Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
151-175 od 1258 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
151-175 od 1258 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Vojna literatura
  • Tag

    Plakati i posteri
  • Cena

    3,000 din - 199,999 din

Originalni bioskopski (filmski) plakat velikih dimenzija (oko 100 x 70 cm) : DARBY O`GILL & THE LITTLE PEOPLE Darby O`Gill and the Little People (sh. Darby O`Gill i mali ljudi) je američki igrani film snimljen 1959. u režiji Roberta Stevensona i produkciji Walta Disneya. Radnja, temeljena na pričama britanske spisateljice Herminie Templeton Kavanagh, je smještena u Irsku na kraj 19. vijeka i prikazuje kako se ostarjeli upravnik seoskog imanja Darby O`Gill (koga tumači Albert Sharpe) nadmeće s lokalnim vilenjacima na čelu sa kraljem Brianom (koga tumači Jimmy O`Deal). Film, u kome je Disney koristio trikove s kamerom kako bi stvorio iluziju minijaturnih vilenjaka, je imao određenog uspjeha; Disney ga je, međutim, naskinkronizirao za američko tržište, jer originalni dijalozi tamošnjoj publici nisu bili potpuno razumljivi zbog `teškog` irskog naglaska i korištenja lokalnog dijalekta. Darby O`Gill je, danas, pak, najpoznatiji po tome što je, zahvaljujući njemu, tada relativno nepoznati glumac Sean Connery, koji se pojavljuje u ulozi mladog radnika, na sebe skrenuo pažnju producenta Alberta R. Broccolija i tako dobio priliku da utjelovi lik Jamesa Bonda u filmu Dr. No nekoliko godina kasnije. Režija: Robert Stevenson Producent: Walt Disney Scenario: Lawrence Edward Watkin Uloge: Albert Sharpe, Janet Munro, Sean Connery, Jimmy O`Dea Odlično očuvan plakat. Pogledajte fotografije.

Prikaži sve...
10,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat: RAZMEĐA Dizajn plakata: Toni Politeo Razmeđa je jugoslovenski igrani film iz 1973. godine. Režirao ga je Krešimir Golik, a scenario je napisao Mirko Sabolović. Ovo je jedan od posljednjih jugoslovenskih igranih filmova koji je snimljen u crno-bijeloj tehnici. Snimlje je u Podgorcima kod Bjelovara. Pavle Vuisić je za glavnu ulogu dobio „Gran Pri“ na festivalu u Nišu. Režija: Krešimir Golik Scenario: Mirko Sabolović Uloge: Pavle Vuisić, Zdenka Trah, Anton Vrbenski, Jovan Stefanović... Odlično očuvan plakat. Kao na fotografijama. Dimenzije: oko 58,5 x 41,5 cm

Prikaži sve...
6,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni Jugoslovenski filmski plakat (69 x 48 cm) za film Zaljubljeni Detektivi (1960) Odlicno ocuvan! Conny und Peter machen Musik Jugoslavija Ex Yu

Prikaži sve...
3,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat: NOĆI I JUTRA Ноћи и јутра је југословенски филм први пут приказан 14. јула 1959 године. Режирао га је Пјер Мајхровски а сценарио је написао Меша Селимовић. Радња филма је инспирисана стварним догађајима везаним за Мостарски партизански одред током 2 светског рата. У току офанзиве командант партизанског одреда је приликом једног извиђања с неколико бораца пао непријатељу у руке. Једна партизанска десетина, преобучена у немачке униформе, ослободила је из затвора своје другове, али без команданта јер је он убијен. Партизан Зира рекао је случајно његово име и то је непријатељу било довољно. Група стиже у часу кад је штаб одреда донео одлуку да се десетковани одред повуче у окупирани град док не прође непријатељска офанзива. Зиру мучи осећај кривице због смрти команданта Нине, брата његове жене Вере. Како ће Вери погледати у очи и признати истину... Режија: Пјер Мајхровски Сценарио: Меша Селимовић Главне улоге: Марија Кон, Властимир Ђуза Стојиљковић, Милан Срдоч, Борис Бузанчић Kao na fotografijama. Standardne dimenzije (oko 69 x 49 cm)

Prikaži sve...
5,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Stari reklamni plakat za personalni računar ET-188 firme `Novkabel` Novi Sad Jugoslavija,iz 80-tih godina,ivice iskrzane,na pojedinim mestima se skinula boja. Dizajn:Oskar Štefan. Fotografij:Ivan Mojašević. Štampa:Forum,Novi Sad. Dimenzije:97cm x 68cm.

Prikaži sve...
8,000RSD
forward
forward
Detaljnije

OVO JE ZELENI PLAKAT,iz 70-tih ili 80-tih godina,pocepan u donjem levom uglu dužine 10cm,ivice iskrzane i na pojedinim mestima se skinula boja. Design by:Studio Foto,B.Vukićević. Štampa:Forum,Novi Sad. Dimenzije:97cm x 67cm.

Prikaži sve...
4,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Uramljen plakat za automobil LINCOLN.Tekst na francuskom jeziku.Velicina:30×40.Napomena:na sredini tri rupice koje ne uticu na lepotu plakata.(videti sliku).

Prikaži sve...
3,149RSD
forward
forward
Detaljnije

VJERUJ U MENE - GLAUBE AN MICH 1946 - FILMSKI POSTER [259] Stanje : kao na slikama Dimenzije : 98 x 68 cm

Prikaži sve...
12,500RSD
forward
forward
Detaljnije

zenit i avangarda 20tih godina , beograd, narodni muzej 1983 96 x 68 cm 4 x presavijen obostrano stampan (lice plakat, poledjina katalog izlozbe) autor plakata RANKO NOVAK Zenitizam je avangardni pokret dvadesetih godina dvadesetog veka čiji je nastanak i razvoj vezan za časopis Zenit. Manifest zenitizma napisali su LJubomir Micić, Ivan Gol i Boško Tokin. Pokrenut je u ime humanizma i u antiratnom duhu. „Na idejnom planu zenitizam je bio u znaku oštre kritike evropskog civilizacijskog kompleksa, kojem je u duhu inovativnih tendencija ponudio panbalkansku kulturnu koncepciju, izrađenu na principima neoprimitivizma.` (Vida Golubović i Irina Subotić) Zenit je časopis koji je izlazio od 1921. do 1926. godine u Zagrebu i Beogradu kao međunarodna revija za umetnost i kulturu. Pokretač i njegov urednik bio je LJubomir Micić. Ukupno su objavljena 43 broja. Na početku rada, sa ovim časopisom sarađivali su Miloš Crnjanski, Dušan Matić, Stanislav Vinaver i drugi. Priloge su objavljivali i međunarodni saradnici Aleksandar Blok, Jaroslav Sajfert, Vasilij Kandinski, Anri Barbis... Zenit se od 1924. objavljuje u Beogradu, a 1926. godine je zabranjen zbog teksta „Zenitizam kroz prizmu marksizma“. ------------------------------------ -------------------------------------------------- Ranko Novak, hrvaško-slovenski oblikovalec, * 4. maj 1948, Zagreb. Novak je po zaključeni gimnaziji v Zagrebu diplomiral na Fakulteti za arhitekturo, gradbeništvo in geodezijo v Ljubljani, na Oddelku za arhitekturo. Že med študijem se je usmeril v grafično oblikovanje. Leta 1980 je bil soustanovitelj Studia Znak (v njem so imeli vodilne vloge Novak, Miljenko Licul in fotograf Milan Pajk) in leta 1988 združenja Art Directors Club Ljubljana. Razvil se je v enega vodilnih grafičnih oblikovalcev Slovenije z izjemnim občutkom za skladnost tipografij, barvnih poudarkov drobnih iskrivosti v oblikovanju knjig (likovne in znanstvene monografije), časopisov, plakatov. Od leta 1991 je bil do upokojitve profesor na Oddelku za oblikovanje Akademije za likovno umetnost v Ljubljani, kjer je vzgojil številne tipografe. Sodeloval je na različnih razstavah in mednarodnih bienalih ter festivalih: BIO v Ljubljani, ZGRAF v Zagrebu, Mednarodni bienale plakatov v Varšavi; prejel je več pohval, npr. DOS - delo meseca. Leta 1985 je za dosežke na področju grafičnega oblikovanja skupaj z Miljenkom Liculom prejel nagrado Prešernovega sklada. -------------------------------------------------- Ljubomir Micić (Jastrebarsko, 16. novembar 1895 — Kačarevo kod Pančeva, 14. jun 1971) je bio srpski pesnik, prozni pisac, književni kritičar, glumac i osnivač srpskog avangardnog pokreta zenitizam. Najznačajniji segment njegovog rada predstavlja pokretanje i uređivanje časopisa Zenit, mesečne internacionalne revije za umetnost i kulturu, koji je izlazio od februara 1921. do aprila 1924. u Zagrebu, potom od 1924. do decembra 1926. u Beogradu. Objavljena su 43 broja ovog časopisa, koji je tokom godina donosio brojne manifeste, različita likovna rešenja, saradnike i tekstove. U početku je Micić sledio ideje ekspresionizma, o čemu svedoči i programski tekst koji izlazi u prvom broju časopisa, Čovek i umetnost, kao i tekstovi Crnjanskog, Vinavera, Petrovića, Matića, koji su povremeno pisali za Zenit, sve do juna 1921, kada je Micić, zajedno sa Ivanom Golom i Boškom Tokinom, objavio Manifest zenitizma. Micićev značajan saradnik postao je njegov brat Branislav Micić, poznatiji pod pseudonimom Branko Ve Poljanski, koji je u Ljubljani pokrenuo časopis Svetokret, nakon čijeg gašenja se priključio Zenitu. Ubrzo su došli u sukob i sa dadaistima, želeći da zenitizam odvoje od drugih avangardnih pokreta. Zenit je bio časopis internacionalnog karaktera, u kome su mnogi istaknuti umetnici tog vremena objavljivali svoje radove na francuskom, nemačkom, holandskom, mađarskom, esperantu... Posebno su značajne veze sa italijanskim futuristima, pre svega sa njihovim idejnim tvorcem Filipom Tomazom Marinetijem, što govori o afirmativnom odnosu zenitista prema novim tehničkim i tehnološkim dostignućima. Zenitizam predstavlja izvorno srpski avangardni pokret, koji jedini uspeva da pređe granice tadašnje Jugoslavije i postane poznat i cenjen u Evropi. S druge strane, nakon raskida sa ekspresionistima, Micić je počeo da zastupa drugačije ideje, koje postaju osnova poetike zenitizma: ideja Barbarogenija, zalaganje za balkanizaciju i varvarizaciju Evrope. Ovakve težnje ka primitivnom i izvornom javljaju se nakon Prvog svetskog rata, nastaju iz razočaranja u zapadnoevropske vrednosti i zasićenosti zapadnoevropskom kulturom. Micić je smatrao da Balkan, kao još uvek neistraženo područje, nudi svežinu, neiskvarenost, sposobnost regenerizacije klonulog zapadnoevropskog čoveka. Pored svih protivrečnosti, nacionalizma, s jedne, i saradnje s evropskim umetnicima, s druge strane, pored različitih saradnika, želje za raskidom sa ostalim avangardnim školama, Zenit sve vreme svog postojanja ostaje okrenut novinama, novijim medijima i granama umetnosti (radiju, filmu, džezu), zastupajući antitradicionalizam i antimilitarizam, sa čovekom u središtu pažnje. Pokrenut idejama ruskih avangardnih umetnika, Micić je zastupao konstruktivistički pristup stvaralaštvu, koji ne priznaje nadahnuće i zanos, već svestan umetnički rad, s jasno određenim ciljem i namerom. Na takvom pristupu zasnivali su se i likovni radovi na Međunarodnoj Zenitovoj izložbi nove umetnosti, održanoj 1924. godine u Beogradu. Nakon 1926. godine Micić i Poljanski otišli su u Pariz i u tom postzenitističkom periodu njihova aktivnost se pre svega usmerila na likovnu umetnost i saradnju sa slovenačkim avangardistima, kao i sa slovenačkim avangardnim časopisom Tank. Micićev književni i publicistički rad možda na sadržinskom planu ne donosi bitne pomake i vrednosti, dok su oni izuzetno zastupljeni na planu forme, koja se približava likovnoj umetnosti, veštini izrade plakata, filmu, o čemu govori kasnija afirmacija ovih umetnosti. Pored brojnih manifesta i programskih tekstova objavljenih mahom u Zenitu, ali i drugim časopisma, njegova značajna dela predstavljaju i zbirke pesama: Ritmi mojih slutnja (1919.) Ritmi bez sjaja (1919.) Istočni greh (1920.) Misterij za bezbožne ljude čiste savesti (1920.) Spas duše (1920.) Stotinu vam bogova (1922.), koja biva zabranjena iste godine, te se pojavljuje pod nazivom *Kola za spasavanje, takođe zabranjena, Aeroplan bez motora (1925.) Antievropa (1926.) Njegovi radovi prevođeni su na nekoliko evropskih jezika i objavljivani u tadašnjim avangardnim časopisima. Takođe je objavio i nekoliko romana na francuskom jeziku.

Prikaži sve...
14,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat koji je tada mladi Radomir Stević Ras, početkom 1950-ih uradio za francuski film: L`école buissonnière Izuzetan i vrlo redak plakat. Ras je, kao ratno siroče, odrastao u domovima. U jednom sirotištu kod Kačareva, dok je izučavao limarski zanat, majstor je primetio da je `previše dobar za limara`. Studirao je u klasi profesora Mihajla Petrova. Veru Pavladoljsku, poemu Matije Bećkovića, objavio je kao luksuzno bibliofilsko izdanje, sa dvanaest grafika, ispisanu Rasovom ćirilicom. Svoju buduću suprugu Evu upoznao je u utorak, a venčali su se u nedelju. Ona će, sve do njegove prerane smrti, biti Rasov model i muza. Izloživši u izlogu nekadašnje galerije ULUS-a, u zgradi `Jugoeksporta`, živog petla sa natpisom `Gagarin u kosmos, a ja u lonac`, Ras je izveo prvi hepening u Beogradu. Taj umetnik raskošnih, renesansnih talenata, imao je, prema rečima njegovih brojnih prijatelja, rentegenski smisao da u ljudima prepozna talenat i natera ih da to i rade. Kao na fotografijama. Dimenzije 98 x 70 cm

Prikaži sve...
40,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat: DIVLJE SEME Divlje seme (poznat i pod naslovom Divlje senke) je jugoslovenski crno-beli igrani film iz 1967. godine. Režirao ga je Vojislav Rakonjac, a scenario je pisao Živorad Lazić. Po žanru je drama, a glavni lik koga tumači Ljuba Tadić je zatvorenik koji, fasciniran pričama jednog od svojih sa-zatvorenika, beži i dolazi u njegovo selo kako bi upoznao njegovu lepu suprugu (čiji lik glumi Jelena Žigon). Radnja prikazuje kako bi pri tome ne može zatomiti svoju nasilnu prirodu, te počinje ubijati ljude. Režija: Vojislav Rakonjac Scenario: Živorad Lazić Uloge: Ljuba Tadić, Jelena Žigon, Severin Bijelić, Aleksandar Fotez, Sima Janićijević Muzika: Zoran Hristić Fotografija: Aleksandar Petković Kao na fotografijama

Prikaži sve...
4,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Gde cveta limun žut , filmski plakat . Plakat - 5-

Prikaži sve...
5,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat : Robinson Crusoe - The Adventures of Robinson Crusoe / Robinzon Kruso reditelj: Luis Buñuel uloge: Emilio Garibay, José Chávez, Chel López, Dan O`Herlihy, Jaime Fernández, Felipe de Alba Ocuvanost: Pogledajte fotografije Dimenzije standardne (oko 68 x 49 cm)

Prikaži sve...
5,000RSD
forward
forward
Detaljnije

IZDAVAC:Novinsko preduzece Decje novine -Gornji Milanovac UREDJUJE: Redakcijski kolegijum. Za izdavaca - Srecko Jovanovic i Aleksandar Lazarevic STIHOVI:Blagoje Radivojevic COPYRIGHTS:1967 WALT DISNEY PRODUCTIONS DIMENZIJE: 68x49cm

Prikaži sve...
5,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat : KLISURA (1956) Dizajn: Stokić Rezija: Bosko Kosanovic Glumci: Rolf Wanka, Katharina Mayberg, Marianne Schönauer, Ilija Dzuvalekovski Kuriozitet: Drugi film u kome se pojavio `Bata` Zivojinovic (prvi - debitantski bio je Pesma sa Kumbare) Kao na fotografiji. Standardne dimenzije (oko 69 x 49 cm)

Prikaži sve...
5,000RSD
forward
forward
Detaljnije

OVO JE ORIGINALNI PLAKAT ZIMSKE OLIMPIJADE u SARAJEVU 1984 62 x 85 cm urolan samo srbija ovaj plakat ne saljem u inostranstvo XIV Zimske olimpijske igre su održane 1984. godine u Sarajevu, tadašnjoj Socijalističkoj Federativnoj Republici Jugoslaviji. Ostali gradovi kandidati za Olimpijske igre su bili Saporo, Japan i Falun/Geteborg, Švedska. Ovo su bile prve zimske i druge zaredom igre generalno održane u Istočnoj Evropi, na govornom području slovenskih jezika i u socijalističkoj zemlji, kao i prve i za sada jedine Olimpijske igre održane u državi iz Pokreta nesvrstanih i u većinski muslimanskom gradu. Takođe, ovo je bilo prvi put da se Olimpijske igre organizuju na Balkanskom poluostrvu nakon prvih u modernom dobu u Atini. Sarajevo je organizaciju zimskih olimpijskih medalja dobilo u konkurenciji s japanskim Saporom i zajedničkom kandidaturom švedskih gradova Falun i Geteborg. MOK se pri tome delimično vodio političkim razlozima - kao nesvrstana zemlja, tadašnja Jugoslavija je davala manje prilike za hladnoratovske bojkote - ali glavni je motiv ipak bila želja da se Igre, kao simbol svjetskog mira i bratstva među ljudima - održe u gradu koji je dotada obično bio vezivan za izbijanje Prvog svjetskog rata. Za vlasti Jugoslavije sarajevske Olimpijske igre su bile sjajna prilika da državu svetu predstave u najboljem mogućem svetlu, i u tom nastojanju ih nije omela ni velika ekonomska kriza koja je SFRJ bila pogodila početkom 1980-ih. U Igre su utrošena velika sredstva, te sagrađen veliki broj impozantnih građevina i ostale infrastrukture. U tome su vlasti imale podršku Sarajlija, a već pre samog održavanja su Igre dovele do povećanja interesa za zimske sportove, dotada gotovo nepoznate u tom delu Jugoslavije. ------------------------------------------------ this is an original poster by EMILIO GRECO print - offset lithography 62 x 85 cm, 24,4 x 33,5 in serbia only I do not send this poster abroad The poster has the official Yugoslavian Olympic logo in the lower left corner along with the 1984 official logo and is an official Olympics poster. The 1984 Winter Olympics, officially known as the XIV Olympic Winter Games (French: XIVes Jeux olympiques d`hiver; Serbo-Croatian: XIV. zimske olimpijske igre / XIV Зимске олимпијске игре; Macedonian: XIV Зимски олимписки игри; Slovene: XIV olimpijske zimske igre), was a winter multi-sport event which took place from 8–19 February 1984 in Sarajevo, Yugoslavia, in what is now Bosnia and Herzegovina. Other candidate cities were Sapporo, Japan; and Gothenburg, Sweden. It was the first Winter Olympic Games held in a socialist state and in a Slavic language-speaking country. It was also the second Olympics overall, as well as the second consecutive Olympics, to be held in a socialist and in a Slavic language-speaking country after the 1980 Summer Olympics were held in Moscow, Soviet Union. Furthermore, it was the first Olympics held in the Balkans after the first modern Games in Athens. The Sarajevo games have also been the only Olympics so far to be hosted by a Non-Aligned Movement member. The host city for the XIV Winter Olympics was announced on 18 May 1978 during an 80th session of the International Olympic Committee in Athens, Greece. Sarajevo was selected over Sapporo, Japan (which hosted the games 12 years earlier) by a margin of three votes. Gothenburg was the first city in Sweden to lose a Winter Olympics bid, as other Swedish cities such as Falun and Östersund would later lose their consecutive bids to Calgary, Albertville, Lillehammer, Nagano, and Salt Lake City respectively. Sarajevo, capital of present-day Bosnia and Herzegovina, was part of the united Yugoslavia at the time. The torch relay for the 1984 Winter Olympics started in Olympia and then proceeded by airplane to Dubrovnik. The total distance of the torch relay through Yugoslavia was 5,289 kilometres (3,286 mi) (plus 2,879 kilometres (1,789 mi) of local routes). There were two main routes – one in the west (Split – Ljubljana – Zagreb – Sarajevo with 2,602 kilometres (1,617 mi) of length) and the other in the east (Skopje – Novi Sad – Belgrade – Sarajevo with 2,687 kilometres (1,670 mi) of length). The final torchbearer, from a total of 1600, was figure skater Sanda Dubravčić, who received the torch from skier runner Ivo Čarman. Today one of the two original torches is in Slovenia in a private collection in Žalec, Slovenia. Also 20 more torches are in Greece owned by individual athletes, who were the torchbearers from Ancient Olympia to the nearby military airport and from Athens Domestic Airport to the Panathinaikon Stadium where the Ceremony of handing over the Olympic Flame to the Sarajevo Olympic Games Committee occurred. ---------------------------------------- Emilio Greco (11 October 1913 in Catania, Sicily – 5 April 1995) was an Italian sculptor, engraver and medallist.[1] He is best known for his monumental bronze sculptures which are located around the world in Museums - Tate Modern (London), Hermitage (Saint Petersburg), Puskin Museum (Moscow), GNAM (Rome), Hirshhorn Museum (Washington D.C.), Hakone Open-Air Museum (Japan), Museu Coleção Berardo (Lisbon), Royal Museums of Fine Arts of Belgium (Bruxelles), Kröller-Müller-Museum (Otterlo), Storm King Art Center (New Windsor, NY), Hawke`s Bay Museum (New Zealand), Museo Novecento (Florence) - and public works of art in London, Rome, Tokyo, Osaka, Orvieto, Sendai, Tarquinia, Vatican, Antwerp and Marl/Germany. He moved to Rome. He was drafted and served in Albania. Beginning in 1947, he had a studio in Villa Massimo. In 1958, he had a solo show at the Palazzo Barberini, and in 1959 a solo show at the Stadtische Galerie, Munich.[2] His most important exhibitions: in 1961 the Musée Rodin in Paris, and a one-man show at the Shirokjia Foundation in Tokyo; 1962 Musée d`Art Moderne, Paris; 1963 Fondaçao Calouste Goubelkian, Lisbon, and Palazzo delle Esposizioni, Rome; 1965 `XXIV Biennale Nazionale d`Arte` Milan; 1966 National Gallery of Victoria Melbourne and National Gallery of South Australia; 1970 Palazzo dei Diamanti, Ferrara; 1971 a one-man show at the `Italienische Kulterinstitut` in Vienna, repeated at the Musée Rodin in Paris; 1972 Gendai Chokokusenta in Osaka, then to the Modern Art Museums of Kobe, to Yamaguchi, Hiroshima, Kyoto and Mitsukoshi. In 1991 the Museo Emilio Greco was inaugurated in Orvieto at the Palazzo Soliano. It contains his principal works. Since July 1992 the Museo Nazionale d`Abruzzo of L`Aquila has a room dedicated to Greco. In 2013 the Estorick Collection in London, Palazzo Braschi Museum in Rome and Fondazione Carichieti in Chieti, at Palazzo de’ Mayo, organised a solo exhibition to mark the centenary of Emilio Greco`s birth. Emilio Greco died in Rome, Italy. Establishing an international reputation, Greco went on to exhibit extensively and also received very important commissions during his career. His notable works include Monument to Pinocchio, 1953, at Collodi, the monumental doors for Orvieto Cathedral, 1962-64, and Nereid (Crouching Figure No.4), 1973. The drawings for his Pinocchio are in the collection of the Tate Gallery. Throughout his career, his sculptures tended to be refined, with elongated forms in the Italian Mannerist tradition. La grande bagnante (`Large Bather`, 1956) won the sculpture prize at the 18th Venice Biennale. Laura, 1973, is a typical example of his mature sculpture. A major work, “Nereid”, is also on permanent public display in Carlos Place, Mayfair, London

Prikaži sve...
7,900RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat : STRAŠILO / SCARECROW `Strašilo`, film američkog reditelja Jerryja Schatzberga, zanimljiva je priča o neobičnom prijateljstvu dvojice autsajdera propalih iluzija koje zajednička samoća i, u osnovi, besciljno lutanje ujedini i između njih razvije čvrstu, poverljivu vezu. Kroz opisanu priču film dočarava izgubljenost tadašnjih američkih ljudi, utelovljenih u likovima dvojice gubitnika. Tokom putovanja po istočnoj američkoj obali, bivši osuđenik Max (G. Hackman) sklon ispadima, koji štedi novac ne bi li možda u Pittsburghu uspeo otvoriti auto perionicu, susreće mornara Lionela (A. Pacino) koji sanja o tome da se vrati u grad na Srednjem zapadu svojoj ženi i vidi sina koji se rodio dok je on bio na moru. Lionel pomaže Maxu da prebrodi svoj bes i duboko životno očajanje, a Max otkriva osetljivost svog novog prijatelja. Kako će obojica ubrzo ustanoviti da nikad neće ostvariti svoje ciljeve, učvrstit će prijateljstvo koje će ispasti važnije od njihovih snova... U filmu glume dvojica slavnih hollywoodskih veterana, Al Pacino i Gene Hackman, uz solidno ostvarene sporedne uloge Dorothy Tristan, Ann Wedgeworth i drugih. Iako je film doživeo slab komercijalni uspjeh, njegova neupitna iznimnost nije ostala nezapažena: osvojio je Grand Prix na festivalu u Cannesu. REŽIJA: Jerry Schatzberg SCENARIO: Gary Michael White ULOGE: Gene Hackman, Al Pacino, Dorothy Tristan, Ann Wedgeworth, Richard Lynch, Eileen Brennan,Penelope Allen Očuvanost: Odlično očuvan plakat Standardne dimenzije (oko 68 x 49 cm)

Prikaži sve...
3,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat : Zmijsko jaje The Serpent`s Egg, SADRŽAJ: Bergmanov drugi film na engleskom jeziku, smješten je u Berlin ranih dvadesetih prošloga stoljeća. Nakon duga razdoblja depresije, Manuelin suprug počini samoubojstvo. Ona i Abel Rosenberg, brat pokojnog joj supruga, životare u poslijeratnom Berlinu. Igrom slučaja, saznaju za nehumane eksperimente u klinici profesora Vergerusa. REŽIJA: Ingmar Bergman ULOGE: David Carradine (Abel Rosenberg), Liv Ullmann (Manuela Rosenberg), Heinz Bennent (Hans Vergerus), Gert Fröbe (inspektor Bauer), James Whitmore (svećenik) SCENARIJ: Ingmar Bergman FOTOGRAFIJA: Sven Nykvist Ocuvanost: Odlicno ocuvan plakat. Dimenzije standardne (oko 68 x 49 cm)

Prikaži sve...
3,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat : OBRAČUN KOD O.K. KORALA Gunfight at the O.K. Corral je američki vestern film snimljen 1957. u režiji Johna Sturgesa. Temelji se na istinitim događajima vezanim uz znameniti obračun kod O.K. Corrala, koji se zbio u gradiću Tombstone u Arizoni 1881. godine. Radnja prikazuje kako su se njegovi glavni sudionici - čuvar zakona Wyatt Earp (koga tumači Burt Lancaster) i profesionalni kockar Doc Holliday (koga tumači Kirk Douglas) - upoznali i sprijateljili, ali i došli u sukob sa kriminalcima sa kojima će se konačno obračunati u Tombstoneu. Gunfight je, kao i brojni drugi hollywoodski filmovi na istu temu, uglavnom ignorirao historijske činjenice te je tako, između ostalog, obračun koji je u stvarnosti trajao 30 sekundi prikazan kao izuzetno dug i iscrpljujući sukob na kraju filma. Publici se, međutim, film izuzetno dopao, čemu je značajno doprinijelo uspješno partnerstvo Lancastera i Douglasa koji su tada bili na vrhuncu slave i popularnosti, ali i dopadljiva muzička podloga Dimitrija Tiomkina, uključujući pjesmu od koje je Frankie Lane kasnije učinio hit. Deset godina kasnije je Sturges iste događaje prikazao s daleko više brige za historijsku autentičnost u svom revizionističkom filmu Hour of the Gun, gdje radnja počinje umjesto da završava sa samim obračunom. Režija: John Sturges Uloge: Burt Lancaster (Marshal Wyatt Earp), Kirk Douglas (Doc Holliday), Rhonda Fleming (Laura Denbow) Lepo ocuvan plakat (pogledajte fotografiju). Standardne dimenzije (oko 69 x 49 cm)

Prikaži sve...
3,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat : Sandra of a Thousand Delights / Vaghe Stelle Dell’ Orsa / Misty Stars of the Great Bear / DRAGE ZVEZDE VELIKOG MEDVEDA Režija: LUCHINO VISCONTI Uloge: CLAUDIA CARDINALE, JEAN SOREL... Odlicno ocuvan plakat. Standardne dimenzije (oko 69 x 49 cm)

Prikaži sve...
4,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat : VOJNIČINA / HEARTBREAK RIDGE Režija: Clint Eastwood Uloge: Clint Eastwood, Marsha Mason, Everett McGill, Moses Gun, Eileen Heckart... Odlicno ocuvan plakat. Standardne dimenzije (oko 68 x 49 cm)

Prikaži sve...
3,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Žikina ženidba , filmski plakat . Plakat - 5-

Prikaži sve...
3,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Vatrene ulice , filmski plakat . Plakat - 4+ / 5-

Prikaži sve...
3,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat : GORKI MESEC (1992) Bitter Moon Sadržaj: Film `Gorki mesec`, Romana Polanskog iz 1992. godine, možda je jedan od najkompletnijih filmova, bar što se tiče fenomena zvanog ljubav u savremenom svetu: pojava, razvoj, kulminacija a potom i njeno gašenje, kao i sve propratne pojave koje uz to idu - nezainteresovanost, zapostavljanje, ljubomora, mržnja. Radnja filma je poprilično jednostavna:na krstarenju mladi, ne baš srećni, bračni par susreće književnika invalida koji im priča svoju životnu priču. Nakon nekoliko `flashback`-ova priča u protagonistima izaziva osećanja koja pokreću neverovatan rasplet. Piter Kojot, Emanuela Senjer, Hju Grant i Kristin Skot-Tomas demonstrirali su sjajne glumačke sposobnosti. Zanimljivo obrađena i vođena priča od strane Polanskog čini da skoro 140 minuta snažne drame gledaocu prođe za tili čas. Film je svojevremeno označen oznakom `R` zbog prisustva scena seksa, nasilja, uživanja alkohola i narkotika. U današnje vreme, kada je prisustvo gorenavedenog dovedeno na nivo podrazumevanosti u svakom filmu, ova oznaka više nije nešto čime film može skrenuti pažnju i privući gledaoce. Ali za to nema ni potrebe. `Gorki mesec` je film koji nije u rangu perverzne ljubavne limunade, već film koji u gledaocu izaziva emocije i pobuđuje razmišljanje o ljubavi, o tome kako je steći, sačuvati i kako kontrolisati događaje u vezi kako se ne bi razvijali u nezeljenom pravcu. Reziser: Roman Polanski Scenario: Roman Polanski Uloge: Hugh Grant, Kristin Scott Thomas, Emmanuelle Seigner Oćuvanost: Pogledajte fotografije Standardne dimenzije (oko 69 x 49 cm)

Prikaži sve...
3,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Komplet pet knjiga za period od pocetka do kraja drugog svetskog rata u izdanju Vojnoistorijskog instituta. U knjigama je veliki broj skica i ubacenih karata.

Prikaži sve...
3,000RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj