Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 204 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Mario Maskareli, slikar i grafičar, rođen je na Cetinju 1918. g., preminuo 1996.g. Gimnaziju i Akademiju za likovne umetnosti završio je u Beogradu 1950. g. Pripadao je Beogradskoj grupi, ne po stilskoj srodnosti, nego zbog ljudskog afiniteta, kao i grupi Lada. Slikarstvo Marija Maskarelija prošlo je kroz nekoliko faza. Od slikanja na staklu, ekspresivne apstrakcije, do slika ekspresivne realnosti. No, bez obzira na kolebanja u stvaralaštvu, ovaj umetnik je razapet između literature i slikarstva, imaginarnog i stvarnog, umetnosti i života. U svom stvaralaštvu, pokušao je da sve to pomiri, ostajuċi pri tome esteta. Maskareli je bio veoma plodan slikar, zapažen odmah po završetku studija – na prvim izložbama. U vreme dok je slikao, imao je mnogo poklonika svoga slikarstva, te gotovo svaka kolekcija, svakako i svi muzeji ( i Narodni muzej i Muzej savremene umetnosti u Beogradu) poseduju njegove slike. Nagrade: Oktobarski salon, Zlatno pero, Zimski salon Herceg Novi, itd. Tehnika: ulje na platnu Dimenzije : 64 (h)x 62 (w) cm sa ramom; 52 (h) x 50 (w) cm bez rama; Naziv slike : „Žena“ Godina nastanka: 1986. Potpis desno u donjem uglu. Drveni ram. SVAKA PROVERA JE MOGUĆA-LIČNA KOLEKCIJA PRODAJE SE ZBOG ODLASKA U INOSTRANSTVO.
Miodrag Vujačić MIRSKI (1932-1997.) - JESENJI PEJZAŽ - Ulje na platnu iz cca 1985. Dimenzije slike 60x50 cm, opremljena u trostruki ram iz perioda nastanka slike, spoljnih dimenzija 76x66cm. Signatura grebanjem dole levo. Dogovor moguć, pitanja u inbox ili telefonom. Pogledajte i ostale moje oglase.
Uroš Tošković (1932-2019) KREATURA - mešana tehnika ulje, bajc, ugalj na kartonu dimenzija 32 x 27,5 cm. Opremljena pod staklo u adekvatnu lajsnu ukupnih dimenzija 57 x 52 cm. Na poleđini slike pečat Republičkog zavda za zaštitu spomenika kulture. Fotosertifikat N. Kusovac. Dogovor moguć, pitanja u inbox. Pogledajte i ostale koje oglase.
Mihajlo Đoković Tikalo je rođen 1. januara 1941. g. u Čačku. Već na njegovim najstarijim sačuvanim crtežima ogleda se Tikalov nemirni temperament, mašta i ironija. Nakon srednje škole završio je Akademiju likovnih umetnosti u Beogradu, gde i danas živi radi. Slikar sa jednim od najspecifičnijih i najuzbudljivijih opusa u srpskom slikarstvu u poslednjih pola veka. Mihailo Đoković Tikalo nikada nije postao član Mediale, ali će mu njeni pripadnici i njihova shvatanja celog života biti veoma bliski. Tikalo nije ušao u hram Mediale, ali je nedaleko od njega podigao svoju sopstvenu crkvu. I u tu crkvu je uneo svoju ikonu: Hijeronimusa Boša. Sami Holanđani su našeg slikara proglasili `mlađim bratom Hijeronimusa Boša`. Član je ULUS-a. Za sebe kaže da je izraziti nostalgičar i samotnjak, ali i nepatvoreni hedonista i optimista. Na širem, evropskom planu, slikarstvo Mihaila Đokovića Tikala može se podvesti pod „ novi nadrealizam“. Međutim, pravi prostor njegovog interesovanja i kreativnog pražnjenja biće slobodno putovanje mašte neispitanim prostranstvima podsvesti, dakle, ezoterija. Od 1980. do 1996. godine odvija se najplodnije stvaralačko razdoblje Mihaila Đokovića Tikala. Na većim, pa i monumentalnim platnima, nastaju dva tematska ciklusa - kompozicije `Ventislava` i kompozicije sa realističkom figurom, eventualno portretom. Taj period se s punim pravom može označiti kao period istinskog slikarovog zenita. Nagrada Vukove zadužbine. Tehnika: ulje i olovka na kartonu Dimenzije : 86,5 (h)x 70 (w) cm sa ramom; 64,5 (h) x 49,5 (w) cm bez rama; Naziv slike : „Čekajući kišu “ Godina nastanka : 1995. Potpis sa godinom, desno u donjem uglu. Slika je kupljena od autora. Sertifikat o autentičnosti. Drveni ram + antirefleksno staklo. SVAKA PROVERA JE MOGUĆA-LIČNA KOLEKCIJA PRODAJE SE ZBOG ODLASKA U INOSTRANSTVO.
u svakom slucaju mnogo bolje od mnogih izvikanih umetnika iz tog perioda a cena prava sitnica s obzirom na to da je bilo koje delo ove autorke esktremno retko u ponudi Gordana POPOVIC (1932), certifikat Enformel, 1970 kombinovana tehnika, ulje ili uljana boja na podlozi od udarcima deformisane ekstra debele, durabilne i tvrde aluminijumske folije, gotovo limene ploce, sve to postavljeno na dasci dimenzija cca. 42 x 42 cm, i ceka na uramljivanje, signirana, veoma retko nova umetnost sedme decenije, postmoderna, konceptualna umetnost, nova figuracija, pravci u savremenoj srpsko jugoslovenskoj umetnosti, muzej savremene umetnosti,
Pogled na kapetan Misino zdanje, ulje na platnu naseg poznatog slikara dimenzije slike 18 x 23 cm, sa ramom 28 x 33,5 cm Jefta Perić (1895-1967), slikar i profesor Akademije primenjenih umetnosti u Beogradu, značajan je predstavnik kolorističkog realizma u srpskoj i jugoslovenskoj umetnosti. Umetničko obrazovanje stekao je u Zagrebu, Minhenu i Parizu. U francuskoj prestonici je proveo dvanaest godina tokom kojih je uobličio slikarski izraz, a usavršio se i kao kopista i restaurator. U Parizu je upoznao i Pavla Beljanskog (1892–1965). Njihovo prijateljstvo je trajalo sve do smrti kolekcionara (1965), a bilo je naročito intenzivno od 1935. godine kada se Perić preselio u Beograd i dobio ovlašćenje od Beljanskog da bira i kupuje slike jugoslovenskih umetnika za njegovu zbirku. Zahvaljujući velikom znanju, skromnosti i spremnosti da pomogne drugima stekao je veliko poštovanje među kolegama. Bio je član ULUS-a i „Lade” i redovan učesnik na izložbama ovih udruženja. Samostalno je izlagao u Zagrebu 1927, i u Beogradu 1936, 1939. i 1951. godine. Pedagošku delatnost započeo je u Umetničkoj školi ULUS-a , a nastavio na Akademiji primenjenih umetnosti kao profesor crtanja. Najviše je slikao pejzaže, gradske predele, intimističke enterijere sa figurom, mrtve prirode i cveće, portrete i aktove..
očuvano kao na slikama veći format Ras je, kao ratno siroče, odrastao u domovima. U jednom sirotištu kod Kačareva, dok je izučavao limarski zanat, majstor je primetio da je `previše dobar za limara`. Studirao je u klasi profesora Mihajla Petrova. Veru Pavladoljsku, poemu Matije Bećkovića, objavio je kao luksuzno bibliofilsko izdanje, sa dvanaest grafika, ispisanu Rasovom ćirilicom. Svoju buduću suprugu Evu upoznao je u utorak, a venčali su se u nedelju. Ona će, sve do njegove prerane smrti, biti Rasov model i muza. Izloživši u izlogu nekadašnje galerije ULUS-a, u zgradi `Jugoeksporta`, živog petla sa natpisom `Gagarin u kosmos, a ja u lonac`, Ras je izveo prvi hepening u Beogradu. Taj umetnik raskošnih, renesansnih talenata, imao je, prema rečima njegovih brojnih prijatelja, rentegenski smisao da u ljudima prepozna talenat i natera ih da to i rade. Radomir Stević Ras (26 February 1931 – 22 November 1982)[1] was a Serbian painter, illustrator and designer. He was also founder and owner of a private theatre in the former Yugoslavia that exclusively presented work of domestic authors. Biography[edit] Ras was born in the village of Prekopuce (Toplica District). He was the third child of Borivoj and Kruna Stević. After completing his training in metal working (at various provincial towns in Serbia) he went to Belgrade to study at the Belgrade Academy of Art under Professor Mihajlo S. Petrov.[2] Works of Radomir Stević Ras are exhibited in the Gutenberg Museum in Mainz, Germany; The Russian Academy of Sciences, Moscow, Russia; Royal Library of Belgium, Brussels, Belgium; Fords Museum, San Francisco, USA and the National Museum of Serbia, Belgrade, Serbia. His most important works are: 1. Alphabet according to Ras.[3] 2 Illustrations for the following books `Blood that glows` by Branko Miljković, `Vera Pavldoljska` by Matija Bećković, `A letter to Haralamije` by Dositej Obradović, `The Beginning of the Revolt against Dahijas` by Filip Višnjić and `Serbia` by Oskar Davičo. 3. Eva za Sarojana (title of painting). Ras was married to Eva Ras (Serbian Actress, writer, and painter). Eva was his muse and model for many of his paintings. He was the father of writer and journalist Vuk Stević Ras (1957 - 2017)[4] and also of the youngest published Serbian writer Kruna Ras (1969 - 1993).[5] Ras died on 22 November 1982 in Belgrade. fazan fazani
Rad jednog od najboljih slikara danasnjice cije se slike sada u Americi prodaju za hiljade dolara. Cena niza od realne. Vladimir VLAHOVIC Pejzaz - |Ciklus secanje na L. Za ljubitelje Rusije, Tolstojevih opisa ruske ravnice. Par excellence poklon za osobu od znacaja, ili add value delo za unapredjenje enterijera. ulje signirano 65-82 cm sa ramom dim.40-56 cm bez rama
➡️ http://www.kupindo.com/Clan/Chuma/SpisakPredmeta Stara minijatura na slonovaći rađena po slici Thomas Gainsborough Mr. and Mrs. William Hallett u original opremi. Minijatura je potpisana od strane umetnika, pogledajte sliku sa potpisom. Format slike sa ramom je: 11.3cm x 14.3cm vidljivi deo slike: 6.3cm x 7.9cm
S-s-samo za one koji ne veruju u ezoteriju kako ova faktografska Brasićeva slika jednog seoskog dogadjaja ne bi mogla da uznemiri niti pak čim isprovocira niti pak ugrozi njihovo ničim narušeno spokojstvo. Janko Brasić Kod vračare, 1989 ulje na kartonu 31 x 40 cm signirana i datirana Fotosertifikat. Ključne reci Naiva, naivna umetnost, Jugoslavija, Srbija, Janko Brašić (Serbian Cyrillic: Јанко Брашић; Oparić, January 1, 1906 – June 15, 1994) was Serbian naïve painter. He is considered to be one of the foremost contributors to the Naïve art genre, with a worldwide reputation. Contents Biography Brašić was born in 1906 in Oparić near Jagodina. He began painting in 1927, but his earliest dated works are from 1933 (drawings and self-portrait in oil). He is considered as the founder of the Serbian naive art. He died in his birth village of Oparić in 1994, where he lived and worked all his life. About himself `I made my self-portrait as a testimony so that my fellow-countrymen would stay calm. If I painted someone else they could accuse me of the lack of resemblance since I got the picture and the man whose portrait I had made wouldn`t be there for them to see him immediately. Well, this is how it was!… It was easy for me to make the portrait of myself … I looked at myself in the mirror and that`s how I painted.` Artistic Style As a chronicler of his time, he managed for a moment to check the passing of the old and patriarchal way of life, preserving the fluid of the past time. Rustic, elemental realism is his way of maintaining the primeval contact with his environment. Void completely of professional routine, his painting makes a harsh, sonorous impression. In a review of his work, an art critic wrote: `The development of Serbian naive art officially starts with the work of Janko Brašić. His earliest works (portraits) date from 1933. Rustic elementary realism is his way of expressing primordial relations with his surroundings. Lacking professional routine his painting seem bitter and sounding. Scenes are mainly presented in a rural landscape; they possess bright colorization, without explicitly expressed focus. However, the most expressive are his psychological portraits. With almost six decades of fruitful work Janko Brašić will remain the symbol of naive art in Serbia and Oparić will be widely famous as his homeland...`. Exhibitions and awards His first group exhibition was organized in 1935 by the Association of Serbian Artists in the Cvijeta Zuzorić Art Pavilion in Belgrade. It was an exhibition of portraits, in which Brašić exhibited a portrait of King Peter II and a self-portrait in oil. Besides scenes from rural life, historical myths and anecdotes – portraits dominate in Brašić`s opus. The greatest collection of his paintings is at Museum of Naïve and Marginal Art (MNMA), Jagodina, Serbia.