Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
51-75 od 212054 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Spavanje na oblikovanim jastucima omogućava lako buđenje i dugotrajnu vitalnost. Jastuk je izrađen od profilisane sky cell pene 5 cm i profilisane memory pene 7 cm. Skidajuća navlaka sa rajsferšlus zatvaračem, izrađena od streč platna, periva na 40°C. Pakovano u foliju
Dušek je dizajniran za težinu do 90 kg. Pogodan je za osobe koje vole srednje tvrde dušeke. Da bi se postigao visok nivo udobnosti u ovom dušeku korišćena je kombinacija dva tipa pene: profilisana Sky cell pena i rezana tabla Memory pene. Osnova dušeka ima posebne rezove koji omogućavaju protok vazduha. Pena sa “memorijskim” oblikom pruža potpunu podršku kičmi uz održavanje visoke čvrstoće pri spavanju. Skidajuća navlaka sa rajsferšlus zatvaračem ima antialergijska svojstva i periva je na 40°C. Platno nežno na dodir prošiveno je koflinom pojačane gustine koji daje dodatnu udobnost dušeku. Dušek je pakovan u foliju i rolovan.
Dušek je dizajniran za težinu do 90 kg. Pogodan je za osobe koje vole srednje tvrde dušeke. Da bi se postigao visok nivo udobnosti u ovom dušeku korišćena je kombinacija dva tipa pene: profilisana Sky cell pena i rezana tabla Memory pene. Osnova dušeka ima posebne rezove koji omogućavaju protok vazduha. Pena sa “memorijskim” oblikom pruža potpunu podršku kičmi uz održavanje visoke čvrstoće pri spavanju. Skidajuća navlaka sa rajsferšlus zatvaračem ima antialergijska svojstva i periva je na 40°C. Platno nežno na dodir prošiveno je koflinom pojačane gustine koji daje dodatnu udobnost dušeku. Dušek je pakovan u foliju i rolovan.
Preporučuje se za stare ležajeve i tvrde podloge ležajeva. Anatomska memory pena visine 4 cm je elastični materijal koji ne izaziva alergije. Skidajuća navlaka sa rajsferšlus zatvaračem sa tri strane, periva na 40°C. Izrađena od streč platna, nežna na dodir, poseduje antibakterijska i antialergijska svojstva. Lastiši sa sve četiri strane kako bi naddušek mogli pričvrstiti za postojeći ležaj ili dušek. Pakovan u foliju i rolovan
Memory pena visine 6 cm je elastični materijal koji ne izaziva alergije. Skidajuća navlaka sa rajsferšlus zatvaračem sa tri strane, periva je na 40°C. Izrađena je od streč platna, nežna na dodir, poseduje antibakterijska i antialergijska svojstva. Lastiši sa sve četiri strane kako bi naddušek mogli pričvrstiti za postojeći ležaj ili dušek. Pakovan je u foliju i rolovan.
Spavanje na oblikovanim jastucima omogućava lako buđenje i dugotrajnu vitalnost. Jastuk je izrađen od profilisane hladno livene pene HR 5 cm i profilisane memory pene 7 cm. Skidajuća navlaka sa rajsferšlus zatvaračem, izrađena od streč platna, periva na 40°C. Pakovano u foliju
Odlicno Samo u sadržaju grafitnom štiklirano šta je pročitano Tags: Ivo Mardešić Putovanje kao arhetipska slika za introspekciju Jesenjin Matoš savremena italijanska knjizevnost xx veka Kopitar Vuk Gete Istorija srpskog jezika i srpske knjizevnosti Hrvatske ...
200 str. САДРЖАЈ: ПОЈАМ ЦРКВЕ У СВЕТОМ ПИСМУ СПИСАК ПРИРУЧНИКАИ ПОДСЕТНИКА ЗА ОВАЈ РАД Глава прва МЕТОДОЛОШКЕ НАПОМЕНЕ Глава друга ДВОЈНОСТ ЦРКВЕ Глава трећа ДОГМАТСКО-МЕТАФИЗИЧКО ОДРЕЂЕЊЕ ЦРКВЕ Глава четврта ОСНОВНА СВОЈСТВА ЦРКВЕ Глава пета УЗАЈАМНИ ОДНОС АТРИБУТА ЦРКВЕ И ЊЕНО СИМБОЛИЧКО ОДРЕЂЕЊЕ Глава шеста АЛЕГОРИЈСКО ОДРЕЂЕЊЕ ЦРКВЕ И ЊЕН ОДНОС ПРЕМА ЦАРСТВУ НЕБЕСКОМ Глава седма ЕТИМОЛОШКО ОДРЕЂЕЊЕ ЦРКВЕ НАПОМЕНЕ
Kao slikama Lepo očuvano 1989. Predmet ove knjige čine neki sadržaji i oblici narodnog života Mongola. Zamisao autora bila je da sačini etnološki prikaz monografskog, a ne užeg tematskog karaktera. Za takav koncept ovog spisa presudna su bila dva osnovna razloga. Prvo. Autor se oprijedelio za monografsku, a ne za užu tematsku formu svog djela, zato što stanje etnoloških i drugih informacija o mongolskim plemenima, ni po obimu ni po disciplinarnoj strukturi, u jugoslovenskom duhovnom prostoru nije zadovoljavajuće. Ova činjenica je autora podsticala i utvrđivala u namjeri i uvjerenju da makar i skroman prilog, kojim se nadomještaju pomenuti nedostaci, ima smisla i značaja za našu orijentalistiku i kulturu uopšte. Drugo. Obrada pojedinačne, uže definisane etnološke teme, izostala je s toga što takav pristup predpostavlja detaljnija i dugoročnija istražvanja, usko povezana sa studijskim boravcima u konkretnoj nacionalnoj sredini, odnosno u i drugim institucijama kulture Mongolije. Za pisca ove knjige, međutim, nijesu se stekli uslovi da tu svoju želju ostvari. Monografsku formu ovog etnološkog prikaza Mongolije bilo je moguće zasnovati na stručnoj i naučnoj literaturi, kao i na drugim izvorima podataka, koje je autor koristio - na ruskom, engleskom i srpskohrvatskom jeziku. Sadržaj: Uvod Zemlja i narod Mongoli kroz istoriju (kratak osvrt) Osnovni podaci o mongolskim plemenima Neke religijske predstave kod mongola Način privređivanja i ishrana Neki spomenici materijalne kulture O nekim aspektima duhovnog narodnog stvaralaštva Zaključak Summary Resume Literatura Opšti indeks Prilozi Bilješka o autoru Istorija Mongola Mongolije Mongoli Azija ...
Ima urednog podvlačenja plavom drvenom olovkom, nije tokom cele knjige i ne smeta korišćenju Čemu još filozofija izbor i pogovor Josip Brkić Izdavač: Centar za kulturnu djelatnost, Zagreb 1982; Biblioteka Znaci Teodor Adorno Jirgen Habermas Hans Georg Gadamer Martin Hajdeger Luis Altiser Karl Jaspers Bertrand Rasel Maks Benze Rudolf Karnap Pol Riker Anri Lefevr Ernst Bloh Franc Bretano ... Moderna Postmoderna Filozofija? XX vek 20. veka Liotar Postmoderno stanje
Фототипско издање књиге, 94 стране А4 ФОРМАТ, МЕКИ ПОВЕЗ. О пореклу Константина Тиха (Срећковић насловљава књигу са његовим презименом Тех) доста је расправљано у историографији. Извори о овом питању су малобројни. У повељи манастиру Светог Ђорђа код Скопља, Константин помиње `Светог Симеона Немању, деду царства ми`, из чега произилази да је родбински био повезан са српском владајућом династијом, односно њеним оснивачем. Георгије Пахимер пише да је Константин био `упола од Срба`. Нићифор Григора и Георгије Акрополит га називају `Константином, сином Тиховим`. На који начин је Константин био повезан са Немањићима није познато. У науци су изнесене бројне претпоставке. Средином 19. века, помишљало се да Константин потиче од Немањиног сина `Тохуа`. Њега помиње Ансберт, немачки хроничар који је, пишући о посети Фридриха Барбаросе Стефану Немањи у Нишу, поменуо преговоре о женидби Тохуа и ћерке Бертолда од Андекса. Међутим, Константин Јиречек је установио да Немања није имао никаквог сина Тохуа, већ да је реч о Тољену, сину Немањиног брата Мирослава. Потом се прешло на разматрање Немањиних женских потомака. Помишљало се и на то да је деда Константина Тиха био Стефан Првовенчани, а не Немања...
1.Šajka - Ruse kose 2.Šajka - Jedna cura mala 3.Šajka - U Šabac na vašar 4.Šajka - Zorice Zoro moja 5.Šajka - Lele dunje ranke 6.Šajka - Kad je deda lumpovao 7.Šajka - Kad sam bio mlađan lovac ja 8.Šajka - Cojle manojle 9.Šajka - Sedela sam za mašinom 10.Šajka - Maroš,Maroš 11.Šajka - Ej mati mati 12.Šajka - Jesen u mom sokaku 13.Šajka - Neko treći 14.Šajka - Sonja 15.Kemal Monteno - Žute dunje 16.Šajka - Kad ja pođoh na bembašu