Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 5391 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
1-25 od 5391
1-25 od 5391 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Vešanje i pogon
  • Tag

    Istorija
  • Cena

    5,500 din - 8,499 din

DRUGI SVETSKI RAT 1 - 6 - Vinston Čerčil 1. BURA SE SPREMA 2. NJIHOV NAJLEPŠI TRENUTAK 3. VELIKA ALIJANSA 4. PREKRETNICA SUDBINE 5. KRUG SE ZATVARA 6. TRIJUMF I TRAGEDIJA Izdavač: PROSVETA Beograd Godina izdanja: 1964. Povez: tvrd povez sa zaštitnim omotom Pismo: ćirilica Stanje: vrlo dobro

Prikaži sve...
7,000RSD
forward
forward
Detaljnije

IZDAVACI IMPRIMATOR,DALAMBER,2011.GODINA,640 STRANA,TVRD POVEZ SA KUTIJOM,VELIKI FORMAT (31 X 23 CM),ILUSTROVANA KNJIGA JE NOVA

Prikaži sve...
8,000RSD
forward
forward
Detaljnije

TUĐA ZEMLJA KALAUZA NEMA - Budo Simonović Budo Simonović 401 strana ćirilica 14x21.5 srpski tvrde korice Inspiraciju za svoju knjigu novinar i pisac Budo Simonovć pronašao je u nezaboravljenoj pesmi Radovana Bećirovića-Trebješkog, nesumnjivo najvećeg i najpoznatijeg majstora epskog deseterca, koji je opevao tragičnu pogibiju kralja Aleksandra I Karađorđevića 1934. godine u Marselju. `Kada je 9. Oktobra 1934. godine u Marselju ubijen kralj Jugoslavije Aleksandar Prvi Karađorđević, pucnji atentatora koji ga mučki sačekao u neposrednoj blizini marseljske luke, nijesu se bili čestito ni razlegli, vijest o pogibiji jugoslovenskog kralja ujedinitelja tek što je obletjela planetu i doprla do njegove otadžbine, a pjevači, prvenstveno oni vješti guslama i epskom desetercu, već su se latili pera i počeli se utrkivati ko će ljepše i vjernije opisati ovaj gromovito tragičan događaj. Od sijaset verzija, jedna je ipak nadživjela vrijeme i mijene i prebrodila zabrane i tmine zaborava.Ne toliko, možda, zbog samog kralja Aleksandra, zbog onoga što se zbilo i kako se zbilo u Marselju - jer o tome su mnogi i mnogo podrobnije pisali - koliko zbog ljepote same pjesme i majstorstva njenog tvorca , Radovana Bećirovića-Trebješkog, nesumnjivo najvećeg i najpoznatijeg majstora, barda epskog deseterca novijeg doba na balkanskom podnebesju. Iako pjesma od tada sve do skoro, nikada više nije štampana, iako je bezmalo pola vijeka bila pod svojevrsnom zabranom, bez obzira na činjenicu da se radi o cijelom malom epu od ravno 856 stihova, ljudi su je pamtili i, uprkos neizrečenim zabranama i potencijalnim opasnostima od zakletih čuvara reda i poretka, prenosili i čuvali od zaborava`. (autor Knjiga je NOVA..... ----------------------------LUX izdanje.... k,k

Prikaži sve...
6,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Čuveni putopis, nekorišćena i čista knjiga, gotovo kao da je juče izašla ispod štamparske prese.

Prikaži sve...
7,900RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
6,490RSD
forward
forward
Detaljnije

Napoleon Vaskrsli bogovi Smrt bogova Antihrist Povez knjige : tvrd Format : 21 cm Pismo : latinica

Prikaži sve...
5,983RSD
forward
forward
Detaljnije

Број страна / Повез / Писмо: 1758 / Тврд / Ћирилица Марио Алинеи, професор емеритус Универзитета у Утрехту (1926, Торино), у својој дугогодишњој каријери објавио је преко 50 значајних радова на тему еволутивне лингвистике. Као дугогодишњи сарадник Српске академије наука био је и лични пријатељ академика Павла Ивића. Како сам Алинеи каже, „крајем деведесетих година троје археолога и троје лингвиста, потпуно независно један од другог, поставили су нове теорије порекла индоевропских народа и језика које утврђују аутохтоност и непрекинут континуитет од палеолита“. На основу компаративних анализа археологије, генетике и језика, Алинеи је дошао до закључка да су неолитске технолошке иновације у Подунављу омогућиле нагли демографски раст становништва, а тако и развој језика и културе. Те иновације Алинеи сматра најважнијим мотивационим погоном ширег развоја језика и поставља своју чувену тезу да се аналогно развоју палеолита, мезолита и неолита може поставити модел хронолошког датовања језика. Да ли је било великих сеоба народа? „..Знамо да заправо по традиционалној теорији ИЕ порекло ваља тражити у халколитским културама Каспијско-понтских степа, па морамо претпоставити да трајање процеса језичке диференцијације код Словена није било пуно другачије од трајања истог процеса код других индоевропских група. Е сад, ако пођемо од тих претпоставки, где би се онда налазили Словени током њиховог „одсуства од четири миленијума“, пре но што су се вратили да настане, у новој ери, исте оне украјинске степе у којим су рођени њихови преци, и да се затим прошире на готово пола Европе? Остали су у стању хибернације? Направили су пут око света? У озбиљнијим разматрањима, зар не бисмо морали очекивати да ћемо о томе пронаћи негде археолошке трагове? И коначно, које би конкретне околности довеле до тога да Словени постану највећа демографска заједница у Европи, од тренутка кад су се појавили на сцени, почетком наше ере? Модерна славистика је уложила извесне напоре да уклони барем неке од ових гигантских бесмислица, лоцирајући временски прве трагове претпостављених Прасловена још у скорију праисторију, и претпостављајући да је у новој ери пристигао у Европу „само“ (!) последњи велики талас словенских досељеника. Као што ћемо видети, Трубачов је отишао још даље, уз модел који је, као што сам већ рекао, веома близак, осим у погледу хронологије, моделу теорије континуитета. Словени „су произашли из једног истог племена, али имају три различита имена: Венди, Анти и Словени“. Венди се, помињу већ у II веку нове ере, али без поуздане локације.“ Превод са италијанског: Иван Димитријевић

Prikaži sve...
7,700RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjige su veoma dobro o;uvane. Knjiga 1.Sarajevo i njegova okolina od najstarijih vremena do austrougarske okupacije Knjiga 2.Prilozi za istoriju Sarajeva Knjiga 3.Prilozi za istoriju Bosne i Hercegovine i jugoslovenskih naroda

Prikaži sve...
6,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
6,962RSD
forward
forward
Detaljnije

Prednja leva viljuška/rame 810437-K - Toyota Yaris. Godište: 03-05. Lokacija: prednja.

Prikaži sve...
6,109RSD
forward
forward
Detaljnije

Glavčina točka KK-19019 - Jeep. Spoljašnji prečnik 100 mm. Unutrašnji prečnik: 31,7 mm. broj rupa za montažu: 5. Udaljenost rupe za montažu: 67 mm.

Prikaži sve...
8,208RSD
forward
forward
Detaljnije

Glavčina točka 2147769902 - Fiat. Sa ABS senzorskim prstenom, integrisanim ležajem točka i bez materijala za pričvršćivanje. Pozicija: zadnja osovina. Prečnik kružne rupe: 98 mm. Unutrašnji prečnik: 30 mm. Spoljašnji prečnik: 117 mm. Br. zubaca ABS prstena: 44.

Prikaži sve...
6,840RSD
forward
forward
Detaljnije

ABS senzor Fiat Multipla. Letnik: 99-10. Kraj vgradnje prva os desno, Dolzina vodnika 1530 mm.

Prikaži sve...
7,524RSD
forward
forward
Detaljnije

ABS senzor Chevrolet Spark. Letnik: 10-14. Kraj vgradnje prva os desno, 2 -polen, Oblika ohisja vtikaca pravokoten, Dolzina vodnika 890 mm, qaktivni senzor.

Prikaži sve...
6,840RSD
forward
forward
Detaljnije

Prednji amortizer 60509 - Mercedes-Benz Razred C. Letnik: 93-00. Kraj vgradnje sprednja os.

Prikaži sve...
7,524RSD
forward
forward
Detaljnije

Zadnji amortizer 59536 - Ford Ka. Letnik: 96-09. Kraj vgradnje Zadnja prema.

Prikaži sve...
8,208RSD
forward
forward
Detaljnije

Zadnji amortizer 59861 - Renault Twingo. Letnik: 92-11. Kraj vgradnje Zadnja prema.

Prikaži sve...
8,208RSD
forward
forward
Detaljnije

Prednji amortizer 59772 - Renault Clio. Letnik: 90-98. Kraj vgradnje sprednja os.

Prikaži sve...
8,208RSD
forward
forward
Detaljnije

ABS senzor Volvo S80. Letnik: 98-08. Kraj vgradnje Sprednja os levo, Dolzina vodnika 980 mm.

Prikaži sve...
6,156RSD
forward
forward
Detaljnije

Glavčina točka 2147603485 - Fiat. Za vozila bez ABSa. Sa integrisanim ležajem točka i bez materijala za pričvršćivanje. Pozicija: zadnja osovina Prečnik kružne rupe 98 mm. Spoljni prečnik 117 mm.

Prikaži sve...
6,156RSD
forward
forward
Detaljnije

Glavčina točka KK-24011 - Honda. Unutrašnji prečnik [mm] 34, spoljni prečnik [mm] 84, visina ugradnje 75, broj pričvrsnih otvora 5, udaljenost provrta za pričvršćivanje [mm] 68, broj zuba, ABS prstena 48.

Prikaži sve...
8,208RSD
forward
forward
Detaljnije

Glavčina točka 485803 - Citroën, Fiat, Peugeot.

Prikaži sve...
8,208RSD
forward
forward
Detaljnije

Glavni cilindar kvačila LM80250 - Fiat Doblo. Godište: 01-. Premer bata: 15,87 mm. Zavorni sistem: Valeo.

Prikaži sve...
7,128RSD
forward
forward
Detaljnije

Potisni ležaj S31-047 - Fiat Idea. Godište: 04-11.

Prikaži sve...
8,208RSD
forward
forward
Detaljnije

Glavni cilindar kvačila 6284 600 728 - Fiat Sedici. Godište: 06-14.

Prikaži sve...
7,524RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj