Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 248 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Umetnička Slika - Kopija Freske Detalj freske Beli Anđeo (Mironosnice na grobu Hristovom) iz manastira Mileševa Naziv: Beli Anđeo Tehnika: Ulje na platnu (platno na blind ramu) Dimenzija: 70x50cm Godina izrade: 2020 URAMLJENO! (sa ramom 82x62cm) Autor: Darko Topalski Sertifikat-Potvrda autora o autentičnosti
Pogled na kapetan Misino zdanje, ulje na platnu naseg poznatog slikara dimenzije slike 18 x 23 cm, sa ramom 28 x 33,5 cm Jefta Perić (1895-1967), slikar i profesor Akademije primenjenih umetnosti u Beogradu, značajan je predstavnik kolorističkog realizma u srpskoj i jugoslovenskoj umetnosti. Umetničko obrazovanje stekao je u Zagrebu, Minhenu i Parizu. U francuskoj prestonici je proveo dvanaest godina tokom kojih je uobličio slikarski izraz, a usavršio se i kao kopista i restaurator. U Parizu je upoznao i Pavla Beljanskog (1892–1965). Njihovo prijateljstvo je trajalo sve do smrti kolekcionara (1965), a bilo je naročito intenzivno od 1935. godine kada se Perić preselio u Beograd i dobio ovlašćenje od Beljanskog da bira i kupuje slike jugoslovenskih umetnika za njegovu zbirku. Zahvaljujući velikom znanju, skromnosti i spremnosti da pomogne drugima stekao je veliko poštovanje među kolegama. Bio je član ULUS-a i „Lade” i redovan učesnik na izložbama ovih udruženja. Samostalno je izlagao u Zagrebu 1927, i u Beogradu 1936, 1939. i 1951. godine. Pedagošku delatnost započeo je u Umetničkoj školi ULUS-a , a nastavio na Akademiji primenjenih umetnosti kao profesor crtanja. Najviše je slikao pejzaže, gradske predele, intimističke enterijere sa figurom, mrtve prirode i cveće, portrete i aktove..
Poznati madjarski slikar Romek Arpad (1883-1960). Njegove slike su izlozeni u Madjarskom Nacionalnom Muzeju, Britis Muzeju, Nacionalnom Muzeju u Holandiji, Glasgovu, Belfastu, Bombeju itd. Slika radjena oko 1920 godine, najjaci period autora, restaurirano u Budimpesti. Ulje na platno 83 x 69 cm sa ramom. Pogledajte moju bogatu ponudu na KUPINDO https://www.kupindo.com/MojKupindo/Prodajem
Rad jednog od najboljih slikara danasnjice cije se slike sada u Americi prodaju za hiljade dolara. Cena niza od realne. Vladimir VLAHOVIC Pejzaz - |Ciklus secanje na L. Za ljubitelje Rusije, Tolstojevih opisa ruske ravnice. Par excellence poklon za osobu od znacaja, ili add value delo za unapredjenje enterijera. ulje signirano 65-82 cm sa ramom dim.40-56 cm bez rama
S-s-samo za one koji ne veruju u ezoteriju kako ova faktografska Brasićeva slika jednog seoskog dogadjaja ne bi mogla da uznemiri niti pak čim isprovocira niti pak ugrozi njihovo ničim narušeno spokojstvo. Janko Brasić Kod vračare, 1989 ulje na kartonu 31 x 40 cm signirana i datirana Fotosertifikat. Ključne reci Naiva, naivna umetnost, Jugoslavija, Srbija, Janko Brašić (Serbian Cyrillic: Јанко Брашић; Oparić, January 1, 1906 – June 15, 1994) was Serbian naïve painter. He is considered to be one of the foremost contributors to the Naïve art genre, with a worldwide reputation. Contents Biography Brašić was born in 1906 in Oparić near Jagodina. He began painting in 1927, but his earliest dated works are from 1933 (drawings and self-portrait in oil). He is considered as the founder of the Serbian naive art. He died in his birth village of Oparić in 1994, where he lived and worked all his life. About himself `I made my self-portrait as a testimony so that my fellow-countrymen would stay calm. If I painted someone else they could accuse me of the lack of resemblance since I got the picture and the man whose portrait I had made wouldn`t be there for them to see him immediately. Well, this is how it was!… It was easy for me to make the portrait of myself … I looked at myself in the mirror and that`s how I painted.` Artistic Style As a chronicler of his time, he managed for a moment to check the passing of the old and patriarchal way of life, preserving the fluid of the past time. Rustic, elemental realism is his way of maintaining the primeval contact with his environment. Void completely of professional routine, his painting makes a harsh, sonorous impression. In a review of his work, an art critic wrote: `The development of Serbian naive art officially starts with the work of Janko Brašić. His earliest works (portraits) date from 1933. Rustic elementary realism is his way of expressing primordial relations with his surroundings. Lacking professional routine his painting seem bitter and sounding. Scenes are mainly presented in a rural landscape; they possess bright colorization, without explicitly expressed focus. However, the most expressive are his psychological portraits. With almost six decades of fruitful work Janko Brašić will remain the symbol of naive art in Serbia and Oparić will be widely famous as his homeland...`. Exhibitions and awards His first group exhibition was organized in 1935 by the Association of Serbian Artists in the Cvijeta Zuzorić Art Pavilion in Belgrade. It was an exhibition of portraits, in which Brašić exhibited a portrait of King Peter II and a self-portrait in oil. Besides scenes from rural life, historical myths and anecdotes – portraits dominate in Brašić`s opus. The greatest collection of his paintings is at Museum of Naïve and Marginal Art (MNMA), Jagodina, Serbia.
Milo Milunovic Logoras bakropis, otisak 1 od 4 dimenzije prizora 19 x 10 cm dimenzije grafickog lista 29 x 21 cm signatura i numeracija zamoljeni smo da se ne obelodani cije je vlasnistvo bio ovaj rad pa ce to sigurno ostati mala tajna, mozemo samo kaziprstom da upiremo prema gore vise puta. Ipak kao clue najblizeg saradnika postavili smo jednu fotografiju. Kao trag
Slika je delo akademsko slikara mr Stojana Đurića!! Prelep, jedinstven primerak iz zenita autorovog stvaralaštva! Stojan Đurić je jedan od najboljih srpskih slikara današnjice!! Idealno za Vaš dom!! Ovakvo delo se ne slika svakog dana! Dimenzije 40x50 bez rama.
– Trokrilni plakar sa ogledalom i ramom sa rasvetom iz kolekcije Avis – Krila plakara debljine 18mm sa ogledalom – Integrisana ručica od hromiranog profila duž celog krila plakara – Korpus je kantovan sa zadnje strane – Poseduje šest polica, dve garderobne šipke, hromirane ručice, Rehau kant traku, Hettich i Lama okove, soft-close šarke i podesive nožice ŠIRINA: 142 cm VISINA: 224 cm DUBINA: 56 cm