Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-19 od 19 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
1-19 od 19
1-19 od 19 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Web design
  • Cena

    600 din - 2,499 din

Naučite Macromedia Dreamweaver 8 sa praktičnim vežbama i trening videom. Da li volite da učite kroz rad? Da li su vam uputstva dosadna? Da li žudite za primerima iz stvarnog sveta? Da li želite konkretan trening koji prevazilazi teoriju? Ako je to slučaj sa vama, ovo je knjiga za vas. Ove praktične vežbe, kompletno sa savetima i detaljnim kolor ilustracijama, će vas naučiti najnovije tehnike za dizajniranje web sajtova pomoću Dreamweavera 8. Naučićete da definišete web sajt, efikasno razmeštate stranice pomoću CSSa, koristite tabele, kreirate rollovere i radite sa formularima i šablonima. Takođe ćete naučiti kako da koristite nove funkcije u Dreamweaveru 8, uključujući novi Unified CSS Panel, Style Rendering liniju alatki, vođice, Zoom i Code Collapse. Udružena sa CD-ROMom ispunjenim proverenim vežbama i QuickTime trening video filmovima, ova knjiga će vam omogućiti da savladate ključne funkcije Dreamweavera 8 za vrlo kratko vreme. Preko 90 korak-po-korak lekcija Upravljanje sajtom Kaskadne liste stilova Tabele Efikasni razmeštaj XHTML Rolloveri Formulari Fireworks integracija Šabloni i biblioteke Automatizacija Pristupačnost Zvuk i video Plus još mnogo toga! O autorima Daniel Short se nalazi u Web areni od kraja 1998. godine. On je suvlasnik uspešne kompanije za web razvoj, Site-Drive, Inc (www.site-drive.com) i vodeći je razvojni programer za Cartweaver. Dan je autor nekoliko naslova za video trening u lynda.com Online Training Library. On je koautor Dreamweaver MX 2004 Magic i autor saradnik na knjigama Dreamweaver MX Magic, Dreamweaver MX Bible i Dreamweaver MX 2004 Bible. Garo Green je CEO za lynda.com, i vodeća ličnost za softverske knjige i video treninge za profesionalce. Garo je razvio prilagođene kurikulume i kurseve za softverski trening i vodio je kurseve za hardver i softver. Garo je autor prethodnih verzija Dreamweaver Praktični trening knjiga i mnogih video lekcija u lynda.com Online Training Library. lynda.com je specijalizovana za trening knjige i video instrukcije za kreativne profesionalce. Posetite web sajt www.lynda.com. Kratak sadržaj Uvod 1. Početak 2. Interfejs 3. Kontrola sajta 4. Osnove 5. Povezivanje 6. Kaskadne liste stilova 7. Tipografija 8. Tabele 9. Razmeštaj 10. Dizajniranje za uređaje 11. Roloveri 12. XHTML 13. Formulari 14. Ponašanja 15. Integracija sa Fireworks-om 16. Šabloni i elementi biblioteke 17. Automatizacija 18. Pristupačnost 19. Ubacivanje objekata medija 20. Postavljanje sajta onlajn Dodaci A Tehnička podrška i najčešća pitanja B Dreamweaver 8 resursi C Instaliranje ekstenzija Indeks

Prikaži sve...
620RSD
forward
forward
Detaljnije

Ova knjiga pruža čitaocima mnogo više od osnovnih informacija, jer sadrži opis ne samo naprednijih tehnika u procesu raspoređivanja elemenata i primene efekata, već sadrži i uvodne napomene o karakteristikama HTML5 i CSS3 koda. Malo je osoba u svetu računarstva koji do detalja poznaju CSS kao Erik Mejer, a u ovoj knjizi Erik prikazuje tehnike koje su veoma temeljne, korisne i univerzalno primenljive u relanim aplikaicjama. Od izbora pravog alata, do CSS efekata i CSS3 tehnika sa jQuery, ova knjiga je pravi praktični vodič za kreiranje modernih Web stranica. Nakon što pročitate ovu knjigu naučićete kako da: Postavljate elemente van ekrana, odnosno skrivate ih Kreirate body/HTML pozadinu u XHTML kodu Primenjujete više od 15 tehnika za definisanje rasporeda elemenata, kao što su clearfix efekat, prikazivanje teksta u dve ili tri kolone, faux kolone, One True Layout, Holy Grail, specifični raspored, fluid rešetke, lepljivi futeri i još mnogo toga Primenjujete različite CSS efekte, uključujući CSS iskačuće prozore, transparentnost, zaobljene ivice, CSS sprajtove, Sliding Doors, Liquid Bleach, iskrzane ivice i slično Primenjujete CSS stilove za tabele, korišćenjem threar, tfoot i tbody; zaglavlja vrsta; stilove orijentisane ka kolonama (klase); stilove za prikazivanje posataka u tabeli pomoću jQuery; stilove za grafičko prikazivanje podataka iz tabela; stilove za prikazivanje podataka na mapama; i još mnogo toga Koristite CSS3 elemente, koji definišu zaobljene ivice, višestruke pozadine, RGBA, jQuery za izvršavanje CSS3 selekcija, i još mnogo toga. O autoru: Erik Mejer (Eric Meyer) je svetski priznati ekspert za HTML, CSS i Web standarde, a radi na Webu još od 1993. godine. Ova knjiga namenjena je programerima koji već imaju određeno iskustvo u korišćenju CSS i JavaScript koda, a spremni su da unaprede svoje znanje. Smashing Magazine (smashingmagazine.com) je jedna od svetski najpopularnijih stranica posvećenih Web dizajnu. U skladu sa njenom misijom, u Smashing Magazine ediciji objavljuju se knjige koje sadrže veoma korisne i inovativne informacije za Web dizajnere i programere. Sadržaj Deo I: Osnove 3 Poglavlje 1: Alati 5 Firebug 6 Web Developer paleta sa alatkama 13 Internet Explorer Developer paleta sa alatkama (ili alati) 17 Dragonfly (za Web pregledač Opera) 22 Web Inspector (Safari) 26 XRAY 29 SelectORacle 30 Diagnostic Style Sheet 31 Reboot stilovi 33 IE9.js 36 Poglavlje 2: Selektori 39 Pseudo šta? 40 Odredišta sa stilom 41 Specifičnost 43 Značaj 44 Šta se događa ukoliko izostavite Shorthand Value ključne reči 45 Selektivno predefinisanje ključnih reči 47 Univerzalna selekcija 49 ID u odnosu na Class 50 ID i Class 52 Multiklase 53 Simple Attribute selektovanje 54 Selektovanje atributa klasa 56 ID i Attribute Selector 57 Selektovanje podstringa atributa 58 Dodatne informacije o selektovanju podstringa atributa 60 Selektovanje izvedenih atributa 62 Simulacija delimičnog selektovanja izvedenih atributa 63 Selektovanje srodnih elemenata 65 Generisanje sadržaja 67 Deo II: Suština 71 Poglavlje 3: Saveti 73 Validacija! 74 Uređivaje Font vrednosti 75 Pomeranje u visini linije 75 Bezdimenzione vrednosti veličine linije 76 Izbegavanje Border vrednosti bez stila 78 Definisanje boje ivica 78 Sprečavanje prikazivanja elementa 80 Promena vidljivosti elementa 82 Pomeranje elemnata izvan ekrana 83 Zamena slike 84 Stilovi štampanja 87 Definisanje stilova štampanja 87 Linkovi na nivou blokova 89 Definisanje margine ili pomeranje sadržaja? 90 Pomerene liste 92 Liste navođenja 93 Pozadinsko navođenje 95 Generisanje navođenja 98 Postoji više kontejnera nego što vi mislite 100 Pozadina dokumenata 103 CSS kod specifičan za server 104 Poglavlje 4: Raspored elemenata 107 Obrisi umesto ivica 108 Centriranje blokova 110 Realni brojevi: prekoračenje 113 Realni brojevi: pomeranje 115 Ispravljanje grešaka 117 Okvirno ispravljanje grešaka 118 Dve jednostavne kolone 120 Tri jednostavne kolone 121 Faux kolone 124 Liquid Bleach efekat 127 One True raspored elemenata 131 Holy Grail edekat 135 Fluid Grids efekat 140 Em-Based raspored elemenata144 Negativne margine u tekstu 147 Pozicioniranje u okviru konteksta 150 Izbacivanje iz odgovarajućeg bloka 152 Fiksni hederi i futeri 155 Poglavlje 5: Efekti 159 Kompleksna spirala 160 CSS iskačući prozori 165 CSS meniji 167 Uklanjanje delova boksa 169 Starije verzije CSS zaobljenih uglova 172 CSS 3 zaobljeni uglovi 177 CSS sprajtovi 179 Kartice 182 Skraćene kartice185 CSS paralaksa 187 Postavljanje teksta pored ivica nepravilnog oblika 190 Preciznije postavljanje teksta pored ivica nepravilnog oblika 194 Psotavljanje slike u okvir 198 Ograničene slike 200 Deo III: Napredne tehnike 203 Poglavlje 6: Tabele 205 Zaglavlje, telo, futer 206 Zaglavlja vrsta 208 Definisanje stilova na nivou kolona 210 Mapiranje tabela 215 Grafika tabela 222 Poglavlje 7: (Bliska) budućnost 231 HTML 5 stilovi 232 Definisanje klasa u HTML 5 234 Definisanje upita na multimedijalnim datotekama 235 Definisanje privremenih stilova nasleđivanje 240 Definisanje privremenih stilova za kolone 243 RGB Alpha Color 246 HSL i HSL Alpha Color 248 Stilovi za senke 250 Višestruke pozadine 251 2D transformacije 256 Indeks 269

Prikaži sve...
1,320RSD
forward
forward
Detaljnije

Više od 80 praktičnih recepata koje bi svaki programer trebalo da zna Otkrijte praktična rešenja za svakodnevne probleme u izradi aplikacija pomoću Angulara i TypeScripta, od dizajna aplikacija do proizvodnog razvoja. Ključne funkcije Istražite recepte za ključne teme o Angularu da biste popunili praznine u svom znanju o korišćenju programa Angular u proizvodnji. Otkrijte najbolje tehnike softverske industrije i alatke za poboljšanje vašeg razvojnog iskustva pomoću Angulara. Naučite napredne teme u Angularu, koje će vam pomoći da postanete iskusan veb programer za preduzeća. Opis knjige Angular radni okvir, koji obezbeđuje Google, koristi se u mnogim projektima veb razvoja izrađenim na uređajima različitih veličina. Poznato je da Angular obezbeđuje neophodnu stabilnost i bogat eko-sistem alatki za izradu veb aplikacija i aplikacija za mobilne uređaje koje su spremne za puštanje u rad. Ovaj vodič zasnovan na receptima omogućava da detaljno naučite Angular koncepte, koristeći pristup „korak po korak“. Istražićete širok spektar recepata za ključne zadatke u veb razvoju koji će vam biti korisni u izradi aplikacija visokih performansi. Na početku knjige ćete upoznati koncepte Angulara, kao što su Angular komponente, direktive i servisi, da biste se pripremili za izradu frontend veb aplikacija. Razvijaćete veb komponente pomoću Angulara i pokrivaćete napredne koncepte, kao što su učitavanje dinamičkih komponenata i upravljanje stanjem pomoću NgRxa, radi postizanja performansi u realnom vremenu. Kasnija poglavlja su fokusirana na recepte za efikasno testiranje vaših Angular aplikacija kako bi bile bezbedne od otkazivanja rada, pre nego što pređete na tehnike za optimizaciju performansi vaše aplikacije. Na kraju ćete kreirati progresivne veb aplikacije (PVA - Progressive Web Apps) pomoću Angulara da biste korisnicima obezbedili intuitivno iskustvo. Nakon što pročitate ovu knjigu o Angularu u celosti, moći ćete da kreirate prave Angular aplikacije profesionalnog izgleda i steći ćete veštine koje su vam potrebne za razvoj interfejsa, a koje su ključne za svakog Angular programera za preduzeća. Šta ćete dobiti ovom knjigom Steći ćete bolje razumevanje o načinu kako komponente, servisi i direktive funkcionišu u Angularu. Saznaćete kako da kreirate progresivne veb aplikacije korišćenjem Angulara „od nule“. Kreiraćete bogate animacije i dodaćete ih u vaše Angular aplikacije. Upravljaćete reaktivnošću podataka vaše aplikacije pomoću RxJSa. Implementiraćete upravljanje stanjem za vaše Angular aplikacije pomoću NgRxa. Optimizovaćete performanse vaših novih i postojećih veb aplikacija. Napisaćete bezbednosne jedinične testove i end-to-end testove za vaše veb aplikacije, koristeći Jest i Cypress. Upoznaćete Angular CDK komponente za projektovanje efikasnih Angular komponenata. Kome je namenjena ova knjiga Knjiga je namenjena Angular programerima srednjeg nivoa koji traže praktična rešenja uobičajenih problema u Angular razvoju za preduzeća. Mobilni programeri koji koriste Angular tehnologije takođe će smatrati ovu knjigu korisnom. Radno iskustvo u korišćenju JavaScripta i TypeScripta je neophodno za efikasnije razumevanje tema razmatranih u ovoj knjizi. Sadržaj Pobednička komunikacija komponenata Razumevanje i korišćenje Angular direktiva Magija injektovanja zavisnosti u Angularu Razumevanje Angular animacija Angular i RxJS - kombinovane fenomenalnosti Upravljanje reaktivnim stanjem pomoću NgRxa Razumevanje Angular navigacije i usmeravanja Savladavanje Angular obrazaca Angular i Angular CDK Pisanje jediničnih testova u Angularu pomoću Jesta E2E testiranja u Angularu pomoću Cypressa Optimizacije performansi u Angularu Izrada PWA-a pomoću Angulara

Prikaži sve...
2,370RSD
forward
forward
Detaljnije

Rust veb razvoj Kreirajte otporne veb aplikacije i servere visokih performansi pomoću Rusta. U knjizi „Rust veb razvoj“ naučićete: Rukovanje proverom pozajmljivanja (borrow checker) u asinhronom okruženju Učenje „sastojaka“ asinhronog Rust steka Kreiranje veb API-a i korišćenje JSON-a u Rustu Elegantno upravljanje greškama Testiranje, praćenje, evidentiranje i debagovanje Primena Rust aplikacija Efikasan pristup bazi podataka „Rust veb razvoj“ je pragmatičan, praktičan vodič za kreiranje veb aplikacija zasnovanih na serveru pomoću Rusta. Ako ste dizajnirali veb servere koristeći Java, NodeJS ili PHP, odmah ćete zavoleti performanse i razvojno iskustvo koje obezbeđuje Rust. Odmah prionite na posao! Mudri saveti Bastiana Grubera olakšavaju početak rešavanja složenih problema pomoću Rusta. Naučićete kako da efikasno radite koristeći čisti Rust i važne Rust biblioteke kao što su tokio za asinhrona izvršavanja, warp za veb servere i API-e i reqwest za pokretanje spoljnih HTTP zahteva. O tehnologiji Ako vam je dosta alatki za veb razvoj koje su spore, zahtevaju resurse i nestabilne, Rust je rešenje. Rust usluge obezbeđuju čvrstu garanciju bezbednosti, neverovatno iskustvo programera, pa čak i kompajler koji automatski sprečava uobičajene greške! O knjizi U knjizi „Rust veb razvoj“ ćete naučiti da izrađujete veb aplikacije na strani servera pomoću Rusta i važnih Rust biblioteka kao što su tokio za asinhrona izvršavanja, warp za veb servere i API-e i reqwest za pokretanje spoljnih HTTP zahteva. Knjiga je puna primera, uzoraka koda i profesionalnih saveta za podešavanje vaših projekata i organizovanje vašeg koda. Dok budete čitali knjigu, izradićete kompletnu Q&A veb uslugu i ponavljati svoj kod poglavlje po poglavlje, baš kao u stvarnom razvojnom projektu. Šta je u knjizi Upravljajte proverom pozajmljivanja u asinhronom okruženju Kreirajte veb API-e i rukujte JSON-om Sastavite tehnološki stek za asinhroni razvoj Rusta Elegantno upravljajte greškama Testirajte, pratite, evidentirajte i debagujte greške Primenite Rust aplikacije u više okruženja O čitaocima Ova knjiga je za veb programere koji poznaju Javu, Node ili Go i osnove Rusta. O autoru Bastian Gruber je inženjer za razvoj komunikacionih protokola u kompaniji „Centrifuge“. Bio je deo zvanične radne grupe „Rust Async“ i osnovao je grupu „Rust and Tell Berlin MeetUp“. Sadržaj DEO 1, UVOD U RUST 1 Zašto Rust? 2 Postavljanje osnove DEO 2, POČETAK 3 Kreirajte vaš prvi hendler ruta 4 Implementirajte RESTful API 5 Očistite vašu bazu kodova 6 Evidentiranje, praćenje i debagovanje 7 Dodajte bazu podataka u vašu aplikaciju 8 Integrišite API-e nezavisnih proizvođača DEO 3, FINALIZOVANJE IZRADE 9 Dodajte autentikaciju i autorizaciju 10 Primenite vašu aplikaciju 11 Testiranje vaše Rust aplikacije

