Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
151-175 od 329 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Naslov: Praktično digitalno upravljanje zasnovano na PID kontroli Autor: Prof Dr Dogan Ibrahim Izdavač: Agencija Eho Strana: 234 Povez: meki Pismo: latinica Format: B5, kolor Godina izdanja: 2022 ISBN: 978-86-80134-44-4 Opis: Ova knjiga je za automatsko upravljanje zasnovano na PID-u za oba mikrokontrolera Raspberry Pi 4 i Arduino Uno. Knjiga počinje sa osnovnom teorijom upravljačkih sistema i kontrolom povratne sprege. Dati su projekti upravljačkih sistema koji upravljaju sistemima iz stvarnog života koristeći PID kontrolere. Razmatraju se odzivi koraka otvorene petlje, podešavanje PID parametara, pa odziv zatvorene petlje razvijenih sistema skupa sa blok dijagramima, električnim kolima, algoritmima PID kontrolera i potpunim listinzima programa kako za Raspberry Pi tako i za Arduino Uno. Projekti u knjizi se lako mogu izmeniti i prilagoditi drugim primenama. Projekti dati za Raspberry Pi 4 bi trebalo da rade sa svim ostalim modelima familije Raspberry Pi.
Naslov: Naučite Python 3 Autor: Ashwin Pajankar Izdavač: Agencija Eho Strana: 206 Povez: meki Pismo: latinica Format: B5, kolor Godina izdanja: 2022 ISBN: 978-86-80134-39-0 Opis: Ova knjiga služi kao prvi korak za početnike da nauče Python programiranje. Knjiga je podeljena na deset poglavlja. U prvom poglavlju, čitaoci se upoznaju sa osnovama Python-a. Sadrži detaljna uputstva za instalaciju na različitim platformama, kao što su macOS, Windows, FreeBSD i Linux. Takođe obuhvata druge aspekte Python programiranja, kao što su IDE-ovi i Package Manager. U drugom poglavlju čitaoci imaju priliku da se detaljno upoznaju sa Python programiranjem. Ono obuhvata grupu ugrađenih struktura podataka popularno poznatih kao Python kolekcije. U trećem poglavlju su razmatrani važni koncepti znakovnih nizova, funkcija i rekurzije. Četvrto poglavlje se fokusira na objektno-orijentisano programiranje pomoću Python-a. U petom poglavlju se razmatra najčešće korišćene prilagođene strukture podataka, kao što su stek i red za čekanje. Šesto poglavlje podstiče kreativnost čitalaca pomoću Python grafičke biblioteke Turtle. U sedmom poglavlju su istražene animacije i razvoj igara, pomoću Pigame biblioteke. Osmo poglavlje obuhvata upravljanje podacima uskladištenim u različitim formatima datoteka. Deveto poglavlje obuhvata oblast obrade slika pomoću Wand biblioteke u Python-u. U desetom i poslednjem poglavlju predstavljen je niz odabranih korisnih tema u Python-u. U celoj knjizi se prati pristup „korak po korak“. Objašnjenje teme je uvek praćeno detaljnim primerom koda. Primeri koda su takođe objašnjeni odgovarajućim detaljima i praćeni su rezultatima u obliku teksta ili snimka ekrana gde god je to moguće. Čitaoci će se upoznati sa programskim jezikom Python, tako što će pažljivo pratiti koncepte i primere koda u ovoj knjizi. Knjiga takođe sadrže reference za spoljne izvore koje čitaoci mogu dalje istražiti.