Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
101-125 od 407 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
101-125 od 407 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Zavarivanje i lemljenje
  • Tag

    Beletristika
  • Cena

    8,000 din - 9,999 din

    Oglas

  • 10. Nov 2023.

  • Smederevska Palanka

  • kupindo.com

proces pisma mileni amerika dnevnici 1910 - 1913 dnevncii 1914 - 1923 zaak pripovetke nekorišćene izd nolit 1978g grž

Prikaži sve...
8,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Ivo Andric Sabrana dela 1-16Tvrdi povez- Na Drini ćuprija **** NEDOSTAJE ****- Omer Paša Latas- Sveske- Umetnik i njegovo delo- Kuća na osami- Znakovi- Deca- Staze, lica, predeli- Istorija i legenda- Jelena, žena koje nema- Znakovi pored puta- Ex ponto, nemiri, lirika- Prokleta avlija- Nemirna godina- Travnička hronika- Gospodjica- Žedj10/2

Prikaži sve...
9,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Луис Буњуел: МОЈ ПОСЛЕДЊИ УЗДАХ Издавач: ИНСТИТУТ ЗА ФИЛМ, Београд, 1983.год. Меки повез, 230 страна, илустровано, латиница. Очуваност видљива на фотографијама. ИЗУЗЕТНО РЕТКО- ЈЕДИНИ ПРИМЕРАК У ПОНУДИ. `Луис Буњуел Портолес (шп. Luis Buñuel Portolés, 22. фебруар 1900 — 29. јул 1983) био је, по рођењу, шпански редитељ и филмски стваралац, који је стварао углавном у Мексику и Француској, али такође и у његовој родној земљи Шпанији, као и у Сједињеним Државама. Кад је Буњуел умро у својој 83. години, његова посмртница у Њујорк Тајмсу назвала га је „иконокластом, моралистом, и револуционаром који је био лидер авангарде надреализма у својој младости и доминантан међународни филмиски режисер пола века касније”. Његов први филм, Андалузијски пас, напраљен у доба немог филма, критичар Роџер Иберт је назвао „најпознатијим филмом икад направљеним”, а за његов последњи филм, Тај мрачни предмет жеља, напраљен 48 годна касније, награђен је наградама Најбољи режисер које додељују Национални одбор за рецензију филмова и Национално друштво филмских критичара. Писац Октавио Паз је назвао Буњуелов рад „браком филмске слике са поетском сликом, који ствара нову реалност ... скандалозну и субверзивну”. Често асоциран са надреалистичким покретом 1920-их, Буњуел је креирао филмове од 1920-их до 1970-их. Његов рад обухвата два континента, три језика и низ жанрова, укључујући авангардни филм, документарни филм, мелодраме, сатире, мјузикле, еротику, комедије, романсе, историјске драме, фантазију, криминалистички филм, авантуристички филм, и вестерн. Упркос овој разноликости, редитељ Џон Хјустон је веровао да је, без обзира на жанр, Буњуелов филм толико карактеристичан да се одмах препознаје, или, како је Ингмар Бергман то рекао, „Буњуел је скоро увек правио Буњуелове филмове”. Шест Буњуелових филмова је увршетно у критички избор Sight & Sound 2012. године најбољих 250 филмова свих времена. Петнаест његових филмова је укључено у They Shoot Pictures, Don`t They? списак са 1.000 највећих филмова свих времена, по чему се он рангира на другом месту, једино иза Жан-Лик Годара, са шеснаест филмова, и он је рангиран на тринаесто место њиховог списка најбољих 250 режисера. Биографија Буњуел је рођен у Каланди, Теруел, у шпанској области Арагон. Родитељи су му били Леонардо Буњуел и Марија Портолес, а његова два брата звали су се Алфонсо и Леонардо, док су његове четири сестре биле Алисија, Кончита, Маргарита и Марија. Имао је строго језуитско образовање, после чега се уписао на Универзитет у Мадриду. Док је струдирао на мадридском универзитету постао је веома близак пријатељ са сликарем Салвадором Далијем и песником Федериком Гарсијом Лорком, као и другим значајним шпанским