Prikaži sve...
2,100RSD
forward
forward
Detaljnije

Za one koji bi radije da im se pokaže kako nego da im se kaže kako Razumite u upotrebite najnovije Web tehnologije za kreiranje sajtova Izaberite odgovarajuću strukturu sajta i razmeštaj za sajtove Kreirajte i upotrebite šablone web stranica da biste brzo kreirali stranice Kreirajte i održavajte kaskadne liste stilova (CSS) Dodajte flash elemente web stranicama Upotrebite JavaScript ponašanja da biste implementirali funkcionalnosti web stranica Upotrebite alate za kodiranje da biste razvili postojani i upotrebljivi kod Upravljajte saradnjom sa više programera i sizajnera Upravljajte, lokalnim, udaljenim i test sajtovima Prenosite, sinhronizujte i validirajte sajtove Pretražujte, organizujte i obrađujte fajlove koristeći Adobe Bridge i Version Cue Testirajte sadržaj na razliitim ciljnim uređajima pomoću Adobe Device Central-a Uključuje ciljeve ACE kurseva! Perspection je napisao i proizveo knjige o različitim računarskim programima – uključujući Adobe Flash CS3 Professional, Adobe Photoshop CS3 i CS2, Adobe Dreamweaver CS3, Microsoft Office 2007 i 2003, Microsoft Windows Vista i XP, Microsoft Exression Web i Apple Mac OS X Panther. 1991. godine osnovan je Perspection i namenjen je za obezbe|ivanje informacija i vežbi koje će ljudima pomoći da efikasnije koriste programe. Perspection je napisao više od 80 računarskih knjiga i prodao je više od 5 miliona kopija. Uklju?uje ACE Courseware ciljeve! Ovaj kurs se susreće sa ciljevima za Adobe Certified Expert (ACE) Program. Po završetku ovog kursa bićete spremni da polažete ispit za ACE kvalifikaciju. Da biste naučili više o tome kako da postanete Adobe Certified Expert posetite www.adobe.com/support/certification/ace.html. Uvod xvii 1. Priprema i planiranje web sajta 1 2. Početak rada sa Dreamweaver-om CS3 13 3. Rad unutar Dreamweaver okruženja 41 4. Upravljanje fajlovima web sajta 69 5. Rad sa tekstom web stranice 93 6. Rad sa slikama web stranice 131 7. Povezivanje web stranica 161 8. Krerianje stranica pomoću tabela 185 9. Rad sa kaskadnim listama stilova 215 10. Kreiranje razmeštaja pomoću CSS_P 245 11. Kreiranje okvira 265 12. Rad sa Flash-om i drugom multimedijom 285 13. Kreiranje obrazaca 313 14. Pregledanje HTML-a iza web stranice 335 15. Rad sa ponašanjima 357 16. Upotreba Spry vidžeta i efekata 385 17. Upotreba delova kodova i biblioteka 405 18. Kreiranje šablona 433 19. Testiranje web sajta 455 20. Upravljanje web sajtom 477 21. Postavljanje web sajta na Internet 495 22. Automatizacija Dreamweaver-a 509 23. Rad sa Adobe Programom 527 Indeks 563 A autoru Steve Johnson je napisao više od 45 knjiga o računarskim programima, uključujući Microsoft Office 2007 i 2003, Microsoft Windows Vista i XP, Apple Mac OS X Panther, Adobe Photoshop CS3 i CS2, Adobe Flash CS3 i 8, i Macromedia Director MX 2004. 1991. godine, nakon rada za Apple Computer i Microsoft, Steve je osnovao Perspection, Inc., koji piše i kreira softverske treninge. Kada ne ostane budan dugo u noću pišući knjige, on uživa u igranju golfa, baštovanstvu i provođenju vremena sa svojom ženom, Holly, i troje dece, JP, Brett, i Hannah. Kada mu vreme dozvoli, voli da putuje na mesta kao što su New Hampshire u oktobru i Hawaii. Steve i njegova porodica žive u Pleasanton, California, ali takođe možete da ih nađete širom Zapadnog SAD-a. Andy Anderson je Web i grafički dizajner i ilustrator koji je radio sa Dreamweaver-om od kada se pojavio na tržištu. Univerzitetski profesor, Andy je traženi predavač u SAD-u, Kanadi i Evropi. Ostatak svog vremena provodi podeljeno pišući grafičke i zabavne knjige i razvijajući grafike, animacije i resurse za različite korporacije i kompanije. U njegove klijente spadaju i dizajneri i treneri iz vlade SAD-a, Boeing-a, Disneyland-a, i drugih Fortune 500 kompanija.

Prikaži sve...
1,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Razrešite podatke iz baze podataka sa više tabela i sistemskih arhitektura Izgradite GraphQL API implementiranjem modela i šema pomoću alatki Apollo i Sequelize Podesite Apollo Client i izgradite čeone komponente pomoću Reacta Upotrebite alatku Mocha za testiranje full-stack aplikacije Pišite složene React komponente i delite podatke preko njih Rasporedite aplikaciju pomoću Dockera Izgradite full stack aplikacije pomoću modernih API-a upotrebom GraphQL-a i Apolloa Integrišite Apollo u React i izgradite čeone komponente pomoću GraphQL-a Implementirajte iskačuća obaveštenja koja se samostalno ažuriraju pomoću jedinstvene GraphQL funkcije pod nazivom Subscriptions React, jedan od najčešće korišćenih JavaScript radnih okvira, omogućava programerima da izgrade brze i skalabilne čeone aplikacije za bilo koju namenu. GraphQL je moderan način izvršavanja upita API-a. Predstavlja alternativu za REST i sledeću evoluciju u veb razvoju. Kombinovanje ove dve revolucionarne tehnologije će vam pružiti stabilan i skalabilan stek, oko kojeg možete da gradite svoje poslovanje. U ovoj knjizi ćemo vas voditi kroz implementiranje aplikacija upotrebom Reacta, Apolloa, Node.jsa i SQL-a. Fokusiraćemo se na rešavanje kompleksnih problema pomoću GraphQL-a, kao što su apstrahovanje arhitektura baza podataka koje imaju više tabela i obrada poslatih slika. Naš klijent i server će se pokretati pomoću Apolloa. Na kraju ćemo izgraditi kompletan Graphbook. Dok gradimo aplikaciju, opisaćemo neke komplikovanije delove povezivanja Reacta sa pozadinskom komponentom i održavanja i sinhronizovanja stanja. Naučićemo vas sve o izvršavanju upita za podatke i autentifikaciji korisnika. Napisaćemo test za potvrđivanje funkcionalnosti čeone i pozadinske komponente za aplikaciju i opisaćemo raspoređivanje. Do kraja ove knjige postaćete iskusni korisnik GraphQL-a i Reacta za potrebe full-stack razvoja. Tabela sadržaja Poglavlje 1 Priprema razvojnog okruženja Poglavlje 2 Podešavanje GraphQL-apomoću Express.js-a Poglavlje 3 Povezivanje sa bazom podataka Poglavlje 4 Integracija Reactau pozadinsku komponentu pomoću Apolloa Poglavlje 5 Ponovo upotrebljive React komponente Poglavlje 6 Autentifikacija korisnika pomoću Apolloai Reacta Poglavlje 7 Upravljanje slanjem slika Poglavlje 8 Rutiranje u Reactu Poglavlje 9 Implementiranje renderovanja na strani servera Poglavlje 10 Prijavljivanja u realnom vremenu Poglavlje 11 Pisanje testova Poglavlje 12 Optimizacija GraphQL-a pomoću Apollo Engine-a Poglavlje 13 Kontinualno raspoređivanje pomoću alatki CircleCI i Heroku

Prikaži sve...
2,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Prilagodljiv web dizajn pomoću HTML-a 5 i CSS-a 3 Sve što je potrebno za kodiranje web sajtova u HTML-u 5 i CSS-u 3, koji su prilagodljivi svakom uređaju ili veličini ekrana Naučite osnovne nove funkcije HTML-a 5 i upotrebite fantastične nove mogućnosti CSS-a 3, uključujući animacije, tranzicije i transformacije. Primeri iz stvarnog sveta koji pokazuju kako da postepeno poboljšavate prilagodljiv dizajn, obezbeđujući adekvatan prikaz na starijim pretraživačima Šta ćete naučiti iz ove knjige Prilagodljivi web dizajn je najnovija tema u web dizajnu. Naučićete šta je on i zbog čega je važno da ga savladate. HTML5 je prilagodljiviji, brži i semantički bogat. Naučićete kako da pišete HTML5 i sve ključne funkcije. Medija upiti CSS-a 3 omogućavaju različite stilove za različite medije; naučićete kako da ih integrišete u dizajn. Napravite web stranice i medije unutar njih tečnim, omogućavajući im da se prilagođavaju kada je potrebno. Zaboravite slike i upotrebite CSS3 za kreiranje pozadinskih gradijenata, senke teksta, senke polja i tako dalje. Upotrebite 3D transformacije CSS-a 3 da biste okrenuli elemente u 3D prostoru. Animirajte elemente pomoću ključnih frejmova CSS-a 3. Kreirajte glatke CSS3 prelaze između standardnih podešavanja i aktivnih podešavanja, sa različitim vremenskim trajanjem i funkcijama. Zavolite oblike – samo pomoću HTML-a 5 dodajte korisne elemente interfejsa, kao što su datumi i klizači. Detaljno Tableti, pametni telefoni, pa, čak, i televizori sve se više koriste za pregled Weba. Nikada nisu postojali veći raspon veličina ekrana i sa njima povezano iskustvo korisnika na koje treba obratiti pažnju. Web stranice koje su prilagodljive obezbeđuju najbolju moguću verziju njihovog sadržaja koji će se poklopiti sa veličinom ekrana uređaja na kojem se pregleda, i to ne samo današnjim uređajima, već i na budućim. Naučite kako da dizajnirate web sajtove u skladu sa novom metodologijom prilagodljivog dizajna, omogućavajući da se web sajt prikazuje lepo na svakoj veličini ekrana. Pratite, gradite i poboljšavajte prilagodljiv dizajn, koristeći HTML5 i CSS3. Ova knjiga obezbeđuje i praktično razumevanje ovih novih tehnologija i tehnika koje su budućnost front-end web razvoja. Počevši od statičkih Photoshop kompozicija, kreirajte web sajt, koristeći HTML5 i CSS3, koji je fleksibilan u zavisnosti od veličine ekrana posmatrača. Korišćenjem HTML-a 5 stranice postaju prilagodljivije i semantički preciznije. Glatki grid dizajn i medija upiti CSS-a 3 omogućavaju da se dizajan prilagođava svakoj veličini ekrana. Dodajte lepe pozadine, senke i animacije, koristeći moć, jednostavnost i fleksibilnost CSS-a 3. Prilagodljiv web dizajn pomoću HTML-a 5 i CSS-a 3 obezbeđuje znanje koje je potrebno da projekti ne budu samo dobro urađeni za danas, već i za budućnost. Pristup Ova knjiga vodiće vas, korak po korak, kroz stvarni primer, uz ilustracije. Za koga je ova knjiga Kreirate li dva web sajta – jedan za mobilni uređaj, a drugi za veće ekrane? Ili ste možda čuli za Responsive Design, ali niste sigurni kako biste spojili HTML5, CSS3 i prilagodljiv dizajn? Ako je tako, ova knjiga će vam pružiti sve što vam je potrebno da web stranice dovedete na viši nivo – pre nego što to urade vaši konkurenti! Pregledajte i preuzmite poglavlje iz knjige

Prikaži sve...
1,490RSD
forward
forward
Detaljnije

KNJIGA U BOJI U TVRDOM POVEZU. Principi lepog veb dizajna je idealna knjiga za sve koji žele da dizajniraju izvanredne veb sajtove koji pružaju sjajno korisničko iskustvo. Bilo da ste programer koji želi da zna kako da napravi vizuelno dopadljive aplikacije, ili početnik koji želi da krene putem veb dizajnera, ova knjiga će vas naučiti da: razumete šta čini “dobar dizajn”, kroz otkrivanje do implementacije efektno koristite boje, razvijate šeme boja i kreirate palete kreirate ugodne razmeštaje pomoću mreža, pravila trećina i simetrije koristite teksture: linije, tačke, oblike, zapreminu i dubinu primenom tipografije običan dizajn pretvorite u odličan birate, uređujete i pozicionirate fotografije Ovaj vodič koji se lako prati je ilustrovan lepim, kolornim primerima i vodiće vas kroz proces stvaranja dizajna od početka do kraja. Četvrto izdanje ovog bestselera je značajno unapređeno i sada sadrži: ažurirani i prošireni deo o tehnikama prilagodljivog dizajna novi primer projekta novu sekciju o bibliotekema šara i uklapanju dizajna u radni tok razvoja modernih aplikacija uobičajene šablone korisničkog interfejsa i izvore Dobar dizajn nije čarolija Principi lepog veb dizajna uklanja nagađanje iz dizajna i otkriva jednostavne i pouzdane tehnike koje će obezbediti dobre dizajnerske odluke. Bogato ilustrovan detaljnim primerima, Principi lepog veb dizajna je vodič koji ćete lako pratiti kroz proces stvaranja odličnog dizajna, od početka do kraja. Prethodno dizajnersko iskustvo nije potrebno. Ova knjiga se sastoji od pet poglavlja. Možete ih čitati od početka do kraja da biste stekli kompletno razumevanje oblasti, a možete i da preskačete delove, ako želite da osvežite znanje vezano za određenu temu. Ako se ustručavate da birate boje, ne inspiriše vas prazna stranica pretraživača, ili se izgubite kada bi trebalo da izaberete odgovarajući font, onda je ovo knjiga za vas. Metodičan pristup u predstavljanju traidicionalne teorije grafičkog dizajna, onako kako se primenjuje na današnju industriju veb razvoja. Iako je namenjen veb programerima, dizajnerski bukvar i relevantni primeri će koristi čitaocima svih nivoa. Poglavlje 1: Razmeštaj i kompozicija Svest o dizajnu se u velikoj meri oslanja na razumevanje prostornih odnosa koji postoje među pojedinačnim komponentama dizajna. Prvo poglavlje počinje proces dizajna proučavanjem mogućih komponenti stranice. Nakon definisanja tih blokova, diskutovaćemo o alatima i primerima koji će vam pomoći da napravite solidnu osnovu za svoj dizajn. Diskusiju ćemo zaokružiti proučavanjem projekta jednog od klijenata, koji ćemo dalje razvijati u svakom poglavlju: dizajn veb sajta Trashmonger, veb stranice fotografa i digitalnog umetnika koji je želeo jednostavan, atraktivan sajt galerijskog tipa za plasman svojih radova. Poglavlje 2: Boja Biranje boja je možda najmisteriozniji aspekt dizajna. Drugo poglavlje osvetljava ovaj problem razmatranjem estetskih i naučnih aspekata teorije boja. Naoružan tim jednostavnim vodiljama i savetima za stvaranje harmoničnih kombinacija boja, svako može da izabere set boja koje dobro funkcionišu I dopunjavaju glavnu poruku veb sajta. Na kraju, videćete kako je izabrana paleta boja za Trashmonger. Poglavlje 3: Tekstura Najčešće zanemarena, tekstura je ključ za stvaranje dizajna koji se ističe. Kada shvatite kako funkcionišu pojedinačni elementi teksture, naučićete kako da koristite tačke, linije I oblike da prenesete I podržite poruku sajta na svim nivoima. Nakon toga ćete iz prve ruke videti kako je dodavanje jednostavne teksture u Trashmonger projekat dalo suptilnu vizuelnu notu našem dizajnu. Poglavlje 4: Tipografija Važnost tipografije je neosporna. Slova su svuda, a razumevanje mehanike pisanog jezika je esencija svakog vizuelnog dizajna. U ovom poglavlju zaranjamo u tu bogatu temu, proučavamo osnove oblika slova i ispitujemo razlike među različitim tipovima slova. Takođe ćemo naučiti da uspostavimo tipografski sistem koji će minimizirati broj sati provedenih u podešavanju bezbroj varijabli koje se mogu primeniti na slova, kao što su veličina, visina linija, margine i debljina. Na kraju ćemo se osvrnuti na proces izgradnje sistema slova za projekat Trashmonger. Poglavlje 5: Slika Neophodni pratioci svakod dobro dizajniranog veb sajta su fotografije i ilustracije koje krase njegove stranice. U poslednjem poglavlju ćemo diskutovati o tome šta bi trebalo da tražimo u vizuelnim elementima koje koristimo na našim stranicama i locirati izvore legitimnih pratećih fotografija. Naravno, pronalaženje odgovarajućih fotografija je često samo početak. Takođe ćete naučiti i osnove obrade fotografija, pre nego što vidimo poslednje korake u našem primeru projekta. O autoru Jason Beaird je diplomirao grafički dizajn i digitalne medije na University of California Florida. Kada ne radi na veb sajtovima, uživa u rastavljanju elektronike koju koristi u svojim umetničkim radovima. Jason piše o svojim avanturama u oblasti dizajna i tehnologije na svom veb sajtu, jasongraphix.com James George je strastveni profesionalni veb dizajner iz Sjedinjenih Američkih Država. Voli da se povezuje sa kolegama dizajnerima i programerima. James uživa u bliskoj saradnji sa klijentima u stvaranju moćnih i lepih veb dizajn rešenja.

Prikaži sve...
2,200RSD
forward
forward
Detaljnije

Za koga je ova knjiga Ova knjiga je za početnike i iskusne programere koji žele da uče o Angularu ili veb razvoju uopšte. Ako ste Angular programer, predstavićemo vam ceo proces od projektovanja i primene Angular aplikacije do izrade veb stranica. Učićete o Angular obrascima koje je lako razumeti i učiti druge. Ako ste slobodni programer, upoznaćete se sa efikasnim alatkama i tehnologijama za isporučivanje Angular aplikacije na bezbedan i pouzdan način. Ako ste poslovni programer, učićete o obrascima i praksi za pisanje Angular aplikacija sa skalabilnom arhitekturom. Šta obuhvata ova knjiga Poglavlje 1, Podešavanje razvojnog okruženja, opisuje podešavanje okruženja pomoću skriptova. Poglavlje 2, Kreiranje veb aplikacije Local Weather, predstavlja Kanban metod razvoja softvera pomoću alatki za projektovanje koje su jednostavne za upotrebu, za predstavljanje ideja. Takođe opisuje osnove Angulara, testiranje koda i iskorišćavanje CLI alatki za maksimalne rezultate. Poglavlje 3, Priprema Angular aplikacije za proizvodno izdanje, obuhvata kako da rešite probleme u Angular aplikaciji i upotrebu kontejnera pomoću Dockera za omogućavanje upotrebe clouda. Poglavlje 4, Zadržite Angular ažurnim, opisuje strategije i razloge zašto biste trebali da imate ažurne alatke za razvoj i razvojno okruženje. Poglavlje 5, Poboljšajte Angular aplikaciju pomoću Angular Materiala, predstavlja Angular materijal i opisuje kako da ga upotrebite za izgradnju atraktivnih aplikacija. Poglavlje 6, Reaktivni obrasci i interakcija komponenti, opisuje upotrebu Angular obrazaca i reaktivno programiranje upotrebom RxJS-a. Poglavlje 7, Kreirajte Router-first poslovnu aplikaciju, fokusira se na Router-first arhitekturu, pristup koji se sastoji od sedam koraka za projektovanje i razvoj aplikacija srednje veličine ili velikih aplikacija. Poglavlje 8, Neprekidna integracija i API projektovanje, opisuje neprekidnu integraciju pomoću CircleCI-a i ranu integraciju sa pozadinskim API-jima upotrebom Swaggera. Poglavlje 9, Provera identiteta i autorizacija, detaljno opisuje obrasce vezane za proveru identiteta i autorizaciju u Angular i RESTful aplikacijama. Poglavlje 10, Projektovanje Angular aplikacije i recepti, sadrži recepte koji su uobičajeno potrebni za poslovne aplikacije. Poglavlje 11, Visoko dostupna Cloud infrastruktura na AWS-u, prevazilazi funkcije aplikacija i govori o dobavljanju visoko dostupne cloud infrastrukture na AWS-u. Poglavlje 12, Google Analytics i napredne Cloud opcije, opisuje varijacije vlasništva, upotrebe i optimizacije cloud infrastrukture i upotrebu Google Analyticsa za snimanje ponašanja korisnika. Knjiga Angular 6 za poslovne veb aplikacije prati praktičan i minimalistički pristup, prikazuje kao da projektujete aplikacije vrhunskog kvaliteta. O knjizi Prvi deo knjige govori o savladavanju Angular platforme pomoću osnovnih tehnologija. Upotrebićete Kanban metod da biste se fokusirali na isporuku vrednosti, opisivanje ideja za projektovanje pomoću alakti za makete i izgradnju aplikacija odličnog izgleda pomoću Angular Materiala. Naučićete da koristite CLI alatke, razumećete reaktivno programiranje pomoću RxJS-a i raspoređivanje aplikacije na cloud pomoću Dockera. Drugi deo knjige će vam predstaviti router-first arhitekturu, pristup koji se sastoji od sedam koraka za izgranju poslovne aplikacije srednje veličine ili velike, zajedno sa popularnim receptima. Naučićete kako da projektujete solidnu proveru identiteta i autorizaciju; istražićete testiranje koda, ranu integraciju sa backend API-jima pomoću Swaggera i kontinualnu integraciju upotrebom CircleCI-a. U završnim poglavljima ćete obezbediti visoko dostupnu infrastrukturu na AWS-u a zatim ćete upotrebiti Google Analytics za posmatranje ponašanja korisnika. Do kraja knjige upoznaćete oblast veb programiranja upotrebom Angulara, Swaggera i Dockera, i naučićete obrasce i praksu da budete uspešan individualni programer na vebu ili kao član tima u preduzeću. Šta ćete naučiti: - Da kreirate full-stack veb aplikacije upotrebom Angulara i RESTful API-ja - Savladaćete osnove Angulara, RxJS, CLI alatke, testiranje koda, GitHub i Docker - Da projektujete prilagodljive, bezbedne i skalabilne aplikacije za raspoređivanje na AWS - Prihvatićete minimalistički value-first pristup za isporučivanje aplikacije pomoću Kanbana - Upoznaćete se sa automatizovanim testiranjem koristeći kontinualnu integraciju na CircleCI-u - Optimizovaćete Nginx i Node.js veb servere pomoću alatki za testiranje opterećenja

Prikaži sve...
2,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Veb razvoj na strani servera je lakši na platformi Node 14 pomoću praktičnih primera Ažurirano peto izdanje knjige „Node.js veb razvoj“ fokusirano je na nove funkcije radnih okruženja Node.js 14, Express 14.x i ECMAScript, a vodi vas kroz koncepte, tehnike i najbolju praksu za korišćenje radnog okruženja Node.js za kreiranje aplikacija na strani servera. Na početku knjige ćete upoznati koncepte izrade veb aplikacija na strani servera, koristeći Node.js. Naučićete kako da razvijete kompletnu Node.js veb aplikaciju pomoću pozadinskih baza podataka da biste mogli da istražite još nekoliko baza podataka. Implementiraćete aplikaciju na pravi veb server, uključujući platformu hostovanu u „oblaku“ koja je izrađena na AWS EC2 pomoću Terraforma i Dockera, a integrisaćete i druge alatke, kao što su Redis i NGINX. Kako budete napredovali, naučićete jedinično i funkcionalno testiranje, zajedno sa implementacijom testa infrastrukture pomoću Dockera. Na kraju, otkrićete kako da ojačate bezbednost Node.js aplikacije, kako da koristite Let's Encrypt za obezbeđivanje HTTPS usluge i kako da primenite nekoliko oblika bezbednosti u aplikacijama, zahvaljujući stručnoj praksi. U svakom poglavlju knjiga će vam pomoći da svoje znanje primenite u praksi tokom celog „životnog ciklusa“ razvoja veb aplikacije. Kada u celosti pročitate ovu knjigu o radnom okruženju Node.js, steći ćete praktično znanje o Node.js veb razvoju da biste mogli da izradite i implementirate svoje aplikacije na javni veb hosting. Naučićete sledeće: Instalirajte i koristite Node.js 14 i Express 4.17 za veb razvoj i implementaciju. Implementirajte REST servise, koristeći radni okvir Restify. Razvijte, testirajte i implementirajte mikroservise, koristeći Kubernetes i Node.js. Upoznajte mehanizme za skladištenje, kao što su MySQL, SQLite3 i MongoDB. Osigurajte svoje veb aplikacije, koristeći testiranje bez pretraživača pomoću Puppeteera. Implementirajte HTTPS, koristeći Let's Encrypt i aplikaciju za poboljšanje bezbednosti pomoću Helmeta.

Prikaži sve...
2,460RSD
forward
forward
Detaljnije

PO AKCIJSKOJ CENI KNJIGA VRAĆENA IZ KNJIŽARE SA MALIM OŠTEĆENJIMA Gradite prilagodljive, dinamičke i mobile-first aplikacije na Vebu pomoću Bootstrapa 4 Šta ćete naučiti: da kreirate profesionalni veb sajt zasnovan na Bootstrapu, "od nule", bez upotrebe nezavisnih šablona da iskoristite Bootstrapov moćan sistem rasporeda elemenata da stilizujete različite tipove sadržaja i naučite kako da izgradite rasporede stranice "od nule" primenom moćnih alatki Bootstrapa 4 da iskoristite Bootstrapov obrazac pomagač i kontekstualne klase da obogatite iskustvo korisnika vašeg veb sajta upotrebom zaglavlja i podnožja stranice da poboljšate veb stranice pomoću Bootstrap jQuery dodatnih modula i da kreirate sopstvene Bootstrap dodatne module da naučite koje pomoćne klase obezbeđuje Bootstrap, kako su one implementirane i koji je najbolji način za njihovu upotrebu da kreirate naprednije veb interfejse iskorišćavanjem moći komponenata accordion, dropdown i list group da ovladate umetanjem Bootstrapa u AngularJS ili React aplikacije i upotrebom Bootstrap komponenata kao AngularJS direktiva Opis knjige Bootstrap 4 je besplatan CSS i JavaScript radni okvir koji omogućava programerima da brzo izgrade prilagodljive veb interfejse. Ova knjiga će vam pomoći da upotrebite i prilagodite Bootstrap za kreiranje privlačnih veb sajtova koji odgovaraju vašim potrebama. Kreiraćete prilagođeni Bootstrap veb sajt korišćenjem različitih pristupa za prilagođavanje radnog okvira. Koristićete ključne funkcije Bootstrapa i brzo ćete otkriti različite načine na koje Bootstrap može da vam pomogne da kreirate veb interfejse. Osim toga, opisaćemo osnovne funkcije, kao što su sistem rasporeda elemenata, globalni stilovi, pomoćne klase i prilagodljivi pomoćni programi. Kada savladate ove funkcije, otkrićete kako da strukturirate rasporede stranice, upotrebite različite navigacione komponente Bootstrapa i obrasce i stilizujete različite tipove sadržaja. Takođe ćete pregledati anatomiju Bootstrap dodatnog modula, kreiraćete sopstvene prilagođene komponente i proširićete Bootstrap korišćenjem jQuery biblioteke. Pojasnićemo vam koje pomoćne klase obezbeđuje Bootstrap 4 i kako možete da ih upotrebite efikasno da biste ubrzali razvoj veb sajta. Na kraju ćete otkriti kako da optimizujete veb sajt i da ga integrišete sa nezavisnim radnim okvirima. Do kraja ove knjige ćete steći kompletno potrebno znanje o prednostima i manama radnog okvira i moći ćete da kreirate prilagodljive i optimizovane veb interfejse. Autori Benjamin Jakobus Benjamin Jakobus diplomirao je računarske nauke na University College Corku i magistrirao je napredno računarstvo na londonskom Imperial Collegeu. Kao softverski inženjer, radio je na raznim veb razvojnim projektima širom Evrope i Brazila. Jason Marah Jason Marah je VP inženjerstva u Teckrou. Diplomirao je računatske nauke na University College Corku. Radio je kao softverski inženjer specijalizovan za JavaScript na različitim projektima širom Evrope. Tabela sadržaja Poglavlje 1: Pokretanje Bootstrapa Poglavlje 2: Kreiranje iskaza stila Poglavlje 3: Izgradnja rasporeda Poglavlje 4: O navigaciji, podnožjima stranice, upozorenjima i sadržaju Poglavlje 5: Ubrzavanje razvoja pomoću nezavisnih dodatnih modula Poglavlje 6: Prilagođavanje dodatnih modula Poglavlje 7: Napredni nazavisni dodatni moduli Poglavlje 8: Pomoćni programi Poglavlje 9: List Groups i Accordions komponente Poglavlje 10: Optimizovanje veb sajta Poglavlje 11: Integrisanje sa AngularJS-om i Reactom

Prikaži sve...
1,100RSD
forward
forward
Detaljnije

Lista autora je impresivna. Proverite listu ovih imena: Matt Ward, Alexander Charchar, Francisco Inchauste, Mike Rundle, Janko Jovanovic, Vivien Anayian, Christoph Kolb, Susan Weinschenk, Steven Bradley i The Smashing Magazine Team. Knjiga je podeljena u deset poglavlja: 1. “Principi dobrog grafičkog dizajna” Matt Ward i Alexander Charchar 2. “Vidljivi nasuprot nevidljivog dizajna” Francisco Inchauste 3. “Dizajn za korisnike mobilnih uređaja” Mike Rundle 4. “Skiciranje, modeliranje i kreiranje prototipa” Janko Jovanovic 5. “Znaci za uzbunu u web programiranju” Christian Heilmann 6. “Budućnost web tipografije” Vivien Anayian 7. “Tehnike dizajniranja igrica primenjene na dizajn korisničkog doživljaja” Christoph Kolb 8. “Kada kliknete: Psihologija web dizajna” Susan Weinschenk 9. “Dizajnerske šare na E-Commerce Web sajtovima (A Study)” Steven Bradley 10. “Kako da kreirate knjigu (kao što je ova)” The Smashing Magazine Team Ekskluzivni radovi za knjigu U knjizi Smashing Book 2 pronaći ćete ekskluzivne ilustracije preko cele stranice za svako poglavlje. A imamo I nešto specijalno za vas. Ilustracije je kreirala talentovana ilustratorka iz Australije I naša draga prijateljica, Yiying Lu koja je dobro poznata kao dizajner Twitter-ovog poznatog “Fail Whale-a”. Ona je za ovu knjigu dizajnirala novu ekskluzivnu seriju pod nazivom “Smashing Animals” , koje na njenom web sajtu možete da naručite I kao zidni poster.

Prikaži sve...
1,140RSD
forward
forward
Detaljnije

O knjizi Knjiga „Amazon veb servisi u akciji (drugo izdanje)“ predstavlja opširan uvod u raspoređivanje veb aplikacija u AWS oblak. U njoj ćete pronaći ćete jasne relevantne opise svih osnovnih AWS servisa, sa fokusom na automatizaciju, bezbednost, visoku dostupnost i skalabilnost. U ovom detaljno dopunjenom izdanju knjige opisani su najnoviji dodaci u AWS, uključujući i infrastrukturu bez servera upotrebom servisa AWS Lambda, deljenje podataka pomoću EFS-a i skladištenje u memoriji pomoću ElastiCachea. Šta obuhvata knjiga - kompletno prerađen bestseler - bezbedno distribuiranje aplikacija - raspoređivanje aplikacija na AWS - dizajniranje za uspešno postizanje visoke dostupnosti - automatizaciju infrastrukture AWS je najveća i najzrelija platforma u oblaku i obezbeđuje preko 100 unapred izgrađenih servisa, praktično beskonačne računarske resurse, bezbedno skladište, kao i vrhunske mogućnosti automatizacije. U ovoj knjizi pokazaćemo vam kako da razvijete, hostujete i upravljate aplikacijama na AWS-u. Amazon veb servisi u akciji, drugo izdanje je opširni uvod u raspoređivanje veb aplikacija u AWS oblak. Pronaći ćete jasne, relevantne opise svih osnovnih AWS servisa, sa fokusom na automatizaciju, bezbednost, visoku dostupnost i skalabilnost. Ovo detaljno dopunjeno izdanje opisuje najnovije dodatke u AWS, uključujući i infrastrukturu bez servera upotrebom AWS Lambda servisa, deljenje podataka pomoću EFS-a i skladištenje u memoriji pomoću ElastiCache-a. Napisana je za programere i DevOps inženjere srednjeg nivoa. Andreas i Michael Wittig su softverski inženjeri i DevOps konsultanti fokusirani na AWS. Zajedno su preneli prvu banku u Nemačkoj na AWS 2013.godine. “Opisi kompleksnosti AWS-a upotrebom primera i vizuelnih elemenata da bi učvrstili znanje u glavama čitalaca”. - Iz predgovora Ben Whaleya, heroja i autora AWS zajednice “Sposobnost autora da objasne kompleksne koncepte je prava snaga ove knjige.” - Antonio Pessolano Consoft Sistemi “Korisni primeri, slike i izvori koji će vam pomoći da efikasno učite.” - Christof Marte, Daimler-Benz “Sjajan posao objašnjenja nekih od ključnih servisa, na veoma jasnom jeziku, što će vam pružiti znanje potrebno da “zakopate” dublje.” - Ryan Burrows Rooster Park Consulting Tabela sadržaja 1. deo: Početak rada Poglavlje 1: Šta su Amazon veb servisi? Poglavlje 2: Jednostavan primer: WordPress za pet minuta 2. deo: Izgradnja virtuelne infrastrukture koja se sastoji od računara i umrežavanja Poglavlje 3: Upotreba virtuelnih mašina: EC2 Poglavlje 4: Programiranje infrastrukture: komandna linija, SDK i CloudFormation Poglavlje 5: Automatizacija raspoređivanja: CloudFormation, Elastic Beanstalk i OpsWorks Poglavlje 6: Obezbeđivanje sistema: IAM, Security Groups i VPC Poglavlje 7: Automatizacija operacionih zadataka pomoću servisa Lambda 3. deo: Skladištenje podataka u oblaku Poglavlje 8: Skladištenje objekata : S3 i Glacier Poglavlje 9: Skladištenje podataka na hard drajvovima: EBS i Instance Store Poglavlje 10: Deljenje podataka između mašina: EFS Poglavlje 11: Upotreba servisa relacionih baza podataka: RDS Poglavlje 12: Keširanje podataka u memoriji: Amazon ElastiCache Poglavlje 13: Programiranje za servis NOSQL baze podataka: DynamoDB 4. deo: Projektovanje na AWS-u Poglavlje 14: Postizanje visoke dostupnosti: Availability Zones, Autoscaling i CloudWatch Poglavlje 15: Razdvajanje infrastrukture: Elastic Load, Balancing i Simple Queue servis Poglavlje 16: Projektovanje za toleranciju greške Poglavlje 17: Skaliranje nagore i nadole: Auto-Scaling i CloudWatch

Prikaži sve...
2,200RSD
forward
forward
Detaljnije

Otkrijte efikasna rešenja za izradu modernih veb aplikacija pomoću najnovijih Vue funkcija i TypeScripta. Važne funkcije Migrirajte svoje aplikacije sa Vue.js 2 na Vue.js 3 pomoću praktičnih recepata. Istražite najnovije funkcije Vue.js 3, kao što su API za reaktivnost, API za sastavljanje i podrška za TypeScript. Proširite mogućnosti i performanse Vue.js aplikacija pomoću radnih okvira Quasar, Vuetify i Nuxt.js. Opis knjige Vue.js je progresivni veb radni okvir za izradu profesionalnih korisničkih interfejsa za veb aplikacije. Zahvaljujući radnom okviru Vue.js 3, frontend radni okvir je ojačan arhitektonskim poboljšanjima, novim osnovnim programskim jezicima, novim procesima renderovanja i zasebnim osnovnim komponentama. Na početku knjige videćete recepte za implementaciju Vue.js 3 novih funkcija u projektima veb razvoja i za migraciju postojećih Vue.js aplikacija na najnoviju verziju. Postavićete i pokrenućete TypeScript pomoću radnog okvira Vue.js i pronaći ćete sažeta rešenja za uobičajene izazove i „zamke“ sa kojima se suočavate prilikom implementacije komponenata, derivata i animacija, izrade plaginova, dodavanja upravljanja stanjem, usmeravanja i razvoja kompletnih jednostraničnih aplikacija (SPA -Single-Page Applications). Dok budete napredovali, otkrivaćete recepte koji će vam pomoći da integrišete aplikacije Vue.js sa radnim okvirom Nuxt.js da biste dodali mogućnosti renderovanja na strani servera u svoje SPA aplikacije. Zatim ćete učiti o Vue.js ekosistemu, tako što ćete istražiti savremene radne okvire, kao što su Quasar, Nuxt.js, Vuex i Vuetify, u svojim veb projektima. Na kraju, knjiga vam obezbeđuje rešenja za pakovanje i implementaciju vaših Vue.js aplikacija. Kada u celosti pročitate ovu knjigu o radnom okviru Vue.js, moći ćete da identifikujete i da rešite izazove sa kojima ćete se suočiti prilikom izrade Vue.js aplikacija i da usvojite Vue.js radni okvir za frontend veb projekte bilo koje veličine. Naučićete da: dizajnirajte i razvijate velike veb aplikacije pomoću najnovije Vue.js 3 funkcije kreirate impresivan izgled korisničkog interfejsa i stranice pomoću alatki Vuetify, Buefy i Ant Design proširujete svoje Vue.js aplikacije pomoću dinamičkog obrasca i validacije prilagođenih pravila dodajete upravljanje stanjem, rutiranje i navigaciju u svoje veb aplikacije proširujete Vue.js aplikacije na strani servera pomoću radnog okvira Nuxt.js otkrivate efikasne tehnike za implementaciju veb aplikacija pomoću radnog okvira Netlify Sadržaj Razumevanje Vue 3 i kreiranje komponenata Uvod u TypeScript i Vue Ecosystem Vezivanje podataka, validacija obrazaca, događaji i izračunata svojstva Komponente, miksini i funkcionalne komponente Preuzimanje podataka sa Veba pomoću HTTP zahteva Upravljanje rutama pomoću vue-routera Upravljanje stanjem aplikacije pomoću Vuexa Animiranje aplikacije pomoću tranzicija i CSS-a Kreiranje lepih aplikacija pomoću UI radnih okvira Implementacija aplikacije na Cloud platformama Direktive, plaginovi, SSR i još mnogo štošta

Prikaži sve...
2,280RSD
forward
forward
Detaljnije

PO AKCIJSKOJ CENI KNJIGA VRAĆENA IZ KNJIŽARE SA MALIM OŠTEĆENJIMA Vaš brz, jasan vodič za izgradnju aplikacija pomoću Angulara 2. Šta ćete naučiti Podesite radno okruženje da biste imali sve alatke koje su potrebne za početak izgradnje Angular 2 komponenata uz minimalni napor Ubrzajte rad pomoću TypeScripta, moćnog tipiziranog nadskupa JavaScripta koji prevodi kod na čist JavaScript. Preuzmite potpunu kontrolu nad načinom renderovanja podataka i ažuriranja prilikom promene podataka. Izgradite moćne web aplikacije, zasnovane na strukturiranim hijerarhijama komponenata koje emituju i „osluškuju“ događaje i promene podataka kroz stablo elemenata. Istražite kako da upotrebite eksterne API-je i usluge podataka i omogućite editovanje podataka korišćenjem moći web formulara kreiranih pomoću Angulara 2. Omogućite nesmetanu web navigaciju pomoću usmeravanja aplikacije i statusa rukovanjem uobičajenim funkcijama sa lakoćom. Otkrijte koliko je otporna vaša aplikacija korišćenjem pametnih tehnika za testiranje jedinice i alatki za ispravljanje grešaka. Opis knjige Angular 2 je u potpunosti korigovan da bi ispunio očekivanja modernih programera, koji zahtevaju izuzetno brze performanse i odziv od svojih web aplikacija. Ova knjiga će vam pomoći da naučite osnove dizajniranja i izgradnje Angular 2 komponenata od početka, pružajući detaljan opis TypeScript sintaksi, koje su potrebne za praćenje primera koji su uključeni u knjigu. Od te tačke nadalje ćemo izgraditi prve komponente, međusobno ćemo ih povezati i dati oblik većim web aplikacijama. Nakon toga ćemo preći na implementiranje rutiranja u Angularu 2, analizirajući kako se rukuje stanjima aplikacije i detaljno opisati navigaciju od jedne komponente do druge. Zatim su u knjizi detaljno opisani web formulari i validacija korisničkog unosa, a kasnije i usklađivanje svih ovih informacija prilikom opisa osnova primene provere identiteta korisnika u Angularu 2 i obezbeđivanje prikaza iz ptičje perspektive različitih strategija za zaštitu stranica i područja web sajta. U ovoj knjizi takođe je obuhvaćeno animiranje komponenata i DOM elemenata pomoću Angulara 2. Poslednji deo ove knjige daje širi uvid u načine testiranja komponenata i druge module, kao što su servisi, komande i usmeravanja. Autor Pablo Deeleman Pablo Deeleman je bivši UX dizajner i čeoni inženjer, koji je otkrio Web u 1990-im godinama, kada je modem od 14.400 bps bio ključ za neprevaziđeni svet čuda, a naziv igre je bio izgradi-sopstveni-web sajt. Nakon što je dobio BA (Hons) diplomu za marketing i prošao različite uloge u svetu marketinga, iskoristio je priliku i razvio se u samoukog, strastvenog UX dizajnera i frontend programera, sa smislom za lepo izrađene CSS rasporede i JavaScript klijente, i proizveo je bezbroj interaktivnih projekata i web desktop i mobilnih aplikacija. Tokom godina je ispunio svoju karijeru kao UX dizajner i frontend programmer, uspešno vodeći internet projekte za širok raspon klijenata i timova, uključujući evropske online putne operatore, početne sajtove, internacionalne popularne web sajtove, globalne bankovne portale ili kompanije za kocku i mobilne igre. Prekretnica u njegovoj karijeri je bila pojava Node.jsa i radnih okvira za jednostranične aplikacije; trenutno je fokusiran na izgradnju web aplikacija zasnovanih na JavaScriptu. Živeo je i radio u mnogim državama. Trenutno živi u Barseloni, gde vodi frontend tim u vodećoj svetskoj kompaniji za igre za mobilne uređaje „Barcelona studio of Gameloft“, koja je kreirala internacionalno prihvaćene igre, kao što su Despicable Me: Minions Rush i Asphalt 8. Kada ne piše knjige ili učestvuje u poslovnim događanjima i razgovorima, veći deo svog slobodnog vremena provodi u sviranju klavira i gitare. Tabela sadržaja 1: Kreiranje prve komponente u Angularu 2 2: Uvod u TypeScript 3: Implementiranje parametara i događaja u komponente 4: Poboljšanje komponenata pomoću usmeravanja i komandi 5: Izgradnja aplikacije pomoću Angular 2 komponenata 6: Asinhroni servisi podataka u Angularu 2 7: Usmeravanja u Angularu 2 8: Formulari i rukovanje proverom identiteta u Angularu 2 9: Animiranje komponenata pomoću Angulara 2 10: Testiranje koda u Angularu 2

Prikaži sve...
1,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Go od početnika do profesionalca Jasne smernice za upotrebu Go za sisteme u produkciji Detaljna objašnjenja kako interno funkcioniše Go, izbori zamisli koje stoje iza jezika i kako optimizirati Go kod Potpuni vodič za sve tipove podataka Go, složene tipove i strukture podataka Glavni paketi, refleksija i interfejsi za efektivno Go programiranje Izgradnja mrežnog koda za sisteme visokih performansi, uključujući aplikacije na strani servera i klijenta Interfejsi na druge sisteme pomoću WebAssembly, JSON i gRPC Pisanje pouzdanog istovremenog koda visokih performansi Izgradnja sisteme za mašinsko učenje u Go-u, od jednostavne statističke regresije do složenih neuronskih mreža Često (pogrešno) nazivan kao Golang, Go je jezik budućnosti sistema sa visokim performansama. Mastering Go, drugo izdanje će vam pomoći da postanete produktivan ekspert za programiranje u Go-u, dograđujući i poboljšavajući prethodno izdanje. Mastering Go, drugo izdanje pokazuje kako iskoristiti Go u radu na stvarnim sistemima u produkciji. Za one programere koji već poznaju osnove Go jezika, ova knjiga sadrži primere, obrasce i jasna objašnjenja koja će vam pomoći da potpuno shvatite Go-ove mogućnosti i primenite ih u svom programerskom radu. Knjiga pokriva nijanse Go-a, s detaljnim vodičima o tipovima i strukturama, paketima, konkurentnosti, mrežnom programiranju, dizajnu kompajlera, optimizaciji i još mnogo toga. Svako poglavlje se završava vežbama i resursima kako biste u potpunosti utvrdili svoje novo znanje. Ovo drugo izdanje sadrži potpuno novo poglavlje o mašinskom učenju u Go, vodeći vas od tehnika osnovne statistike preko jednostavne regresije i klasterisanjem do klasifikacije, neuronskih mreža i detekcije anomalija. Ostala poglavlja su proširena sa ciljem da pokriju upotrebu Go sa Dockerom i Kubernetesom, Git, WebAssembly, JSON i još mnogo toga. Ako programski jezik Go shvatite ozbiljno, drugo izdanje ove knjige je osnovni vodič za ekspertske tehnike. Drugo izdanje bestseler vodiča za napredno Go programiranje je prošireno i obuhvata mašinsko učenje, više Go paketa i niz savremenih tehnika razvoja Kompletira edukaciju Go programera sa vodičima iz realnog sveta kako bi se izgrađivali produkcioni sistemi visokih performansi Prepuno praktičnih primera i obrazaca za primenu u vlastitom razvojnom radu Jasno objašnjava Go nijanse i osobine kako bi se uklonila frustracija iz Go razvoja Sadržaj 1 Go i operativni sistem Istorija Go Kuda ide Go? Prednosti Go Kompajliranje Go koda Izvršavanje Go koda Dva Go pravila Preuzimanje Go paketa UNIX stdin, stdout i stderr O ispisu izlaza Korišćenje standardnog izlaza Dobijanje korisničkog unosa O izlazu grešaka Pisanje u log datoteku Rukovanje greškama u Go Korišćenje Dockera Vežbe i linkovi Rezime 2 Razumevanje Go komponenti Go kompajler Sakupljanje smeća Pozivanje C koda iz Go Pozivanje Go funkcija iz C koda Ključna reč defer Panic i recover Dva praktična UNIX alata, Vaše Go okruženje Naredba go env Go assembler Čvorovi stabla Saznajte više o Go build Kreiranje WebAssembly koda Opšti savet za kodiranje u Go Vežbe i linkovi Rezime 3 Rad s osnovnim tipovima Go podataka Numeric tipovi podataka Go petlje Go nizovi Go kriške Go mape Go konstante Go pokazivači Vremena i datumi Merenje vremena izvršavanja Veb linkovi i vežbe Rezime 4 Korišćenje složenih tipova O složenim tipovima Strukture Tuples Regularni izrazi i podudaranje uzoraka Stringovi Iskaz switch Izračunavanje Pi s velikom preciznošću Izrada spremišta ključ-vrednost u Go Go i JSON format Go i YAML format Dodatni resursi Vežbe i linkovi Rezime 5 Kako poboljšati Go Code sa strukturama podataka O grafovima i čvorovima Složenost algoritma Binarna stabla u Go Hash tabele u Go Povezane liste u Go Dvostruko povezane liste u Go Redovi čekanja u Go Stekovi u Go Paket container Generisanje slučajnih brojeva Generisanje sigurnih slučajnih brojeva Izvođenje računanja s matricama Rešavanje Sudoku zagonetki Dodatni resursi Vežbe Rezime 6 Ono što možda ne znate o Go paketima i funkcijama O Go paketima O Go funkcijama Razvoj vlastitih Go paketa Kreiranje dobrih Go paketa Paket syscall Paketi go/scanner, go/parser i go/token Tekst i HTML predlošci Dodatni resursi Vježbe Rezime 7 Reflection i interfejsi za sva godišnja doba Metode tipa Go interfejsi Pisanje vlastitog interfejsa Refleksija Objektno orijentisano programiranje u Go Uvod u git i GitHub Debugging sa Delve Dodatni resursi Vežbe Rezime 8 Naložiti UNIX sistemu šta da radi O UNIX procesima Paket flag Paket viper Paket cobra Interfejsi io.Reader i io.Writer Paket bufio Čitanje text datoteka Čitanje specifične količine podataka Prednosti binarnih formata Čitanje CSV datoteka Pisanje u datoteku Učitavanje i pohranjivanje podataka na disk Revidirani String paket O paketu bytes Dozvole za datoteke Rukovanje UNIX signalima Programiranje UNIX cevi u Go O syscall.PtraceRegs Praćenje sistemskih poziva Korisnički ID i ID grupe Docker API i Go Dodatni resursi Vežbe Rezime 9 Istovremenost u Go - Goroutines, kanali, i cevovodi O procesima, nitima i goroutinama Goroutines Čekanje da goroutines završe Kanali Cevovodi Race uslovi Poređenje modela istovremenosti Go i Rust Poređenje modela istovremenosti Go i Erlang Dodatni resursi Vežbe Rezime 10 Istovremenost u Gou - Napredne teme Revidiran planer programa Ključna reč select Istek vremena goroutine Revidirani Go kanali Deljena memorija i deljene varijable Revidiranje Go iskaza Catching uslova trke Paket context Dodatni resursi Vežbe Rezime 11 Testiranje koda, optimizacija i profilisanje O optimizaciji Optimizacija Go koda Profilisanje Go koda Uslužni Go alat za praćenje Testiranje Go koda Testiranje HTTP servera s bazom podataka u pozadini Benchmarking Go koda Jednostavni primer Benchmarkinga Benchmarking baferisanog zapisivanja Pronalaženje nedostupnog Go koda Poprečno kompajliranje Kreiranje primera funkcija Od Go koda do mašinskog koda Generisanje dokumentacije Korišćenje Docker slika Dodatni resursi Vežbe Rezime 12 Osnove mrežnog programiranja u Go O net/http, net i http.RoundTripper O TCP/IP O IPv4 i IPv6 Uslužni program naredbenog reda nc(1) Čitanje konfiguracije mrežnih interfejsa Izvođenje DNS pretraživanja Izrada web servera u Go HTTP praćenje Kreiranje web klijenta u Go Istek vremena HTTP veze Alati Wireshark i tshark gRPC i Go Dodatni resursi Vežbe Rezime 13 Mrežno programiranje - izgradnja vlastitih servera i klijenata Rad s HTTPS saobraćajem Standardni Go paket net TCP klijent TCP server UDP klijent Razvijoj UDP servera Istovremeni TCP server Izrada Docker slike za Go TCP/IP server Pozivanje udaljene procedure (RPC) Izvođenje mrežnog programiranja niskog nivoa Dodatni resursi Vežbe Rezime 14 Mašinsko učenje u Go Proračun jednostavnih statističkih osobina Regresija Klasifikacija Grupisanje Detekcija anomalija Neuronske mreže Outlier analiza Rad sa TensorFlow Razgovor sa Kafkom Dodatni resursi Vežbe Rezime Kuda dalje?

Prikaži sve...
1,650RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
1,900RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
1,550RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
1,900RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj