Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 2020 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Platnena neseser torbica da moze da se koristi i kao neseser i ako zatreba takva kombinacija boja moze da se upotrebi i kao torbica ... Rucke i porubi na oba spoljna d\epa sa jedne i sa druge strsane su od mekane koze, a ostalo je od platna sirina 25 cm visina 16 cm sirina dna 11 cm
Inhalikina futrola za vape aparat, zaletela sam se da je kupim jer sam imala viziju da u njoj mogu držati zajedno i uređaj i ulje, međutim kada stavim svoj uređaj koji je velik, nema mesta za bočicu sa uljem. Nekom ko nema takve ideje, može odlično doći :) Dajem je u pola cene, nikad korištena. Crvene boje.
Издавач Центар за културу „Вук Караџић“ 2014 год Упоредо српки енглески 28 стр. Стална поставка слика Миће Поповића и Вере Божичковић Поповић је отворена 1989. године. Поставка садржи дела и личне предмете ових уметника, које су они сами поклонили родном граду академика Миће Поповића. Кућа у којој се налази Стална поставка слика је била породична кућа Маријана Катића, подигнута 1878. године. Зграда је грађена у духу историзма са класицистичким и декоративним елементима романтизма. Има симетрично решену фасаду са наглашеним лучно завршеним главним улазом на средини, док су лево и десно од улаза постављена по три ужа отвора (по један портал и два излога), одвојена пиластрима са архиволтама. На спрату у средини је балкон на гвозденим конзолама са оградом од кованог гвожђа на који воде двоја врата, док су лево и десно постављена по три двокрилна прозора. Све површине изнад и око прозорских отвора украшене су рељефима, са геометријским и флоралним мотивима. Кровни венац чине конзоле и рељефни елеманти. Изнад средишње бифоре је атика. Рељефне декоративне елементе истиче полифомија фасаде. Ова кућа је била најрепрезентативнија зграда у Лозници крајем XIX и почетком XX века и у њој су боравиле многе значајне личности. Године 1989. у ову зграду је смештена стална поставка слика Миће Поповића, великог српског сликара друге половине ХХ века који је рођен у Лозници. Стална поставка је свечано отворена 28. октобра 1989. године. Тога дана је Мића Поповић проглашен за првог почасног грађанина Лознице. Сталну поставку је отворио академик Матија Бећковић следећим речима: „Ко зна ко је и када повукао линију која са Мићом Поповићем продужила. Невидљива је, а не предаје се, на њој се држи сва нада, сан, доброта и лепота света...Част Лозници, родном сликаревом граду, што је порекла трагичну истину да у завичају пророци живе без части“. Мића Поповић је поклонио свом родном граду нека од својих дела, што је озваничио уговором, који је склопљен између њега и Скупштине општине Лозница. Након чест година, његова супруга Вера Божичковић Поповић, поклонила је шест својих слика. Стална поставка се налази у саставу Центра за културу „Вук Караџић“. Зграда сталне поставке је проглашена за споменик културе 1997. године. Иста је реновирана крајем 2009. и почетком 2010. године када је и модернизован простор сталне поставке. c3
Autor: Aurelija Ivanković, Nikša Njirić Izdavač: Školska knjiga - Zagreb, 1983. Mek povez, 71 str. Pokret i glazba za najmlađe: (upute uz magnetofonsku vrpcu) : priručnik za odgajatelje POGLEDAJTE I OSTALE KNJIGE KOJE PRODAJEM KLIKNITE NA LINK http://www.kupindo.com/pretraga.php?Pretraga=&CeleReci=1&Prodavac=madena&Grupa=1&sSort=cena&sSmer=DESC 110
A pair of intimate friends and great photographers -Cam pana and Puig Ferran -have together composed a magnificent book which constitutes the best possible eulogy one could make for Barcelona. They show us the city just as it is in a series of fine and at times really impressive photographs which reflect all the variety of this city that has justifiably been so fervently praised both by its own inhabitants and by foreigners. Wth these photographs by Campana and Puig Ferran we get the sensation that we are moving through the immense city from one end to the other. The Ramblas! The heart of Barcelona. The greatest attraction of the old part of the city. Its greatest charm. Historical synthesis and legitimate pride of the city. But it is not merely this part, marvelous though it is, which is such a symphony of colour for visitors; it is the unique attractiveness of the city as a whole. It is hard to say whether Nature itself has become a city, for there are mamy lovely new zones in Barcelona -Pe-dralbes, Sarria, Montjuic, Horta - Pleasantly situated along the green foothills of the mountians, following the undulations of the terrain. To appreciate these incomparable suburbs to the full, one has to slip away from Campana and Puig Ferran and wander along solitary streets where the trees meet above us to form a cool, green, rustling canopy; one will have to wander through these high regions of the city close to the bright mountain summits above the blue sea where the city thins out and fades away into open country, In the pages of this book, the authors have tried to capture the spirit of this great city; they express the essence of these streets, squares and history-filled corners in this fine photographic record. Each photograph shows a convergence of ancient and modern. In these pages wee see Barcelona in its entirety, A Barcelona where one finds, on the one hand, great business concerns, and on the other bull fights and football watches. Tvrdi povez, zaštitne plastificirane korice (oštećene), na kvalitetnom sjajnom papiru, bogato ilustrovana, nepodvlačena, bez posvete, težina 600 grama *
VISOKA FILMSKA ŠKOLA U BEOGRADU FILM Šifra artikla: 279854 Isbn: 9788682101291 Autor : Dejan Kosanović Izdavač : FC SRBIJE Delovanje Visoke filmske škole ostavilo je dubok trag u istoriji naše kinematografije i kulture u celini, o čemu na najbolji način svedoči knjiga profesora dr Dejana Kosanovića “Visoka filmska škola u Beogradu”. Kao student Visoke filmske škole i jedan od prvih studenata režije koji je diplomirao... Detaljnije Delovanje Visoke filmske škole ostavilo je dubok trag u istoriji naše kinematografije i kulture u celini, o čemu na najbolji način svedoči knjiga profesora dr Dejana Kosanovića “Visoka filmska škola u Beogradu”. Kao student Visoke filmske škole i jedan od prvih studenata režije koji je diplomirao na Akademiji za pozorišnu umetnost 1952. god., bio je neposredni učesnik u događajima koji su obuhvaćeni, sistematizovani i objašnjeni u ovoj knjizi. Ime/Nadimak Email adresa Poruka POŠALJI Kategorija FILM Autor Dejan Kosanović Težina specifikacija 0.5 kg Izdavač FC SRBIJE Pismo Latinica Povez Broš Godina 2007 Format 15x23 Strana 133 Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sajt koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo. Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku sajta, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje sajt sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga. Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sajt koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.
SMISAO UMETNOSTI OPŠTA UMETNOST Šifra artikla: 233896 Isbn: 9788685063541 Autor : Andrej Nikolajević Beli Izdavač : LOGOS Ime/Nadimak Email adresa Poruka POŠALJI Kategorija OPŠTA UMETNOST Autor Andrej Nikolajević Beli Težina specifikacija 0.5 kg Izdavač LOGOS Pismo Ćirilica Povez Broš Godina 2008 Format 12x17 Strana 66 Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sajt koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo. Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku sajta, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje sajt sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga. Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sajt koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.
Vojkan Borisavljević udzbenički format tvrd povez,omot ilustrovana NOVA Posvetivši život muzici, Vojkan Borisavljević je ostavio neizbrisiv trag u srpskoj muzičkoj istoriji, pre svega kao kompozitor i dirigent, a onda i kao aranžer, producent, muzički urednik. Jedno je sigurno – Vojkanova odiseja nastala je smenjivanjem različitih nota, melodija i tonova, zbog čega njegovo muzičko stvaralaštvo možemo okarakterisati kao odraz čarobne simfonije života.Note i reči imaju jednu sličnost – one su izraz najdubljeg dela čovekovog bića. U autobiografskom delu Moja odiseja Vojkan Borisavljević daje hronološki zapis svoga života, ali uspeva i da dočara duh proteklog vremena, sećajući se legendi jugoslovenske domaće estrade, pozorišta, televizije i filma. U životu Vojkana Borisavljevića sve bilo je muzika i sve ostaće muzika. Ova knjiga nas podseća na to da ipak postoje odiseje koje nemaju kraja već se nastavljaju večno. Zbog toga ne možemo a da se ne zapitamo šta je čudesnije – muzika ili onaj koji muziku stvara?
SALVADOR DALI JA SAM GENIJE Pogovor - Miro Glavurtić Izbor i prevod Branka Petrović Izdavač - V. Milošević, Beograd; D. Petrović, Beograd; M. Glavurtić, Beograd Godina - 1983 116 strana 20 cm Povez - Broširan Stanje - Kao na slici, tekst bez podvlačenja SADRŽAJ: Tajni život Salvadora Dalija Rođenje Salvadora Dalija Anegdotski autoritet Detinjstvo Mladićko doba Kameno doba Susret sa Galom Moja borba Ponovo Pariz Ako Vas nešto zanima, slobodno pošaljite poruku.
TARAS KERMAUNER INFANTILNI DEMON - studije o evropskoj drami Prevod - Dejan Poznanović Izdavač - Nolit, Beograd Godina - 1975 222 strana 19 cm Povez - Broširan Stanje - Kao na slici, tekst bez podvlačenja SADRŽAJ: Sigurnost i vernost, sumnja i vera - Otelo Želja za apsolutnim i njena tragična granica - Torkvato Taso Vreo čin, prazan čin - Lorencačo Čovek bog - čovek zločinac - Kaligula Infantilni demon - Kralj Ibi `Šta se dogodilo sa dramskim junakom od kako je izašao iz kompaktne sredine antičkog mita, iz - kako kaže Hegel - `herojskog stanja u kome subjekt ostaje u neposrednoj povezanosti sa čitavom svojom voljom, čitavim svojim delom, čitavim svojim ispunjavanjem`? Još 1911, Lukač je u svojoj seminalnoj studiji Istorija razvitka moderne drame utvrdio da je moderna drama, drama individualizma i građanskog života, te da se o njoj mora govoriti pomoću pojmova koji se bitno razlikuju od onih pomoću kojih govorimo o grčkoj tragediji, još uvek neprevaziđenom uzoru velike drame. U svojim studijama o evropskoj drami Taras Kermauner pokušava da prati sudbinu dramskog junaka u izmenjenim društvenim, ideološkim i estetičkim uslovima. Počev od Otela, u kome Otelo i Dezdemona kao junaci novootkrivene subjektivnosti krše utvrđeni poredak svojim tajnim venčanjem i postaju žrtve tek probuđenog Jagovog radikalnog kritičkog duha, preko Geteovog Torkvata Tasa u kome se moderni, nesigurni, problematizovani junak kreće u deheroizovanom svetu i Miseovog Lorencača u kome vidimo poslednji, očajnički, junakov pokušaj da se uzdigne do autentičnog herojskog dela u svetu koji se ničim ne uzdiže do herojstva i autentičnosti, do Kamijevog Kaligule,,`ekstremiste koji sve doteruje do kraja` da bi na kraju otkrio ne apsolut već ništavilo, mi pratimo ne samo istoriju evropske drame već i istoriju evropskog građanskog čoveka. Gde se ona završava? U grotesknom Žarijevom Kralju Ibiju. Jer, Ibi je za Kermaunera kralj i zaključak evropskog subjektivizma, on je subjekt koji proždire sve, potpuno deheroizovan, sveden na dve osnovne fiziološke radnje: ždranje i defekaciju. Kao veliki i sveobuhvatni simbol, Ibi se nadnosi nad istoriju građanske drame i samim tim - nad istoriju građanskog društva.` Ako Vas nešto zanima, slobodno pošaljite poruku. Vilijam Šekspir Johan Volfgang Gete Alfred De Mise Alber Kami Alfred Žari William Shakespeare Johann Wolfgang Von Goethe Alfred De Musset Albert Camus Alfred Jarry