уметницима који су живели у то време по студентским домовима. Буњуел је најпре студирао природне науке и агрономију, затим инжињеринг на универзитету, да би се касније пребацио на филозофију. Након смрти његовог оца, 1923, Буњуел је осетио велику потребу да напусти земљу и, у 1925, он се сели у Париз, где се запошљава као секретар у организацији под називом “Међународно удружење за интелектуалну сарадњу”. Касније налази посао у Француској као помоћник редитеља Жан Епстина (Jean Epstein) на снимању “Мопрата” (Mauprat) и Марија Налпаса (Mario Nalpas) у филму “Тропска сирена” (La Sirène des Tropiques), да би после тога, заједно са Салвадором Далијем написао сценарио и затим снимио 16-минутни кратки филм “Андалузијски пас” (Un chien andalou), 1929. године. Овај филм, који се састоји од серије шокантних, па понекад чак и стравичних сцена фројдовске природе (као што је споро сечење очне јабучице једне жене помоћу оштрице бријача), био је примљен са ентузијазмом од стране француских надреалиста онога времена, а и касније је настављено редовно са његовим приказивањем унутар филмске заједнице, све до данашњих дана. Буњуел је наставио у истом маниру са својим следећим филмом “Златно доба” (“L`Âge d`Or”), делимично заснованом на Маркиз де Садовим “120 дана Содоме”. Овај филм је започет као његова нова сарадња са Далијем, али је постао Буњуелов самостални пројекат захваљујући њиховом међусобном разлазу, који се десио пре почетка снимања филма. Током овог филма он је максимално исказао своје непознавање филмске технике, снимајући углавном све у једној секвенци и користећи скоро сваки метар филма који је снимио. Филм “Златно доба” требало је да представља његов напад на католицизам и, према томе, створио је чак још и већи скандал од “Андалузијског пса”. Десничарска штампа критиковала је овај филм навелико и полиција је ставила забрану на његово приказивање која је трајала педесет година. После “Златног доба” Буњуел се враћа у Шпанију где снима филм под називом “Земља без хлеба” (“Las Hurdes: Tierra Sin Pan”, 1933), документарни филм о животу сељака. Било је то у време када је Франциско Франко полако освајао власт у Шпанији. Године 1936, започео је Шпански грађански рат. Времена су се брзо мењала и Буњуел је увидео да некоме са његовим политичким и уметничким сензибилитетом више није место у фашистичкој Шпанији. Филмографија Режисер Андалуски пас (Un chien andalou, 1929) Златно доба (L`Âge d`or, 1930) Земља без хлеба (Las Hurdes, 1933) (¿Quién me quiere a mí?, 1936) (¡Centinela, alerta!, 1937) Велики касино (Gran Casino, 1947) (El Gran Calavera, 1949) Заборављени (Los Olvidados, 1950) Сузана (Susana, 1951) (La Hija del engaño, 1951) Успон у небо (Subida al cielo, 1952) (Una Mujer sin amor, 1952) Животиња (El Bruto, 1953) Он (El, 1953) (La Ilusión viaja en tranvía, 1954) Оркански висови (Abismos de pasión, 1954) Робинзон Крусо (Robinson Crusoe, 1954) Злочиначки живот Арчибалда де ла Круза (Ensayo de un crimen, 1955) (El Río y la muerte, 1955) То се зове зора (Cela s`appelle l`aurore, 1956) Смрт у том врту (La Mort en ce jardin, 1956) Назарен (Nazarín, 1959) Грозница расте у Ел Пау (La Fièvre monte à El Pao, 1959) Девојка (The Young One, 1960) Виридијана (Viridiana, 1961) Анђео уништења (El Ángel exterminador, 1962) Дневник једне собарице (Le Journal d`une femme de chambre, 1964) Симеон пустињак (Simón del desierto, 1965) Лепотица дана (Belle de jour, 1967) Млечни пут (La Voie lactée, 1969) Тристана (Tristana, 1970) Дискретни шарм буржоазије (Charme discret de la bourgeoisie, 1972) Фантом слободе (Le Fantôme de la liberté, 1974) Тај мрачни предмет жеља (Cet obscur objet du désir, 1977)`

Prikaži sve...
9,999RSD
forward
forward
Detaljnije

1.Devojka sa bisernom minđušom 2002 233 strane 21 cm 2.Pali anđeli 2005 328 str ilustracije 21 cm 3.Devičanski plavo 2004 285 str 21 cm 4.Dama i jednorog 2003 250 str 21 cm 5.plameni sjaj 2007 336 str 21 cm 6.Izuzetna stvorenja 2009 269 str 21 cm 7.Poslednji begunac 2013 349 str 21 cm 8.Plodovi na vetru 2016 310 str 21 cm 9.Novi učenik 2017 210 str 21 cm 10.Jedna nit 2019 314 str 21 cm Laguna je izdavač,mek povez,kjige nove,čiste kao iz knjižare... Komplet se prodaje zajedno to su svi njeni objavljeni romani kod nas i svaki je stvarno izuzetan!!! Troškove isporuke plaća kupac...

Prikaži sve...
8,800RSD
forward
forward
Detaljnije

Borisav Stanković Sabrana dela 1-7 komplet Borisav Stanković 1. Pripovetke 1 2. Pripovetke 2 3. Nečista krv 4. Gazda Mladen - Pevci 5. Koštana - Tašana - Jovča 6. Zaostavština 7. Prilozi Prosveta, Bigz, Beograd 1987 Format 14.5x20.5 cm, tvrdi povez, zlatotisk. Stanje: Veoma dobro,kao novo, Ex Libris na predlisu.

Prikaži sve...
8,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Ivo Andric 1-10 knjiga iz Sabranih dela, Udruženi izdavači - Na Drini ćuprija - Deca - Staze, lica, predeli - Znakovi - Jelena, žena koje nema - Prokleta avlija - Nemirna godina - Travnička hronika - Gospodjica - Žedj Udruženi izdavači: Prosveta Beograd, Mladost Zagreb, Svjetlost Sarajevo i dr. Tvrd povez , zlatotisak, Beograd 1988, ćirilica, Stanje: Veoma dobro, Ex Libris na predlisu.

Prikaži sve...
8,500RSD
forward
forward
Detaljnije

- Ručna lemilica na topli vazduh, upotrebljiv u svim segmentima elektronike za amatersku upotrebu, - LCD displej omogućava uvid temperature vazduha SMD lemilice, - Prikaz temperature u Celzijus ili Fahrenheit skali, - Tip: štapna lemilica, - Napajanje: 230 V~, - Snaga: 300 W, - Kabel: 1.4 m, - Pribor 3 duvaljke prečnika 4 mm, 7 mm, 11 mm, - Rezervni delovi (nisu u sklopu) ZD-939Nozzle1 (19x19 mm), ZD-939Nozzle2 (15x21 mm), - Vazduh izlazna temperatura 200-500°C, količina na izlazu max. 22 l/min, - Dimenzije: 290 mm (dužina), - Garancija 25 meseci (Vrh i grejač lemilice ne podležu garanciji).

Prikaži sve...
9,977RSD
forward
forward
Detaljnije

Potpuno novo, nečitano, kao iz knjižare. Drame – Anton Pavlović Čehov Izdavač: Zavod za udžbenike Povez: Broširani Čehovljev talenat da uveseljava ljude, njegova satirična vizija života predstavlja veliku vrednost u istoriji književnosti. Na svoju slavu pisca gledao je sa nevericom. Čitaoci su ga demantovali. U izdanju se nalaze drame: Ujka Vanja i Tri sestre.

Prikaži sve...
8,400RSD
forward
forward
Detaljnije

MESA SELIMOVIC - KOMPLET 1-9 Sloboda, Otokar Kersovani 1975 Tvrdi povez. Vrlo dobro ocuvane knjige.

Prikaži sve...
8,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Izdavač Prosveta Tvrdi povez

Prikaži sve...
9,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Izdavač Ujedinjeni izdavači Tvrdi povez

Prikaži sve...
9,900RSD
forward
forward
Detaljnije

P3-3)ODLIČNO OČUVANE.

Prikaži sve...
8,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Odlično stanje Verovatno ne otvarane knjige Krik i bijes (eng. The Sound and the Fury) je roman američkog književnika Williama Faulknera, prvi put objavljen 1929. To je njegovo prvo djelo koje koristi tehniku struje svijesti. Faulkner je uz Jamesa Joycea i Virginiju Woolf najuspješniji tvorac romana toka svijesti. Krik i bijes je jedan od najambicioznijih modernističkih romana uopće te klasik američke književnosti. Nakon objavljivanja, uopće nije bio popularan te zasluženu kritičku pažnju stiče tek nakon objavljivanja sljedećeg piščevog djela Svetište 1931. Radnja je, kao i u većini Faulknerovih romana, smještena u izmišljenom okrugu Yoknapatawpha. U središtu romana je obitelj Compson, bivši južnjački aristokrati koji se suočavaju sa svojim potpunim raspadom. Godine 1998. Moderna knjižnica ga je stavila na šesto mjesto na listi 100 najboljih romana na engleskom jeziku 20. stoljeća. Vilijam Fokner (engl. William Faulkner; Nju Olbani, Misisipi, 25. septembar 1897. – Oksford, Misisipi, 6. jul 1962.), bio je američki književnik. Odrastao u provincijskoj sredini, na severu siromašne savezne južne države Misisipi. Taj kraj i ljudi ostavili su neizbrisiv trag u njegovoj prozi. Fokner nije maturirao, ali je mnogo čitao (od svetskih klasika do francuskih simbolista: Pola Verlena, Vajlda, Dostojevskog, Flobera, Remboa, Svinburna, Šekspira, Servantesa ). Godine 1918, primljen je kao dobrovoljac u pilotsku školu britanskog vazduhoplovstva u Kanadi. Nakon rata vratio se u Oksford, gde je proživeo najveći deo života (pred kraj života često je boravio u državi Virdžiniji kod ćerkine porodice). Nakon pesama i kraće proze, prvi mu je početnički roman »Vojnikova plata«, 1926. Budući da je teško nalazio izdavače, do kraja Drugog svetskog rata povremeno je odlazio u Holivud, gde je pisao i prepravljao uglavnom tuđe scenarije; poznate su njegove prerade Hemingvejevih romana. Poslednjih petnaestak godina života uživao je veliku popularnost i bio svojevrstan ambasador američke kulture u Evropi, Južnoj Americi i Japanu. Godine 1949. dobio je Nobelovu nagradu za književnost[1], održavši pritom verovatno najpoznatiji i najbolji govor koji je ikada izgovoren tokom te svečanosti. Na početku Foknerovog velikog doba njegov je treći roman »Sartoris«, 1929, priča o uglednoj porodici tog imena kojom počinje njegova saga o Joknapatafi i gradiću Džefersonu (apokrifna imena za gradić sličan Oksfordu i njegov okrug Lafajet). Na neobično tačno opisanu i u svakom detalju proživljenu priču o životu svoje regije (što ga čini i regionalnim piscem), Fokner je izgradio istorijski, simbolični i mitski svet. Prozom biblijske veličine i grozničavog intenziteta, Vilijam Fokner je stvorio, kako je rekao jedan kritičar, „kosmos koji niko ne poseduje“. Po senzibilitetu blizak naturalističkim piscima kraja 19. veka, no istovremeno visoko svestan i savestan umetnik, u svoj je opus integrisao mnoge modernističke narativne tehnike (npr. tehniku toka svesti, vremenskog flešbeka koji nalazimo u filmovima, polifoniju glasova, narativne rezove i poetske komentare). Roman »Buka i bes«, 1929, prikaz je propasti četvoro dece stare porodice Kompson, uklopljen u istoriju američkog Juga, a ujedno i eksperimentalni, inovativni roman toka svesti koji može stati uz bok Džojsovom »Uliksu«. Radikalnost foknerovske inovacije vidljiva je i po tom što je, esencijalno, sav roman sadržan u svesti idiota Bendžija. Tom je delu poput slike u ogledalu suprotstavljen roman o krajnje siromašnoj seljačkoj porodici Bundrenovih, »Kad ležah na samrti«, 1930, koji se sastoji od unutrašnjih monologa muža i (umiruće) žene, njihove vizionarske i ekstravagantne dece i suseda, a radnja kulminira u mitsko-grotesknom, ali primitivnom i tvrdoglavom, ustrajnom prevoženju majčinog tela na daleko groblje u doba velike poplave. Posebno je šokantno »Svetilište«, 1931, u kojem impotentni gangster Popaj kukuruznim klipom siluje otmenu i izazovnu Temple Drejk te sa njom živi u bordelu u Memfisu. Andre Malro nazvao je »Svetilište« prodorom grčke tragedije u kriminalni trivijalni roman. Slede »Svetlost u avgustu«, sa središtem oko tragičnog lika Hrista-Sotone, heroja i zločinca Džo Kristmasa, opsednutog hipernadraženom rasnom svešću i samomržnjom zbog sumnje da ima crnačke krvi; taj roman istovremeno sadrži i najpotresniju ljubavnu priču u Foknerovom opusu i prikaz otrovnog bujanja verskog fanatizma, te »Avesalome, Avesalome!«, 1936, tehnički nerazmrsiv splet opsesivnog unutrašnjeg monologa mladog Kventina Kompsona i trostrukog narativnog prenošenja verzija priče o usponu i padu Tomasa Sutpena u doba pre, tokom i posle Američkog građanskoga rata - radnja se događa pola veka pre same priče o usponu i padu Juga kao kao zasebne civilizacije. Taj roman, koji je sam pisac smatrao svojim najvećim ostvarenjem, „najfoknerskiji“ je autorov iskaz o Jugu, ljudskoj sudbini i životu uopšte. »Zaselak«, 1940, prvi je deo „trilogije“ o porodici Snoups, groteskno prikazanih i karikiranih pripadnika razgranatog plemena „belog šljama“ i njihove najezde na Džeferson pod vođstvom Flema Snoupsa, koji u preostala dva dela, »Grad«, 1957. i »Palata«, 1960, preuzima banku i postaje vodeća ličnost u Džefersonu sve dok ga ne ustreli prevareni rođak. I u toj trilogiji, koja sadrži više političke satire i društvene kritike, a manje mitske veličine i tragičnog raskola nego što je uobičajeno kod njega, Fokner ostaje majstor: uz svu detaširanost i sarkazam, trilogija obiluje nezaboravnim scenama i likovima među kojima dominiraju Foknerov alter ego, advokat Gavin Stivens i njegov prijatelj, zdravorazumski i humani prodavac V. K. Retlif (kasnije se ispostavilo da V. K. stoji za Vladimir Kirilovič - još jedan Foknerov ironično-humani komentar u doba bujanja makartizma i Hladnog rata). Od kasnijih romana su poznatiji »Uljez u prašinu«, 1948, mešavina detektivske priče i pomalo didaktične priče usmerene protiv rasnog greha Juga otelovljenog u linčovanju, zatim »Bajka«, 1954, alegorijska povest koja rekreira hrišćanski mit, smešten u rovove 1. svetskog rata u Francuskoj, te »Lupeži«, 1962, poslednji roman, objavljen tik pre piščeve smrti - laka priča protkana nostalgijom za prošlim vremenima. Ta se dela inače smatraju slabijim i moralizatorskim iskazima autora koji je u to doba izgradio personu južnjačkog gospodina liberalno-humanističkih pogleda. No, u velikom, tragičnom razdoblju Foknerovog stvaralaštva, koje je trajalo od kraja dvadesetih do sredine četrdesetih, pojavila su se i dela hibridnih oblika: u »Divljim palmama«, 1939, autor modernu gradsku priču o tragičnoj ljubavi prepliće s komičnim narodskim „epom“ o doživljajima nevino osuđenog robijaša u vreme velike poplave. Neke je pak zbirke novela objavio kao „romane`: »Nepobeđeni«, 1938, (Foknerov „vestern“ i njegovo najpristupačnije delo), te hronika bogate farmerske obitelji MekKaslin »Siđi, Mojsije«, 1942, zapravo zbirka povezanih pripovedaka u kojima se ističe »Medved«, prikaz obrednog lova na drevnog medveda, simbola iskonskog prirodnog poretka - priča protkana nostalgijom za nepovratno nestalim „izgubljenim rajem“. U tom je smislu zanimljiv i »Rekvijem za opaticu«, 1951, sastavljen od dramskih i proznih segmenata. Fokner je objavio i nekoliko zbirki novela te razgovora sa studentima na raznim univerzitetima (Virdžinija Tek, Nagoja), a posmrtno su izašli neki početnički radovi i izabrana pisma. Uticaj Vilijam Fokner je, po mnogim mišljenjima, najveći američki romanopisac i jedan od najvećih svetskih prozaista uopšte. Njegovo delo karakterišu raskošna invencija, vatromet tehničke virtuoznosti, dominantna tragična i tragično-ironična vizija života u kojoj vlada sudbina, usud (kob, fatum), no ublažena i oživljena čestim burlesknim i drastično komičnim scenama. To delo, koje istražuje ponore zla i infernalne situacije (ludilo, incest, ubistvo, masakriranje, silovanje, linč, bratoubistvo, čedomorstvo), istovremeno je afirmacija ljudskosti i stoičkog humanizma izraženog u hrišćanskoj ikonografiji i naglasku na vrlinama koje je Fokner istaknuo u svojem nezaboravnom govoru pri dodeli Nobelove nagrade: hrabrost, saučešće, ponos, ljubav, čast i žrtvu. Foknerov je uticaj na svetsku književnost veliki: dovoljno je reći da su posleratna američka, zapadnoevropska i latinoamerička literatura nezamislive bez njega, od Kamija do Markesa, od Vargasa Ljose do Toni Morison. Dela Romani „Vojnikova plata“, (1926) „Komarac“, (1927) „Sartoris“, (1929) `Buka i bes`, (1929) „Kad ležah na samrti“, (1930) „Svetilište“, (1931) „Svetlost u avgustu“, (1932) „Avesalome, Avesalome!`, (1936) „Divlje palme“, (1939) „Zaselak“, (1940) „Siđi, Mojsije“, (1942) „Uljez u prašinu“, (1948) „Rekvijem za opaticu“, (1951) „Bajka“, (1954) „Grad“, (1957) „Palata“, (1960) „Lupeži“, (1962) „Zastave u prašini”, (1973) Napisao je i veći broj kraćih priča i pripovedaka. Buka i bes dzejms dzojs uliks roman tokasvesti

Prikaži sve...
9,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis: Hari Poter – Kompletna kolekcija, Dž.K. Rouling SERIJAL O HARIJU POTERU je klasik savremene književnosti, koji svojim porukama o nadi, pripadanju i neuništivoj moći istine i ljubavi već decenijama osvaja čitaoce širom sveta. Jedinstvene u svojoj moći da privuku i decu i odrasle, avanture Dečaka Koji Je Preživeo zasigurno će uvesti u svet čitanja i mnoge naredne generacije. Komplet sadrži knjige: Hari Poter i Kamen mudrosti Hari Poter i Dvorana tajni Hari Poter i Zatvorenik iz Askabana Hari Poter i Vatreni pehar Hari Poetr i Red Feniksa Hari Poter i Polukrvni Princ Hari Poter i Relikvije Smrti

Prikaži sve...
8,000RSD
forward
forward
Detaljnije

ISIDORA SEKULIC Sabrana dela 1-10 komplet * Saputnici / Pisma iz Norveske * Govor i jezik/Mir i nemir * Analiticki trenutci i teme * Njegosu knjiga duboke odanosti * Iz domacih knjizevnosti I * Iz domacih knjizevnosti II * Iz stranih knjizevnosti I * Iz stranih knjizevnosti II * Kronika palanackog groblja * Zapisi/Zapisi o mome narodu Izdavač : Vuk Karadžić, Beograd. Godina : 1985

Prikaži sve...
9,950RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis: Hari Poter – Kompletna kolekcija, Dž.K. Rouling SERIJAL O HARIJU POTERU je klasik savremene književnosti, koji svojim porukama o nadi, pripadanju i neuništivoj moći istine i ljubavi već decenijama osvaja čitaoce širom sveta. Jedinstvene u svojoj moći da privuku i decu i odrasle, avanture Dečaka Koji Je Preživeo zasigurno će uvesti u svet čitanja i mnoge naredne generacije. Komplet sadrži knjige: Hari Poter i Kamen mudrosti Hari Poter i Dvorana tajni Hari Poter i Zatvorenik iz Askabana Hari Poter i Vatreni pehar Hari Poetr i Red Feniksa Hari Poter i Polukrvni Princ Hari Poter i Relikvije Smrti

Prikaži sve...
8,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjige su u ODLIČNOM stanju! Izdavač: Prosveta, Beograd; Godina izdavanja: 1991; Povez: tvrd, sa zaštitnim omotom; Pismo: Latinica; Komplet se sastoji od sledećih naslova: - Novi Jerusalim - 162 strane; - Vreme čuda - 300 strana; - Hodočašće Arsenija Njegovana - 243 strane; - Kako upokojiti vampira - 336 strana; - Besnilo - 458 strana; - Uspenje i sunovrat Ikara Gubelkijana + Odbrana i poslednji dani - 228 strana;

Prikaži sve...
8,499RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjiga je necitana, kupljena nova i stajala u vitrini. Nema posvete. Nastanak evropskih jezika 1-2 - Mario Alinei Izdavač: Prometej Novi Sad Godina izdanja: 2021 Broj strana: 1774 Format: 24 cm Povez: Tvrdi Mario Alinei, profesor emeritus Univerziteta u Utrehtu (1926, Turin), u svojoj dugogodišnjoj karijeri objavio je preko 50 značajnih radova na temu evolutivne lingvistike. Kao dugogodišnji saradnik Srpske akademije nauka bio je i lični prijatelj akademika Pavla Ivića. Kako sam Alinei kaže, „krajem devedesetih godina troje arheologa i troje lingvista, potpuno nezavisno jedan od drugog, postavili su nove teorije porekla indoevropskih naroda i jezika koje utvrđuju autohtonost i neprekinut kontinuitet od paleolita“. Na osnovu komparativnih analiza arheologije, genetike i jezika, Alinei je došao do zaključka da su neolitske tehnološke inovacije u Podunavlju omogućile nagli demografski rast stanovništva, a tako i razvoj jezika i kulture. Te inovacije Alinei smatra najvažnijim motivacionim pogonom šireg razvoja jezika i postavlja svoju čuvenu tezu da se analogno razvoju paleolita, mezolita i neolita može postaviti model hronološkog datovanja jezika. Mario Alinei (1926–2018) bio je italijanski filolog i paleolingvista. Najpoznatiji je po radu na Jezičkom atlasu Evrope kao i utemeljivanju Teorije paleolitskog kontinuiteta. Mario Alinei bio je profesor emeritus Univerziteta u Utrehtu, gde je predavao od 1959. do 1987. Osnivač je i urednik Kuaderni di Semantika (ital. Quaderni di Semantica), naučnog časopisa za teorijsku i primenjenu semantiku. Osnovao je pri UNESKO-u 1979. godine kapitalni poduhvat Atlas Linguarum Europae, čiji je predsednik bio od 1982. do 1997. godine. Autor je na stotine publikacija i poznati naučnik u oblasti dijalektologije i glotohronologije. Takođe je bio glavni zagovornik Teorije paleolitskog kontinuiteta, koja tvrdi da su indoevropski jezici poreklom iz Evrope i da su postojali još od Gornjeg paleolita. Alinei je bio pionir korišćenja računara u lingvistici. Prema rečima akademika Pavla Ivića „Alinei je jedan od ne tako brojnih evropskih lingvista koji su već početkom 1960-ih godina bili voljni i sposobni da primenjuju rezultate tehnoloških inovacija na proučavanje jezika.“ Bio je redovni je član švedske Kraljevske akademije u Upsali.

Prikaži sve...
8,600RSD
forward
forward
Detaljnije

38253 -610x2500mm gr.100- Veoma kvalitetan brusni papir, poznatog proizvođača Klingspor. - Univerzalni proizvod namenjen ručnoj upotrebi i upotrebi pomoću ručnih vibracionih mašina - Primenljiv kod brušenja bilo kog materijala - Veliki raspon granulacija omogućava upotrebu kod grubog i završnog brušenja

Prikaži sve...
9,699RSD
forward
forward
Detaljnije

Aldous Huxley Oldos Haksli Izabrana dela Aldous Huxley Oldos Haksli Odabrana dela Aldous Huxley Oldos Haksli Sabrana dela August Cesarec, Svjetlost, Zagreb, Sarajevo 1980. 10 knjiga, tvrd povez. Odlično očuvane. Utisak je da su nekorišćene. Aldous Huxley Oldos Haksli DIVNI NOVI SVIJET Aldous Huxley Oldos Haksli OTOK Aldous Huxley Oldos Haksli MAJMUN I BIT Aldous Huxley Oldos Haksli VRIJEME MORA JEDNOM STATI Aldous Huxley Oldos Haksli SLIJEP U GAZI Aldous Huxley Oldos Haksli ESEJI Aldous Huxley Oldos Haksli PRIPOVIJETKE Aldous Huxley Oldos Haksli GENIJ I BOGINJA Aldous Huxley Oldos Haksli POSLIJE MNOGIH LJETA Aldous Huxley Oldos Haksli KONTRAPUNKT

Prikaži sve...
8,590RSD
forward
forward
Detaljnije

10 odlično očuvanih knjiga sabranih u kompletu, za sve ljubitelje Virdžinije Vulf, ili one koji tek trebaju da se upoznaju sa njenim delom. Naslovi su sledeći: 1. Talasi 2. Orlando 3. Između činova 4. Znak na zidu 5. Ka svetioniku 6. Gospođa Dalovej 7. Flaš 8. Dnevnik prvi deo 9. Dnevnik drugi deo 10. Eseji C14

Prikaži sve...
8,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Izdavač Svjetlost Tvrdi povez

Prikaži sve...
8,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjiga je dobro očuvana. ,, Magija Dušana Radovića u srpskoj književnosti je i dalje živa, a njegovo delo i dalje budi simpatije raznih generacija. Nikada umnija glava u našoj kulturi nije bila tako posvećena najmlađima, ali Duško Radović, uz sve to, nije zaboravio ni njihove roditelje. Uostalom, hiljadu i sto strana, u biblioteci Jedan tom, u kojoj je Zavod objavio celokupno delo Dušana Radovića, to tako upečatljivo ilustruje. Baš svašta, je najveća knjiga u nas, za decu i osetljive odrasle. Ilustracije Dušana Petričića, bez kojih je prosto nezamisliva Radovićeva poezija, mnoge će vratiti u tople i nostalgične predele detinjstva. Priređivač, pesnik Miroslav Maksimović u svojim napomenama o magičnom i raznovrsnom delu Duška Radovića, izražava uverenje, da će ovu knjigu mnogi čitati sa uzbudjenjem, redom, ili na preskok, i to ne samo oni koji vole Radovića, već i svi oni koji smatraju da se u čitanju može naći nešto od smisla koji stalno izmiče. Prvi put se objavljuje celokupan rad jednog značajnog pisca. Mada nisu u pitanju sabrana dela, to će jasnije osvetliti stvaralačke faze i osobine koje nisu mogle biti primećene u do sada objavljivanim parcijalnim izdanjima. Prvi put se objavljuju manje poznati, nepoznati i neobjavljivani tekstovi jednog značajnog pisca. Knjiga će omogućiti svestraniji pogled na doprinos jednog značajnog pisca i, sigurno, inspirisati razmatranje pitanja smisla i uloge književnosti uopšte, pitanja koja je Dušan Radović postavljao, posredno, čak i neposredno.``

Prikaži sve...
9,990RSD
forward
forward
Detaljnije

VILIJAM ŠEKSPIR celokupna dela u 10 knjiga Izdavač: KULTURA Beograd Godina izdanja: 1966. Povez: tvrd Pismo: latinica Stanje: dobro

Prikaži sve...
8,000RSD
forward
forward
Detaljnije

ENCIKLOPEDIJA NAUČNE FANTASTIKE 1-2 - Zoran Živković Izdavač: PROSVETA Beograd Godina izdanja: 1990. Povez: tvrd povez sa zaštitnim omotom Pismo: latinica Stanje: dobro

Prikaži sve...
8,000RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj