Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
126-150 od 5353 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
U ovoj izvanrednoj monografiji nalaze se priče o trideset tri eminentna slikara različitih profila i generacijskih raspona, i kao takva ona predstavlja svojevrstan omaž savremenoj likovnoj umetnosti. Spisak slikara koji u knjizi govore o svom stvaralaštvu i odgovaraju na nimalo lako pitanje - kako su postali slikari, su: Momčilo Moma Antonović, Aleksandar Cvetković, Vladimir Dunjić, Božidar Damjanovski, Vasilije Dolovački, Željko Đurović, Tijana Fišić, Dragan Ilić-Di Vogo, Ljubodrag Janković-Jale, Mijodrag Janković, Zoran Jovanović-Dobrotin, Momčilo Momo Kapor, Velizar Krstić, Ratko Lalić, Aleksandar Luković-Lukijan, Danica Masniković, Milan Miletić, Vladan Micić-Micke, Stojan Milanov, Dragan Martinović-Martin, Goran Mitrović, Janoš Mesaroš, Kemal Ramujkić, Jovan Rakidžić, Slobodanka Rakić-Šefer, Milan Stašević, Milić Stanković – Milić od Mačve, Nenad Stanković, Rade Stanković, Tomislav Suhecki, Damir Savić, Radislav Raša Trkulja, Milka Vujović i Stanko Zečević. Pored biografija, izdanje obiluje anegdotama iz života umetnika, kao i reprodukcijama, koje sublimiraju njihov rad i pružaju dragocene podatke o duboko intimnim emocijama, estetskim i moralnim nazorima svakog slikara ponaosob. Knjiga pred vama je namenjena najširem krugu ljubitelja slikarstva, od laika preko najstrastvenijih obožavalaca do studenata likovnih i primenjenih umetnosti, za koje može biti vredan izvor znanja. Pisana je popularnim stilom što doprinosi tome da je razumeju najrazličitiji profili čitalaca. Strana 336 Povez knjige: tvrd Pismo: latinica Format knjige: 220 x 260 mm
Pun naziv knjige: IL MANUALE DEL FOTOGRAFO Materiali, tecniche, procedimenti, attrezzature dalle fotocamere tradizionali agli ultimi modelli digitali. Autor: JOHN HEDGECOE Izdavač: ARNOLDO MONDADORI EDITORE 352 str. : ilustr. ; 16 x 23 cm / Tvrd povez sa zaštitnim omotom Knjiga je u odličnom stanju
Beograd 2003. Tvrd povez, zaštitni omot, bogato ilustrovano, veliki format (29 cm), 365 strana. Napomena: knjiga je nekorišćena (nova). T1 U ovom tekstu dolazi do prožimanja različitih interpretativnih matrica, ne odvajaju se, već prepliću činjenice umetnikove biografije sa ikonografskim, morfološkim i sadržajnim analizama umetničkog dela i vodi se računa o kulturološkom i sociološkom kontekstu umetnikovog formiranja i delovanja. Ovaj tekst može se shvatiti kao «korekcija» jednog pristupa koji prihvata mnoga zatečena mišljenja ali se ni sa jednim u celini ne usaglašava, nego želi da ih dopuni aparatom koji mogu da ponude «metodološki modeli socijalne istorije umetnosti». A to drugim rečima znači da se u ovom tekstu prevashodno razmatraju odnosi izmedu umetnika i društvene i kulturne sredine njegovog formiranja i delovanja, dakle, uticaji sredine na umetnika i povratni efekti umetnikovih poduhvata u promeni te iste sredine. (Iz recenzije dr Jerka Denegrija) Ova uzorna sveobuhvatna studija predstavlja novi doprinos tumačenju dela velikana srpskog slikarstva Petra Dobrovića. U drugom i drugačijem rakursu sagledavanja i razmatranja pokazuje suvereno vladanje pozitivnim dostignućima nove istorije umetnosti i primene inovativnih metodoloških zahvata. Reč je pre svega o metodu «intervencije», svojevrsne nadogradnje, ali i reakcije, na utemeljeni ili kanonizovani istoričarsko-umetnički pogled. «lntervencija», naročito u saglasju sa elementima nove sociologije umetnosti, otvara, na osnovu već postojećih ili recentnih saznanja i činjenica, nova pitanja, o poreklu i uslovima nastanka umetničkog dela i umetnikovog delanja, o mogućnostima drugačijeg pogleda na do sada već detaljno analizirani opus Dobrovićev. Ova metoda u tekstu Simone Čupić uspešno postavlja ta nova pitanja, ali jednako uspešno na njih i odgovara, donoseći nove ideje, zaključke i istine o ovom bogatom opusu. (Iz recenzije dr Lidije Merenik)
Slika `U vinu je strast` radjena je uljem na platnu, dimenzije 60 x 50 cm, (blind ram). Slika je radjena kvalitetnim bojama na profesionalno prepariranom platnu tako da je postojanost boja zagarantovana. Slika je uživo živopisnija i upečatljivija. Slika se može lično preuzeti u Beogradu, a po dogovoru šaljem i kurirskom službom, troškove poštarine snosi kupac.
Kako prepoznati umetnost komplet od 12 knjiga, Vuk Karadzic, 1980.U odlicnom stanju. 1.Romanika 2.Gotika 3.Islamska umetnost 4.Grcka umetnost 5.Kineska umetnost 6.Mesopotamska umetnost 7.Renesansa 8.Etrurska umetnost 9.Rokoko 10.Barok 11.Rimska umetnost 12.Egipatska umetnost
Anatomija za umjetnike Jeno Barcsay Izdavač: Leo commerce Pismo: Latinica Povez: Tvrd sa omotnicom Broj strana: CXLII Likovnom umetniku ljudsko telo predstavlja prvenstveno prizor i njegovo oko ispituje šta se sve može otkriti na tom telu. U mojim anatomskim istraživanjima nisu bila presudna medicinska, već umetnička gledišta. Zato je moj osnovni zadatak bio upoznati i što vernije prikazati mišićni sastav i kostur, koji prilikom funkcionisanja najviše utiče na promenu oblika površine tela…
Dia de los Muertos odnosno Dan mrtvih, slavi se u Meksiku početkom novembra meseca. Ovaj praznik okuplja čitave porodice kako bi odale počast preminulim članovima i prijateljima. I obično je u pitanju veselje. Najčešći motiv je La Calavera tj. ljudska lobanja. Ove dve figure su napravljene od stiropora i poliuretanske pene (pur pena) i verovatno su služile kao ukras u nekom ugostiteljskom objektu. Veća je visine 190cm, manja 80cm i jako dobro su očuvane. Imaju par sitnih oštećenja, ali je struktura netaknuta. Dve jako zabavne dekorativne figure, pogodne za tematski kafic ili, jos bolje, tequila bar. Preuzimanje isključivo lično, previše su krhke da bi putovale kurirskim službama.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Dodatne informacije Pisac RUDOLF ARNHAJM Izdavač UNIVERZITET UMETNOSTI U BEOGRADU Izdanje 1981 Povez MEKI Strana 435 Stanje Dobro
Olivera Janković MARINA ABRAMOVIĆ Bel Art, 2012. Udžbenički četvrtasti format, 134 ilustrovane strane. Nova knjiga/katalog, ima posvetu na predlistu (ne umetnice već autorke). Prva objavljena monografija na ovim prostorima o radu Marine Abramović. Knjiga se fokusira na prve, rane radove umetnice, u periodu do 1975. godine, kada se seli u Amsterdam. Oni su nastali u kratkom periodu od 1972. godine i, bilo da su izvedeni u Beogradu ili na festivalima umetnosti i drugim umetničkim prostorima u inostranstvu, predstavljaju beogradski period Abramovićeve. Tokom ovog perioda ona deluje pri Galeriji Studentskog kulturnog centra (SKC) u Beogradu, koji upravo tada postaje kultno mesto avangardističkih zbivanja. Zajedno sa grupom beogradskih umetnika (Raša Todosijević, Neša Paripović, Zoran Popović, Slobodan Era Milivojević, Gergelj Urkom) mlada Marina Abramović je gradila duh i atmosferu „nove umetničke prakse“ i konceptualne umetnosti.