Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
151-175 od 2100 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Jovan Križek- Simfonija u plavom, ulje na kartonu iz perioda oko 1965.godine. Signirana dole levo, sa sertifikatom iz priloga. Dimenzije bez rama 42,5cm x 55,5cm, sa ramom 60x70cm. Ram Fabris. Licno preuzimanje je za umetnicka dela uvek najbolja opcija. Na mom profilu imate ponudu za puno drugih slika poznatih slikara: Cile, Cibe, Pacov, Mitrovic, Prodanovic, Suput, Mikonjic, Micic. Razliciti formati, razlicite tehnike. Sve moje slike su deo licne kolekcije, sa paznjom kupovane i cuvane. `Jugoslovenski slikar i istaknuti scenograf sa brojnim nagradama, rođen u Pšerovu (Čehoslovačka). Kao najstariji od šestoro dece, od šesnaeste godine počeo da slika, čime je izdržavao porodicu. Sa 19 godina je radio sve poslove u praškom Divadlu uz istovremeno školovanje. Akademiju je završio u Pragu 1926. Usavršavanje je nastavio u Italiji, da bi prešao u Narodno kazalište u Splitu. Na traženje Milana Predića direktora Narodnog pozorišta od 1930. prelazi u Beograd, gde je do kraja života radio kao istaknuti scenograf Narodnog pozorišta i vrlo uspešan slikar i pedagog. Preminuo je 1996. godine.`
EAN kod: 5998250350547 Stil lampe: Moderna Preporučena prostorija za korišćenje: dnevna soba, radna soba Temperatura boje izvora svetlosti: Svetlosni tok izvora svetlosti (lm): 3350 Specifikacije izvora svetlosti: 50 LED tehnologija: da IP zaštita: IP20 Specifikacije senzora pokreta: 30000 Boja lampe: 5 Boja abažura: bela Materijal lampe: metal Materijal abažura: akril Vek trajanja izvora svetlosti (h): 30000 Uključenih izvora svetlosti: Energetska klasa izvora osvetljenja: Garancija (godina): 5 Ugao osvetljenja (x°): Ponderisana potrošnja energije (kwh/1000 ah): 50 Broj grla: Broj grla br. 2: Vrsta grla br.2: Specifikacije osvetljenja: LED 50 Dijametar: 600 Jedinstvena veličina kutije X (cm): 64 Jedinstvena veličina kutije Y (cm): 64 Jedinstvena veličina kutije Z (cm): 11 Neto težina (kg): 3.68 Bruto težina: 3.88 Daljinski upravljač: Podesiva temperatura boje: Podesiva osvetljenost: Način podešavanja osvetljenosti: RGB: Baterija: Tip prekidača: Funkcija memorije: Funkcija tajmera: Noćna funkcija: Wi-Fi: Bluetooth: Lampa se može puniti USB kablom: Tip senzora: Rabalux sopstveni dizajn: Ostale funkcije: Oblik svetlosnog izvora: Klasa zaštite: I
Slika Mesečina je izrađena kombinovanom tehnikom, dimenzije 34x25cm, sa ramom 55x45cm. Signirana dole desno. Kupljena u ateljeu slikara. Jedinstveni Jaletovi aktovi. Na fotografiji imate Jaletov katalog potpisan sa malom pisvetom meni ( moje ime je precrtano). Ram Fabris, standardno pod staklom. Licno preuzimanje je za umetnicka dela uvek najbolja opcija. Na mom profilu imate ponudu za puno drugih slika poznatih slikara: Cile, Cibe, Pacov, Mitrovic, Prodanovic, Suput, Mikonjic, Micic. Razliciti formati, razlicite tehnike. Sve moje slike su deo licne kolekcije, sa paznjom kupovane i cuvane. Ljubodrag Janković Jale rođen je 1954.gidine diplomirao na Akademiji primenjenih umetnosti (odsek slikarstvo) u klasi profesora Vinka Grdana. Član ULUPUDS-a je postao 1957. godine, a u članstvo ULUS-a primljen je 1961. Pored niza samostalnih izložbi, učestvovao je na mnogim kolektivnim izložbama u zemlji i inostranstvu. Bio je redovni profesor (na predmetu Akt) na Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu. Izuzetno cenjen slikar, sa posebnim stilskim izrazom.
Opis Mantra Bianca LED podna lampa je dizajn Josea I. Ballestera koji kombinuje drugačiju estetiku sa veoma dekorativnim svetlosnim efektom. Moderna podna lampa koja je savršena za osvetljenje dnevne sobe ili nekog drugog Vama omiljenog prostora u kući. Ono po čemu je Bianca kolekcija drugačija je njen akrilni abažur, posebno dizajniran tako da LED svetlo projektuje kroz njega na elegantan i hipnotičan način. Baza od belo obojenog metala, dok je akrilni abažur blago zakrivljen. Dimer na kablu daje mogućnost prigušivanja svetla po želji.
Opis Mantra Bianca LED plafonska visilica je dizajn Josea I. Ballestera koji kombinuje drugačiju estetiku sa veoma dekorativnim svetlosnim efektom. Viseća lampa koja je savršena za osvetljenje trpezarije ili spavaće sobe. Ono po čemu je Bianca kolekcija drugačija je njen akrilni abažur, posebno dizajniran tako da LED svetlo projektuje kroz njega na elegantan i hipnotičan način. Baza od belo obojenog metala, dok je akrilni abažur blago zakrivljen. Topla bela boja svetla (3000k).
Dragutin Cigarčić (1922-1985)- Tri gracije, pastel, dimenzije š21 x v25cm (s ramom š45 x v54cm). Rad nije signiran. Slika se prodaje iz lične kolekcije, isključivo uz lično preuzimanje u Beogradu-Čukarica ili Šumice. O umetniku: Cigarčićeva biografija je za poštovanje, mada nikada ništa lično nije isticao. Rođen je u porodici poznatog vranjanskog terzije LJubomira Cigarčića i majke Savke - domaćice. Diplomirao je na Akademiji likovnih umetnosti u Beogradu 1946. godine, a zatim je bio saradnik u Državnoj majstorskoj radionici Mila Milunovića, nekoj vrsti kvalitetnih postdiplomskih studija, koje su prošli mnogi viđeni slikari. Boravio je u Francuskoj kao stipendista francuske vlade i stipendista Fonda `Moša Pijade`, zlatnoj potpori mladim umetnicima koju je pružao Titov sistem. Učestvovao je na studijskim putovanjima u Pragu, Parizu, Budimpešti, Veneciji, Beču i Rimu, ali je u njegovom delu najvidljiviji uticaj francuske moderne kulture. Pripadao je grupama `Samostalni` i `Decembarskoj grupi`, koja je bila izvanredno značajna, okupljala velike slikare, ali bila i državni projekat, nasuprot grupi `Medijala`, prvom pravom srpskom andergraundu i opoziciji, kako likovnoj, tako i političkoj. Cigarčić je imao tri samostalne izložbe, sve u Beogradu: 1948, 1956. i 1960. godine. Učestvovao je na mnogim grupnim izložbama u zemlji i inostranstvu. Mali i okretan, slikao je do poslednjih godina života kvalitetno, za njega nije važio kao za današnje umetnike popularno rečeno `zamor materijala`. I nekada su slikari teško živeli, pa je Cigarčić bio profesor na Školi za industrijsko oblikovanje u Beogradu. Reč je o stvaraocu koji je radio na poseban način, duboko uvažavajući tradiciju, svoje nasleđe, ali su kod njega srednji vek i freskopis dolazili do drugačijeg izraza nego kod njegovih saboraca iz `Decembarske grupe` - Lazara Vozarevića i Aleksandra Tomaševića. Diskretan i suzdržan, oprezan i mudar, on nije dopuštao da bilo šta direktno prodre u sliku, sve je moralo da prođe njegove brojne filtere nataloženih osećanja i doživljaja. Taj nepravedno skrajnuti i zaboravljeni majstor, koji nezasluženo nije stručno potvrđen, slikao je na podobije starih zografa, njegova boja kao da je sazrevala stotinama godina, izravno preneta sa freske. To je boja starog zida, topla i isprana, okađena, toliko sugestivna, krajnje posna, koja upućuje na lični i estetski asketizam, slikara koji je u oblačenju i nastupu praktikovao tihovanje. On je ono najlepše i najbolje što daje jug Srbije, tradicionalni svet, skroman i suzdržan. Uspostavio je vezu između ikonopisa i freskopisa, srednjeg veka i visokog modernizma, u duhu mediteranskog zaveštanja balkanske kulture. Bio je jedan od slikara koji su srpsku likovnost uveli u evropsku na sasvim nov način.
Fantastican primerak impresionistickog prilaza u srpskom portretu XX veka. Ima ljudi kolekcionara koji veruju da tudji portreti u kuci donose losu energiju, da citiramo `ma teraj portrete sto dalje od kuce u p.....m...........`, a isto stanoviste potkrepljuju i poneki savremeni slikari, jedno je sigurno - oni nece kupiti ovaj portret. Portret zene, oko 1960 ulje na platnu signatura dole desno 50,5 x 40 cm Sliku je potvrdio autor monografije o Stojsavljevicu, Konstantin Novakovic a prema potrebi mogu se izvaditi certifikati.
Muzejski egzemplar ili genijalna nagrada i podstrek za nekog dostojnog humanistu iz doktorske struke; pravi raritet i paradigma struke. moze placanje u vise rata. Kada pogledate lice ovog hirurga kod Damjanovskog ono je toliko univerzalno da u njemu mozete sagledati skoro sve lekare, sva znana i neznana lica iz ove profesije. Slican kosmopolitski kvalitet moze se primetiti i kod ljudi u Mestrovicevim delima. Za dvadesetdve godine budnog motrenja i posmatranja umetnickih ostvarenja nismo zapazili nijedno slicno a da je plemenito i vezano za ovu struku. Hirurg, 1980 mesana tehnika 45,7 x 60,7 cm plus ram signiran i datiran rukopisom sredina dole i signiran dva puta otiskom prsta kao potvrda originalnosti rada sredina dole i sredina gore, videti slike Bozidar Bobi Damjanovski je predstavio profesiju hirurga kao malo koji slikar, hiper realizmom na kom se cini kao da je i selotejp traka zaista tu na slici. Retko koja profesija biva kvalitetno likovno predstavljena kao sto je slucaj na ovoj slici. Roden 1947.god u Skoplju, gde je završio srednju umetnicku školu. Diplomirao na akademiji likovnih umetnosti (slikarstvo u klasi prof. Nedeljka Gvozdenovica) u Beogradu 1972. godine. Postdiplomske studije završio na istoj akademiji 1975. godine u klasi profesora Radenka Mišcevica. Clan ULUS-a od 1973. godine. Bavi se slikarstvom crtežom i grafikom. Živi i radi u Beogradu. Napomena: Iako izgleda superiorno da bi tek tako bio radjen rukom ovaj rad je 100% originalan rad autora Bozidara Damjanovskog i nije ni grafika niti bilo kakva vrsta stampe sto naravno znaci ni one stampe rukom doradjene pa se po toj neverici i vidi, odnosno u njegovom radu se ogleda njegovo veliko majstorstvo. Uostalom, autor je hvala Bogu ziv pa se navedeno vrlo lako moze proveriti i potvrditi kod njega licno.
Prodajem grafiku poznatog grafičara Milana Stanojeva iz njegove rane faze, tačnije iz 1967. godine. Grafika je uramljena sa ramom od medijapana crne boje (može se pogledati na fotografiji) i ide sa duplim parspatuom. Odlično očuvana. Veličina rama: 65 x 50,5 cm Veličina grafike: 42 x 32 cm Tehnika: Litografija u boji Godina: 1967. Otisak: A.0. - Autorski otisak - Signirana u donjem delu grafike Naziv dela: Popodnevni časovi Nešto o autoru: Milan Stanojev, rođen 1938. godine u Srbobranu, 1964. godine je diplomirao na grafičkom odseku Akademije likovnih umetnosti u Beogradu, u klasi profesora Boška Karanovića. Prvu izložbu je priredio 1965, a postdiplomske studije je završio 1966. godine. Od 1964. godine je član ULUS-a i Grafičkog kolektiva. Od 1975. godine zaposlen je na Akademiji umetnosti u Novom Sadu. Bavi se grafikom, crtežom i slikarstvom. Priredio je oko pedeset samostalnih i učestvovao na preko tri stotine grupnih izložbi u zemlji i inostranstvu. Kao predstavnik nove figuracije šezdesetih godina, i kao pripadnik mlade generacije umetnika koji su u svom radu davali primat ovoj tehnici, Stanojev je svojim originalnim rukopisom uticao na razvoj modernog i rađanje postmodernog umetničkog izraza u drugoj polovini XX veka. Svoj uticaj umetnik je ostvarivao i kao redovni profesor na Grafičkom odseku novosadske Akademije umetnosti, određujući i na taj način puteve kritičkog poimanja, formiranja ukusa i uspostavljanja kriterijuma savremenog grafičkog jezika. Tokom rada Milan Stanojev je u okviru različitih tematsko-idejnih pristupa istraživao najraznovrsnije mogućnosti grafičke tehnike. Ova izložba ima za cilj da prikaže ključne faze njegovog bogatog grafičarskog opusa, koje su do sada bile uglavnom parcijalno sagledavane. Za sva pitanja sam tu! :) ps. slika, grafika, pop art, dizajn, design, andy warhol, poklon..
Slika je potcenjena i vredi mnogo vise. Ovu sliku interesantnu svakom arhitekti nije moguce ponuditi na otkup osoblju hotela Moskva koje ne odgovara na pozive pa samim tim i ne ispoljava pravo prece kupovine. Grigorije Samojlov Hotel Moskva, akvarel 20 x 41 cm plus ram potpis dole levo
Slika koja je bila izlozena na jubilarnoj 88 izlozbi ULUS-A I kao takva nalazi se reprodukovana u katalogu sto joj daje poseban sjaj i neporecivu vrednost. To je sigurno kao sto je sigurno i to da se necete pokajati sto ste izgubili minut vremena da pogledate ovaj rad slikara Cacanina (rodom iz Cacka) koji sada zari i pali Australijom po ne bas toliko zanemarljivim cenama uzarenim kao Sunce tog toplog i dalekog kontinenta. Onda kako mozda postati milioner? Pa mozda ovako. Kupite sliku i uporedite vrednosti - koliko ste platili i koliko to isto moze da vredi u Australiji. Oduzmite razliku. Rados STEVANOVIC Bez naziva, (motiv iz bitke humanoida i reptila), 1988 kreon, 50 x 70 cm, signatura, datacija. ULUS-OV KATALOG = BONUS (HUURRRAAH)!!!
Dimenzije bez rama: 59x69cm Dimenzije sa ramom: 82x93,5cm Ferenc Hodi 1950 - 2011. Rođen 1950. godine u Novom Sadu. Svojim, u evropskoj tradiciji, vandredno utemeljenim slikarstvom, svrstao se među najinteresantnije i najoriginalnije slikare fantastike u svetu. On slika ništa slabije, ako ne i originalnije, od dvojice najvecih poratnih slikara iracionalnog, bečkog iluminatora Ernsta Fuksa i švajcarskog kneza crne ikonografije Hansa Rudija Gigera. Hodi slika ikone zla naše civilizacije, na ovim slikama nema ornamenta, ničeg ulepšanog, to su slike istine.