
36,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Prodajem lično moj gramofon Kenwood KD-7010. Gramofon je svojevrstan unikat, jer je na njemu odrađena kvalitetna modifikacija u cilju što bolje zvučne performanse. -Modifikacija baze je odrađena prvenstveno u skidanju plastičnog piano-black finiša koji nosi ovaj gramofon, zatim u blago svedenim ivicama i na kraju je furniran u prelep orahov finiš. Takođe je donji deo baze bolje urađen, s tim da je deo ispod ručice odsečen da bi se mogla bez problema skidati/podešavati ručica. -Na bazi je postavljen arm board (za Rega ručice) od aluminijuma koji je poliran, a zatim zbog što lepšeg vizuelnog efekta i plastificiran. -Zbog velike efektivne mase (18gr) originalne Kenwood ručice, ista je skinuta i postavljena je modifikovana Rega Origin Live 250. Ručica je externo i interno kvalitetnije ožičena, tu je kvalitetniji nosač tega i teži teg, zbog što boljeg balansa ručice. -Kupac dobija komplet kablova za povezivanje gramofona sa Control Box-om. -Da tokom rada gramofona ne bi dolazilo do negativnog feedbacka od napajanja i elektronike, ista su izbačena iz gramofona i smeštena i prelepu DIY kutiju koju sam nazvao „ Control Box“ . -Za kraj modifikacije urađen je i soft-touch daljinski upravljač, sa kojim možete da ugasite gramofon na kraju ploče. Što je takođe jedna lepa pogodnost. -Gramofon je kompletno pregledan, očišćen, podmazan od strane stručnog servisera, tako da je budući vlasnik miran zaista dugi niz godina. -Na postavljenom linku može se čuti/videti da gramofon odlično zvuči. Treba imati u vidu da sam video snimao mobilnim telefonom i da zvuk nije ni približno kakav je u prostoriji. -Gramofon se prodaje bez zvučnice i sa njegovim originalnim stopama. -Preuzimanje gramofona je isključivo lično.

Prikaži sve...
86,000RSD
forward
forward
Detaljnije

UGOVORI I KONVENCIJE OBNARODOVANI U 1937. GODINI Izdavač: MINISTARSTVO INOSTRANIH POSLOVA KRALJEVINE JUGOSLAVIJE Godina izdanja: 1937. Povez: tvrd Broj strana: 666 Pismo: ćirilica Stanje: vrlo dobro

Prikaži sve...
80,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Pokretni podni nosač za TV FS 446 SBox 450 je stalak za LED, LCD ili Plazma televizor, dijagonale od 37 do 70 inča, nosivosti do 50kg. Pokretni podni nosač za TV FS 446 SBox 450 ima mogućnost podešavanja vertikalnog nagiba u rasponu od +5 do -12 stepeni, kao i mogućnost rotacije iz vertikalnog u horizontalni položaj. Pokretni podni nosač za TV FS 446 SBox 450 je podesiv po visini. Napravljen je sa policom za DVD, koja je podesiva po visini, nosivosti do 5kg. Takođe poseduje policu za kameru ili projektor nosivosti do 5kg.

Prikaži sve...
59,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Retko!!! Pogledajte slike za više informacija Knjiga je kompletna samo ima klasične tragove starosti Pravo blago i sjajan ukras za sve etno kuhinje Srbije Srbski kuvar Jerotija Draganovića 1855 Prvi srbski kuvar ikad napisan Stanje : kao na slikama Broj stranica : 116 Godina izdanja : 1855 Na kraju knjige su napisani dodatni recepti. Knjiga je raritet i poznata su samo dva primerka, jedan u Matici Srpskoj i drugi kod kolekcionara Puntijara, koji ima najveću privatnu kolekciju starih kuvara u Evropi Prvi pravi kuvar koji je bio zbirka recepata za jela i zvao se “Srpski kuvar” napisao je je jeromonah Jerotej Draganović . Ovaji kuvar je štampan i objavljen u manastiru Krušedol na Petrovdan 1855. godine. Jermonah Jerotej je bio kuvar patrijarha Josifa Rajačića a njegov kuvar je, iako se zvao “Srpski kuvar”, sastavljen od nemačkih recepata koje je on samo preveo. Prvi kuvari sa pravim srpskim jelima u kojima je opisan i način pripreme srpskih jela kao što su posni i mrsni pasulj, posna i mrsna sarma od kiselog kupusa, punjene paprike, pihtije, kačamak, gruvanica, popara, gibanica… pojavljuju se tek krajem 19. i početkom 20.veka. Kuvari stare antikvarne knjige ishrana i jela Srba u devetnaestom veku privatna istorija Srbije u 19. veku xix veka srbi ... tradicionalni recepti vojvodine vojvođanski serbski nemački austrougarski serbian meals cook book old books Alte Kochbücher

Prikaži sve...
44,990RSD
forward
forward
Detaljnije

VIKTOR NOVAK MAGNUM CRIMEN ZAGREB Godina izdanja: MCMXLXVIII (1948) POLA VIJEKA KLERIKALIZMA U HRVATSKOJ !!! Pažnja ? PRVO IZDANJE !!! KORIČENO u KOŽI !!! ODLIČNO !!! Latinica Koričeno u koži Obeleživač stranica 1119 strana NEKORIŠĆENO !!! NESTVARNO !!! IZ PRIVATNE BIBLIOTEKE KORIČENO U KOŽI KOD ČUVENOG KNJIGOVESCA `PAŠTRMAC` Za BIBLIOFILE ********* Za KOLEKCIONARE ********** EKSTRA ******* DB33

Prikaži sve...
199,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Staro antikvarno ogledalo . Veličina rama dužina 59 cm širina 43 ,veličina ogledala 46 sa 32cm. Potrebna restauracija .

Prikaži sve...
22,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Kasper am Nordpol: eine lustige Geschichte von Sling, Mit Bildern von Walter Trier Tekst: Paul Felix Schlesinger - Sling Ilustracije: Walter Trier Izdavač: Ullstein Druckerei, Berlin, 1923. Pismo: gotica 22,2cmX15,3cm, 32 str, meki povez, 69g Knjiga je dobro očuvana s obzirom na godinu izdanja. Sadrži ilustracije u boji. Korice su pohabane, odvojene jedna od druge, a i od knjige. Stranice su požutele i krajevi su pohabani. Na prednjoj korici je mastilom ispisano ime i prezime i II razred (pretpostavljam). Nigde drugde nije pisano. Jedna strana je delimično odvojena od poveza, a dve stranice su zacepljene kod donjeg dela poveza. Pogledajte fotografije. Mogu fotografisati dodatno po zahtevu.

Prikaži sve...
21,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Text Oglasa Prodavac prihvata svu odgovrnost za ovaj predmet oglasavanja. IN predmet broj: 96149 Nikon Z 7II Mirrorless Digital Camera For products you cant find here in our price list,feel free to ask us as we might have them in our store. For more enquires contact : [email protected] Store Location : USA Nikon D6 20.8MP Digital SLR Camera Price $3,000 Nikon D5 Digital Camera 20.8MP DSLR Camera Body Price $1,500 Nikon Df 16.2 MP Digital SLR Camera Price $900 Nikon D850 45.7MP Digital SLR Camera Body Price $1,100 Nikon D810A 36.3 MP Digital SLR Camera Black Body Price $2,000 Nikon Z 7II Mirrorless Digital Camera Price $1,700 Nikon Z6 II 24.5MP Mirrorless Digital Camera Price $1,200 Nikon Z6 24.5 MP Mirrorless Camera – Black Price $900 Nikon Z 5 24.3MP Mirrorless Camera Body Price $700 Nikon COOLPIX P1000 Digital Camera Price $650 Larger orders attracts a better price. For more enquires contact : [email protected]

Prikaži sve...
199,121RSD
forward
forward
Detaljnije

Text Oglasa Prodavac prihvata svu odgovrnost za ovaj predmet oglasavanja. IN predmet broj: 96152 Canon EOS 5D Mark IV DSLR Camera For products you cant find here in our price list,feel free to ask us as we might have them in our store. For more enquires contact : [email protected] Store Location : USA Canon EOS R5 45MP Mirrorless Digital Camera Body Price $2,500 Canon EOS R6 Mirrorless Camera with 24-105 mm lens $1,800 Canon EOS R Mirrorless Digital Camera Body Only:Price: $1,000 Dollars. Canon EOS M6 Mark II 32.5MP Mirrorless Digital Camera Price $700 Canon EOS-1D X Mark III DSLR Camera Body, Black: Price: $2,500 Dollars Canon EOS-1D X Mark II DSLR Camera Body, Black: Price: $1,800 Dollars Canon EOS C70 Cinema Camera cost $2,000 Dollars Canon EOS C200 EF Cinema Camera and 24-105mm Lens: PRICE: $1,500 Dollars. Canon EOS 5D Mark IV DSLR Camera with 24-105mm f4L II Lens:Price: $1,000 Dollars Canon EOS 5DS R 50.6MP Digital SLR Camera with 24-105mm Price $1,200 Canon XF705 4K 1″ Sensor XF-HEVC H.265 Pro Camcorder:Price: $2,000 Dollars Canon EOS C100 Mark II with Dual Pixel CMOS AF & EF 24-105mm f/4L IS II USM Zoom:Price: $1,200 Dollars. Larger orders attracts a better price. For more enquires contact : [email protected]

Prikaži sve...
117,130RSD
forward
forward
Detaljnije

Prvo komercijalno izdanje čuvene knjige konceptualne umetnosti Joko Ono, objavljeno šest godina nakon prvog izdanja objavljenog u ograničenom tiražu, od kog se razlikuje po uvodnim ilustracijama Džona Lenona. Izuzetno retko u ponudi! Veoma dobro očuvano, korice blago potamnele od vremena, unutra odlično, bez pisanja, podvlačenja, pečata. 1st trade edition having been preceded 6 years before with a limited edition, square 24mo, unpaginated, introductory drawings by John Lennon; Title: Grapefruit Publisher: Peter Owen, London Publication Date: 1970 Binding: Hardcover Book Condition: Very Good+ Dust Jacket Condition: Very Good Edition: 1st Edition First Edition/First Printing. First trade edition. Grapefruit is an artist`s book written by Yoko Ono, originally published in 1964. It has become famous as an early example of conceptual art, containing a series of `event scores` that replace the physical work of art – the traditional stock-in-trade of artists – with instructions that an individual may, or may not, wish to enact. Grapefruit is one of the monuments of conceptual art of the early 1960s. She has a lyrical, poetic dimension that sets her apart from the other conceptual artists. Her approach to art was only made acceptable when [people] like Kosuth and Weiner came in and did virtually the same thing as Yoko, but made them respectable and collectible. — David Bourdon [de] Origins of the event score Event scores were developed by a number of artists attending John Cage`s experimental music composition classes at the New School for Social Research in New York. Whilst Ono did not attend these informal lessons, her husband at the time, Ichiyanagi Toshi (an experimental musician), did and Toshi and Ono became regulars of Cage`s circle of friends by 1959. Other members of this group included David Tudor, Morton Feldman, Richard Maxfield and Merce Cunningham. Invention of the event score is usually credited to George Brecht, but La Monte Young and Yoko Ono are also cited as amongst the first to experiment with the form. Both Cage and Brecht were deeply influenced by `Oriental thinking`, and Ono found that her Buddhist-inspired work was, almost accidentally, fêted by the emerging New York counterculture as avant-garde. Event Scores, involve simple actions, ideas, and objects from everyday life recontexualized as performance. Event Scores are texts that can be seen as proposal pieces or instructions for actions. The idea of the score suggests musicality. Like a musical score, Event Scores can be realized by artists other than the original creator and are open to variation and interpretation. Origins of the book Often considered a Fluxus artwork, in fact the work was originally published by Ono`s own imprint, Wunternaum Press, in Tokyo in an edition of 500. After leaving New York in 1962 – where she had exhibited at Maciunas` AG Gallery, amongst others – her then-husband Anthony Cox suggested she collect her scores together. George Maciunas, the central personality in Fluxus, had apparently been trying to reach her in Tokyo with the aim of printing a similar book in New York, as part of his series of Fluxkits (see Water Yam), but his letters had not reached her; she sent some of the scores and a prepublication advertisement to be published in his Fluxus newspaper in February 1964 when contact was finally established. First edition The name Grapefruit was chosen as title because Ono believed the grapefruit to be a hybrid of an orange and a lemon, and thus a reflection of herself as `a spiritual hybrid`. It also seems likely that it is a playful allusion to Brecht`s Water Yam, itself a pun on Brecht and Watt`s Yam Festival, which, culminating in a series of events and performances in May 1963, had been derived from `May` backwards. The first edition that was published in 1964 in Japan by Wunternaum Press created by Yoko Ono, contains over 150 `instruction works`; virtually all are in English, with about a third translated into Japanese. They are divided into five sections; Music, Painting, Event, Poetry and Object. The instructions are preceded by dedications to figures including John Cage, La Monte Young, Nam June Paik, Isamu Noguchi and Peggy Guggenheim, and also includes documentation relating to Ono`s recent exhibitions and performances. The work was originally sold for $3.00 before publication, $6.00 after. Subsequent editions The second edition was published in 1970 by Simon & Schuster in New York, Peter Owen Ltd in London, and Bärmeier & Nikel in Frankfurt. As well as an introduction by John Lennon (`Hi! My name is John Lennon. I`d like you to meet Yoko Ono ...` In the 2000 reissue of Lennon`s 1964 book, In His Own Write, Ono wrote a similar introduction), the work contained 80 more instruction pieces, and included two more sections, Film and Dance. The book ends with a collection of Ono`s writings including To The Wesleyan People, 1966. There were also paperback versions printed by Sphere and Touchstone around the same time, and a reprint by Simon & Schuster in 2000. The sphere edition has a particularly memorable sleeve, conflating the title with Yoko Ono`s film Bottoms, (or no. 4), a film composed exclusively of naked bottoms, made in 1966. 1970 Bärmeier & Nikel. Frankfurt am Main, Germany Peter Owen. London, UK Simon & Schuster. New York, USA (Hardcover with dust jacket) POMELO. Ediciones de la Flor. Buenos Aires, Argentina 1971 Sphere Books. London, UK Simon & Schuster. New York, USA (Paperback) TouchStone Book, USA 2000 Simon & Schuster. New York, USA Bakhåll. Sweden 2004 PAMPLEMOUSSE. Textuel. France 2005 GRAPEFRUIT. INSTRUZIONE PER L`ARTE E PER LA VITA. Mondadori. Italy 2006 POMELO. Centro de Creación Experimental. Cuenca, Spain 2015 Museum of Modern Art. New York, USA. (Facsimile of first edition in slip case.)[10] Planned sequel Grapefruit II was planned as a sequel. It is mentioned once in Grapefruit and had a pre-publication price of $5 and a post-release price of $10. It was planned to be released in 1966 and is currently unreleased. Ono stated that it would contain 150 new pieces not featured in Grapefruit, including her `touch poems`. A sequel to Grapefruit was published in 2013, Acorn. Some of the scores PIECES FOR ORCHESTRA No.1 Peel No.2 Peek No.3 Take off — 1962 Summer COUGH PIECE Keep coughing a year. — 1961 Winter CLOUD PIECE Imagine the clouds dripping. Dig a hole in your garden to put them in. — 1963 Spring PAINTING TO EXIST ONLY WHEN IT`S COPIED OR PHOTOGRAPHED Let people copy or photograph your paintings. Destroy the originals. — 1964 Spring PAINTING TO BE CONSTRUCTED IN YOUR HEAD Go on transforming a square canvas in your head until it becomes a circle. Pick out any shape in the process and pin up or place on the canvas an object, a smell, a sound or a colour that came to your mind in association with the shape. — 1962 Spring Sogetsu SNOW PIECE Think that snow is falling. Think that snow is falling everywhere all the time. When you talk with a person, think that snow is falling between you and on the person. Stop conversing when you think the person is covered by snow. — 1963 TUNAFISH SANDWICH PIECE Imagine one thousand suns in the sky at the same time. Let them shine for one hour. Then, let them gradually melt into the sky. Make one tunafish sandwich and eat. — 1964 Spring PAINTING TO BE STEPPED ON Leave a piece of canvas or finished painting on the floor or in the street. — 1960 winter Sequel: Acorn (2013) In July 2013, Ono released Grapefruit`s sequel, called Acorn, another book of `instructional poems`. Drugi život Joko Ono Drugi život Joko Ono U skladu sa novim zdravim životom koji praktikuje, razgovor je vodila uz šoljicu zelenog čaja. Novinare je u zgradu uveo asistent koji ih je zamolio da ostave cipele na vratima, što samo potvrđuje trend koji smo videli u jednoj popularnoj seriji. Imali su osećaj kao da idu na audijenciju kod velike istorijske ličnosti, što u neku ruku ona i jeste. Nakon što je nedavno napunila 80 godina, žena koja je nekad smatrana nekom vrstom moderne veštice, koja je Lenona vodila stranputicom i rasturila Bitlse, sada zauzima mnogo složeniju istorijsku poziciju u panteonu slavnih. Ona je sa zakašnjenjem priznata kao pionir konceptualne umetnosti, muzičar i izvođač u svom sopstvenom pravcu, i aktivista u duhu njenog pokojnog supruga. Njeni najnoviji izazovi uključuju kampanje za kontrolu oružja i vađenje prirodnog gasa koje izaziva velike ekološke probleme. „Osećam da počinjem novi život u 80. godini“, kaže ona u jednom trenutku. „Drugi život doneće mi nove stvari koje nisam imala u prvom životu. Samo ne znam koliko dugo ću živeti, ali moja prognoza je da ćemo imati raj na zemlji 2050. godine. Kad to kažem ljudima, oni mi odgovore: `Oh, ali ti tada nećeš biti tu`, a ja odgovorim `Pa, ko to zna?`“. Pre dolaska raja na zemlju Joko Ono ima važnije obaveze. Ona je selektor ovogodišnjeg Meldown festivala na kojem će predstaviti različite muzičke pionire, ali i sebe. “Mislim da je ovo početak jednog doba velikih promena”, kaže ona samouvereno. “Šezdesete su bile slatke na neki način, ali stvari su sada urgentne i treba da se uhvatimo u koštac s njima. Vreme ističe za planetu. Jedina opcija je nešto učiniti ili ne raditi ništa.” Kako opisujete svoju politiku, ako zaista verujete u politiku? „Pa, ja verujem u ljude. Ljudi menjaju stvari. I ja sam protiv negativnosti u svim njenim oblicima. Mislim da treba otkrivati stvari koje pomažu ljudskoj rasi, a da ne oštećuju planetu. Budućnost je sada. Mi ne možemo da čekamo na budućnost.“ Joko Ono poseban pik ima na naftne korporacije koje su pune novca i svoja istraživanja ne rade po pravilima. Navodi da su te korporacije zagadile vodu iz bunara raznim hemikalijama prilikom gasnih bušenja i da se kao posledica njihovih istraživanja javlja sve veći broj ljudi koji su dobili rak. Veliki je broj siromašnih ljudi koji ne mogu sebi da priušte čistu vodu svakog dana. U dahu priča kako su je neki prijatelji savetovali da bude oprezna i da ne upire prstom u te korporacije, međutim ona se ne boji, već kaže: „Ne možemo ćutati, molim ljude da mi se pridruže. Ako milion ljudi ustane, oni će morati da nas primete.“ TEŠKO DETINJSTVO Joko Ono je rođena u Tokiju 1933. godine u aristokratskoj porodici. Otac, za koga je bila vezana, želeo je kao mlad da bude pijanista, ali je sebe na kraju pronašao u bankarskim poslovima. Živeli su na relaciji SAD i Japan, da bi se vratili u Tokio pre izbijanja Drugog svetskog rata. Njena porodica se nalazila u gradu u martu 1945. godine kada je pri bombardovanju stradalo 100.000 ljudi, što je bio najsmrtonosniji vazdušni napad saveznika tokom čitavog rata. Posle rata slede teška vremena - njeni roditelji su morali da menjaju imovinu za hranu, a neko vreme živeli su nomadski na selu. Tog vremena Joko Ono se seća po tome što je baš tada nastalo njeno prvo umetničko delo. „Sećam se, kada smo bili evakuisani tokom rata, moj brat je bio nesrećan i depresivan i jako gladan, jer nismo imali dovoljno hrane. Ja sam mu rekla: `Ok, hajde da napravimo zajedno meni. Kakva večera bi ti se svidela?“ A on je rekao: „Sladoled“. Dakle, rekla sam: „Dobro, hajde da zamislimo našu sladoled večeru. “Mi smo to uradili, a on je počeo da izgleda srećno. Dakle, čak i tada sam shvatala da je upravo preko zamišljanja moguće da budemo srećni. Dakle, imali smo našu konceptualnu večeru i to je možda i moje prvo umetničko delo.“ Nakon rata porodica se vratila u Njujork, a Joko je pohađala ekskluzivni Sara Lorens koledž, gde je liberalni establišment bio aktivan i podsticao proučavanje umetnosti. Ona je takođe obilazila gradske umetničke galerije i mesta gde su se umetnici družili i tako se povezivala sa nekim od vodećih ljudi u američkoj avangardnoj umetnosti. Jedan od prvih performansa desio se 1955. godine i zvao se „Osvetljenje“. Sedela je za klavirom, a zatim je pratila svoju instrukciju: „Upali šibicu i gledaj dok se ne ugasi“. Godine 1964. prvi put je izvedeno najpoznatije delo „Iseci deo“ u kojem ona sedi na pozornici, a publika dolazi i seče joj odeću. „To je pomalo zastrašujuće“, kaže ona danas uz blagi osmeh. Deo njenog umetničkog opusa obuhvata i knjiga „Grejpfrut“, sa kratkim rečenicama („Zamislite, oblaci kaplju“). Ona smatra da danas u eri Interneta ljudi nemaju koncentraciju da čitaju velike knjige, tako da dok čitaju njen „Grejpfrut“ nema načina da im bude dosadno. LJUBAV SA LENONOM Kada je započela romansa između Džona i Joko očarala je svetske medije, a zaprepastila mnoge fanove Bitlsa. Još uvek je intrigantno da se pogleda film „Let it Be“, gde se vide mnogi detalji iz njihovog umetničkog života, snimanja albuma i međuljudskih odnosa. Mnogo smatraju da je ona veštica koja je kriva za razbijanje Bitlsa. „Primam negativnost prema meni već 40 godina. Osećam da svet pokušava duhovno da me ubije već 40 godina. Ako kažu da sam veštica, onda jesam.“ Lenon je često i strastveno govorio šta je dobio od Joko Ono. A šta je ona dobila od njega? Bez razmišljanja kaže: „Energiju.“ Joko govori o energiji koju je razmenjivala sa Lenonom i o tome da je samo ona videla jednu stranu njegove ličnosti koju okolina nikako nije mogla da vidi i koju on nije bio u stanju da izrazi što zbog svog vaspitanja, što zbog okruženja u kojem je živeo. Prošlo je više od 30 godina od Lenonove smrti. Iako je i dalje veoma prisutan u njenom životu, ona je uspela da pobegne od uloge koju su ljudi predviđali za nju: da večno tuguje kao udovica u senci svog supruga. „Ne mogu da imam samo jednu ulogu, a nikada nisam ni pomislila na reč udovica. On je bio vojnik na bojnom polju koji je pao za pravdu i slobodu. Tako da sam ja smatrala da moram da nastavim dalje. Imala sam malo dete, ali sam morala da nastavim“. Ne boji se starosti, uopšte. „Možda je to zato što ne mislim o prošlosti toliko. Prošlost je teška. Deo mene, naravno, i dalje je nosi, a deo mene slobodan je od nje.“ Džon Lenon je ubijen 8. decembra 1980. godine, samo tri nedelje nakon objavljivanja njihovog albuma „Double Fantasy“. Ove godine Meltdown festival će doživeti kulminaciju izvođenjem uživo pesama sa tog albuma uz gostovanje nekih „veoma posebnih“ muzičara i pevača. To će biti veoma emotivno i uzbudljivo veče za Joko Ono. Ona kaže da će ih Lenon te večeri posmatrati s neba. Joko Ono završava ispovest u svom stilu. „Budućnost je sada! Budućnost je ovde, upravo sad, samo je mi ignorišemo. Mnogo lepih stvari dešava se sad, u našim glavama posebno, ali moramo da delujemo brzo. Ono što je zaista važno je reći - ja to mogu! Idemo to da uradimo! Uvek to govorim sebi. I Džon je to govorio. Ono što najviše želim da kažem ljudima je da ako ne pokušavaju to da učine, nikad i neće učiniti. Vi ne shvatate da možete da uradite sve dok to ne uradite.“ I to je tako jednostavno. I to je tako komplikovano. KC (L)

Prikaži sve...
24,990RSD
forward
forward
Detaljnije

monografija FK Penjarol, Montevideo , Urugvaj 1932. Prvo svetsko prvenstvo u fudbalu; World cup; sa posvetom, odlično uvezana, korica pohabana, oko 100 +100 str.,meki povez,22cm, š s72

Prikaži sve...
22,000RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj